- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Haverkort Vs Ajax 2-1.
Weet zeker dat als we de voorronde Cl niet halen alles met een ajax hart dit argument het komende jaar zal gebruiken voor het missen van de Cl
En terrecht, want we zijn gewoon keihard genaaid.
Penalty Twente : Vertonghe hield z'n armen achter zn rug al bij voorbaat, maar toen hij wegdraaide voor het schot zwiepte zn armen mee. Kan die jongen ook niks aan doen.
Suarez doorgebroken op de rechterflank op weg naar de 16. Duidelijk vasthouden maar geen bestraffing.
Overduidelijk hands in de 16 bij twente. Had hij die bal niet aangeraakt had Huntelaar hem zeker op de wreef kunnen nemen op 6 meter afstand.
Rommedahl en Vertonghe getorpedeerd vol op de schenen. En de uitvinder van de scheenbeschermers rust voldaan in zijn graf. Was geen prettig gezicht geweest hadden ze die dingen niet gedragen.
Ben verbaasd dat Twente met 11 man van het veld ging.
Zo,
Laat de anti ajax peeps maar komen met hun eeuwige tegenargumenten. Feit is gewoon dat dit feiten zijn.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Het was duidelijk aangeschoten hands. Dat gezicht sprak boekdelen, hij was stomverbaasd, toch werd ie ook niet heel erg boos (in de samenvatting). Hij keek i.i.g. met een genaaide blik het veld in. Het zag er in mijn ogen ongelovelijk onterecht uit.
T'is niet dat ik het Twente misgun, ze hebben gewoon niks te zoeken in de CL. waarschijnlijk.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Haverkort floot inderdaad niet al te sterk maar Ajax had halverwege de eerste helft wel enorme mazzel. Want Huntelaar had al geel en die maakte me daar toch een slaande beweging. Snap ook werkelijk niet dat dat niet herhaald werd want wij zagen het met drie man waarvan zelfs twee ajaxcieden die toch regelmatig wat oogjes wensen dicht te knijpen als het om hun club gaat. Verder geen goede wedstrijd maar wel spannend. Twente denk ik uiteindelijk wel een redelijk verdiende overwinning want zonder echt kansen te creeren speelde ze wel beter. Ben benieuwd na de return. Ik voorspel een goed beginnend Ajax dat relatief snel op 1-0 komt waarna het weer Ajax zoals gebruikelijk weer terug uit gaat lopen en daardoor uiteindelijk de deksel op de neus krijgt.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ja, de uitzendtijden zijn naatje he...maar betaaltv wil natuurlijk zoveel mogelijk duels live uitzenden...
Maar waarom Groningen - NEC dan niet gewoon zondagmiddag 14:30? Er staat geen andere wedstrijd gepland volgens mij...
T'is niet dat ik het Twente misgun, ze hebben gewoon niks te zoeken in de CL. waarschijnlijk.
Daar heeft geen enkele Nederlandse club iets te zoeken.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Het was duidelijk aangeschoten hands. Dat gezicht sprak boekdelen, hij was stomverbaasd, toch werd ie ook niet heel erg boos (in de samenvatting). Hij keek i.i.g. met een genaaide blik het veld in. Het zag er in mijn ogen ongelovelijk onterecht uit.
Weet je, vaak is een penalty discutabel maar ik zag gister tijdens het kijken al dat Vertonghen zijn arm bij de voorzet meteen wegtrok om eventueel contact te vermijden. De bal raakt hem dan toch en dan zegt die )#*$*#@^ scheids: penalty. Echt, ik heb hier alles bij elkaar gevloekt, wat een onrecht.
Ik vind overigens dat als Ajax het niet haalt over 2 duels, dat ze er zelf niks te zoeken hebben. Twente is na Ajax duidelijk de beste van de 4 PO deelnemers. Zowel tactisch als kwalitatief, al zal Ruttens vertrek nauwelijks op te vangen worden.
Zondag moet Ajax vlammen en ik ben erbij en verwacht a la tegen AZ thuis vorig jaar (toen verloren we de 1e ook met 2-1) dat dit rechtgezet kan worden in een kolkende Arena.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Alsof Ajax ooit de voorronde heeft overleefd... 
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Grazer AK, Brondby... 
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Ze hebben meer kans om te vlammen dan Twente.
Knisper
-
- 13049 berichten
- 1282 stemmen
Aangeschoten hands is ook hands, Vertonghen spreidde zijn armen de bal kwam er tegen dus hands.
Neemt niet weg dat als Ajax thuis zou horen in de CL, ze wel in staat horen te zijn om hun achterstand op Twente weg te werken.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Bij hands gaat het erom of de hand naar de bal gaat of de bal naar de hand. Ik heb de situatie zelf niet gezien, dus ik kan het niet beoordelen.
Niet perse. Als je met je armen ver van je lichaam/boven je hoofd loopt te zwaaien neem je daarmee het risico hands te maken, ook al raak je nog zo onbedoeld de bal.
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Alsof Feyenoord ooit in de voorronde mag uitkomen.. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Je hebt gelijk, volgend jaar plaatsen we ons gewoon rechtstreeks. 
gotti
-
- 14086 berichten
- 5919 stemmen
Voor de nacompetitie? Da's goed mogelijk ja.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ik vind Feyenoord eigenlijk kampioenskandidaat nr 1. Ze gaan geen spelers kwijtraken, de juiste coach komt en El Ahmadi is een geweldige aanwinst. Alleen Ajax is een serieuze concurrent, mits ze de droomvoorhoede Suarez - Huntelaar - Sulejmani op kunnen stellen. PSV valt ver terug (al dacht ik dat dit seizoen ook) en AZ... tja... daar moeten ze dringend kwaliteit, ervaring en goals inkopen anders wordt het weer een verloren seizoen.. Twente en Heerenveen raken de beste spelers en de topcoaches kwijt dus die ballen voor plek 4.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3291 stemmen
Dat wordt elk jaar gedacht.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik vrees dat Feyenoord wel wat spelers kwijtraakt (Sahin, Guzman), maar Ajax zal nooit Huntelaar weten te behouden en Sulejmani krijgen. Hoop nog steeds dat die laatste met Verbeek mee komt....
't wordt ook wel weer tijd voor succes, hopelijk heeft het voorproefje (Beker) een inspirerende werking op de spelers.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Toch wel logisch. Als je bijv. het team van 3 jaar terug met het team van nu vergelijkt is PSV er op bijna elke positie op achteruit gegaan... Salcido ipv Alex, Marcellis ipv Ooijer, Alcides ipv Lee, Culina ipv Bommel, Simons ipv Cocu... en toch flikken ze het steeds weer...
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Haverkort floot bijzonder slecht, maar de penalty voor twente was gewoon terecht. Vertonghen hield inderdaad zijn handen op zijn rug maar toen hij zich voor het schot draaide waren zijn armen langs zijn lichaam, en de bal kwam daar tegenaan. Ook al kan Vertonghen daar niks aan doen, dat maakt niks uit, gewoon pech gehad terechte strafschop! Dat het niet Vertonghen zijn bedoeling was heeft Twente of Haverkort geen boodschap aan.
Feyenoord acht ik echt niet instaat mee te doen voor het kampioenschap. Daarvoor mist het elftal gewoon kwaliteit en breedte. Vorig jaar werd hier ook hard geroepen "Feyenoord doet weer mee voor het kampioenschap!" toen ik zei dat die aankopen van Feyenoord niet zoveel voorstelde omdat buiten V. Bronckhorst en misschien De Cler de rest bij Ajax allemaal op de bank zouden zitten. Werd er gereageerd met "Ajacieden zijn nog dommer dan ik dacht". We weten hoe het afgelopen is.
Met Timmer hebben ze een aardige subtop keeper maar geen geweldige doelman.
De verdediging is helemaal een zorgenkindje waar alleen De Cler overeind blijft en ik hoop (oprecht) dat volgend seizoen Ron Vlaar op staat.
Op het middenveld zal Sahin en waarschijnlijk ook De Guzman vertrekken. El Ahmadi komt er voor terug maar is niet zo goed als De Guzman, sowieso zet ik vraagtekens bij het rendement van El Ahmadi. Als Bruins goed gebruikt wordt acht ik hem eerder instaat De Guzman op te volgen, maar ook dit is afwachten. De overige middenvelders zijn aardige voetballers maar ook te licht om een kampioenschap mee binnen te halen.
Voorin is het ook al niet best, Makaay wordt alleen nog maar minder en Mols komt tekort voor de top. Slory vind ik in tegenstelling tot veel andere wel erg goed mits hij meer gaat scoren.
Mocht Feyenoord nog een spits en 2 goede verdedigers aantrekken stijgen hun kansen aanzienlijk. Ook verwacht ik dat we van Wijnaldum en Fey nog mooie dingen kunnen verwachten. Toch krijgt Verbeek van mij al een voldoende als de eerste 4 gehaald worden.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Ik vrees dat Feyenoord wel wat spelers kwijtraakt (Sahin, Guzman), maar Ajax zal nooit Huntelaar weten te behouden en Sulejmani krijgen. Hoop nog steeds dat die laatste met Verbeek mee komt....
En waarom niet? Sulejmani lijkt te komen, wat Huntelaar ook gaat doen en gezien zijn uitspraken lijkt een jaar blijven erg realistisch.
PS: Glory Man Utd!
Fock Chel$ea!
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Groningen is al sinds de winterstop helemaal leeg maar verliezen van dit NEC is geen schande. Een paar schitterende combinaties gezien, de eerste goal was een juweeltje. Ik denk niet dat Heerenveen of NAC dit team kunnen stoppen.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Kos zal wel glimmen vanavond. Respect voor Been en NEC.
kos
-
- 46753 berichten
- 8898 stemmen
iedereen verliest..... iedereen verliest...... Iedereen verliest behalve wij.....
.
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Haverkort Vs Ajax 2-1.
Weet zeker dat als we de voorronde Cl niet halen alles met een ajax hart dit argument het komende jaar zal gebruiken voor het missen van de Cl
En terrecht, want we zijn gewoon keihard genaaid.
Penalty Twente : Vertonghe hield z'n armen achter zn rug al bij voorbaat, maar toen hij wegdraaide voor het schot zwiepte zn armen mee. Kan die jongen ook niks aan doen.
Suarez doorgebroken op de rechterflank op weg naar de 16. Duidelijk vasthouden maar geen bestraffing.
Overduidelijk hands in de 16 bij twente. Had hij die bal niet aangeraakt had Huntelaar hem zeker op de wreef kunnen nemen op 6 meter afstand.
Rommedahl en Vertonghe getorpedeerd vol op de schenen. En de uitvinder van de scheenbeschermers rust voldaan in zijn graf. Was geen prettig gezicht geweest hadden ze die dingen niet gedragen.
Ben verbaasd dat Twente met 11 man van het veld ging.
Zo,
Laat de anti ajax peeps maar komen met hun eeuwige tegenargumenten. Feit is gewoon dat dit feiten zijn.
Hmm ajax heeft ook vaak zat de scheidsrechter mee. Dus het is belachelijk, om dit af te schuiven op alleen de scheidsrechter. Want die zijn bijna altijd bedroevend in Nederland.
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Ik vind het knap, dat er nu al mensen, die het volgende seizoen gaan voorspellen. De transfermarkt moet nog op volle toeren draaien!!
kos
-
- 46753 berichten
- 8898 stemmen
Sowieso heeft het nogal weinig zin een eindstand te voorspellen als in de winter een grote club gewoon de belangrijkste spelers van een directe concurrent kan wegkopen, zodat die club nog nauwelijks presteert..
kos
-
- 46753 berichten
- 8898 stemmen
Erg diep, maar hoewel je het waarschijnlijk niet gelooft heeft dat niks met iets tegen Ajax te maken. Als een willekeurig andere club dat had gedaan zou ik dat net zo vreselijk vinden (vandaar ook mijn eeuwige afkeer van AZ en Van Geel voor wat ze met Willem II gedaan hebben).
Maar in dit geval met Ajax en Groningen is voor mij gewoon regelrechte competitievervalsing. Gaat echt helemaal nergens meer over.
Op die manier is de competitie gewoon een lachertje.
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Tja de KNVB stelde het transfergedeelte ooit in als nood. Mocht een club veel blessures hebben.
Aan de andere kant heeft het misschien wel zin een eindstand te voorspellen. Want iedere ploeg koopt en koopt maar en uiteindelijk aan het einde van de rit: staat PSV weer bovenaan.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Natuurlijk, er waren de uitschuifarmen van Gomes, de superspitsen van Ajax, het daverende seizoen van NAC, de remonte van NEC en het totaalvoetbal van Twente. Maar toch is het goed dat het team dat de liefhebber *echt* deed watertanden dat beloond ziet met Europees voetbal. Dat het de nonchalante Sibon is die de bal er uiteindelijk als in een trainingspartijtje in krult deed me dit seizoen een laatste keer breeduit glimlachen.
*De* wedstrijd dit jaar blijft voor mij PSV - Heerenveen, waarbij de thuisclub boog, dieper boog, ja tot aan de grond boog voor het frisse Friese aanvalsspel, maar uiteindelijk (dankzij die Octopus en zoals het een kampioen betaamd) niet barstte. Een genot voor het oog, een heel seizoen lang. Chapeau Verbeek en zijn wonderteam, dat de titel leukste team van de eredivisie moeiteloos overnam van AZ.
kos
-
- 46753 berichten
- 8898 stemmen
Ik ben alleen bang dat die rekenaar Sollied het tot de grond weet af te breken.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.