• 16.444 nieuwsartikelen
  • 180.237 films
  • 12.400 series
  • 34.346 seizoenen
  • 651.737 acteurs
  • 199.746 gebruikers
  • 9.422.581 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

Knisper

• 13049 berichten
  • 1282 stemmen

Tja, als je al vindt dat Robben zich nog niet bewezen heeft; dan houdt het ook op natuurlijk.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Knisper schreef:

Tja, als je al vindt dat Robben zich nog niet bewezen heeft; dan houdt het ook op natuurlijk.

als ie nou is langer fit blijft dan 5 wedstrijden, geef ik je helemaal gelijk, en als het ff kan wat meer overzicht hebben hij blijft oogkleppen ophouden.

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

Erwinner schreef:

Heb het niet gezien, maar zo te horen hebben ze het Ek weer rechtgezet. Leve van Bommel!

Bij een oefenwedstrijd, zet je een uitschakeling op een EK bepaald niet recht vind ik hoor. Als de spelers vinden, dat ze het hiermee recht hebben gezet, moeten ze zich de ogen uit hun kop schamen.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

combi schreef:

jep, de druk is daar gewoon hoger, kan je niet ontkennen lijkt me.

Bij dezen stuur ik een gelukstelegram aan de familie Van der Meyde want hun zoon is dan toch geslaagd bij Inter Milaan. Dat zullen ze leuk vinden om te horen denk ik.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Bij deze stuur ik een gelukstelegram aan de familie Van der Meyde want hun zoon is dan toch geslaagd bij Inter Milaan. Dat zullen ze leuk vinden om te horen denk ik.

onzinnige opmerking, vind trouwens niet eens dat hij bij ajax geslaagd is, heeft 1 keer een belangrijk doelpunt gescoord tegen roma that's it, dat inter hem daardoor wou hebben tja, bedankt inter voor de miljoenen!

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Dus spelers die bij Ajax basisspeler worden en het tot international schoppen zijn toch eigenlijk niet geslaagd, Dudek die op het tweede plan beland maar een strafschop keert dan weer wel, en ga zo nog maar even door... combi, het spijt me, maar je kletst maar wat.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

otherfool schreef:

Dus spelers die bij Ajax basisspeler worden en het tot international schoppen zijn toch eigenlijk niet geslaagd,

tja, dat hij international werd was imo uit armoede.

Dudek die op het tweede plan beland maar een strafschop keert dan weer wel,

Dudek heeft gewoon altijd gepresteerd, dat de trainer het niet in hem ziet zitten is lullig voor hem, vind het trouwens ook niet echt een goed voorbeeld maar soit.

en ga zo nog maar even door...

als je met deze spelers aan komt zetten liever niet.

combi, het spijt me, maar je kletst maar wat.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Houillier zette een keeper al op een tweede plan als hij 1 fout maakte. Dudek heeft bij Liverpool een aantal jaren als eerste keus het doel verdedigt hoor.

En Benitez lijkt bijna alleen maar van landgenoten te houden.

aire.

• 376 berichten
  • 111 stemmen

Govderdomme kut. Altijd dat verdomde geluk van PSV, eerst met de CL loting en nu haken er wéér spelers af. Sjongejonge, ik wordt er zo machteloos van. Hoe we met een topfit Feyenoord altijd een kans maken op winst, kunnen we nu toch alleen maar hopen dat PSV ons niet vernederd

Verbeek moet naast Tomasson en Vlaar ook Jonathan De Guzman, Roy Makaay, Andwélé Slory, Theo Lucius, Karim El Ahmadi en Sherif Ekramy missen, terwijl het onzeker is of Kevin Hofland, Theo Lucius, Nick Hofs, Leroy Fer en Danny Buijs inzetbaar zijn.

Daar sta je dan in de Arena

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Ik raak murwgebeukt dus gooi het over een andere boeg:

combi schreef:

slaag je bij ajax of feijenoord slaag je overal, dat geld niet voor de psvers

Definieer 'slagen'

Definieer 'overal'

aub...

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

otherfool schreef:

Ik raak murwgebeukt dus gooi het over een andere boeg:

(quote)

Definieer 'slagen'

Definieer 'overal'

aub...

jij wint.

edit. kezman zegt dat je nog wat.

om 1 voorbeeld te noemen.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

lol

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

aire. schreef:

Govderdomme kut. Altijd dat verdomde geluk van PSV, eerst met de CL loting en nu haken er wéér spelers af. Sjongejonge, ik wordt er zo machteloos van. Hoe we met een topfit Feyenoord altijd een kans maken op winst, kunnen we nu toch alleen maar hopen dat PSV ons niet vernederd

Verbeek moet naast Tomasson en Vlaar ook Jonathan De Guzman, Roy Makaay, Andwélé Slory, Theo Lucius, Karim El Ahmadi en Sherif Ekramy missen, terwijl het onzeker is of Kevin Hofland, Theo Lucius, Nick Hofs, Leroy Fer en Danny Buijs inzetbaar zijn.

Daar sta je dan in de Arena

Ach ja, de JC schaal is niet eens een prijs en laat PSV ons maar verslaan (niet met al te veel doelpunten). Zien ze ook dat het echt noodzakelijk is wat nieuwe spelers te halen.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Belgie- Brazilie

0-3

Mochizuki Rokuro

• 18943 berichten
  • 16556 stemmen

We zullen maar niet vragen waar België dan inmiddels staat in het medaille klassement. Hoop dat Kim en de meiden nog wat klaarspelen. Dit is anders wel heel zielig!

Mochizuki Rokuro

• 18943 berichten
  • 16556 stemmen

6 minuutjes later...

Nou dat was blijkbaar precies wat Kim cs nodig hadden, die peptalk van Mochizuki

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Mochizuki Rokuro schreef:

Nou dat was blijkbaar precies wat Kim cs nodig hadden, die peptalk van Mochizuki

Hehe, felicidados aan de Zuiderburen.

Benieuwd trouwens waar Nederland zou staan in het fictieve vrouwenklassement... die 6e gouden is nog een kwartiertje weg...

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

7de gouden toch?

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Rianneke_Dan schreef:

7de gouden toch?

Jaja, maar de 6e voor de vrouwen...

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Dat is waar

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

het word spannend met de verkiezing sportploeg van het jaar.

Mochizuki Rokuro

• 18943 berichten
  • 16556 stemmen

combi schreef:

het word spannend met de verkiezing sportploeg van het jaar.

ja, gelukkig hebben we het ek niet gewonnen

Martin Van K

• 9050 berichten
  • 4559 stemmen

En op de veertiende dag schiep God een medaille voor België. Dan toch!

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Mochizuki Rokuro schreef:

(quote)
ja, gelukkig hebben we het ek niet gewonnen
zit wat in, nu krijgen de dames tenminste de aandacht die ze ook verdienen.

ik kies voor de waterpolosters, dan het roeien daarna de hockeysters, en dan het zwemmen.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Leuk dat Belgie toch nog een medaille heeft, maar toch wel vreemd eigenlijk dat een (rijk) land met 10 miljoen inwoners zo slecht scoort. Wie verklaart me waarom dat zo is?

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

ik denk dat sport niet echt gestimuleerd word, maar laten ze maar eerst is een regering krijgen is vele malen belangrijker lijkt me.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Ik heb genoten! Gouden dames!

JohnWilliams

• 7504 berichten
  • 1006 stemmen

Goud...!

Super!

2-0 is echt terecht. De Chinese waren wel goed in de 1ste helft met name de keeper maar niets of niemand houd ons tegen!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.