- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
Knisper
-
- 13049 berichten
- 1282 stemmen
Tja, als je al vindt dat Robben zich nog niet bewezen heeft; dan houdt het ook op natuurlijk.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Tja, als je al vindt dat Robben zich nog niet bewezen heeft; dan houdt het ook op natuurlijk.
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Heb het niet gezien, maar zo te horen hebben ze het Ek weer rechtgezet. Leve van Bommel!
Bij een oefenwedstrijd, zet je een uitschakeling op een EK bepaald niet recht vind ik hoor. Als de spelers vinden, dat ze het hiermee recht hebben gezet, moeten ze zich de ogen uit hun kop schamen.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
jep, de druk is daar gewoon hoger, kan je niet ontkennen lijkt me.
Bij dezen stuur ik een gelukstelegram aan de familie Van der Meyde want hun zoon is dan toch geslaagd bij Inter Milaan. Dat zullen ze leuk vinden om te horen denk ik.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Bij deze stuur ik een gelukstelegram aan de familie Van der Meyde want hun zoon is dan toch geslaagd bij Inter Milaan. Dat zullen ze leuk vinden om te horen denk ik.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Dus spelers die bij Ajax basisspeler worden en het tot international schoppen zijn toch eigenlijk niet geslaagd, Dudek die op het tweede plan beland maar een strafschop keert dan weer wel, en ga zo nog maar even door... combi, het spijt me, maar je kletst maar wat.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Dus spelers die bij Ajax basisspeler worden en het tot international schoppen zijn toch eigenlijk niet geslaagd,
tja, dat hij international werd was imo uit armoede.
Dudek heeft gewoon altijd gepresteerd, dat de trainer het niet in hem ziet zitten is lullig voor hem, vind het trouwens ook niet echt een goed voorbeeld maar soit.
als je met deze spelers aan komt zetten liever niet.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Houillier zette een keeper al op een tweede plan als hij 1 fout maakte. Dudek heeft bij Liverpool een aantal jaren als eerste keus het doel verdedigt hoor.
En Benitez lijkt bijna alleen maar van landgenoten te houden.
aire.
-
- 376 berichten
- 111 stemmen
Govderdomme kut. Altijd dat verdomde geluk van PSV, eerst met de CL loting en nu haken er wéér spelers af. Sjongejonge, ik wordt er zo machteloos van. Hoe we met een topfit Feyenoord altijd een kans maken op winst, kunnen we nu toch alleen maar hopen dat PSV ons niet vernederd 
Verbeek moet naast Tomasson en Vlaar ook Jonathan De Guzman, Roy Makaay, Andwélé Slory, Theo Lucius, Karim El Ahmadi en Sherif Ekramy missen, terwijl het onzeker is of Kevin Hofland, Theo Lucius, Nick Hofs, Leroy Fer en Danny Buijs inzetbaar zijn.
Daar sta je dan in de Arena 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ik raak murwgebeukt dus gooi het over een andere boeg:
slaag je bij ajax of feijenoord slaag je overal, dat geld niet voor de psvers
Definieer 'slagen'
Definieer 'overal'
aub...
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Ik raak murwgebeukt dus gooi het over een andere boeg:
Definieer 'slagen'
Definieer 'overal'
aub...
edit. kezman zegt dat je nog wat.
om 1 voorbeeld te noemen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Govderdomme kut. Altijd dat verdomde geluk van PSV, eerst met de CL loting en nu haken er wéér spelers af. Sjongejonge, ik wordt er zo machteloos van. Hoe we met een topfit Feyenoord altijd een kans maken op winst, kunnen we nu toch alleen maar hopen dat PSV ons niet vernederd 
Verbeek moet naast Tomasson en Vlaar ook Jonathan De Guzman, Roy Makaay, Andwélé Slory, Theo Lucius, Karim El Ahmadi en Sherif Ekramy missen, terwijl het onzeker is of Kevin Hofland, Theo Lucius, Nick Hofs, Leroy Fer en Danny Buijs inzetbaar zijn.
Daar sta je dan in de Arena 
Ach ja, de JC schaal is niet eens een prijs en laat PSV ons maar verslaan (niet met al te veel doelpunten). Zien ze ook dat het echt noodzakelijk is wat nieuwe spelers te halen.
Mochizuki Rokuro
-
- 18943 berichten
- 16556 stemmen
We zullen maar niet vragen waar België dan inmiddels staat in het medaille klassement. Hoop dat Kim en de meiden nog wat klaarspelen. Dit is anders wel heel zielig!
Mochizuki Rokuro
-
- 18943 berichten
- 16556 stemmen
6 minuutjes later...
Nou dat was blijkbaar precies wat Kim cs nodig hadden, die peptalk van Mochizuki 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Nou dat was blijkbaar precies wat Kim cs nodig hadden, die peptalk van Mochizuki 
Hehe, felicidados aan de Zuiderburen.
Benieuwd trouwens waar Nederland zou staan in het fictieve vrouwenklassement... die 6e gouden is nog een kwartiertje weg...
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
7de gouden toch?
Jaja, maar de 6e voor de vrouwen...
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
het word spannend met de verkiezing sportploeg van het jaar.
Mochizuki Rokuro
-
- 18943 berichten
- 16556 stemmen
het word spannend met de verkiezing sportploeg van het jaar.
Martin Van K
-
- 9050 berichten
- 4559 stemmen
En op de veertiende dag schiep God een medaille voor België. Dan toch! 
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
ik kies voor de waterpolosters, dan het roeien daarna de hockeysters, en dan het zwemmen.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Leuk dat Belgie toch nog een medaille heeft, maar toch wel vreemd eigenlijk dat een (rijk) land met 10 miljoen inwoners zo slecht scoort. Wie verklaart me waarom dat zo is?
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
ik denk dat sport niet echt gestimuleerd word, maar laten ze maar eerst is een regering krijgen is vele malen belangrijker lijkt me.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ik heb genoten! Gouden dames!
JohnWilliams
-
- 7504 berichten
- 1006 stemmen
Goud...!
Super!
2-0 is echt terecht. De Chinese waren wel goed in de 1ste helft met name de keeper maar niets of niemand houd ons tegen!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.