- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Waarom moet die hamster nou uitgerekend naar Real gaan.
.
Is Man Utd of zo geen leuke club voor hem?
Ja vind ik ook een goede ploeg voor hem. Ze willen hem waarschijnlijk ook hebben.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
.
Omdat Real zelf de eigen jeugd een beetje verwaarloosd.
Die gaan voor Berbatov, daarna komt KJH pas in beeld. Ferguson zei overigens afgelopen week misschien wel helemaal geen spits meer aan te trekken (Tevez is fit, Anderson bijna en Rooney idem).
En het ergste is dat je dan ook meteen half Nederland als supporter hebt omdat er 'Nederlanders bij spelen'.
gotti
-
- 14086 berichten
- 5922 stemmen
Kos heeft vooral een hekel aan Ajax. Maar om dat nu steeds in een bericht te zetten wordt een beetje saai. Vandaar dat ie het zo doet.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Huntelaar heeft daar niets te zoeken als ze van Nistelrooy al hebben. Met beiden kan je gewoon niet spelen maar hetzelfde vindt ik van van der Vaart en Sneijder.
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2375 stemmen
Je bent zo grappig man hoho...

Ben je er trouwens al overheen dat van Bommel weer in Oranje zit?
klute89
-
- 3649 berichten
- 0 stemmen
Tafeltennis:
Li Jie (Nederlandse) wint van Zhu Fang (Spaanse) en Lia Jia (Oostenrijkse). Li Jiao (ook Nederlandse) won van Ni Xia Lian (Luxemburgse). Overigens moeten ze nu tegen een Chinese. 
Ja, dat was echt bizar 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
En het ergste is dat je dan ook meteen half Nederland als supporter hebt omdat er 'Nederlanders bij spelen', terwijl ze normaal gesproken altijd voor dat Holandse barca gingen
.
Daar ben ik ook bang voor...
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
.
Is Man Utd of zo geen leuke club voor hem?
Is alleen maar vragen om problemen met zoveel Hollanders naar zo'n club te gaan.
En het ergste is dat je dan ook meteen half Nederland als supporter hebt omdat er 'Nederlanders bij spelen', terwijl ze normaal gesproken altijd voor dat Holandse barca gingen
.
Ik heb juist het tegenovergesteld. Sneijder, en vooral Van Nistelrooy zorgde ervoor dat ik in Spanje Real erg hoog had zitten. Robben vond ik al iets minder maar als Van der Vaart en Huntelaar er ook nog bijkomen is de lol er bij mij wat Real betreft een heel eind af. Al zal ik voor Ruudje wel altijd blijven supporteren. Nee verwacht dat komend seizoen mijn symphatie langzaam zal groeien voor Athletico Madrid. Frisse club die geen absolute toppers koopt maar het niveau net daaronder.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen

Ben je er trouwens al overheen dat van Bommel weer in Oranje zit?
Je mag denken wat je wilt, maar als we het hebben over iemand die hoog van de toren blaast...kijk eens in de spiegel.
Ik heb geen moeite met Bommel in Oranje hoor, speelde vanavond prima. Het is niet mijn favoriete speler en mens, maar in Oranje horen de beste spelers van dat moment en hij hoort daar zeker bij.
Oranje speelt overigens prima, wel dom dat ze maar 1x scoren en dan zelfs niet eens winnen.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Kos heeft vooral een hekel aan Ajax. Maar om dat nu steeds in een bericht te zetten wordt een beetje saai. Vandaar dat ie het zo doet.
Wat bedoel je? Omdat ik Huntelaar liever niet naar Real zie gaan?
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Martina's zilver op de 200 meter sprint is hem overigens afgenomen, omdat hij niet binnen de lijnen scheen te blijven.
Nummer twee én drie werden zelfs gedisqualificeerd. Ik heb de vertraagde beelden gezien en het was terecht hoor. Jammer, maar reglementair.
Finale (wind: -0,9 m/s):
1. Usain Bolt (Jam) 19.30 (WR)
2. Shawn Crawford (VSt) 19.96
3. Walter Dix (VSt) 19.98
4. Brian Dzingai (Zim) 20.22
5. Christian Malcolm (GBr) 20.40
6. Kim Collins (SKN) 20.59
. Churandy Martina (NAn) Gediskwalificeerd
. Wallace Spearmon (USA) Gediskwalificeerd
gotti
-
- 14086 berichten
- 5922 stemmen
Ze hadden het over minimaal twee stappen op de lijn. Ik heb er maar eentje gezien. Maar het lijkt me sterk als Martina niet als een held ontvangen gaat worden. Heeft een bijna perfecte race gelopen. Was eigenlijk de winnaar aangezien Bolt van de buitencategorie is...
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Wat ik echt zo sneu vind is dat Churandy Martina en Wallace Spearmon echt zoooo gelukkig waren en elkaar én Bolt feliciteerden en hun ererondje liepen en dan krijg je zo'n kouwe douche. Verschrikkelijk.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Jammer voor Martina, ik heb ook maar 1 stap op de lijn gezien, maar ja ze moeten toch wat verzinnen om toch nog Amerikanen op het podium te krijgen. Bolt was echt super, dat wereldrecord van Johnson stond erg sterk. Het is wel een mooi atletiektoernooi tot nu toe, met een paar WR's en mooie finales.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Kunnen ze niet gewoon enkele hondersten per stap erbij optellen ofzo?
leidsehoodie
-
- 506 berichten
- 412 stemmen
Oranje speelt overigens prima, wel dom dat ze maar 1x scoren en dan zelfs niet eens winnen.
ja, hoe frustrerend zeg.
Zoveel kansen, en alles missen. Al keepte die rus wel goed, maar dan nog. Het ergste was die laatste misser. Als Vennegoor (?) die gewoon rustig had geschoven van 1 meter voor de lijn was het 1-2 geworden.
En v. Bronckhorst is wat mij betreft aanvoerder af. Wat een dwaas. laat die eerst maar eens aanvoelen wanneer je een sliding kan inzetten en wanneer niet. Was constant te laat bij zijn man.
Wel écht een goede wedstrijd van oranje zeg!
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Bij de ajax site's komen de eerste berichten binnen dat KJH en Real al rond zijn. De deal zal dus morgen of anders vrijdag wel rondkomen.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Heb het niet gezien, maar zo te horen hebben ze het Ek weer rechtgezet. Leve van Bommel!
Art
-
- 13507 berichten
- 3666 stemmen
Maarten van der Weijden pakt bij het zwemmen het goud op de 10 kilometer!
Prachtige eindspurt overigens!
gotti
-
- 14086 berichten
- 5922 stemmen
Nog nooit van de beste man gehoord. Zag net alleen een 5 bij 'onze' gouden medailles staan en dat bleek die van Van der Weijden te zijn. Maar erg knap, zeker gezien er enkele jaren terug leukemie bij hem geconstateerd werd. Wel een teringeind trouwens, die 10 kilometer. Ik hou het meestal bij 1500 meter, elke week.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
gezien er enkele jaren terug leukemie bij hem geconstateerd werd.
Ik ben toch altijd verbaasd over de 'scheldwoorden' van de Nederlanders. En hoe ze ze in één zin of tekstje kunnen verwerken. 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Prachtig, prachtig! Wat een held! Geweldig hoe Verhaeren en VDH helemaal gek worden
Duimendik kippenvel...
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
hoe VDH reageerde was echt groots, ik vond hm altijd een egoistje maar klaarblijkelijk heb ik het aan het verkeerde eind gehad.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3292 stemmen
Dat commentaar van VDH was echt geweldig
. Erg spannende finale ook.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Hehe, mijn grap is nog werkelijkheid geworden. 
Nu is je grap echt werkelijkheid geworden. 
Vier concurrenten Lansink vallen weg door dopingpaarden.
Jos Lansink heeft vanmorgen 'goed' nieuws gekregen voor zijn medaillekansen. De Nederlander die voor België uitkomt op het Belgische paard Cumano zag liefst vier concurrenten uitvallen omdat hun paarden positief testten bij een dopingcontrole. Na Cöster, het paard van de Duitser Christian Ahlmann, liepen ook de Noor Tony Andre Hansen (Camiro), de Ier Denis Lynch (Lantinus) en de Braziliaan Bernhard Alves (Chupa Chup) tegen de lamp. Ze worden zo allemaal uit de finale gehouden. Vooral Hansen was een kanshebber op een medaille, want hij was de enige die in de voorronde beter had gepresteerd dan Jos Lansink. Om 13u15 begint Lansink aan de jumpingfinale.
Eerder op de dag raakte al bekend dat Cöster, het paard van de Duitse springruiter Christian Ahlmann, tijdens de olympische jumpingcompetitie in Hongkong betrapt werd op het gebruik van het verboden middel Capsaicin. De FEI heeft Ahlmann onmiddellijk geschorst. De 33-jarige ruiter kan daardoor deze namiddag niet starten in de finale met de beste 35 combinaties. Ahlmann maakte ook deel uit van het Duitse team dat maandag vijfde werd in de landencompetitie.
Naast Ahlman werden ook de Noor Tony Andre Hansen (Camiro), de Ier Denis Lynch (Lantinus) en de Braziliaan Bernhard Alves (Chupa Chup) geschorst nadat er bij hun paarden hetzelfde verboden middel teruggevonden werd. Als ook het B-staal van de Noor Hansen positief blijkt, zal hij zijn bronzen medaille, die hij met Noorwegen won in de landencompetitie, moeten afgeven. (belga/hln.be)
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Goud voor de waterpolodames!
Bwaaaah zit ik toch met klamme handjes te kijken. Ik blijf het een vreselijke (kijk)sport vinden maar wat een fantastische prestatie!
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Strafballen bij Nederland - Duitsland herenhockey. Ook spannend.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Die klotecommentator met zijn "Taekema is een zekerheid". Dan vraag je er natuurlijk om.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Hij pushte in ieder geval de hoogte in, alle andere missers waren om te huilen zo slecht...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.