• 16.439 nieuwsartikelen
  • 180.222 films
  • 12.399 series
  • 34.344 seizoenen
  • 651.713 acteurs
  • 199.728 gebruikers
  • 9.421.992 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3292 stemmen

Door het midden is ook niet echt fraai. De mannen laten het weer eens afweten op de OS.

Ik vind waterpolo niet zo'n geweldige kijksport maar zo'n olympische finale is toch altijd spannend. Extra leuk dat ze van de VS winnen .

gotti

• 14086 berichten
  • 5922 stemmen

speedy23 schreef:

(quote)

(quote)

Ik ben toch altijd verbaasd over de 'scheldwoorden' van de Nederlanders. En hoe ze ze in één zin of tekstje kunnen verwerken.

Nou, nou. Je kan ook overdrijven.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Is Van Geel terug bij Ajax?

We hebben Sno binnen gehaald.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Kai schreef:

Is Van Geel terug bij Ajax?

We hebben Sno binnen gehaald.

ik weet van niks.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

jep hij is waarschijnlijk als vervanger gehaald voor hunter.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Nee voor het middenveld en verdediging, zo zegt hij zelf.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Kai schreef:

Nee voor het middenveld en verdediging, zo zegt hij zelf.

ja weet ik, maar bij foppe belande die nog wel is in de spits en scoort ie ook nog.

maar goed we zullen zien wat ajax er aan heeft.

edit. we gaan het nu nog maar even over de olympiers hebben.

aire.

• 376 berichten
  • 111 stemmen

Precies, Sno is ten eerste al niet voor de spits gehaald, maar kan daar wel makkelijk spelen. Die jongen kan zo'n beetje op elke positie spelen. Zoveel zullen ze er niet voor hebben moeten betalen en een topclub hoort altijd over een goede bank te beschikken. Petje af hoor, voor het aankoopbeleid van Ajax.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Als je spelers van het kaliber van Sno nog niet uit de eigen jeugd kan plukken heb je toch een serieus probleem.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

gotti schreef:

Nou, nou. Je kan ook overdrijven.

Neen, ik bedoel maar, waarom halen de Nederlanders er altijd de lelijkste ziektes bij? Kanker, tering, pokken, tyfus. Als een Nederlander verwenst of vloekt is het om schrik van te krijgen.

Spartaan1986

• 3615 berichten
  • 2176 stemmen

Wat een debiel is die van Basten. Een speler als Perez kan vertrekken en dan haalt ie wel een middenvelder met veel minder kwaliteiten.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Wat vind je zo goed aan Sno Aire?

Marco van Basten kan mij ook overal neerzetten bij ajax, maar ik voeg evenmin iets toe als Sno. Delorge, Kennedy, Luque, Perez mogen weg en dan Sno terughalen, what's the difference?

aire.

• 376 berichten
  • 111 stemmen

Zit wel wat in ja. Zoveel meer voegt Sno (op dit moment) niet echt toe nee. Maar ik heb 'm altijd een leuke speler gevonden bij Jong Oranje. Kan scoren, draait makkelijk weg, is redelijk behendig en kan ook in een verdedigende rol. Misschien wel zelfs links of rechtsback nu ik er zo over nadenk. En vooral zijn leeftijd maakt het aantrekkelijk. Salaris zal niet al te hoog zijn, wat bij de huidige Ajax selectie op de bank wel het geval is. En Sno lijkt me toch een duidelijk gevalletje van in de breedte.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Prima aankoop die Sno, prima backup voor Gabri of Lindgren. Sterke jongen, goede mentaliteit, veel inzet en iemand die het Ajax systeem al kent. Boeien dat het geen grote naam is, Ajax is goed bezig door jeugd ook weer een kans te geven. Dat is wat anders na aankopen als Kuffour, Rommedahl en Kennedy.

aire.

• 376 berichten
  • 111 stemmen

Precies, helemaal niks mis mee, zo'n Sno

The Last

• 7169 berichten
  • 0 stemmen

*instinct-modus*

De zoveelste miskoop van Ajax.

*instinct-modus*

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Vind ik prima dat velen dat denken. Het is geen Colin of Rommedahl. Sno is pas 21, heeft bij Celtic veel gespeeld, CL gespeeld en prima gepresteerd. Is opgenomen bij de Olympische ploeg en staat bekend als een stevige kerel die aardig kan ballen. En ik heb het idee dat hij gratis of voor weinig overgekomen is, dus ik zie het probleem niet zo. Deze jongen kan doorgroeien.

Lach allemaal maar, je zal zien dat hij talentvol genoeg is

stinissen (crew films & series)

• 23671 berichten
  • 77282 stemmen

Klopt helemaal

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Als-ie toch zo goed is en bij Celtic vandaan komt...

...hoe duur was-ie dan?

Anyway, miskoop natuurlijk, over 2 jaartjes elke 2 weken te zien op de Vijverberg of in het Gelredome ofzo. Misschien terug naar Nac, wie weet.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Prijs onbekend, wordt niks over gemeld...

En Celtic speelt een ander soort voetbal dan Ajax, misschien paste hij daar minder. Celtic kan wel liever routiniers opstellen terwijl Ajax altijd de ideale club voor jonge talenten is.

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Kai schreef:

Wat vind je zo goed aan Sno Aire?

Marco van Basten kan mij ook overal neerzetten bij ajax, maar ik voeg evenmin iets toe als Sno. Delorge, Kennedy, Luque, Perez mogen weg en dan Sno terughalen, what's the difference?

Nou, totaal andere positie bijvoorbeeld? beetje rare kritiek...

Ik neem aan dat hij voor een verdedigende rol is gehaald, waar Ajax bepaald geen overvloed van heeft.

Of hij goed is zou ik verder niet weten.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Topdag in China vandaag, echt genoten!

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

kos schreef:

(quote)

Nou, totaal andere positie bijvoorbeeld? beetje rare kritiek...

Ik neem aan dat hij voor een verdedigende rol is gehaald, waar Ajax bepaald geen overvloed van heeft.

Of hij goed is zou ik verder niet weten.

Voor die rol ja.

We hebben Gabri en Lindgren als volwaardige basisspelers, daarachter niks buiten onervaren talenten als Vd Heijden. Delorge is naar jong Ajax gezet, miste niveau. Sno is dus backup en wie weet denkt van Basten er wel aan hem achterin neer te zetten, centraal. Je weet het niet. Sno is wel groot en sterk.

Quido

• 14649 berichten
  • 6114 stemmen

Heeft bij Celtic toch rond de 50 duels gespeeld las ik, dus overbodig zal ie niet zijn geweest ...

edit: VI meldt 30. Geen idee dus. Vind het zelf wel een leuke voetballer. Al is ie erg wisselvallig (wat ik gezien heb).

The Last

• 7169 berichten
  • 0 stemmen

't Is elke keer weer hetzelfde verhaal bij Ajax: ze halen een nieuwe speler en de verwachtingen liggen natuurlijk hoog, maar worden ze waargemaakt? NEE! bij lange na niet. De zoveelste miskoop dus.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

wat het ergste van sno is dat ajax er nu voor moet betalen, daar is iets fout mee, niks meer of minder en/of sno het nu wel/of niet waar maakt is ondanks mijn kritiek op ajax toch echt aan hemzelf. hoe je het went of keerd, en dan dan heb ik het tegen de ajacieden, cruif heb duidelijkheid gebracht! nu maar hopen of bassie er resultaten mee haalt.

iedereen kan zeggen wat ie wil, maar inprincipe ondanks de successen van psv de laatste jaren er heeft geen 1 nederlandse club zo goed inkocht de laatst 15 jaar, of er prijzen mee gewonnen worden laat ik in het midden, laat ik het anders zeggen dan doe ik daar PSV mee te kort.

The Last

• 7169 berichten
  • 0 stemmen

combi schreef:

iedereen kan zeggen wat ie wil, maar inprincipe ondanks de successen van psv de laatste jaren er heeft geen 1 nederlandse club zo goed inkocht de laatst 15 jaar

Ja, Ajax koopt natuurlijk veel spelers, maar of er wat mee gedaan wordt is een ander verhaal... en dat kan je absoluut niet zeggen van het gros wat zij hebben gekocht.

aire.

• 376 berichten
  • 111 stemmen

The Last schreef:

't Is elke keer weer hetzelfde verhaal bij Ajax: ze halen een nieuwe speler en de verwachtingen liggen natuurlijk hoog, maar worden ze waargemaakt? NEE! bij lange na niet. De zoveelste miskoop dus.

Hoe kom je daar nou weer bij

Er wordt toch helemaal niet gepretendeerd een vedette te hebben binnengehaald. Ik denk dat Sno vooral is gehaald met de gedachte 'voor in de breedte'. Dat betekend dat hij zijn mannetje moet staan als een waardige vervanger voor een basisspeler. Lijkt me geen enkel probleem voor hem.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

The Last schreef:

Lingren zou ook geen drol toevoegen, Gabri was ook maar een wissel bij Barcelona, van Silva moesten we nog maar zien of hij bij de top ook goed zou zijn etc etc

En die jongens zijn nu allemaal sterkhouder bij Ajax....

Soms heb je een verkeerde koop zoals Rosales of Kennedy, maar verder zijn het vooral de spelers die ik vooraf al kut vond die zijn geflopt. Sonck, Soetaers, Colin etc

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

The Last schreef:

(quote)

Ja, Ajax koopt natuurlijk veel spelers, maar of er wat mee gedaan wordt is een ander verhaal... en dat kan je absoluut niet zeggen van het gros wat zij hebben gekocht.

ik heb het over dit jaar, ook al deed men het bij ajax het de laatste jaren niet eens slecht,maar goed daarom noem ik ook psv want tja ze doen het toch iets beter als ajax en feijenoord hoewel ikzelf daar nooit mee akkoord ga ondanks dat psv inprincipe in de competitie de lakens uitdeeld.

uitleg.

slaag je bij ajax of feijenoord slaag je overal, dat geld niet voor de psvers met alle respect, en begin niet over romario of ronaldo want daar schrik je me niet mee af als serieuzer luller.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.