- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Dat zou nog altijd kunnen...
Maar na het heikneuter voetbal van onze zuiderburen (analisten noemden het niveau van Anderlecht in Europa overigens het Belgische niveau van vandaag de dag) komt er zo echt voetbal. Foppe Victory 
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4756 stemmen
Godverdomme zeg, wat een achterlijke mongolenscheids was me dat! Fluit niet alleen heel de match kapot, maar nu mogen we de volgende match ook nog eens zonder 2 van onze beste spelers aantreden. Ik vind dat ze de schorsing mogen omkeren: Rafina ipv Fellaini. Wat een stukje theater, zeg. Rafina wordt zogezegd geraakt als de bal al weg is (in de herhaling te zien dat er nauwelijks contact was), en ligt een minuut later 30 meter verder te creperen van de pijn. Als je als scheids dan niet doorhebt dat dat komedie is?!
Wat een onrecht. Redelijk goed spelen en zo een dramatische scheids krijgen.
Edit: Ik kreeg flashbacks naar de 16e finale van het WK 2002 tegen Brazilië. Toen ook al genekt door zo een stuk onbekwaamheid...
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
analisten noemden het niveau van Anderlecht in Europa overigens het Belgische niveau van vandaag de dag
Als dat analisten zijn, ben ik de paus. Met zeveren kunnen ze ook hun boterham verdienen. 
Feit is wel dat Anderlecht gespeeld heeft als een derde klasser en één van de dieptepunten uit hun bestaan meegemaakt hebben. Het resultaat is dat het quotiënt van België nog maar eens zal zakken en er volgend jaar een ploeg minder zal spelen op Europees niveau. Ook een verlies voor Anderlecht dat geraamd wordt tussen de 8 en 10 miljoen euro en ze hebben een spelerskern van meer dan 30 die Europees uitgebouwd is. Er werden door de voorzitter al signalen geven dat er spelers zullen verkocht worden.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4756 stemmen
We speelden anders redelijk goed mee met de Brazilianen vandaag. Uitgezonderd het eerste kwartier van de tweede helft. Zelfs na de uitsluiting van Kompany lukte het nog aardig. Een gelijkspel had er zéker ingezeten...
Verder zijn de andere twee ploegen: Nieuw-Zeeland en China op papier ook haalbare kaarten. Zie dus niet in waarop je doelt?
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Het is toch triest dat je zo'n jongen rond zijn hoogtepunt laat gaan.
Laat hem lekker concureren met de rest. Hij kan op het middenveld en aan de buitenkanten. Zo iemand hou je toch achter de hand.
Vreemde praktijken weer bij Van Basten. 
Perez aan de buitenkanten?? volgens mij heb jij hem daar nooit zien voetballen. Perez word een beetje overschat op dit moment. Hij heeft alleen maar gepresteerd bij ajax in de kleine wedstrijden.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Ik kreeg flashbacks naar de 16e finale van het WK 2002 tegen Brazilië. Toen ook al genekt door zo een stuk onbekwaamheid...
Hier net hetzelfde. Zouden die grote ploegen nu echt meer mogen???
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
hoelang is het al geleden dat wij nog is iets gepresteerd hebben, en als we goed zijn fluiten de refs tegen ons, vandaag en op het WK 2002 tegen Brazilie ook. afgekeurd doelpunt, en Wilmots stond niet buitenspel. misschien dat we is een WK, EK mogen organiseren want anders zullen we er nooit aan meedoen.
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Van Luque kan ik wel begrijpen dat hij boos is, hij heeft nooit een eerlijke kans gehad bij Ajax. Al weet je niet wat er verder nog speelt, ik denk dat hij niet echt goed in de groep ligt of zo en het schijnt ook niet bepaald een trainingsbeest te zijn.
Hij heeft kansen zat gehad en die heeft behoorlijk verprutst. Hij heeft zeer slechte wedstrijden afgeleverd.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4756 stemmen
Volgens mij werd Wilmots toen bestraft voor een denkbeeldige duwfout. Maar je kan daar wel eens gelijk in hebben... Hoewel als ik kijk naar deze ploeg nu, oogt het toch al wat mooier voor de toekomst.
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
ja kan ook, was toen nog zeer jong en zoveel herinner ik er mij ook niet van alleen dat ze op een laffe manier werden uitgeschakeld
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Hij heeft kansen zat gehad en die heeft behoorlijk verprutst. Hij heeft zeer slechte wedstrijden afgeleverd.
Hij heeft nauwelijks gespeeld joh. Na Feyenoord-Ajax (incident Suarez-Luque) heeft hij nauwelijks meer gespeeld. Ik vind het wel jammer.
Maar Oranje begint bijna. Spannend tegen Nigeria, daar zal de helft wel weer ouder dan 34 zijn...
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Maar Oranje begint bijna. Spannend tegen Nigeria, daar zal de helft wel weer ouder dan 34 zijn...
Leuk potje, zeker vergeleken met Bel-Bra. Betere scheidsrechter ook... Nederland gaat dit wel winnen denk ik, ze spelen heel behoorlijk. Zelfs Emanuelson blijkt te kunnen voetballen!
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Urby is al weken goed in vorm bij JO. Mag hopen dat hij de vorm meeneemt naar Amsterdam.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Haha wat een rode kaart weer... krijgen die scheidsen een bonus voor elke speler die ze het veld afsturen?
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Lachwekkend die rode kaart..
Als resultaat is 0-0 tegen Nigeria niet verkeerd. Sibon viel wel dramatisch in, prutser...
Knisper
-
- 13049 berichten
- 1282 stemmen
Het was wel een nare overtreding, maar eerder een gele kaart.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4756 stemmen
Enkel de tweede helft gezien, maar wat een ontzettend zwak Nederland? Ik veronderstel dat de eerste helft beter was, als ik otherfool hier boven moet geloven?
En de rode kaart leek me toch wat overdreven...Maar Nederland mag blij zijn met die 0-0, denk ik.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Enkel de tweede helft gezien, maar wat een ontzettend zwak Nederland? Ik veronderstel dat de eerste helft beter was, als ik otherfool hier boven moet geloven?
Stukken. Tweede helft was de koek echt helemaal op, en Sibon was inderdaad niet best... En de scheidsrechter die ik in de rust nog een pluim gaf deelde uiteindelijk in de malaise...
tarentino
-
- 313 berichten
- 0 stemmen
Terecht dat Vermeer weer in de goal staat! Ik heb hem eigelijk nog nooit een slechte wedstrijd zien keepen bij oranje en nu speelt hij ook weer op zijn niveau net als 3 jaar geleden. Velthuizen is ook goed, maar als je kijkt naar de spelhervattingen van Vermeer zie je dat hij ook voetballend heel goed is. Die passes doet ie trouwens vaker dus dat is niks nieuws.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4756 stemmen
Ja, wat een uittrappen. Lanceerde vaak meteen een tegenaanval hierdoor en ze kwamen altijd aan.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Home > Nieuws > Voetbalnieuws - Datum: 7-aug-2008 16:10
Bayern München-bestuurder Uli Hoeness (foto) staat één keer per week met gemengde gevoelens de tank van zijn auto te vullen bij de benzinepomp.
'Het geld dat de oliemaffia mij aftroggelt, wordt vervolgens door mensen als Chelsea-eigenaar Roman Abramovich (ook een oliemiljardair, red.) gebruikt om nieuwe spelers voor hun voetbaclubs van te kopen. Dat zint me helemaal niet,' zegt de Duitser in gesprek met de website Spox.com.
Wat Hoeness eraan wil doen? 'Sportieve successen boeken, liefst ten koste van juist dit soort clubs.' (KVN)
@bron sportweek
moest wel lachen
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Moet toch toegeven ondanks mijn kritiek vooraf goede keus van Foppe voor Vermeer. Speelde erg sterk en straalde echt rust en vertrouwen uit. Hoe anders gold dat voor Maduro en Zuiverloon. Man wat waren die twee slecht. Sowieso echt een enorm saaie wedstrijd en dan vooral de tweede helft.
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Hij heeft nauwelijks gespeeld joh. Na Feyenoord-Ajax (incident Suarez-Luque) heeft hij nauwelijks meer gespeeld. Ik vind het wel jammer.
Toch nog 16 wedstrijden en speelde daarin vrij dramatisch
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Toch nog 16 wedstrijden en speelde daarin vrij dramatisch
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Van de Vaart is goed begonnen bij Real, na rust met tien man een
1-0 achterstand weggepoetst met een goal en een assist. Gefeliciteerd!
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Werelds. hij heeft nooit dat niveau van Deportivo meer gehaald. Hij heeft bij ajax niks gepresteerd. Iedereen zegt het en als je dan zegt dat hij werelds speelt heb je echt oogkleppen op.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Werelds. hij heeft nooit dat niveau van Deportivo meer gehaald. Hij heeft bij ajax niks gepresteerd. Iedereen zegt het en als je dan zegt dat hij werelds speelt heb je echt oogkleppen op.
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Nee hoor. Voor Luque gaan de meeste ajaxsupporters niet naar het stadion. Luque is net zo'n spaanse flop als Roger en Urzaiz. Hij is net zo'n zeur als Perez.. Je kan hem in dezelfde doos stoppen, als die andere losers in de selectie, zoals Mitea, Colin, Delorge, Kennedy, Leonardo, Manucharyan, Gentenaar en Ogararu.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.