- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Ik had liever Aissati gehad dan De Guzman en liever Lens dan Beerens. En ook liever Amrabat dan Emanuelson. Sibon had hij ook thuis mogen laten en dan net zo goed geen dispensatie speler hoeven meenemen.
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Da's knap, 1 zin maken met de 3 meest overschatte spelers van de eredivisie.
Die keeperswissel is (als dat zo is) wel onbegrijpelijk...
De meest overschatte spelers voetbalde vorig seizoen bij AZ.
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Overigens toch wel weer erg raar bij ajax als ik er zo nog eens even over nadenk. Eerst Collin die na twijfel overgehaald wordt door Van Basten om toch het contract te verlengen. Dan Luque die vorige week doodleuk meldt aan VI dat hij er weer zin in heeft omdat Van Basten hem heeft gezegd dat hij een belangrijke spelers voor Ajax gaat worden. Nog geen week later en ze mogen ineens allebei niet meer met Ajax 1 mee trainen. Is dit alweer de Van Basten van het eerste twee jaar Nederlands Elftal of is het slechts een incidentje. Ik ben benieuwd.
Bij Oranje was er vaak terecht kritiek op hem. maar ik denk dat veel ajax-supporters hem hierom bejubelen. Colin, Delorge en Luque behoren tot de meest slechtste spelers van Ajax. Colin en Delorge horen thuis bij ploegen als Excelsior, Sparta, Ado en Willem II en Luque kan zo terug naar Deportivo.
Perez is een geval apart. WAS een leuke voetballer voor een ploeg als AZ, maar meer ook niet. En zeker nu is hij niet meer zo redelijk als eerst.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
het staat hem best wel. 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Bij Oranje was er vaak terecht kritiek op hem. maar ik denk dat veel ajax-supporters hem hierom bejubelen. Colin, Delorge en Luque behoren tot de meest slechtste spelers van Ajax. Colin en Delorge horen thuis bij ploegen als Excelsior, Sparta, Ado en Willem II en Luque kan zo terug naar Deportivo.
Perez is een geval apart. WAS een leuke voetballer voor een ploeg als AZ, maar meer ook niet. En zeker nu is hij niet meer zo redelijk als eerst.
Oh begrijp me niet verkeerd. Ik snap de beslissing helemaal en hij heeft groot gelijk maar vind het raar dat hij dus blijkbaar twee weken geleden iets anders tegen die jongens zegt.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Onze verdedigend middenvelder bedoel je. Of was het nu een aanvallende middenvelder of tweede spits. Nu weet ik het zelf niet meer 
Zelva
-
- 2188 berichten
- 2702 stemmen
Over de Giro kan ik kort zijn:
Sella
Aanvaller voor één weekend, held voor altijd.

timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Zoooooo makkelijk achteraf.
.
Nou toen Ricco positief werd bevonden heb ik geconcludeerd dat op die manier wegfietsen er niet meer bij is. Tegelijkertijd dacht ik ook meteen dan zullen Rasmussen en Contador vorig jaar en Sella dit jaar ook wel hebben gebruikt. Kortom het is afwachten hoe lang het duurt voordat Contador wordt gepakt of hij moet net op tijd gestopt zijn.
Knisper
-
- 13049 berichten
- 1282 stemmen
Ik ga ook steeds meer twijfelen over die bovenarmen van Nadal. 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Ik ga ook steeds meer twijfelen over die bovenarmen van Nadal. 
Ik hoop ook ernstig dat ze die binnen nu en anderhalve week betrappen zodat Roger lekker nummer 1 blijft
Maar toch geloof ik dat doping in het tennis nog redelijk kleinschalig is. Hooguit bij de gravelspelers speelt het een rol denk ik.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Nu we het trouwens toch weer eens even hebben over dopinggebruik in andere sporten. Het valt me toch wel steeds meer op dat er met twee maten wordt gemeten en dat het eerder erger dan minder erg wordt. Vandaag weer een hardloopster die betrapt wordt pas geleden vijf russische atleten die toch echt wereldtop waren. Die Amerikaanse sprinter die niet meemocht na de spelen. Allemaal voorbeelden van sporters die betrapt zijn waar nauwelijks aandacht aan wordt besteed. Ook worden daar nooit termen gebruikt als dit is een klap voor de sport of wordt er getwijfeld om deze onderdelen op EK, WK's en Olympische spelen niet uit te zenden. Wielrennen daarentegen is iedere keer hetzelfde. Eeuwig zonde en vooral bijzonder raar.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Ze zouden beter de priesters eens controleren. Als die niet dopen weet ik het niet meer.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Was te verwachten :
http://www.vi.nl/NieuwsItem/ZaakwaarnemerPerezSchreeuwtMoordEnBrand.htm?msn=true
Snel laten vertrekken na een subtopper voor hij verloederd bij het 2e. Nu vang je er misschien nog wat fatsoendelijks voor.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
35 jarig en nog maar een 1 jarig contract en Ajax wilt van hem af?
Daar vang je niks meer voor, paar ton.
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Geschreven op woensdag, 6 augustus om 11:10
Albert Luque was naar eigen zeggen een belangrijke speler voor Marco van Basten. Eén week later verdwijnen de vermeende grote plannen van de hoofdtrainer van Ajax als sneeuw voor de zon. De Spanjaard mag zich net als Kenneth Perez, Jurgen Colin en Laurent Delorge bij de Amsterdamse beloften melden. "Vorig jaar werd Albert als een uitstekende aankoop gezien en nu moet hij met jeugdspelers gaan trainen. Ongelooflijk", zo luidt het oordeel van Rafael Luque, vader en zaakwaarnemer.
Luque beweerde eerder nog dat Van Basten grote plannen met hem had. "Van Basten vertelde me persoonlijk dat hij veel vertrouwen in mij heeft en dat ik een belangrijke speler ga worden in dit Ajax", zo betoogde hij. "'Er waren wel clubs geïnteresseerd, maar die konden me niet overtuigen en ik voel me prima bij Ajax."
De vader van Luque bevestigt de gedane uitlatingen. "Vorige week hebben Van Basten en Luque om de tafel gezeten. Hij gaf toen aan dat Albert een belangrijke speler was binnen de selectie én dat hij voetbaltechnisch véél verder was dan zijn ploeggenoten. Maar zo gaat het er nu eenmaal aan toe in de voetballerij."
Van Basten gaf eerder in de voorbereiding aan zijn selectie te willen inkrimpen tot 24 man. De eerste schoonmaak blijft waarschijnlijk niet bij het naar Jong Ajax verbannen kwartet. Kennedy Bakircioglu, Leonardo, George Ogararu en Dennis Rommedahl blijven voorlopig bij de A-selectie, maar hebben te horen gekregen te moeten rekenen op een tribuneplaats. Voor dit viertal is al de nodige belangstelling.
Rafael Luque heeft alle begrip voor de houding van Ajax, maar niet voor de manier waarop de club met zijn zoon is omgegaan. "Van Basten wil, vooral vanwege de filosofie van de club, een team hebben met voornamelijk spelers van net in de twintig. Daar hebben zowel Albert als ik respect voor, maar het is toch van de gekke dat een speler als Albert een jaar geleden als een uitstekende aankoop wordt gezien en nu opeens verplicht wordt om met jeugdspelers te trainen. Niemand heeft zich nog om Albert bemoeid. Hij meldt zich dus gewoon woensdag op de club om met het eerste te trainen."
Uitstekende aankoop?? Volgens mij hebben ze dat gesprek met van Basten ook verzonnen. Blind had zelf al gezegd, dat Luque weg mocht.
Tommeh
-
- 7318 berichten
- 3298 stemmen
Mja, hij werd vorig jaar weldegelijk als een grote aankoop binnengehaald, daarom kan ik z'n afkeer wel begrijpen. Van Basten mag van mij eerst dat gesprek gaan ontkennen, want ik begin de neiging te krijgen om Luque te geloven.
Tommeh
-
- 7318 berichten
- 3298 stemmen
Trouwens:
06/08/2008 12:00
Voetbalclubs zijn niet verplicht spelers jonger dan 23 jaar af te staan voor deelname aan de Olympische Spelen. Eén dag voor het begin van het evenement stelde het sporttribunaal CAS Barcelona, Schalke 04 en Werder Bremen in het gelijk.
Dit zou best wel eens wat "interessante" ontwikkelingen kunnen opleveren.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Trouwens:
Dit zou best wel eens wat "interessante" ontwikkelingen kunnen opleveren.
Tommeh
-
- 7318 berichten
- 3298 stemmen
En dit jaar? Het zou me niets verbazen als er de komende dagen een hetze uitbreekt waarin allerlei clubs hun spelers terug sturen.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Van Basten kan niet tegen praatjesmakers, daar lijkt het alweer op.
Hij kiest liever voor koekenbakkers.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1232 stemmen
Van Basten kan niet tegen praatjesmakers, daar lijkt het alweer op.
Hij kiest liever voor koekenbakkers.
He Johan Derksen, hoe is het?
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Het is toch triest dat je zo'n jongen rond zijn hoogtepunt laat gaan.
Laat hem lekker concureren met de rest. Hij kan op het middenveld en aan de buitenkanten. Zo iemand hou je toch achter de hand.
Vreemde praktijken weer bij Van Basten. 
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Het is toch triest dat je zo'n jongen rond zijn hoogtepunt laat gaan.
Laat hem lekker concureren met de rest. Hij kan op het middenveld en aan de buitenkanten. Zo iemand hou je toch achter de hand.
Vreemde praktijken weer bij Van Basten. 
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Daar kan ik niks mee, de benen spreken. Het mondje moet je kunnen indammen als coach.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Daar kan ik niks mee, de benen spreken. Het mondje moet je kunnen indammen als coach.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Zoals een schoolmeester die zijn lastige leerling verwijst naar de directie...
Kom op, geef is toe dat het knullig overkomt allemaal, of er moet een goede verklaring komen...
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Zoals een schoolmeester die zijn lastige leerling verwijst naar de directie...
Kom op, geef is toe dat het knullig overkomt allemaal, of er moet een goede verklaring komen...
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
En dit jaar? Het zou me niets verbazen als er de komende dagen een hetze uitbreekt waarin allerlei clubs hun spelers terug sturen.
Er zijn toch maar die spelers die een zaak bij het CAS aan hebben gespannen. Alleen die drie kunnen de spelers terugroepen. Mochten andere clubs dat ook nog willen moeten die eerst een zaak bij het CAS aanspannen. Volgens mij kunnen ze dat alleen qua tijd al niet meer halen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.