• 16.392 nieuwsartikelen
  • 180.165 films
  • 12.397 series
  • 34.337 seizoenen
  • 651.607 acteurs
  • 199.697 gebruikers
  • 9.420.695 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Die hoeft zich toch niet meer te bewijzen? Ook zonder de kopbal.

Engelaar doet ook alles goed.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Nietszeggend zomeravondvoetbal, Oekraine gelooft het allemaal wel. Affelay is wel goed, paar leuke goaltjes ook. Tweede helft laat ik maar lekker zitten verder.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Zeker een voetballiefhebber?

Dit is juist belangrijk zo'n pot.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Mooie 2-0, knap afgemaakt. Mooie assist op hem trouwens.

Ik vind het best een vermakelijke 1e helft. Oranje speelt best aardig, combineert goed, heeft veel balbezit, 2-0 voor is terecht. Maar wel jammer dat Oranje uit dat vele balbezit vaak te weinig kansen creeert. Toch, welkome opsteker dit. Zeker als je bedenkt dat het halve basiselftal niet speelt (Vd Sar, Sneijder, Nistelrooij, Persie etc)

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Hoppeta weer 2 mooie aanvallen.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Vraag me trouwens wel af met welk doel Oekraine dat hele eind naar Nederland is afgereist...ze zijn echt slecht.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Erwinner schreef:

Zeker een voetballiefhebber?

Dit is juist belangrijk zo'n pot.

Waarvoor? Speel dan tegen een EK ploeg... Oekraine heeft er totaal geen zin in getuige de 0 (!) doelpogingen.

Ajax&Litmanen1 schreef:

Vraag me trouwens wel af met welk doel Oekraine dat hele eind naar Nederland is afgereist...ze zijn echt slecht.

Wedstrijdpremie? Die bond zal wel centjes tekort hebben.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Geen slechte eerste helft van Nederland. Twee kansen, twee goals, dus met de efficientie zit het iig goed.

Ik neem trouwens aan dat de spelers die nu spelen sowieso meegaan, het lijkt me namelijk zinloos spelers op te stellen die je niet meeneemt. (Ik ga er vanuit dan Van Basten allang weet wie hij kiest.)

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Wel meer dan 2 kansen gezien hoor...schot Afellay in het begin en vlak voor rust ook 2 kansjes.

Engelaar speelt erg goed, die moet zeker mee. Stuur Boschker, Landzaat en De Jong maar naar huis.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Oranje was veel en veel sterker maar uiteindelijk zegt deze weinig omdat Oekraine echt heel slecht was en met weinig inzet speelde. Toch is een ruime zege meegenomen.

The Last

• 7169 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Stuur Boschker, Landzaat en De Jong maar naar huis.

Boschker beschikt zeker over meer kwaliteiten dan Stekelenburg en Timmer. En hij is trouwens ook veel meer ervaren, maar nee, Boschker moet wel mee, tweede keeper word ie niet, maar als derde keeper ipv van Timmer is terecht.

Tommeh

• 7318 berichten
  • 3298 stemmen

Boschker en Landzaat zijn inmiddels afgevallen. Verder zal 1 van de 3 verdedigers afvallen (Melchiot, Bouhlarouz of Ooijer).

Lastige keuze moet ik zeggen. Melchiot vind ik het goed doen als rechtsback, Bouhlarouz vond ik gister niet slecht en we kunnen zo'n bikkel wel goed gebruiken. Dus valt Ooijer wmb af.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Beetje risico nemen als je Boulha meeneemt.

Die man heeft totaal geen wedstrijdritme op het moment, en dat krijg je er ook niet in met nog 2 wedstrijden te spelen denk ik.

Maar hem in vorm verkies ik boven Melchiot.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

The Last schreef:

(quote)

Boschker beschikt zeker over meer kwaliteiten dan Stekelenburg en Timmer. En hij is trouwens ook veel meer ervaren, maar nee, Boschker moet wel mee, tweede keeper word ie niet, maar als derde keeper ipv van Timmer is terecht.

Wat een gelul. Stekelenburg is overduidelijk na Vd Sar de beste. Atletisch, talentvol, sterk op de lijn en 1 op 1, penaltypakker en kan nog jaren mee.

Ik ga er overigens niet meer over discussieren want de Ajax vs de rest discussie ken ik nu wel.

Heerlijk dat Landzaat afgevallen is. Kans op risicoloze balletjes breed en terug is weer een stuk minder worden nu deze slappe hap speler weg is.

Hopelijk is de 3e afvaller Mathijssen maar zo mooi zal het wel niet zijn.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Wat een gelul. Stekelenburg is overduidelijk na Vd Sar de beste. Atletisch, talentvol, sterk op de lijn en 1 op 1, penaltypakker en kan nog jaren mee.

Hij is misschien keeper nr 2 maar niet 'overduidelijk', eerder 'net aan'. Weet niet, progressie stokt al een tijdje bij de Steek. Maar misschien ook wel omdat-ie in Oranje natuurlijk altijd maximaal nr 2 is geweest, en ook bij Ajax nooit een *echt* cruciale rol heeft gehad. Zo'n moment waarop de twijfel definitief wegvalt. Dat-ie nog jaren meekan is natuurlijk geen argument. Boschker en Timmer zijn toch ook subtoppers, het zegt genoeg dat Vd Sar nooit maar dan ook nooit ter discussie is gekomen, ook niet toen-ie weg moest bij Juventus en in Engeland degradatievoetbal ging spelen. Nu ja, het kan erger; Capello heeft voor Engeland een keeper uit de 4e divisie opgeduikeld...

Over de Giro kan ik kort zijn: Sella Aanvaller voor één weekend, held voor altijd.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Bij Ajax nooit een cruciale rol heeft gehad?

Denk alleen al eens terug aan de bekerfinale vorig jaar. Slechts 1 voorbeeld.

Stekelenburg is ondanks de zon 50 tegengoals in de competitie Ajacied van het jaar geworden. Boven Heitinga, Davids, Gabri en Huntelaar. Dat zegt veel. Die gozer is gewoon enorm goed.

Maar goed, als jij Timmer als beter ziet, prima. Vind ik grappig.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Stekelenburg is ondanks de zon 50 tegengoals in de competitie Ajacied van het jaar geworden. Boven Heitinga, Davids, Gabri en Huntelaar. Dat zegt veel.

Vooral over de mensen die mochten stemmen. Dat had natuurlijk Suarez moeten zijn. En ach, de linksback van De Graafschap was dit jaar ook beter dan Davids dus tja...

Maar goed, als jij Timmer als beter ziet, prima. Vind ik grappig.

Ik vind het grappig dat je die conclusie uit m'n stukje haalt. Hoewel, slecht lezen is natuurlijk helemaal niet grappig.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Sorry las verkeerd. The Last vond Boschker na Vd Sar de beste.

En ik had Stekelenburg ook niet speler vh jaar gemaakt. Staat wat triestig, een keeper als je beste speler. Ik had die eer aan Heitinga gegeven.

Maar ik wil ermee duidelijk maken dat Steek geweldig keepte. Vorig jaar trouwens ook.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

otherfool schreef:

Over de Giro kan ik kort zijn: Sella Aanvaller voor één weekend, held voor altijd.

En wat gezegd van Jurgen Van De Broeck? Gisteren tiende en vandaag achtste en achtste in het algemene klassement op 2.50 van Contador. Best iets om fier over te zijn dacht ik.

En als zestiende de 23-jarige Francis De Greef. Men voorspeld dat dit een veelbelovende ronderenner zou worden.

Nog eens Belgen in de voorste gelederen te mogen zien in superzware bergritten. Dat ik dit in mijn ouwe dagen nog mag meemaken....

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Sorry las verkeerd.

Het zij je vergeven.

En ik had Stekelenburg ook niet speler vh jaar gemaakt. Staat wat triestig, een keeper als je beste speler.

Nu ja, PSV heeft dit seizoen weinig keus denk ik (Affelay misschien)...

Maar ik wil ermee duidelijk maken dat Steek geweldig keepte. Vorig jaar trouwens ook.

Ik weet het nog niet, er 'kleeft' iets. Denk dat de strijd na het EK voor het plekje in de goal niet zomaar beslist is. Ik vind die van Vitesse erg goed bijvoorbeeld.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

De rest moet in mijn ogen wel een stuk beter worden willen ze 1e keeper boven Stekelenburg worden. Timmer is oud en maakt vaak fouten, Boschker is sowieso te oud, Velthuizen komt net kijken en verder heb je weinig alternatieven.

Feit is dat vd Sar wel op eenzame hoogte staat. Enorm knap, dat al zon 15 jaar.

The Last

• 7169 berichten
  • 0 stemmen

Jammer dat Boschker is afgevallen, hij is na Gomes duidelijk de beste keeper in de Eredivisie. Al bijna 20 jaar vast 1e keeper.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Op zijn 38e zal hij misschien zijn 1e CL duels gaan spelen...

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Nou en? Kan hij er nou aan doen als een CL-club een flutkeeper opstelt. (niet dat Stekelenburg een flutkeeper is, maar ook zeker geen geweldige van 'CL-niveau' ) . Vind Gentenaar nog beter.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Bedoel ermee dat bij Twente in de basis staan en blijven (zeker als echte Tukker) minder moeilijk is als bij Ajax.

Boschker speelde 1 jaar voor Ajax en heeft 0x in de basis gespeeld. De coach vond Stekelenburg en ik meen Vonk beter. Boschker is een prima eredivisie keeper, meer niet. Stekelenburg heeft de potentie om de Europese top te halen.

Knisper

• 13049 berichten
  • 1282 stemmen

Gentenaar, Boschker, Velthuizen e.d. zijn qua niveau inderdaad helemaal niet ver weg van Stekelenburg.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Noem anders ook nog Aerts, Babos, Grandel en Vanderbussche. Dan is het eredivisielijstje wel compleet.

Knisper

• 13049 berichten
  • 1282 stemmen

Stekelenburg is een goede keeper hoor, maar ik zie in hem absoluut geen nieuwe van der Sar.

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Babos is sowieso beter dan Stekelenburg, maar ja, dan lijk is weer zo chauvinistisch. .

Maar Velthuizen ook inderdaad als hij nog even doorgroeit.

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Bedoel ermee dat bij Twente in de basis staan en blijven (zeker als echte Tukker) minder moeilijk is als bij Ajax.

Pff.. ja bij Ajax in de basis komen en blijven is ook wel een stuk makkelijker als je al uit de eigen jeugd komt.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.