• 16.392 nieuwsartikelen
  • 180.165 films
  • 12.397 series
  • 34.337 seizoenen
  • 651.607 acteurs
  • 199.697 gebruikers
  • 9.420.715 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Laten we hopen van niet.

cinema.

• 230 berichten
  • 0 stemmen

Wouter schreef:

Vraag is ook of Patrick wil.

Oja tuurlijk, zou het ook wel 'raar' vinden hoor. Ik bedoel welke affiniteit heeft Kluivje met Feyenoord? Ik weet ook niet hoe Reinbo daarbij kwam (teveel in de roddelblaadjes geneust ofzo)

Koekebakker

• 2540 berichten
  • 3981 stemmen

Het schijnt dat L'Equipe dat vandaag heeft geschreven, al kan ik daar op hun site niets over vinden.

The Last

• 7169 berichten
  • 0 stemmen

Snap niet wat Kluivert op dit moment bij Feyenoord te zoeken heeft. Hij is totaal niet van toegevoegde waarde in tegenstelling tot De Guzman, Bruins of Makaay. Als wissel dan maar, maar in de basis heeft ie niks te zoeken.

Typisch Feyenoord weer, dat wordt dus de zoveelste miskoop als hij gaat.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

Zavo schreef:

Dat was ook zo. Ik snap niet hoe je het anders kan zien.

Die bal zit meer als een meter van de paal af op een ideale hoogte voor de keeper. Het enige pluspunt is dat die redelijk hard is maar goed ingeschoten. Absoluut niet.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Huntelaar blijft bij Ajax, met UEFA Cup als uitdaging

23 mei 2008

Dat Ajax komend seizoen weer geen Champions League speelt, is voor Klaas-Jan Huntelaar (24) geen reden om aan te sturen op een vertrek deze zomer. "Ik zie er ook een uitdaging in om volgend seizoen te proberen met Ajax de UEFA Cup te winnen", zegt Huntelaar tegenover AD Sportwereld Pro.

"Zoals er voor mij sowieso nog het nodige te winnen valt in Amsterdam. Ik ben bijvoorbeeld nog geen kampioen van Nederland geworden. En die ambitie heb ik wel", vervolgt de topscorer van de Eredivisie in het AD.

Op weg naar het EK met het Nederlands Elftal krijgt Huntelaar dagelijks vragen over hoe dichtbij een vertrek naar het buitenland is. "Geruchten in de media zijn er volop", leest ook de spits. "Maar er speelt dus echt helemaal niets momenteel. Ook komend seizoen speel ik bij Ajax. Dat wordt alleen anders als er een club komt uit de Europese top die mij echt het gevoel geeft dat ze me willen hebben."

"In dat geval hoop ik dat Ajax mee wil werken aan een transfer, ondanks dat ik hier nog een contract voor twee jaar heb. Maar je praat dan over hooguit tien, twaalf topclubs waarvan iedereen de namen kan invullen. Voor een club onder die absolute top ga ik Ajax niet inruilen. De leiding weet dat. Ook Van Basten heb ik dat verteld."

Het EK ziet Huntelaar als een podium 'om je internationaal goed te kunnen laten zien'. "Daar is het dit seizoen nog niet van gekomen door de vroege Europese uitschakeling met Ajax. Ik kijk uiteraard uit naar het EK. Ben erop gebrand om daar goed te presteren. Maar dat is iets anders dan dat je vooraf al redeneert: het EK moet mijn springplank worden naar het buitenland."

Huntelaar kent de verhalen van collega-internationals dat het niveau in buitenlandse competities zoveel beter is dan in de Eredivisie. En dat hij daarom eigenlijk snel weg moet uit Nederland. Maar ook daar wordt de spits niet onrustig van. "Dat komt omdat ik ook regelmatig met Jaap Stam over dat thema heb gepraat", verduidelijkt Huntelaar.

"Jaap zei altijd: er zit verschil tussen Eredivisie en buitenland, maar het is zeker niet zo groot als wel wordt beweerd. Waar het volgens mij veel meer om gaat is dat je als speler zelf je grenzen verlegt en nieuwe doelstellingen neerlegt die je wilt halen. En dat kan ook nog prima bij Ajax."

Topper die Huntelaar. Laat zich niet leiden door geld en praatjes van clubs.

Ik heb goede hoop dat hij na de zomer nog voor Ajax speelt. Ajax maakt na de zomer als ze eens slim inkopen weer een goede kans op de titel en Huntelaar zou toch wel enorm belangrijk zijn daarvoor.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Eigenlijk staat er: "Ik ga weg." Want die topclub komt wel hoor.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Vraag het me af.

Hij wilt naar een topclub (top 4 Engeland, top 4 Italie, top 2 Spanje en Bayern gok ik dan) maar hij wilt er ook perspectief. Geen selectieopvulling. En welke ploeg zoekt nu nog echt een pure spits voor in de basis? AC Milan, Barcelona (indien Etoo vertrekt) en misschien Chelsea (Ten Cate zit daar, dus het kan).

Vraag me af of die clubs hem echt willen en kunnen kopen.

Wouter

• 18736 berichten
  • 3093 stemmen

Diesweg. Laat Ajax slim zijn en niet in dezelfde valkuil trappen als bij Sneijder.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

zullen we het is een keer over ehmmm vitesse hebben, de grootste club van gelderland. (sorry kos)

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Huntelaar blijft bij Ajax, met UEFA Cup als uitdaging

...

Waar het volgens mij veel meer om gaat is dat je als speler zelf je grenzen verlegt en nieuwe doelstellingen neerlegt die je wilt halen. En dat kan ook nog prima bij Ajax."

Sneijder zou ook blijven.

UEFA Cup winnen Zit FC Kopenhagen niet in de UEFA Cup?

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Wouter

• 18736 berichten
  • 3093 stemmen

Zavo schreef:

Eigenlijk staat er: "Ik ga weg." Want die topclub komt wel hoor.

Als Marco hem niet opstelt is de kans wat kleiner...

Maar ik vermoed het ook. Ik geloof alleen dat-ie blijft als ie bijtekend. Dat wilde Ajax ook graag, maar blijkbaar is dat nog niet gebeurd. Teken aan de wand.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Sneijder zou ook blijven.

UEFA Cup winnen Zit FC Kopenhagen niet in de UEFA Cup?

Sneijder wilde weg, riep dat meermaals en deed er alles aan. Huntelaar spreekt continue zijn vertrek tegen en laat blijken het helemaal niet erg te vinden nog een jaar in Amsterdam te blijven. Bij Huntelaar heb ik een goed gevoel. Hij wilt met de titel vertrekken, wilt dat nog 1x proberen.

Wouter

• 18736 berichten
  • 3093 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Sneijder wilde weg,

Huntelaar ook.

Huntelaar spreekt continue zijn vertrek tegen en laat blijken het helemaal niet erg te vinden nog een jaar in Amsterdam te blijven.

Dit was een tijd geleden. Toe was me al duidelijk dat ie weg zou gaan:

http://web.at5.nl/wp-content/plugins/embedthevideo/popup.php?url=mms://media.at5.nl/items/080404_huntelaar.wmv&height=225&width=400

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2266 stemmen

Zeggen ze altijd achteraf...

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Hoe laat begint de wedstrijd vanavond. Ik bedoel dus het fluitsignaal en geen voorbeschouwing?

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Half 9 is de aftrap.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

THNX!

Succes allemaal. Toch altijd effe spannend hoe het zal lopen en wie er in vorm is en wie uit vorm.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Sowieso speelt Timmer niet, ziek afgehaakt...

Ik denk dat een aantal spelers (Ooijer, Bouhlarouz, De Cler, Kuijt etc) vanavond flink gaat strijden, want hun EK is nog niet zeker.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3291 stemmen

Dat loopt doorgaans verkeerd af, te hard proberende spelers.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Weet vrijwel zeker dat deze 4 niet afvallen mochten ze fit zijn.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

De Cler speelt anders niet, Gio linkerverdediger. Veelzeggend voor de kansen van De Cler voor het EK?

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Wie is dan de back-up voor Gio?

The Last

• 7169 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Sowieso speelt Timmer niet, ziek afgehaakt...

Ik denk dat een aantal spelers (Ooijer, Bouhlarouz, De Cler, Kuijt etc) vanavond flink gaat strijden, want hun EK is nog niet zeker.

En ik hoop dat ze niet mee gaan. Snap sowieso niet wat Boulahrouz en De Cler daar te zoeken hebben, matige verdedigers allebei, doe dan ipv van De Cler, Braafheid en ipv Boulahrouz, Wielaert zou de selectie veel goed doen. jammer dat dat er niet meer in zit.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Huh, De Cler is top, Boularrouz WAS top en Van Basten hoopt dat ie weer fit is en wordt.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

De Cler is gewoon onze beste LB en in de CV van niveau zitten we krap. Alleen Heitinga en Ooijer zijn goed. Bouhlarouz aftesten lijkt me dus een goed idee.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Knappe kopbal hoor.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Nou, Dirk lijkt me zeker van deelname haha

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.