- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Vooral als ze een slechte start maken, dan begint het pas.
.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Overigens snap ik best dat deze spelers wegmoeten, dat had je 3 maanden terug ook wel kunnen voorspellen.
Alleen de manier waarop is weer zo vreselijk dom. Spelers van in de 30 opeens van de ene op de andere dag met de jeugd mee laten trainen enzo, hahahaha.
Of hun contract verlengen en 3 maanden later naar de jeugd sturen.
.
Maar van Basten had binnen Oranje ook binnen no time ruzie met allerlei mensen dus dat wordt nog wat dit seizoen. De grootste tegenstander dit seizoen voor Ajax wordt de technische staf.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
dat met die colin is idd. hilarisch, wat de technische staf betreft vind ik juist een opluchting, is weer eens sinds tijden dat de mensen (die inprincipe verstand van voetbal hebben) het weer voor het zeggen hebben dan 1 of ander bestuur die alleen aan de financiele dingen denkt om zijn eigen portomonee te vullen, hoewel er ook vrijwilligers zijn die in het bestuur zitten.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
In ieder geval maakt Van Basten op tijd keuzes en laat hij het niet doorrommelen tot halverwege het seizoen. Het was duidelijk dat er voor een aantal posities te veel spelers waren. Perez moet verder z'n mond houden, die heeft niks gepresteerd sinds hij terug is. Van Luque kan ik wel begrijpen dat hij boos is, hij heeft nooit een eerlijke kans gehad bij Ajax. Al weet je niet wat er verder nog speelt, ik denk dat hij niet echt goed in de groep ligt of zo en het schijnt ook niet bepaald een trainingsbeest te zijn.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3715 stemmen
Begrijpelijk hoor van van Basten, en ook wel zo netjes voor de spelers die eruit moeten. Die hebben nog een maand om een nieuwe club te zoeken, en van Basten heeft meer zicht op zijn groep. Om ze er bij te houden omdat het spelers van 30 zijn slaat ook nergens op.
Ben heel blij dat er tot nu toe toch voornamelijk aankopen heeft gedaan die toch wel veel talent hebben, alleen die verdediger van Barcelona is wellicht wat vreemd, maar Gabri was ook een wisselspeler en is toch wel een goede zet geweest. Dus ik snap dat enigszins wel. Maar ze zijn over het algemeen tenminste jong, dat is toch wat Ajax moet hebben, goede jonge talenten die als groep lekker lopen te ballen. (en dan weer na 2 jaar worden verkocht aan topclubs helaas)
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Iemand zin om mee te doen met de Pekingpoule? Je moet de winnende landen per onderdeel voorspellen (niet alle onderdelen, een selectie). Ik maak een moviemeter subpoule aan, dan zie ik wel of er iemand inschrijft. Als je ook al aan de tourpoule mee hebt gedaan bij telesport kun je met hetzelfde wachtwoord inloggen.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Begrijpelijk hoor van van Basten, en ook wel zo netjes voor de spelers die eruit moeten. Die hebben nog een maand om een nieuwe club te zoeken, en van Basten heeft meer zicht op zijn groep. Om ze er bij te houden omdat het spelers van 30 zijn slaat ook nergens op.
Het is vrij normaal om ze dan maar een nieuwe club te laten zoeken, maar niet om ze met de jeugd mee te laten trainen...
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3715 stemmen
Wat normaal is maakt weinig uit. Hij wil overzicht houden over de groep dat gaat lastig als je iedereen bij de groep houdt omdat je bang bent dat ze anders niet zo aardig vinden. Volgens mij gebeurt het ook wel vaker hoor dat spelers die er niet meer bij horen worden verbannen naar het tweede maar goed. Zie hier totaal niet een fout in zoals dat wel was bij van Nistelrooy en Oranje bijvoorbeeld.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Naar het tweede is wat anders dan naar de jeugd.
-edit ik zie dat de berichtgeving inmiddels is veranderd naar het tweede idd. Dat scheelt nogal.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Het tweede van Ajax is toch de jeugd ("jong ajax" genaamd) of begrijp ik het nou verkeerd?
Overigens vind ik de keuzes van Van Basten wel logisch. Hij heeft elke speler de kans gegeven in de voorbereiding en wil nu gaan werken met een kleinere selectie (pakweg 22-25 man) om zo het elftal klaar te stomen voor de competitie. Ogararu is niet goed genoeg, voor Perez zijn andere opties met meer potentie en Luque is overbodig.
Dat ajax 1,5 maand terug de optie op het contract van Colin nam is gewoon een zakelijk slimmigheidje. Colin kwam van een laag niveau naar ajax, en moest als het ware blij zijn met de kans die hij kreeg, uiteraard tegen een zeer laag salaris. Colin kreeg een contract voor 1 jaar met de optie voor nog (1 of 2 jaar?). Ajax lichtte die optie een tijdje terug, zodat de nog relatief jonge Colin niet transfervrij is. Nu kan ajax nog mooi een paar ton voor hem vangen of eventueel als goedkope stand-in gebruiken en hem zolang in het 2de stallen.
Wielaert lijkt gelukkig van de baan nu. Twente wil hem (terecht) niet laten gaan, de voorgestelde ruil Siem de Jong - Wielaert was natuurlijk lachwekkend, maar het was dan ook meer een statement van Munsterman dat Wielaert niet te koop is.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Voor de voetballiefhebbers: Vandaag.
Eerste match Olympische Spelen van de Belgen.
België - Brazilië - Aftrap: 11u
Live te bekijken op één
Stadion: Shenyang Olympic Stadion
Scheidsrechter: Al Ghamdi (SAr)
Vermoedelijke opstellingen:
Brazilië: Renan, Rafinha, Alex, Breno, Marcelo, Lucas, Hernanes, Diego, Anderson, Ronaldinho, Pato
België: Bailly, De Roover, Kompany, Vermaelen, Pocognoli, De Mul, Fellaini, Vertonghen, Martens, Dembele, Mirallas
Opmerking: De Belgen willen zich niet ingraven. Jean-François De Sart: "We moeten durven aan te vallen. Brazilië heeft vooral defensief tekortkomingen."
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
TV staat aan. En straks rond half 2 Nederland-Nigeria. Kan slechter.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
De 2 nieuw aangekochte buitenspelers van NEC doen mee, ik weet alleen niet wie en bij welk land ze spelen.
.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Pfff, heb je jaren de tijd in de voorbereiding, leveren ze zon grasmat af...
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Huh begint dat vandaag al? En is dat online te kijken?
edit: oke dan, gewoon via de NOS site...
Toch wennen zo'n tv-loos bestaan 
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Forza België! 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Huh begint dat vandaag al? En is dat online te kijken?
Ik meen dat www.nos.nl alle sporten sowieso online aanbied...
Maar ik kan fout zitten. Ik kijk hem op de Belgische tv, Belgie 1.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ik heb hem er dus intussen voor 
Geweldig dat Chineze publiek bij een lange bal: oooooooooh
Geen commentaar trouwens op de site, voor wie dat prettig vindt:
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
subpoule naam: Moviemeter
inloggen: moviemeter/marathon
Ingevuld ben benieuwd.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
hm, 5 gele kaarten en maar 2 vrij trappen??
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Ze bedoelen denk ik directe vrije trappen? geen idee.
Lad
-
- 5700 berichten
- 0 stemmen
Gelijkspel zou goed zijn tegen de topfavoriet...
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Kompany met rood eraf, Brazilie scoorde net ook de 1-0....
Zuur...
Kans dat Ajax Vermaelen en Vertonghen weer snel terug heeft neemt toe 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
En daar gaat de volgende Belg... volkomen onterecht weer...
de schlemieligheid spat er vanaf...
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Man, man, man... Wat een str*ntarbiter. Onbegrijpelijk hoe deze gast de hele match kapot gefloten heeft. En meer dan de helft van de kaarten was niet eens nodig. Maar Ronaldinho mag er bijna iemand zijn benen afschoppen, daaraan durft hij zelfs nog geen kaart te geven. 
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Niet gezien, maar jammer dat Belgie verloren heeft, ik had toch gehoopt op een finale Nederland - Belgie. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.