- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Vind dat helemaal niet raar, ze hebben toch veel te veel mensen op die plek. Wel dom dat ze zoveel mensen gekocht hebben terwijl ze hem hebben ja.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=67021
Einde Ajax 1 voor Perez (!!!), Delorge, Colin en Luque....
Echt te raar, Perez weg 
Misschien kan PSV hem kopen
. Nee zal nu dan wel naar Feyenoord gaan. Perfecte spelers ook voor Feyenoord en een echte versterking voor die ploeg.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Niet, want Marco van Basten ziet het niet in hem zitten, dus haal je eigen aankopen. Perez zag het denk het wel een beetje aankomen...nou ja, minder tijd, uit de selectie vind ik wel erg hard.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Of naar NEC.
.
Hoewel, vind hem maar een irritante kwal eigenlijk, niks voor ons.
.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
als iedereen maar van leo afblijft. Perez zou trouwens een goeie zjn voor heerenveen.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ik zou Perez altijd halen. Die Cvytanovic zal wel tegenvallen waarna Ajax hem na een half jaartje voor een miljoen of wat terug wil kopen.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Als je Cvitanovich achter de spits gaat zetten gaat hij idd tegenvallen. Zou wel typisch zijn.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Niks mis met Cvitanich, maakt een uitstekende indruk. Samen met Sulejmani en Aissati onze groeibriljantjes. Al zijn er nog meer..
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Bestaat er ook een 'Olympisch' topic? Het zou wel makkelijker zijn. 
lucdecoster
-
- 1644 berichten
- 6323 stemmen
Bestaat er ook een 'Olympisch' topic? Het zou wel makkelijker zijn. 
Voor mij mag dit maar het zal meer over Nederlandse medailles gaan dan Belgische. 4 jaar geleden was het 22-3 in het voordeel voor Nederland 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Kelere, van Nistelrooij stopt met Oranje....
klute89
-
- 3649 berichten
- 0 stemmen
Ik kijk bijzonder uit naar de Olympische Spelen 
De takken van sport waar ik zeker naar ga kijken, zijn: schoonspringen, zwemmen, atletiek, turnen en ook zeker wielrennen
OlafK
-
- 955 berichten
- 1831 stemmen
Van Nistelrooij maakt nu wel de weg vrij voor Huntelaar.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Kelere, van Nistelrooij stopt met Oranje....
WAAAAT!?!?! De enige reden om dat zootje ongeregeld nog aan te gluren...
Maar let op mijn woorden, hier komt hij op terug. Als het WK voor de deur staat wil-ie wel weer. 2002 ging niet door en 2006 werd verprutst door Assiemaarraakis Van Basten dus daar ligt nog wat te halen voor Ruud.
Van Persie dan voorlopig maar in de spits? Want Hamster is nogal aan het stagneren...
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Van Nistelrooij maakt nu wel de weg vrij voor Huntelaar.
Nou hoera, die moet eerst nog 3 jaar bij een internationale topclub zitten eer hij op dat niveau zit.
Erg slecht voor Oranje dit.
.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ik denk ook dat hij met een jaar terugkeert...al zijn Oranje maten zitten onderhand bij Real Madrid en die maken hem wel weer warm.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
WAAAAT!?!?! De enige reden om dat zootje ongeregeld nog aan te gluren...
Er is een Vlaams spreekwoord dat zegt: 'Heeft de klager geen nood, de stoefer (pocher) heeft geen brood.'
De Nederlanders klagen van weelde. Jullie zien tenminste nog een spel dat heel goed op voetbal lijkt.
Vorige week heb ik op de Nederlandse tv ook al enkele malen horen klagen dat de sportinfrastructuur bij jullie erg tekort schiet. Amai mijn voeten.
Wij hier in België gebruiken de Nederlanders hun sportinstellingen hier zelfs als voorbeeld. In Athene 2004 haalden de Nederlanders 22 medailles en ze zijn nog niet content. Wij Belgen haalden 3 medailles, waaronder 1 x goud, van Justine Henin dan nog, en twee bronzen. Wij hebben nu in Peking 96 atleten en zijn al tevreden als we ons vorige aantal kunnen verbeteren. Klagers...
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Nou hoera, die moet eerst nog 3 jaar bij een internationale topclub zitten eer hij op dat niveau zit.
Erg slecht voor Oranje dit.
.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Ik denk ook dat hij met een jaar terugkeert...al zijn Oranje maten zitten onderhand bij Real Madrid en die maken hem wel weer warm.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
hollanders, en maar zagen als ajax weer eens arrogant de hoek om komt kijken.
maar gaat het over de olympiers dan moeten we minimaal 20 plakken halen.
hoe krom kan een mens zijn?[/quote]
Lad
-
- 5700 berichten
- 0 stemmen
Er is een Vlaams spreekwoord dat zegt: 'Heeft de klager geen nood, de stoefer (pocher) heeft geen brood.'
De Nederlanders klagen van weelde. Jullie zien tenminste nog een spel dat heel goed op voetbal lijkt.
Vorige week heb ik op de Nederlandse tv ook al enkele malen horen klagen dat de sportinfrastructuur bij jullie erg tekort schiet. Amai mijn voeten.
Wij hier in België gebruiken de Nederlanders hun sportinstellingen hier zelfs als voorbeeld. In Athene 2004 haalden de Nederlanders 22 medailles en ze zijn nog niet content. Wij Belgen haalden 3 medailles, waaronder 1 x goud, van Justine Henin dan nog, en twee bronzen. Wij hebben nu in Peking 96 atleten en zijn al tevreden als we ons vorige aantal kunnen verbeteren. Klagers...

timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Overigens toch wel weer erg raar bij ajax als ik er zo nog eens even over nadenk. Eerst Collin die na twijfel overgehaald wordt door Van Basten om toch het contract te verlengen. Dan Luque die vorige week doodleuk meldt aan VI dat hij er weer zin in heeft omdat Van Basten hem heeft gezegd dat hij een belangrijke spelers voor Ajax gaat worden. Nog geen week later en ze mogen ineens allebei niet meer met Ajax 1 mee trainen. Is dit alweer de Van Basten van het eerste twee jaar Nederlands Elftal of is het slechts een incidentje. Ik ben benieuwd.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
En Foppe is definitief gek geworden. Aisatti, Amrabat en Lens thuislaten voor vele mindere spelers en dan nu weer Vermeer verkiezen boven Velthuizen in de goal. Het grootste talent mag niet keepen omdat de meest overgewaardeerde doelman van Nederland moet keepen. Wat een fout.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Aisatti, Amrabat en Lens
Da's knap, 1 zin maken met de 3 meest overschatte spelers van de eredivisie.
Die keeperswissel is (als dat zo is) wel onbegrijpelijk...
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
.
Grote onzin.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Let maar op, die spelen over 5 jaar bij clubs als De Graafschap en Willem II enzo. Drie verse gevalletjes Hersi/Reuser.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Aissati komt bij barca samen met Affelay, Amrabat bij arsenal en Lens bij een premier leaqe club.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
We zullen zien. Voorlopig kon Lens het niet waarmaken bij AZ, Aissati niet bij PSV en Amrabat heeft misschien 2 maandjes goed gespeeld bij de nummer 17 van Nederland. Dat is nog een *heel* lange weg naar Barca en Arsenal...
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Die keeperswissel is (als dat zo is) wel onbegrijpelijk...
Zeg niet dat ze het gaan maken maar zijn wel beter dan wat er nu staat. Zeker omdat iedere creativiteit ontbreekt in dit Olympisch Elftal. Als De Guzman en Drenthe je meest creatieve spelers zijn zul je weinig gaan creeren.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.