- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Trouwens, als hij volgens jou bij ajax werelds heeft gespeeld. Dan ben ik benieuwd hoe jij zijn spel bij Deportivo noemt: Buitenaards?? Van een andere planeet?? Dan moet hij haast wel veel prijzen hebben gewonnen als beste speler.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Nee hoor. Voor Luque gaan de meeste ajaxsupporters niet naar het stadion. Luque is net zo'n spaanse flop als Roger en Urzaiz. Hij is net zo'n zeur als Perez.. Je kan hem in dezelfde doos stoppen, als die andere losers in de selectie, zoals Mitea, Colin, Delorge, Kennedy, Leonardo, Manucharyan, Gentenaar en Ogararu.
Hoho, doe es normaal over Gentenaar. Voorbeeldige prof die een prima reserve is en helemaal nooit klaagt (en bovendien beter is dan Stekelenburg maar dat terzijde).
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Trouwens, als hij volgens jou bij ajax werelds heeft gespeeld. Dan ben ik benieuwd hoe jij zijn spel bij Deportivo noemt: Buitenaards?? Van een andere planeet?? Dan moet hij haast wel veel prijzen hebben gewonnen als beste speler.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Bovendien zijn spelers als Kennedy en Leonardo helemaal geen losers.
De losers zijn die zogenaamde technische genieen bij Ajax (
) die dat soort spelers scouten denkende dat ze in het Ajax systeem passen, waardoor ze al zat uitstekende spelers kapot hebben gemaakt (Machlas, Sonck, Rosales, Rosenberg, Escude, etc. etc. )
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
hmm, escude is wel redelijk geslaagd naar mijn idee, wat leo betreft zal ik nooit begrijpen, die zou bij mij elke wedstrijd spelen, wat kennedy betreft tja, had gewoon veel meer moeten spelen maar koster koos regelmatig rommeltjedaal, waarom weet ik niet maar soit.
voor de rest weet je nooit helemaal zeker wat je binnen haalt en of ze in het systeem passen, als je het niet probeerd zal je er ook nooit achter komen.
edit. en je bent echt een ajax -hater kos dat is me nu wel duidelijk. 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Die het vaak bij andere clubs ook weer heel aardig doen. Rosenberg speelt vaak in de basis bij een betere ploeg dan Ajax. Escude heeft na Ajax ook weer aangetoond bijzonder goed te kunnen voetballen en een vaste basisplek te kunnen opeisen bij een betere ploeg dan Ajax. Machlas, Sonck en Rosales zijn volgens mij niet meer veel geworden maar als ik bijvoorbeeld een De Mul gisteren zie voetballen dan had Ajax daar toch meer mee gekund dan een Kennedy.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Wordt echt een ongekende show die opening, de Chinezen kennende. Ziet er al goed uit.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Wow, briljant die vuurwerk-voetstappen.
China kings of vuurwerk
.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3715 stemmen
Wie kan tegen die commentator zeggen dat die ze mond moet houden als iemand zingt! Jezus wat onbeschoft!
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Hoho, doe es normaal over Gentenaar. Voorbeeldige prof die een prima reserve is en helemaal nooit klaagt (en bovendien beter is dan Stekelenburg maar dat terzijde).
Waarschijnlijk omdat hi j bij NEC heeft gespeeld. En hij is beter dan Stekelenburg?? Hij heeft bij Ajax wel aardig wat blundertjes gehad hier en daar. En was allerminst zeker in zijn spel. Stekelenburg heeft dat ook, maar wel wat minder.
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Dat is niet zo logisch hoor.... Je bent per definitie, niet gelijk beter als je meer wedstrijden speelt..
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Dat is niet zo logisch hoor.... Je bent per definitie, niet gelijk beter als je meer wedstrijden speelt..
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Daarom ben jij ook geen trainer.
Vanwege Kennedy's vele afzwaaiers en hij kwam geen man voorbij. Rommedahl maakte er tenminste nog iets matigs van. Maar van hem was ik ook niet zo kapot.
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Dan is het in ieder geval niet meer logisch.. en daar wou ik naar toe.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Daarom ben jij ook geen trainer.
niet van ajax nee, want dan was psv niet 4 keer achter elkaar kampioen geworden 
Vanwege Kennedy's vele afzwaaiers en hij kwam geen man voorbij. Rommedahl maakte er tenminste nog iets matigs van. Maar van hem was ik ook niet zo kapot.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Dan is het in ieder geval niet meer logisch.. en daar wou ik naar toe.
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Bovendien zijn spelers als Kennedy en Leonardo helemaal geen losers.
De losers zijn die zogenaamde technische genieen bij Ajax (
) die dat soort spelers scouten denkende dat ze in het Ajax systeem passen, waardoor ze al zat uitstekende spelers kapot hebben gemaakt (Machlas, Sonck, Rosales, Rosenberg, Escude, etc. etc. )
Uitstekende spelers? en dan noem je Sonck op? 
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Ja Sonck was echt een topper voordat hij door Ajax verneukt was, evenals Machlas.
Om te janken zo mooi trouwens die openingsceremonie, alleen moet iemand idd even die commentatoren hun smoel laten houden, gruwelijk irritant.
The Last
-
- 7169 berichten
- 0 stemmen
Machlas was volgens mij zelfs topscorer van Europa geweest toen 'ie nog bij Vitesse speelde...
Het lijkt mij iig typisch Ajax, dat spelers koopt en hen uitprobeert of ze in het systeem passen.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
hmm, machlas deed het niet slecht bij ajax hij scoorde alleen niet, dat is een verschil van een goede spits en een wereld spits, zie hunter en arvaladze om 2 voorbeelden te noemen.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Natuurlijk niet, iedereen kon toen al zien dat het een typische 4-4-2 spits was.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ajax scoutte Machlas en Sonck inderdaad verkeerd, het waren andere types. Maar ze zijn/waren ook beide niet goed genoeg voor Ajax, kijk alleen al naar de carriere erna.
The Last
-
- 7169 berichten
- 0 stemmen
Niet goed voor Ajax? Ik vraag me af welke speler dat wel is...
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Ajax scoutte Machlas en Sonck inderdaad verkeerd, het waren andere types. Maar ze zijn/waren ook beide niet goed genoeg voor Ajax, kijk alleen al naar de carriere erna.
Ja, dat is typisch, na Ajax lijken dat soort spelers opeens gebroken of zo en raken ze niks meer. Soetaers, nog zo eentje die het daarvoor toch wel erg goed deed. Of Kinkladze.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Ja, dat is typisch, na Ajax lijken dat soort spelers opeens gebroken of zo en raken ze niks meer. Soetaers, nog zo eentje die het daarvoor toch wel erg goed deed. Of Kinkladze.
Wat is dat nu weer voor onzin. Die spelers hebben het gewoon nooit bij een topclub gered, ook niet voordat ze bij Ajax zaten. Het is ook niet altijd te voorspellen of een speler die het goed doet in de subtop het op een hoger niveau ook kan.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3715 stemmen
Hoor je wel vaker, maar daar in tegen zijn er natuurlijk ook veel spelers heel erg goed geslaagd bij Ajax. Bij "grotere" clubs speel je meer en krijg je minder kansen als je slecht speelt. Daar moet je tegen kunnen, krijg je ook meer voor betaald. Deze spelers konden het niet aan. Is ook niet dat ze bij een andere club na Ajax het tegendeel hebben bewezen.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Wat is dat nu weer voor onzin. Die spelers hebben het gewoon nooit bij een topclub gered, ook niet voordat ze bij Ajax zaten. Het is ook niet altijd te voorspellen of een speler die het goed doet in de subtop het op een hoger niveau ook kan.
Ik bedoelde dat ze het daarna ook op een lager niveau niet meer kunnen. Is gewoon een simpele constatering hoor. Lijkt me nogal moeilijk te ontkennen.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Die spelers hebben het gewoon nooit bij een topclub gered, ook niet voordat ze bij Ajax zaten.
Kinkladze was overigens een superster in Engeland voordat hij naar Ajax kwam, net als Kuffour in Duitsland.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3715 stemmen
Kuffour vindt ik een slecht voorbeeld. Die was al half dood toen die aankwam bij Ajax. Waar is die nu trouwens gedumpt?
Kinkladze is een jammerlijk geval indd, maar betwijfel of dat komt door Ajax eigenlijk.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Ik bedoelde dat ze het daarna ook op een lager niveau niet meer kunnen. Is gewoon een simpele constatering hoor. Lijkt me nogal moeilijk te ontkennen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.