• 16.392 nieuwsartikelen
  • 180.165 films
  • 12.397 series
  • 34.337 seizoenen
  • 651.611 acteurs
  • 199.697 gebruikers
  • 9.420.721 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

The Last

• 7169 berichten
  • 0 stemmen

Ze komen daar toch niet aan spelen toe. Lijkt me vrij logisch. Wel grappig eigenlijk dat de Ajax-fans weer staan te ontkennen.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

The Last schreef:

Ze komen daar toch niet aan spelen toe. Lijkt me vrij logisch.

tuurlijk.

The Last

• 7169 berichten
  • 0 stemmen

Kijk, dat bedoel ik dus..

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Men kan het ook anders zien, slaag je bij Ajax dan slaag je overal. Word een beetje moe van dat anti-ajax gelul en zeker het super slappe gelul dat spelers door ajax slechter worden, dat is echt de grootste onzin die er maar is.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

The Last schreef:

Kijk, dat bedoel ik dus..

The Last

• 7169 berichten
  • 0 stemmen

combi schreef:

zeker het super slappe gelul dat spelers door ajax slechter worden, dat is echt de grootste onzin die er maar is.

Dan kun je het wel slap gelul gaan noemen, maar 't is nou eenmaal zo dat er een flink aantal spelers niet meer hun oude niveau hebben gehaald nadat ze bij Ajax hebben gespeeld (of nog steeds spelen). Ik begrijp niet waarom dat wordt ontkent.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3715 stemmen

Ontkennen valt wel mee, ik zie alleen nog niet echt duidelijk bewijs dat het zo is. Zlatan, Maxwell en Chivu zijn bijvoorbeeld drie spelers die het heel goed hebben gedaan bij Ajax en nu bij topclubs spelen. En zo zijn er wel meer te noemen. Als het allemaal zo vreselijk is bij Ajax zouden er toch een stuk minder spelers slagen denk ik.

Ajax heeft volgens mij ook de meeste spelers van alle Eredivisie clubs op dit moment verkocht aan buitenlandse Topclubs. (wat voor ons fans wel heel jammer is natuurlijk)

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

kos schreef:

Kinkladze was overigens een superster in Engeland voordat hij naar Ajax kwam, net als Kuffour in Duitsland.

Tuurlijk joh, daarom degradeerde hij ook twee keer met Manchester City.

Ik bedoelde dat ze het daarna ook op een lager niveau niet meer kunnen. Is gewoon een simpele constatering hoor. Lijkt me nogal moeilijk te ontkennen.

Lijkt me heel makkelijk, want ze keerden uiteindelijk allemaal weer gewoon terug naar hun echte niveau.

The Last

• 7169 berichten
  • 0 stemmen

Zavo schreef:

Tuurlijk joh, daarom degradeerde hij ook twee keer met Manchester City.

Wat wil je daarmee zeggen? Hasselbaink was een paar terug bij Atletico topscorer van de Primera Division en daar degradeerde hij ook mee.

Zelfde geval met Amrabat afgelopen seizoen.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

The Last schreef:

(quote)

Wat wil je daarmee zeggen?

Dat je dan geen superster bent.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

The Last schreef:

(quote)

Dan kun je het wel slap gelul gaan noemen, maar 't is nou eenmaal zo dat er een flink aantal spelers niet meer hun oude niveau hebben gehaald nadat ze bij Ajax hebben gespeeld (of nog steeds spelen).

zijn gewoon spelers die niet in de top horen en weinig tot geen mentaliteit hebben, naar de top komen is makkelijker dan er te blijven.

Ik begrijp niet waarom dat wordt ontkent.
omdat er niks te erkennen valt, ik snap niet dat sommige mensen dat niet erkennen.

The Last

• 7169 berichten
  • 0 stemmen

omdat er niks te erkennen valt, ik snap niet dat sommige mensen dat niet erkennen.

Feiten wezen uit.

Zavo schreef:

Dat je dan geen superster bent.

Je neemt die woordkeuze iets te serieus. Ik denk dat hij gewoon bedoelde dat Kinkladze een goede speler was.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

The Last schreef:

(quote)

Feiten wezen uit.

welke feiten, dat ze niet goed genoeg zijn ja.

(quote)

Je neemt die woordkeuze iets te serieus. Ik denk dat hij gewoon bedoelde dat Kinkladze een goede speler was.

alleen niet goed genioeg voor ajax

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

The Last schreef:

Feiten wezen uit.

Feiten? Welke "feiten" dan?

Zavo schreef:

Ja, maar niet goed genoeg blijkbaar. Kinkladze was inderdaad een goede speler (individueel), maar als teamspeler waardeloos.

The Last

• 7169 berichten
  • 0 stemmen

combi schreef:

zijn gewoon spelers die niet in de top horen en weinig tot geen mentaliteit hebben, naar de top komen is makkelijker dan er te blijven.

Hoezo geen mentaliteit? Denk dat het zelfvertrouwen juist alleen maar groeit als je 'hogerop' gaat, eveneens je houding.

The Last

• 7169 berichten
  • 0 stemmen

Zavo schreef:

Feiten? Welke "feiten" dan?

Dat de genoemde spelers in deze discussie, allemaal hun oude niveau hebben niet meer hebben gehaald nadat ze bij Ajax hebben gespeeld.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

The Last schreef:

(quote)

Dat de genoemde spelers in deze discussie, allemaal hun oude niveau hebben niet meer hebben gehaald nadat ze bij Ajax hebben gespeeld.

geen metaliteit dus als je dit beweerd, en dat een club daar de schuld van krijgt

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

The Last schreef:

(quote)

Tja, maar dat is subjectief. Als ik kijk naar waar die spelers terecht zijn gekomen is het gewoon niet waar. Soetaers bijvoorbeeld is naar Genk gegaan, waar hij volgens mij gewoon basisspeler is. Genk en Roda lijkt me wel ongeveer vergelijkbaar niveau.

The Last

• 7169 berichten
  • 0 stemmen

Ik begrijp niet waarom dat subjectief moet zijn, er valt toch gewoon moeilijk te ontkennen dat er een aantal spelers niet meer hun oude niveau hebben gehaald nadat ze bij Ajax hebben gespeeld of er nog steeds spelen. Jij hebt het slechts over 1 speler.

Ik val een beetje in herhaling. Ben hier met Ajacieden aan het discussieren... dat gaat dus oneindig duren als je 'tegen' Ajax bent.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3291 stemmen

"Zijn we in ieder geval niet voor niets ons huis uitgetrapt," zullen een hoop Chinezen gedacht hebben.

Wat een belachelijk spektakel zeg. Hebben ze net geprobeerd die vervuilde lucht een beetje op te schonen, schieten ze miljoenen kilo's vuurwerk de lucht in .

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

The Last schreef:

Ik begrijp niet waarom dat subjectief moet zijn, er valt toch gewoon moeilijk te ontkennen dat er een aantal spelers niet meer hun oude niveau hebben gehaald nadat ze bij Ajax hebben gespeeld of er nog steeds spelen. Jij hebt het slechts over 1 speler.

Noem die spelers dan? En als als je er al een paar kan noemen, wat dan nog? Dat zegt toch niks over Ajax? Alsof er bij andere clubs geen spelers mislukken.

edit: voor Kinkladze en Machlas geldt hetzelfde als voor Soetaers, die zijn ook gewoon weer op hun oude niveau gaan spelen, blijft alleen Sonck over die overal mislukt

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3715 stemmen

Ja das ook makkelijk. Je hebt nog niet eens de moeite genomen om in te gaan om mijn bericht ten opzichte van spelers die wel gelukt zijn bij Ajax.

Volgens mij spelen de meeste spelers die bij Ajax niet gelukt zijn elders wel. Alleen niet op het zelfde niveau als Ajax. Wat dus duidelijk te hoog was voor ze.

Ben overigens voor Ajax, maar niet in extreme vormen. En dat er heel wat miskopen zijn gedaan wil ik echt niet ontkennen, maar die waren niet goed genoeg dat is de fout die Ajax wel eens maakt. (en eigenlijk elke club) Maar dat ze door Ajax opeens geen bal meer kunnen raken lijkt me nogal onzinnig en kroegpraat.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3291 stemmen

Kan dat slappe gelul over Ajax niet wachten tot het seizoen begint? Het is nu al vervelend.

The Last

• 7169 berichten
  • 0 stemmen

Ik zeg toch ook niet dat Ajax geen talenten voortbrengt. Zlatan en Chivu zijn inderdaad goede voorbeelden daarvan.

Zavo schreef:

Noem die spelers dan? En als als je er al een paar kan noemen, wat dan nog? Dat zegt toch niks over Ajax? Alsof er bij andere clubs geen spelers mislukken.

edit: voor Kinkladze en Machlas geldt hetzelfde als voor Soetaers, die zijn ook gewoon weer op hun oude niveau gaan spelen, blijft alleen Sonck over die overal mislukt

Zoiets verwachtte ik al. Ik ga helemaal niks opnoemen, aangezien je zelf wel weet welke spelers dat zijn, als Ajacied is het natuurlijk makkelijk om dit soort dingen te ontkennen. Begrijpelijk natuurlijk.

Tja, bij andere clubs mislukken spelers ook, maar bij Ajax gebeurt dat veelvuldig. Chelsea is een ander voorbeeld.

Maar goed, denk dat ik dit maar laat voor wat het is. Zoals ik al zei, dit gaat oneindig duren...

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3715 stemmen

Heeft Ajax niet voortgebracht die waren door hun oude club al goed gemaakt heeft Ajax mooi aangekocht. Alleen op wat jongere leeftijd dan een Sonk en Machlas. Maar die slagen dus kennelijk wel. kunnen jonkies meer hebben dan oudjes?

Erg vervelend dat je steeds net doet alsof we een bord voor ons kop hebben omdat we Ajax fans zijn. Ik kijk hier toch redelijk objectief naar, Ajax heeft rampzalige aankopen gedaan. Maar ik zie nog steeds geen bewijs, dat ze slecht zijn geworden door Ajax. Ze waren van te voren al niet van het niveau Ajax, dat moet indd beter worden gescout bij Ajax.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

The Last schreef:

Zoiets verwachtte ik al. Ik ga helemaal niks opnoemen

Haha, je hebt het over feiten, maar wilt ze vervolgens niet noemen. Overtuigend! Ik heb geen idee over welke spelers je het hebt, van de spelers die hier genoemd werden, heb ik het al weerlegd. Verder heb je ook nog geen antwoord gegeven over wat dat dan wil zeggen over Ajax. En of ik ajacied ben heeft er niks mee te maken, wat kan mij het schelen wat er met die mislukte spelers gebeurt?

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

BoordAppel schreef:

Kan dat slappe gelul over Ajax niet wachten tot het seizoen begint? Het is nu al vervelend.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3715 stemmen

Doe ik een keer mee mag het weer niet

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

BoordAppel schreef:

Je hebt gelijk, ik zal verder niet meer op die bullshit reageren. Laten we het hier over de olympische spelen hebben de komende twee weken.

gotti

• 14086 berichten
  • 5919 stemmen

The Last schreef:

Tja, bij andere clubs mislukken spelers ook, maar bij Ajax gebeurt dat veelvuldig. Chelsea is een ander voorbeeld.

Feyenoord heeft de laatste paar jaar anders ook zijn best gedaan spelers te laten mislukken...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.