- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Inderdaad flauwekul dat spelers bij ajax de vernieling in geholpen worden. De laatste 5 jaar zijn er zoveel buitenlandse spelers van ajax naar topclubs vertrokken (meer dan bij Feyenoord of PSV), dat er ook spelers mislukken komt omdat ze verkeerd gescout zijn. Maxwell (inter), Zlatan (juventus), Chivu (AS Roma), Gygera (Juventus), Pienaar (Dortmund), Escude, De Mul (Sevilla), Rosenberg (Bremen), Lobont (Fiorentina), zijn allemaal spelers die via Ajax naar europese topclus gingen, ook al waren ze bij ajax niet helemaal geslaagd. Hier kun je toch wel uit opmaken dat een tussenstap bij Ajax vaak goed is voor je carriere.
Dat sommige spelers mislukken bij ajax en nooit meer hun oude niveau halen (Lindenbergh, Machlas) komt omdat zij in een 'flow' bij hun oude club zaten. In zo'n team lukte alles waardoor de speler boven zichzelf uitsteeg, eenmaal in een ander team komen de ware kwaliteiten weer naar boven, het is aan scouts hierdoor heen te prikken voor ze een speler halen.
Klinkladze begreep na 15 wedstrijden nog steeds niet dat die andere spelers op het veld met hetzelfde shirtje zijn medespelers waren, tja dan houdt het op. Daarvoor mislukte hij overigens ook al bij Newcastle, dus om het nou een "engelse topper" te noemen 
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Gaaf dat Zhang Yimou de opening heeft geregisseerd. Jammer dat ik het (live) gemist heb.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Kan dat slappe gelul over Ajax niet wachten tot het seizoen begint? Het is nu al vervelend.

kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Vorruit dan.
. We hebben nog een heel seizoen om te kankeren.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Gaaf dat Zhang Yimou de opening heeft geregisseerd. Jammer dat ik het (live) gemist heb.
Dat is inderdaad erg jammer want was bijzonder mooi. Vooral de vlamontsteker die de hele bovenste ring van het stadion rondrende was weergaloos mooi.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Dat is inderdaad erg jammer want was bijzonder mooi. Vooral de vlamontsteker die de hele bovenste ring van het stadion rondrende was weergaloos mooi.
Ik heb al enkele openingsceremonies gezien in mijn leven, maar dit was echt de max. Suuuuuuper. 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ajax zo meteen in de sterkste opstelling.
Kijken of we enkele mensen de mond kunnen snoeren hier naar afloop 
klute89
-
- 3649 berichten
- 0 stemmen
Ik heb al enkele openingsceremonies gezien in mijn leven, maar dit was echt de max. Suuuuuuper. 
Het was inderdaad prachtig!! 
Let the games begin! 
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Zonet even de samenvatting gezien en vooral die Chinese taiko-drummers (what's in a name) waren echt te tof.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3291 stemmen
Mooie choreografie inderdaad, laat dat maar aan Chinezen over.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Viel me wel op dat ze erg goed gebruik maken van hun aantal
.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Viel me wel op dat ze erg goed gebruik maken van hun aantal
Ja, ze waren er alle 1,3 miljard. 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
vooral die Chinese taiko-drummers (what's in a name) waren echt te tof.
Wel even op 'aftellen met pauken' klikken en full screen zetten. Heerlijk.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Aan die foto's te zien heb ik nog zat niet gezien.
Hopen dat er een mooi high-res filmpje van komt online.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Helaas door werk en verplichting weinig van Ajax-Arsenal gezien, wel toevallig 2x een stukje, 2x met alle goals hehe.
Fantastisch hoe Suarez hem binnen knalde en Huntelaar toonde zich wederom een enorme killer. Grandioos! Jammer dat we nog verloren, maar ach....teveel wissels en achterin ontbraken nog vaste waardes Vermaelen en Vertonghen. Ik ben wel tevreden. Ajax heeft zich volgens verhalen overal zeer positief getoond.
bascross
-
- 279 berichten
- 64 stemmen
Wat onzettend slecht van Ajax, een mooie voorsprong van 2-0 opbouwen en het dan zo makkelijk uit handen geven. Ja, het is Arsenal, maar 3x laten scoren in 20 min, kom op zeg.
Cambuur Leeuwarden overigens 0-3 winst!!! 
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Samuel Sanchez. 
Ik was al bang dat die smerige parasiet van een Rebellin zou gaan winnen. En wat een klasse van Cancellara om zo terug te komen. Schitterende koers.
Tommeh
-
- 7318 berichten
- 3298 stemmen
Prachtige koers inderdaad, alleen jammer dat Mart Smeets er alles aan deed on de pret te bederven. Laat die man AUB met pensioen gaan.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Mart is een held! Zenk joe ferry muts!
Alleen het laatste kwartier gezien, net op tijd m'n bed uitgerold 
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
En het schieten is gewonnen door Pang! 
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
En het schieten is gewonnen door Pang! 
. zo terecht.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Wielrennen kijk je op de belg. 
En wie heeft de wedstrijd in beeld gebracht denk je? De Vlaamse VRT natuurlijk. 
De VRT verzorgt in Peking de rechtstreekse uitzending van het wielrennen en tijdrijden op de weg, voor mannen én vrouwen, de marathon, de triatlon en het snelwandelen.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Het is geweldig 
Eerste plak Nederland! Kuddo's voor de judoka, mentaal zeer sterk.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Mooi begin voor Nederland. Die Koreaan die goud wint was wel erg goed. Ik heb niet veel verstand van judo, maar 5x ippon is erg goed, dat weet ik wel.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
De VRT verzorgt in Peking de rechtstreekse uitzending van het wielrennen en tijdrijden op de weg, voor mannen én vrouwen, de marathon, de triatlon en het snelwandelen.
Dat is dan weer vreemd want was de hele tijd aan het denken onder de koers dat ze op de belgische tv altijd veel sneller waren met het doorgeven van de namen van de kopgroep enzo. Duurde meestal erg lang voordat de namen kwamen wie er nu eigenlijk weg waren. Maar wel prachtig in beeld gebracht. Zeker de aankomst.
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
voor de vlamingen, Standard staat na 20 minuutjes verdiend voor tegen Anderlecht met 2-0 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
''Jong'' Ajax verliest van Inter, 0-1. Terecht maar er valt weinig van te zeggen aangezien er nauwelijks een potentiele basisspeler in stond. Stuk of 3, hooguit 4 misschien.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.