• 16.392 nieuwsartikelen
  • 180.165 films
  • 12.397 series
  • 34.337 seizoenen
  • 651.612 acteurs
  • 199.699 gebruikers
  • 9.420.733 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

tarentino

• 313 berichten
  • 0 stemmen

het zegt wel dat Ajax wel eens in de problemen kan komen als ze blessures of vermoeidheid gaan krijgen in de basiself. Het 1e team is goed, maar de wissels zijn er nog lang niet.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

hmm, ik ben ajax maar eh zelfs ajax kan geen gouden plak winnen.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Da's toch duimendik kippevel hoor, die estafette-race... Fantastisch!

Lad

• 5700 berichten
  • 0 stemmen

Standard is met de Supercup lopen na een verdiende zege tegen Anderlecht...3-1...

Anderlecht leek me nog aangeslagen van hun afgang tegen BATE, wat me ook normaal lijkt...

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3291 stemmen

Hele mooie dikke middelvinger van de zwemdames richting de onwetende Australiërs en Amerikanen. Zo straf je arrogantie af .

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Waaaaaat rijdt die Longo daar nou nog steeds in de rondte!?!

Nog een kwartiertje mensen, en nog geen Vos gezien...

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

tarentino schreef:

het zegt wel dat Ajax wel eens in de problemen kan komen als ze blessures of vermoeidheid gaan krijgen in de basiself. Het 1e team is goed, maar de wissels zijn er nog lang niet.

Dat klopt. Daarom zijn ze nog altijd bezig met Wielaert. Ik hoop dat hij nog komt, uitstekende speler.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Liefst voor woensdag dan toch

Mochizuki Rokuro

• 18943 berichten
  • 16556 stemmen

otherfool schreef:

Waaaaaat rijdt die Longo daar nou nog steeds in de rondte!?!

Nog een kwartiertje mensen, en nog geen Vos gezien...

Vos heeft zich als een amateur laten inpakken met koersinzicht nul komma nul vandaag. Terechte winnares!

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Misschien kon ze gewoon niet beter.

JohnWilliams

• 7504 berichten
  • 1006 stemmen

Olympische spelen zijn altijd al leuk geweest vooral de ateletiek en zwemmen. NL is goed in Zwemmen! Al goud gehaald en gisteren dus die Bronze plak! Jammer van Bas van het schermen...hij verloor tegen de italiaan. Ik zit nu Judo te kijken.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Slechte wegwedstrijd van Marianne Vos. En dan een beetje gaan sprinten om de zesde plek

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Waarom zon kut smilie? Het kan niet altijd succes zijn...

Knisper

• 13049 berichten
  • 1282 stemmen

AHWA schreef:

En dan een beetje gaan sprinten om de zesde plek

Daar krijg je toch nog een diploma'tje voor?

Mochizuki Rokuro

• 18943 berichten
  • 16556 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Het kan niet altijd succes zijn...

Nee maar in de belangrijkste wedstrijd in 4 jaar (terwijl je alees wint wat er te winnen valt en topfavoriete bent) 'teveel van achteren zitten" terwijl het voorin te doen is, rij je gewoon slecht en niet oplettend.

Gelukkig gaf ze dat zelf in haar commentaar toe. Geen fouten van de ploeg, geen slecht weer, gewoon slecht gereden. Dat is wel the spirit, dus is er hoop voor de tijdrit en de baan!

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Knisper schreef:

(quote)
Daar krijg je toch nog een diploma'tje voor?

Jawel. De eerste acht krijgen normaal gezien een Olympisch diploma.

Kevin13

• 14947 berichten
  • 0 stemmen

is Fellaini naar huis gestuurd ?

Lad

• 5700 berichten
  • 0 stemmen

België- China: 1-0 tussenstand...

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Kevin13 schreef:

is Fellaini naar huis gestuurd ?

Het was voorzien dat hij maar één match zou spelen. Hij moet deze week met Standard tegen Liverpool aantreden.

Kevin13

• 14947 berichten
  • 0 stemmen

Lad schreef:

België- China: 1-0 tussenstand...

wat ik voorlopig heb gezie van de Duivels is niet echt positief. China speelt veel beter dan de Belgen maar met een flits kon Dembele toch nog 1-0 maken. China speelt de Belgen nog altijd weg.

Klasse China !

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

My God de slechtste vrije trap van Sibon uit z'n hele carriere en hij vliegt erin...

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

SJONGEJONGEJONGEJONGEJONGE! Gerald Sibon! Die rare Drent! Het wonder van Tianjin bestaat toch!

(afbeelding)

Op z'n Ronaldinho's ging hij er in . Mooi onder de muur door.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Phoenix schreef:

SJONGEJONGEJONGEJONGEJONGE! Gerald Sibon! Die rare Drent! Het wonder van Tianjin bestaat toch!

Persoonlijk vond ik dat Evert zijn 'GOEIE GENADE ZEG' wel even van stal had kunnen halen, maar het toernooi is nog lang...

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Kevin13 schreef:

wat ik voorlopig heb gezie van de Duivels is niet echt positief. China speelt veel beter dan de Belgen maar met een flits kon Dembele toch nog 1-0 maken. China speelt de Belgen nog altijd weg.

Klasse China !

Wat ben jij nu aan het broebelen? De Chinezen zijn op geen enkel gebied boven de Belgen geweest. Die waren zelfs zo slecht dat zij er twee verdiende rode kaarten door opgelopen hebben. In de tweede helft schopten en sloegen de gefrustreerde Chinezen een tijdje naar alles wat bewoog. Tan zal voor zijn regelrechte aanslag (recht met de voet vooruit op de man, in de maag) minimum vier weken krijgen. En weet je waaraan je dat ook nog kon zien? Op iets meer dan tien minuten voor het einde was al meer dan de helft van het overvolle stadion leeggelopen. Een onwaardig en zeer teleurstellend gastland. En nu nog Nieuw-Zeeland, het zwakste broertje en dan naar Peking.

En hopelijk winnen de Nederlanders hun laatste match. Kunnen wij elkaar misschien nog ontmoeten.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Zou wel leuk zijn, Nederland - Belgie.

Ik vind het trouwens wel erg onzinning zoals dat voetbaltoernooi nu wordt gehouden, met veredelde jeugdteams, waarvan sommige spelers halverwege terug geroepen worden. Niet bepaald olympische-spelen-waardig op deze manier, wat mij betreft schrapt het IOC het voetbal van het programma als ze niet met de sterkste teams komen. Op de spelen horen gewoon bij elke sport de beste spelers mee te doen. Als ze nou het EK naar de oneven jaren verplaatsen kan het ook makkelijk.

gotti

• 14086 berichten
  • 5919 stemmen

Iemand net China-VS gezien (en dan hebben we het over Basketbal, voor de mensen die nog lagen te slapen). Geweldig om te zien, vooral het tweede kwart waar de States echt los kwamen...

Een verademing ten opzichte van 4 jaar geleden. Eindelijk een team die iets voor elkaar wil doen...

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Ik vond het vrij saai, ik ben sowieso niet echt een basketbal-fan en als er dan geen spanning is, is er al helemaal niets aan, Amerika was veel beter.

gotti

• 14086 berichten
  • 5919 stemmen

Ik kijk het nooit (eigenlijk alleen zo nu en dan de 2 minuut durende NBS samenvattingen mét commentaar van Smeets), maar ik werd weer even verliefd op het Amerikaanse basketball...

The Last

• 7169 berichten
  • 0 stemmen

Zit ook een behoorlijk groot verschil qua niveau tussen de VS en China.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

gotti schreef:

Iemand net China-VS gezien.

Ik heb er ook naar gekeken. Met dank aan de NOS en de laatste vier minuten op de Franse France 2.

Wat ik gezien heb is dat de VS China één kwart gelijk hebben laten opgaan en dat volgens mij om het publiek een beetje te vermaken en gunstig te stellen. Maar dan was er van een wedstrijd echt niet veel sprake meer. Wel een reeks mooie dunks en

alley-oops gezien, maar er zat helemaal geen vuur in.

En ik heb speciaal ook even gelet op Yao Ming (de reus). Die vent is net een houten lat. Die heeft niks van souplesse en beweegt zich enkel van links naar rechts op het veld en wacht op de aangebrachte ballen om dan te kunnen scoren door zijn voordeel in lengte.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.