• 16.389 nieuwsartikelen
  • 180.148 films
  • 12.396 series
  • 34.335 seizoenen
  • 651.598 acteurs
  • 199.691 gebruikers
  • 9.420.314 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2266 stemmen

BoordAppel schreef:

Natuurlijk wil Huntelaar met Ajax kampioen worden. Maar dat wil hij ook best met Real Madrid of Arsenal hoor.

De vraag is natuurlijk of deze clubs ook met hem kampioen willen worden..

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Thomas Dekker niet naar Peking. Dit is toch wel een beetje verdacht, zou hij geschrokken zijn van de nieuwe tests die 3e generatie EPO kunnen opsporen?

Koekebakker

• 2540 berichten
  • 3981 stemmen

Die gedachte overkwam mij ook ja.

Hoe dan ook: met Dekker is meer aan de hand dan een matige vorm.

Arkadi.

• 797 berichten
  • 870 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

(quote)

De vraag is natuurlijk of deze clubs ook met hem kampioen willen worden..

Wat ik de laatste tijd alleen maar lees is :

Stekelenburg en Huntelaar zullen zich pas later bij de selectie voegen(maandag), vanwege het EK.

Als de deadline is geweest lees ik alleen maar nog: Vanwege het EK zijn Stekelenburg en Huntelaar nog niet bij de selectie.

Toch wel een voorteken dat 1 van de twee of beiden niet meer in actie komen? Dit lijkt me toch te lang duren.

Quido

• 14649 berichten
  • 6114 stemmen

Ze zijn wel bij de selectie, speelden alleen niet mee in de twee wedstrijden tegen de amateurs (ook niet zo gek, Van Basten experimenteert er lustig op los).

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

"Huntelaar heeft veel zin in een jaar Ajax"

Klaas-Jan Huntelaar lijkt definitief bij Ajax te blijven. De aanvaller werd al met vele Europese clubs in verband gebracht, maar concreet werd het nooit. Trainer Marco van Basten weet het zeker: Huntelaar blijft bij Ajax.

"Het speelt helemaal niet bij hem, hij heeft veel zin in een jaar bij Ajax", zo vertelt Van Basten tegenover De Pers.

Onlangs benoemde Van Basten Huntelaar bovendien tot aanvoerder. "Klaas is een heel stabiele jongen. Hij heeft veel wedstrijden gespeeld en is een belangrijke speler. Hij is bovendien een Nederlander", zo legt hij uit.

Zie je wel...dit zeg ik al een tijdje.

Hijzelf hoeft niet perse weg (zoals ik al vaker zei, dat is het verschil met Sneijder vorig jaar die echt wilde gaan) en Ajax wilt hem ten koste van alles behouden. Uiteraard, biedt een club 35 miljoen dan verkopen ze hem, maar ik zie dat niet snel gebeuren. Stiekem hoop ik dat hij een jaar bijtekend en over een jaar dan nog voor een gelimiteerde soms van 15-20 miljoen ofzo verkocht wordt.

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

Zou jammer zijn als hij bleef. .

En voor hemzelf vind ik het uberdom, maar goed, hij zal z'n redenen er voor hebben. Ik weet ook wel bijna zeker dat er momenteel geen topclub geinteresseerd is, anders riep hij dit niet.

Arkadi.

• 797 berichten
  • 870 stemmen

Als hij blijft heeft vanBasten het slim gespeeld.

Hij wist dat Huntelaar graag onder hem wil spelen.

Dan lekker veel vertrouwen geven en hem aanvoerder maken.

Kat in het bakje.

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

Tja, ik weet niet hoor. Ik geloof best dat hij 'graag onder v. Basten wil spelen' .

maar als Real, Man U, Barca, Arsenal, Juve, of iets dergelijks aanklopt en je gaat niet omdat je zo graag onder v. Basten wil spelen ben je natuurlijk wel een kneus of niet?

Daarom lijken het me meer praatjes omdat hij gewoon geen andere keuze heeft.

Arkadi.

• 797 berichten
  • 870 stemmen

Denk eigenlijk dat het gewoon een kneus is,

Niet aanvoerder waardig.

Ben btw wel een ajax liefhebber.

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

kos schreef:

Tja, ik weet niet hoor. Ik geloof best dat hij 'graag onder v. Basten wil spelen' .

maar als Real, Man U, Barca, Arsenal, Juve, of iets dergelijks aanklopt en je gaat niet omdat je zo graag onder v. Basten wil spelen ben je natuurlijk wel een kneus of niet?

Daarom lijken het me meer praatjes omdat hij gewoon geen andere keuze heeft.

Je hebt wel een punt. Ik kan ook maar weinig spelers in de Nederlandse competitie verzinnen, die nog een jaar bleven, als er een Europese topclub ze wil hebben.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Ajax contracteert Oleguer.

www.ajax.nl

Tommeh

• 7318 berichten
  • 3298 stemmen

Nog meer mensen met klamme handjes hier?

Tommeh

• 7318 berichten
  • 3298 stemmen

Hulde voor Sastre!

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Sastre!

Sastre rijdt iets beter dan normaal, maar Evans een stuk minder. Kwestie van de druk niet aan kunnen denk ik. De aanvaller wint.

Knisper

• 13049 berichten
  • 1282 stemmen

Ja, en de aanklamper verliest. Zo hoort het!

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Tja, door te speculeren op de tijdrit leg je natuurlijk erg veel druk op jezelf en mentaal was Evans al niet de sterkste (afgaande op zijn gefrustreerde gedrag de afgelopen dagen). Sastre is gewoon rustig gebleven.

Koekebakker

• 2540 berichten
  • 3981 stemmen

Vind het vooral passen in de lijn van de laatste week. Evans is zwakker geworden gedurende de tour, Sastre sterker.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Wat een prestatie van die Kohl trouwens, blijft Menchov nog voor in het klassement.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Knisper schreef:

Ja, en de aanklamper verliest. Zo hoort het!

Vertel mij eens waar, buiten Alpe d'huez, Sastre en Menchov zoal aangevallen hebben? Nergens, niks meer of niks minder. Let op, Sastre is de verdiende winnaar, maar renners zoals de Schlecks, Chavanel, Wegmann en zo, dat zijn mannen die aangevallen hebben, maar zeker niet bovenstaande.

En voor mij is de revelatie van deze Tour Kohl, die een ongelooflijke prestatie neergezet heeft.

lucdecoster

• 1644 berichten
  • 6323 stemmen

Evans wordt blijkbaar een 2de Poulidor. De aanvaller Sastre wordt beloond : na zijn ritzege op l'Alpe D'Huez zal hij de tour winnen, zeer verdiende winnaar en voor Spanje een topjaar, na het EK voetbal.

Knisper

• 13049 berichten
  • 1282 stemmen

speedy23 schreef:

Vertel mij eens waar, buiten Alpe d'huez, Sastre en Menchov zoal aangevallen hebben?

Sastre was in de Pyreneen ook in de aanval als ik me niet vergis (in de rit waar Schleck geel pakte).

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ajax contracteert Oleguer.

www.ajax.nl

Nou dan, ben benieuwd naar wat je hier neer gaat zetten A&l1.

Denk dat Marco voor een 4-3-3 gaat, maar het systeem dat op het Ek werd gebruikt zou ook best wel potentie hebben.

4-2-3-1.

---------------------------Stekelenburg

Silva ----------- Oleguer ---------- v.d Wiel ------------ Emanuelson

------------ Gabri ------------------------ Lindgren

Suarez ------------------ Cvitanich -------------------- Sulejmani

----------------------------- Huntelaar

En dan heb je nog Perez , Aisatti en zoveel andere sterke voetballers op de bank zitten.

En jah, ik geef de voorkeur aan de Nederlandse talenten ipv de belgen in de verdediging. Emanuelson heeft aanvallend uitstekende capaciteiten, waarvan ik haast zeker weet dat Marco die zal willen gebruiken. Vertonghen mag dan wel een betere mandekker zijn, maar wil je aanvallend voetbal spelen zul je daar risico mee moeten nemen.

starbright boy (moderator films)

• 22536 berichten
  • 5182 stemmen

Had het wel een beetje verwacht, maar ik ben erg blij dat Sastre de tour wint en niet die nare Evans. Kohl is inderdaad een revelatie. Gold al langer als iemand met rondetalent, maar deze doorbraak is wel erg spectaculair. Iemand die je eerder als alles een beetje loopt op plek 15 ofzo had ingevuld. Ging vandaag in de tijdrit zichtbaar heel erg diep. Die kop toen hij over de finish kwam was veelzeggend.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Knisper schreef:

Sastre was in de Pyreneen ook in de aanval als ik me niet vergis (in de rit waar Schleck geel pakte).

In Super-Besse, waar Rico de tweede maal won, was Evans 3de op 1 sec. en Menchov en Sastre 8ste en 9de op 7 sec.

Op Hautacam waren Sastre, Evans en Menchiov 7de, 8ste en 9de op 2,17 van Piepoli en Cobo Acebo.

En bij aankomst in Prato Nevoso waar Schleck geel nam, was Gerrans winnaar. Sastre volgde als 6de op 4,03, Menchov 8ste op 4,23, Frank Schleck 9de op 4,41 en Evans 13de op 4,50.

En dat was het wat bertreft de Pyreneeën. Aanvallen hebben Evans, Sastre en Menchov heus niet gedaan, wel veel gevolgd en dit vooral in het wiel van de Schleck's. Sastre heeft één maal serieus aangevallen en dan wel de goeie keer, op Alpe d'huez, na eerst overleg gepleegd te hebben met Frank Schleck die daar volgens mij niet beter kon en zijn broer Andy die niet mocht door de ploegtactiek.

En als mens is Sastre een droom hoor. Hij heeft één fanclub, al vijf jaar, hier in het Vlaamse Aalter. Van elke euro die binnenkomt in deze fanclub gaat er 90 cent naar het kinderkankerfonds van het Gentse UZ. Sastre heeft al twee maal deze kinderen bezocht en verdubbeld elke euro die door zijn fanclub als steun gegeven wordt uit eigen zak. Chapeau voor deze jongen.

maxcomthrilla

• 15581 berichten
  • 2865 stemmen

Op de Prato Nevoso viel hij toch ook echt aan hoor.

Sastre, de verdiende en meest sympathieke winnaar.

Ik heb trouwens ook heel erg genoten van de broertjes Schleck. Nooit gedacht dat ze zo goed mee omhoog zouden kunnen.

Knisper

• 13049 berichten
  • 1282 stemmen

speedy23 schreef:

En dat was het wat bertreft de Pyreneeën. Aanvallen hebben Evans, Sastre en Menchov heus niet gedaan, wel veel gevolgd en dit vooral in het wiel van de Schleck's.

Zoals Maxcom zegt heeft Sastre echt wel aangevallen, alleen kwam hij in de Pyreneen niet weg. Bovendien viel Menchov ook aan, alleen viel hij vlak daarna.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

speedy23 schreef:

En dat was het wat bertreft de Pyreneeën. Aanvallen hebben Evans, Sastre en Menchov heus niet gedaan, wel veel gevolgd en dit vooral in het wiel van de Schleck's. Sastre heeft één maal serieus aangevallen en dan wel de goeie keer, op Alpe d'huez

Dan heb je toch niet echt opgelet.

Als je alleen naar de uitslagen kijkt lijkt het misschien dat Sastre verder niet heeft aangevallen, maar hij heeft nog wel meer pogingen gedaan hoor, niet alle aanvalspogingen slagen natuurlijk. In elke bergetappe heeft Sastre wel een keer een demarrage geplaatst. En die ene naar Alpe d'Huez was natuurlijk wel de aanval der aanvallen, waarmee hij de tour wint, mogen we nu wel zeggen.

Ook Menchov heeft wel een paar keer aangevallen (denk maar aan die keer dat hij viel). Evans is volgend mij de enige van de top 10 die ik echt 0,0 keer heb zien demarreren, zelf Vandevelde heb ik het nog een keer zien proberen.

De CSC ploeg heeft deze tour kleur gegeven, niet alleen de individuele renners, maar ook de manier waarop ze echt een team waren en de bereidheid om het eigen ego opzij te zetten voor de ploeg. Daarom ben ik heel blij dat er een renner van die ploeg wint.

Mochizuki Rokuro

• 18943 berichten
  • 16556 stemmen

Weet niet of dit al gememoreerd was:

Er zijn maar twee renners in de Top 10 die een etappe hebben gewonnen: Valverde en Sastre. Toch wel fijn dat er in elk geval iemand wint met een etappezege op zak.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Uitspraak van de dag is van Stef Clement: "Als je niet goed bent is tijdrijden niet zo leuk, dat wist ik dus niet".

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.