• 16.383 nieuwsartikelen
  • 180.146 films
  • 12.396 series
  • 34.335 seizoenen
  • 651.597 acteurs
  • 199.691 gebruikers
  • 9.420.291 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

Quido

• 14649 berichten
  • 6114 stemmen

En aangezien België bij de Nederlanden hoorden jullie dus ook

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Correctie, zo heeft Aissati het niet gezegd. Even allemaal op voetbalzone of vi ofzo de goede tekst lezen, anders maakt men van Aissati vijand nr 1 in Eindhoven. Nog voor Perez

Overigens gisteren 2 doelpunten van Cvitanich, maar hij miste ook nog een penalty.

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

Quido schreef:

Snap er overigens niks van dat Opdam, Sibon en Makaay bij dat Olympisch team persé in de basis lijken te moeten staan. Waarom het elftal veranderen dat zo'n succes had?

Sorry, dat ik je verbeter, maar het is Jaliens die erin staat en niet Obdam. Die mag namelijk niet van zijn nieuwe club.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

happie schreef:

(quote)

Overigens gisteren 2 doelpunten van Cvitanich, maar hij miste ook nog een penalty.

Ik heb op Ajax TV (zie ajax.nl) de samenvatting gezien. Hij maakte een erg goede indruk, volgens mij een prima aankoop.

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Ik heb op Ajax TV (zie ajax.nl) de samenvatting gezien. Hij maakte een erg goede indruk, volgens mij een prima aankoop.

Ja dat denk ik ook wel. Kunnen ze nog veel lol aan beleven.

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

Dat Olympisch Elftal is lang niet zo goed als die Belgen wat ik er zo snel van zie.

Wel grappig dat zij dan de slechtste spits ever (Rossini) laten spelen.

Quido

• 14649 berichten
  • 6114 stemmen

happie schreef:

Sorry, dat ik je verbeter, maar het is Jaliens die erin staat en niet Obdam. Die mag namelijk niet van zijn nieuwe club.

Ik weet dat Jaliens vandaag speelde - die overigens ook geen goede indruk maakte - maar de afgelopen wedstrijden speelde Opdam en die was ook bijzonder slecht.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Hihi, zo slecht spelen en toch winnen.

Olympisch Goud, here we come !

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Ik weet dat Jaliens vandaag speelde - die overigens ook geen goede indruk maakte - maar de afgelopen wedstrijden speelde Opdam en die was ook bijzonder slecht.

ok dan heb ik niks gezegd.

stinissen (crew films & series)

• 23665 berichten
  • 77274 stemmen

En ik snap weer niet wat ze allemaal in die Dembele zien ............

Hij loopt en loopt en houdt de bal vast en meneer speelt maar door en speelt heel erg voor zich zelf meneer voetbalt als een ouwe lul en een rendement om over te huilen ik geloof in drie seizoenen voetbal nog geen 15 doelpunten...... Zeer overschatte voetballer.............

Knisper

• 13049 berichten
  • 1282 stemmen

En Federer kan nu zijn eerste plek zeker gedag zeggen.

The Last

• 7169 berichten
  • 0 stemmen

Ploegsma: "Wielaert én Oleguer"

AMSTERDAM - Ajax onderneemt een serieuze poging om Robbie Wielaert (29) los te weken bij FC Twente. De Amsterdammers polsten afgelopen weekeinde bij de verdediger of hij een transfer naar de ArenA ziet zitten en kregen volgens zijn manager Kees Ploegsma een bevestigend antwoord. "Hij staat er positief tegenover. Nu is het afwachten of de clubs er uitkomen."

De komst van Oleguer verandert niets aan de situatie. "Ajax wil Oleguer én Wielaert", aldus Ploegsma. "En niet Oleguer óf Wielaert." FC Twente zal niet staan te trappelen om de oud-speler van PSV, FC Den Bosch en NEC te laten vertrekken.

"Robbie heeft geen gelimiteerde transfersom in zijn contract tot 2010", zegt zijn zaakwaarnemer. "De club kan alles vragen, maar wél in het redelijke." FC Twente-voorzitter Joop Munsterman liet inmiddels weten dat Wielaert niet te koop is.

Reageer op dit artikel. Reageer Mail dit artikel. Mail Print dit artikel.

Bron: Telegraaf

En ik maar denken dat het aan van Geel lag... Ik vraag me af of ze niks beters te doen hebben dan vaste waardes van Eredivisieclubs te jatten en een hele carriere verneuken. Met Wieleart hebben ze iig wel een vaste waarde achterin. Gelukkig is de kans groot dat hij blijft.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Wat een gepiep zeg...moeten wij dan ook boos zijn op clubs als Real Madrid en Inter die onze spelers jatten?

Subtop koopt bij de kleine clubs, grote clubs kopen bij de subtop, Europese top koopt bij onze topclubs....altijd zo geweest.

Wielaert, uitstekende speler. Ik roep al sinds bij bij NEC zat dat hij een klasse speler is. Graag halen.

Knisper

• 13049 berichten
  • 1282 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Wat een gepiep zeg...moeten wij dan ook boos zijn op clubs als Real Madrid en Inter die onze spelers jatten?

Ja.

Ajax&Litmanen1 schreef:

Subtop koopt bij de kleine clubs, grote clubs kopen bij de subtop, Europese top koopt bij onze topclubs....altijd zo geweest.

Echt niet altijd. Ik keek laatst mijn seizoensgids van 12 jaar geleden door, voordat heel dat Bosman-arrest is geweest. Wat heerlijk om al die teams te zien met eigen jongens en gewoon eredivisie-ploegen met alleen Nederlandse spelers erin. Het voetbal is helemaal verpest door geld.

stinissen (crew films & series)

• 23665 berichten
  • 77274 stemmen

Knisper schreef:

(quote)
Ja.

(quote)
Echt niet altijd. Ik keek laatst mijn seizoensgids van 12 jaar geleden door, voordat heel dat Bosman-arrest is geweest. Wat heerlijk om al die teams te zien met eigen jongens en gewoon eredivisie-ploegen met alleen Nederlandse spelers erin. Het voetbal is helemaal verpest door geld.

Gelul , Litmanen heeft gelijk het was zo en zal altijd zo blijven...

Knisper

• 13049 berichten
  • 1282 stemmen

stinissen schreef:

Gelul , Litmanen heeft gelijk het was zo en zal altijd zo blijven...

Hoezo dan? 15 jaar geleden hadden de meeste landen nog een maximaal aantal buitenlandse spelers in de selectie. Toen had men deze tendens ook niet kunnen voorspellen.

Het is toch te belachelijk voor worden dat bijvoorbeeld Roda soms vorig jaar zonder een enkele Nederlander in de opstelling speelde.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Knisper schreef:

(quote)
Ja.

(quote)

Das al wat anders dan wat The Last doet. Die pakt alleen Ajax er op aan. Het is in het voetbal normaal geworden, ook al vind ik dit net zo jammer. Maar als ze bij ons sterren als Sneijder, Babel en Heitinga wegkopen, eigen opgeleidde jongens zelfs die dankzij Ajax er zijn gekomen, dan zijn wij genoodzaakt om de betere spelers van andere clubs over te nemen.

Ik heb liever Heitinga dan Wielaert, maar als ze de 1e bij ons wegkopen, moeten wij dan maar een zak geld aannemen en er verder niks mee doen? Flauwekul.

Vitesse had met Theo Janssen ook een goede, maar die zit nu ook bij Twente. Dat hou je niet tegen, op een gegeven willen spelers ook een stap hogerop. En ondanks dat Twente dit jaar misschien CL speelt, is Ajax duidelijk een stap hoger, sportief en financieel. Nu gaan een paar dit vast ontkennen, maar dat zal me worst wezen. Iedereen die het neutraal kan bekijken weet dat ik de waarheid hierover zeg.

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

Knisper schreef:

(quote)
Hoezo dan? 15 jaar geleden hadden de meeste landen nog een maximaal aantal buitenlandse spelers in de selectie. Toen had men deze tendens ook niet kunnen voorspellen.

Het is toch te belachelijk voor worden dat bijvoorbeeld Roda soms vorig jaar zonder een enkele Nederlander in de opstelling speelde.

Maar Roda heeft ook nog zat Nederlanders in de selectie zitten, dus dat zal wel meevallen. En als je op een bepaalde positie geen goeie Nederlandse voetballer kunt vinden/betalen. Dan koop je toch ook gewoon een buitenlandse speler. En de topploegen in Nederland shoppen al jaren bij de Nederlandse subtoppers. Dus ook Feyenoord en PSV.

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Das al wat anders dan wat The Last doet. Die pakt alleen Ajax er op aan.

Dan zal hij wel voor Feyenoord wezen. Die kunnen alleen maar de trieste voetballers van de Subtoppers op dit moment betalen.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

En voetbalbejaarden waardoor de restwaarde van de huidige basisploeg over 2 jaar nihil is.

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

Wielaert zou overigens veruit de beste aankoop van Ajax zijn deze zomer. Typisch zo iemand die ze nodig hebben.

Al mag ik wel hopen dat ze er een miljoentje of 4 a 5 voor neer moeten leggen.

Knisper

• 13049 berichten
  • 1282 stemmen

happie schreef:

En als je op een bepaalde positie geen goeie Nederlandse voetballer kunt vinden/betalen.

Ja, dus die zijn nu niet meer te vinden en tien jaar geleden waren ze er in overvloed?

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

Tien jaar geleden waren ze nog te betalen.

The Last

• 7169 berichten
  • 0 stemmen

Tja, tegenwoordig zijn er ook meer miskopen dan aanwinsten voor al dat geld.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Ajax wint met 1-8 van Excelsior 31.

Volgens verhalen waren Suarez en zeker Cvitanich geweldig op dreef.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Tel uw zegeningen want die linksback van Excelsior 31 moet je 3x voorbij voordat je hem echt kwijt bent!

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

De uitslag zegt me geen drol, maar enkele spelers geven wel weer hun visitekaartje af.

Belangrijker waren de uitspraken van Huntelaar vandaag, die eigenlijk door liet schemeren nu wel eens met Ajax kampioen te willen worden. Ik haal uit veel zinnen van hem dat hij bij Ajax blijft, of er moet nog iets geks gebeuren.

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

otherfool schreef:

Tel uw zegeningen want die linksback van Excelsior 31 moet je 3x voorbij voordat je hem echt kwijt bent!

.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3291 stemmen

Natuurlijk wil Huntelaar met Ajax kampioen worden. Maar dat wil hij ook best met Real Madrid of Arsenal hoor.

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

Overigens schijnt die Manteiga of zo het leuk te doen bij Feyenoord. Ben benieuwd. .

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.