• 16.381 nieuwsartikelen
  • 180.143 films
  • 12.396 series
  • 34.335 seizoenen
  • 651.597 acteurs
  • 199.690 gebruikers
  • 9.420.267 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Finisterra schreef:

Hadden ze nu op die laatste steile kilometers van die voorlaatste klim A. Schleck laten trekken, waren ze nog niet met 10 man over.

Maar daar had Evans ook bijgezeten, dus dat had niet uitgemaakt, bovendien moet je zelf ook wat overhouden. Gisteren heeft CSC ook een hoog tempo gereden, maar toen hadden Sastre en F. Schleck zelf niets meer over om nog een aanval te doen (als ze dat wel hadden is het wel dom dat ze het niet gedaan hebben). Ik denk dat ze het goed hebben gespeeld, alle op Sastre zetten en hopen dat hij genoeg tijd pakt op Evans. Dat is gedeeltelijk gelukt, alleen is het waarschijnlijk niet genoeg. Nee, ik denk dat ze het gister hebben laten liggen, toen hadden ze ook tijd moeten pakken, al was het maar 30 seconden.

Wat was die Andy Schleck trouwens goed zeg, echt veruit de beste renner van de laatste week, jammer dat hij al teveel achterstand had. Maar volgend jaar een duel A. Schleck - Contador lijkt me wel wat. (Als Contador niet ondertussen gepakt wordt op doping, want die Astana's vertrouw ik nog steeds voor geen meter.)

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4755 stemmen

Zavo schreef:

(quote)

Maar daar had Evans ook bijgezeten, dus dat had niet uitgemaakt, bovendien moet je zelf ook wat overhouden. Gisteren heeft CSC ook een hoog tempo gereden, maar toen hadden Sastre en F. Schleck zelf niets meer over om nog een aanval te doen (als ze dat wel hadden is het wel dom dat ze het niet gedaan hebben). Ik denk dat ze het goed hebben gespeeld, alle op Sastre zetten en hopen dat hij genoeg tijd pakt op Evans. Dat is gedeeltelijk gelukt, alleen is het waarschijnlijk niet genoeg. Nee, ik denk dat ze het gister hebben laten liggen, toen hadden ze ook tijd moeten pakken, al was het maar 30 seconden.

Wat was die Andy Schleck trouwens goed zeg, echt veruit de beste renner van de laatste week, jammer dat hij al teveel achterstand had. Maar volgend jaar een duel A. Schleck - Contador lijkt me wel wat. (Als Contador niet ondertussen gepakt wordt op doping, want die Astana's vertrouw ik nog steeds voor geen meter.)

De reden waarom ze gisteren niet aanvielen was toch overduidelijk die overdreven wind die er stond op de flanken van die slotklim. Valverde probeerde even, net als Kohl en zelfs Sastre. Maar je rijdt echt tegen een muur dan. Dat zag je ook al bij de koplopers die wel héél lang samenbleven.

En daar had Evans dan wel bijgezeten, maar dan had 'ie geen ploegmaats meer. En dan kon bv. een Sastre gaan. Dan moest Evans zélf rijden. Als hij het laat gebeuren kon Sastre pas écht minuten gaan pakken. Als hij ze terugbrengt heeft F Schleck rustig kunnen meeglijden in de wielen.

Met het duel voor volgend jaar ben ik het zeker eens; dat wordt smullen!

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

Waarom start die verrekte colin weer iedere keer in de basis bij ajax.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Finisterra schreef:

En daar had Evans dan wel bijgezeten, maar dan had 'ie geen ploegmaats meer. En dan kon bv. een Sastre gaan. Dan moest Evans zélf rijden. Als hij het laat gebeuren kon Sastre pas écht minuten gaan pakken.

Ik denk het niet, Evans is te goed om meer te verliezen dan dit, uiteindelijk is het gewoon man tegen man op zo'n berg en als Sastre en Evans beide hun eigen tempo naar boven rijden krijg je dit verschil.

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

Ismaïl Aissati maakte dinsdagavond in Coevoorden voor Ajax zijn debuut in de oefenwedstrijd tegen Germanicus. De middenvelder die van PSV afkomstig is, maakte een goede indruk en had zichzelf uitstekend vermaakt. En het verschil tussen? “Het Ajax-shirt staat me beter!”

Die voetballers zijn ook allemaal hetzelfde!

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Haha, heerlijk die Aissati, ik zou echt boos zijn als PSV-fan, maar als Ajacied geniet ik ervan.

Dat het Ajax-shirt beter staat is natuurlijk niet zo moeilijk, want PSV scoort al jaren hoog in de lelijkste-tenue-competitie.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Correctie, zo heeft Aissati het niet gezegd. Even allemaal op voetbalzone of vi ofzo de goede tekst lezen, anders maakt men van Aissati vijand nr 1 in Eindhoven. Nog voor Perez

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Zavo schreef:

Dat het Ajax-shirt beter staat is natuurlijk niet zo moeilijk, want PSV scoort al jaren hoog in de lelijkste-tenue-competitie.

Eens. Foeilelijk, maar komt ook door dat lelijke logo. Echt afschuwelijk, zon vlaggetje en dan je sponsornaam erin...

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Correctie, zo heeft Aissati het niet gezegd. Even allemaal op voetbalzone of vi ofzo de goede tekst lezen, anders maakt men van Aissati vijand nr 1 in Eindhoven. Nog voor Perez

Je hebt gelijk: “Iedereen is heel enthousiast en blij voor mij. Supporters zeggen dat het Ajax-shirt me beter staat dan het PSV-shirt, maar ik heb er zelf zo nog niet naar gekeken.”

Het zijn weer journalisten die proberen olie op het vuur te gooien door woorden te verdraaien.

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

Hij heeft ook echt de zogenaamde Ajax-bravoure.

Durft niet eens in de camera te kijken. .

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Hij is erg verlegen, merkte ik ook al. Maarja, hij is 19 en is toe aan de 2e topclub in NL. Dan heb je ook best veel meegemaakt al. Als hij mentaal sterk blijft, dan komt hij er zeker. Kwalitatief is hij een komende topper.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

kos schreef:

Hij heeft ook echt de zogenaamde Ajax-bravoure.

Durft niet eens in de camera te kijken. .

Het is ook nooit goed he? Anders was hij weer te arrogant geweest. Ik vind hem wel schattig.

Lad

• 5700 berichten
  • 0 stemmen

Alleen maar Nederlandse "kenners..." hier, waar zitten die andere Belgen...

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Lad schreef:

Alleen maar Nederlandse "kenners..." hier, waar zitten die andere Belgen...

Er zijn er genoeg hier hoor.

Erg belangrijk trouwens: de beste Nederlander is de beste Belg voorbij gegaan in de Tour: Ten Dam 23e, Monfort 24e.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Zavo schreef:

Erg belangrijk trouwens: de beste Nederlander is de beste Belg voorbij gegaan in de Tour: Ten Dam 23e, Monfort 24e.

Pffffff... of er nu een van die twee van wakker ligt.

Waar wij Belgen wel van wakker liggen is het record dat Wim Vansevenant wil vestigen: drie maal na elkaar de 'rode lantaarn' halen. En dat is echt niet zo gemakkelijk als men wel denkt. Zijn werk doen en toch niet buiten tijd aankomen. Hij heeft nu 5'58" 'achtersprong' op de voorlaatste, Matthieu Sprick.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Over Belgen en Nederlanders gesproken...

Canvas en RTL7 zenden Belgie-Nederland uit, de olympische teams die aan de Spelen mee gaan doen. Altijd leuk, begint zo ongeveer nu. De volksliederen zijn al geweest.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

The Oceanic Six schreef:

. De volksliederen zijn al geweest.

En dan zingen de Nederlanders altijd "ben ik van Duitschen bloed'...

Heb ik nooit begrepen.

Quido

• 14649 berichten
  • 6114 stemmen

Snap er overigens niks van dat Opdam, Sibon en Makaay bij dat Olympisch team persé in de basis lijken te moeten staan. Waarom het elftal veranderen dat zo'n succes had?

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

speedy23 schreef:

(quote)

Heb ik nooit begrepen.

Heeft met het verleden te maken, is geloof ik in Duitsland gemaakt.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Quido schreef:

Snap er overigens niks van dat Opdam, Sibon en Makaay bij dat Olympisch team persé in de basis lijken te moeten staan. Waarom het elftal veranderen dat zo'n succes had?

Omdat het meerendeel van de jongens die 2x op rij de titel pakte niet meer speelgerechtigd is voor Jong Oranje.

En routine erbij is nooit verkeerd. Makaay is de spits is ideaal, Jong Oranje mist een echte klassespits.

Quido

• 14649 berichten
  • 6114 stemmen

Zie daar liever Babel of Lens ofzo ... Makaay is de enige die ik desondanks enigzins begrijp. De toegevoegde waarde van Opdam en Sibon ontgaat me echter volledig.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Ik zie liever Makaay in de spits, Babel op links, Lens op rechts en Sibon achter Makaay als targetman.

1e kwartier is maar matig. Makaay wordt niet eens gezocht in het spel.

Quido

• 14649 berichten
  • 6114 stemmen

Al de frisheid, frivoliteit en passie (en het voetbal) zijn verdwenen de laatste wedstrijden, sinds die 'oudjes' erbij zijn. Dat is ook mijn grote bezwaar. Vandaag ook weer. Je past je hele team en speelwijze aan om die twee of drie speler te integreren.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3291 stemmen

speedy23 schreef:

(quote)

Heb ik nooit begrepen.

Daarom is ons volkslied ook zo tof. Het is niet zo'n simpel [insert land] wat ben je goed, we houden van [insert land] volkslied maar het komt met een flinke gebruiksaanwijzing.

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Wel wel wel, eindelijk nog eens een deftig België dat kansen maakt. Een schot op de paal, al een aantal op de keeper, eentje vlak boven de deklat... Nederland heeft nog niet veel laten zien, het is zoals de commentator zegt dat ze precies proberen de partij in slaap te wiegen.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

NL is echt zwak...al had Sibon net de bal af moeten tikken en dan hadden we 0-1 gehad.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Metalfist schreef:

Wel wel wel, eindelijk nog eens een deftig België dat kansen maakt. Een schot op de paal, al een aantal op de keeper, eentje vlak boven de deklat... Nederland heeft nog niet veel laten zien, het is zoals de commentator zegt dat ze precies proberen de partij in slaap te wiegen.

En dan spelen vier van de beste spelers niet eens mee.

(doelman Yves De Winter, middenvelder Vadis Odjidja Ofoe en de aanvallers Giuseppe Rossini en Roland Lamah).

Knisper

• 13049 berichten
  • 1282 stemmen

speedy23 schreef:

Heb ik nooit begrepen.

De tekst is geschreven vanuit het perspectief van Willem van Oranje, die in Duitsland is geboren.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Knisper schreef:

De tekst is geschreven vanuit het perspectief van Willem van Oranje, die in Duitsland is geboren.

Aha, dus zijn de Nederlanders ergens wel een beetje moffen...

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

Quido schreef:

Zeker die drie die buiten Makaay allemaal absoluut niets toevoegen aan dit team. Snap werkelijk niets van de keuzes van Foppe in deze. Bovendien Makaay en Sibon die elkaar aan zouden vullen zie ik ook echt niet. Lijken veel te veel op elkaar die twee qua speelstijl

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.