- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Het gerucht gaat dat Hans vd Zee De Visser naar Amsterdam wilt gaan halen. Zou ik wel waarderen hehe.
Ronnievb
-
- 602 berichten
- 683 stemmen
Frits Schuitema schaart zich achter Reker op grond van de prestaties van afgelopen seizoen. Kampioen en 2e ronde CL, wat hij echter vergeet is dat Gomes geen kritiek had op de prestaties van het huidige seizoen, maar dat hij zich zorgen maakt over de prestaties in de toekomst.
Het lijkt me toch een enome druk op de schouders van Reker als hij aanblijft en ik denk ook niet dat hij, hoe het team ook presteert, het goed kán doen. Als PSV namelijk weer een goed seizoen draait dan ligt het aan het goede werk van Stevens en / of de al aanwezige kwaliteit in de selectie maar als dat niet gebeurd zit Reker op de schopstoel.
Verder haalt Schuitema aan dat Gomes pas 4 jaar bij PSV speelt en dat hij daarom niets te vertellen heeft. Wat hij weer vergeet is, ondanks dat Reker een clubman is, hij ook pas één jaar in zijn huidige functie werkt. De Visser werkt al 13 jaar voor PSV en Valckx is ook een echte clubman met veel ervaring. Wordt dat dan voor het gemak even vergeten?
Één ding is zeker: PSV komt zwakker uit de strijd dan het erin ging.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Één ding is zeker: PSV komt zwakker uit de strijd dan het erin ging.
Schuitema maakt zichzelf helemaal belachelijk door nota bene de leeftijd van Gomes (27) en zijn afkomst erbij te halen. Ach wat weet zo'n jong buitenlandertje nu van onze organisatie, zeg maar. Wat een aanfluiting richting je beste speler en boegbeeld. Als dat soort holle nonargumenten gaan regeren gaat mijn sympathie steeds meer uit naar het kamp Gomes / Valkx / De Visser. PSV heeft natuurlijk een paar maanden om schoon schip te maken, zo niet dan konden de magere jaren wel eens gaan beginnen...
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3289 stemmen
Er is geen enkele PSV supporter meer die de kant van Reker kiest denk ik. Dat De Visser weg gaat is echt de allergrootste blunder die je kan begaan maar dat is Reker dus al gelukt. Als hij de eer niet aan zichzelf houdt zet dat veel kwaad bloed.
kappeuter (crew films)
-
- 74676 berichten
- 5987 stemmen
Volgend seizoen gaat de club verder als RSV.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Haha het is Reker vs Gomez, Valkx, De Visser etc.
Oftewel, 1 man die alles vernaggelt vs een groep belangrijke toppers voor PSV en waar kiest de club PSV door?
Ik spreek namens alle Ajacieden en Feyenoorders denk ik als ik zeg dat ik hoop dat men Reker nog jaren daar weer te behouden 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Wielerliefhebbers niet vergeten:
Om 16.00 op één: LIVE verslag van de eerste rit van de Ronde van Romandië.
Commentaar: Renaat Schotte en José De Cauwer
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2266 stemmen
Chelsea de terechte winnaar, maar waarom moest die Grant zo nodig de grond kussen? 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Pfoeh nou, erin gestapt 1 minuut voor de afgekeurde goal dus nogal wat actie meegekregen in die 25 minuten. In het Mourinho tijdperk was ik fan van Chelsea dus van mij mogen ze die cup winnen (al was het maar voor Lampard).
Ik zag trouwens zomaar opeens Anelka bij Chelsea rondlopen, dat die nog leeft zeg...
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Ik spreek namens alle Ajacieden en Feyenoorders denk ik als ik zeg dat ik hoop dat men Reker nog jaren daar weer te behouden 

Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4752 stemmen
Chelsea de terecht winnaar over 2 wedstrijden gezien??? Ik zal maar zwijgen...
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Niks gezien door Koninginnedag, maar erg jammer dat die vieze geldclub gewonnen heeft. Ik had het volksclub Liverpool gegund.
Man U moet de finale winnen! Verneder dat )#$)@^$&$ Chel$ea!
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2375 stemmen
Ook niks gezien, maar Chelsea
Alsof ManU geen gore geldclub is. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Niks gezien door Koninginnedag, maar erg jammer dat die vieze geldclub gewonnen heeft. Ik had het volksclub Liverpool gegund.
Chelsea speelt wel thuis (in Moskow)
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Goed, vanmiddag dan het *echte* voetbal! De wonderploeg uit Heerenveen tegen het Ajax van Kosternaccio. Ik vrees de counters met de superspitsen van Ajax maar hoop toch stiekem op een overwinning voor het Ware Voetbal! Liefhebbers heffen het Friese volkslied nog maar eens aan en hopen op de play-off finale tussen de mooiste ploegen van de eredivisie, Heerenveen en Twente.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Kosternaccio? Haha, ieder geval goed verzonnen.
Verder, kijk eens wie de meeste goals dit jaar heeft gescoord. Ajax, juist. Kijk eens wat de media laatst meldden...Ajax is zelfs de attractiefste ploeg van Europa kwa cijfers (kan momenteel ingehaald zijn, was een maandje of 2 terug vermeld).
Dus....
Ajax gaat vanmiddag winnen. Sulejmani ontbreekt (tekent na de play offs toch bij Ajax) en Ajax is gewoon goed in vorm. Huntelaar en Perez gaan het verschil maken. 1-3.
Knisper
-
- 13048 berichten
- 1282 stemmen
Knisper
-
- 13048 berichten
- 1282 stemmen
Ajax is zelfs de attractiefste ploeg van Europa kwa cijfers (kan momenteel ingehaald zijn, was een maandje of 2 terug vermeld).
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
kijk eens wie de meeste goals dit jaar heeft gescoord.
Volgens die definitie is een club die met een halve spits 1 countergoaltje maakt leuker om naar te kijken dan een club die vol op de aanval speelt, 6 keer de paal raakt, een twintigtal corners afdwingt, 13 opgelegde kansen mist en het publiek vermaakt met prachtig positiespel en fabelachtige technische hoogstandjes.
Als je *die* definitie aanhangt, ja, dan is Ajax leuker om naar te kijken dan Heerenveen.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Om te zeggen dat Ajax op de counter speelt is wel erg dom. Ze spelen bijna altijd met 3 aanvallers en echte counterspitsen hebben ze niet eens in de selectie zitten.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ze spelen toch echt vaak met 2 aanvallers en in de uitwedstrijd tegen Heerenveen (de 2-4) speelde het puur op de counter. Uit tegen Twente, VVV en Roda trouwens ook. Het betaalt zich vaak uit hoor (ik vrees er niet voor niets voor) maar om te zeggen dat Ajax niet op de counter speelt (zeker in de lastige uitwedstrijden) is wel erg dom.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Ach, hou toch op, een uitslag als 2-4 is toch al het bewijs dat er niet op de counter gespeeld wordt. Kijk eens naar het doelsaldo, veel goals gemaakt, veel tegen, bij counterploegen is dat juist precies andersom. Als er al een counterploeg in de eredivisie is is het PSV.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Heb je die wedstrijd uberhaupt gezien (en dan niet alleen de goaltjes he)? En counterploeg avant la lettre Dinamo Kiev wist 4x in het Camp Nou te scoren... Ook PSV en Feyenoord schaar ik inderdaad onder de counterploegen. Let nou maar op, Ajax gaat straks leunen en dan snel die ballen richting Suarez en Huntelaar peren.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Babel was gisteren weet prachtig met zijn lange afstandsschot
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Haha echt te sneu hier...
Ajax speelde elk duel bijna vol op de aanval, speelt positiespel via de vleugels en heeft me een stel goals gemaakt, je wordt er naar van. Plus alle gemiste kansen. Ook tegen PSV in Amsterdam 2x een 100% kans alleen gaan ze mis. Ben je dan minder attractief, omdat je mist? Vreemde definitie.
Maar mensen, kraak lekker allemaal Ajax af. Ze dat ze kut spelen, dat ze laf spelen, dat ze het publiek niet vermaken willen etc. Elke keer zon opmerking laat zien wie er niks van snapt....
Wil je laf spel zien? Koop een PSV seizoenskaart.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Laf is meestal wel het slimste bij dit spelletje.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Otherfool begrijpt het verschil niet tussen niet kunnen en niet willen denk ik. Ajax probeert dominant en aantrekkelijk te spelen. Helaas lukt dat dit seizoen meestal niet, dat is wat anders dan het niet proberen.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ben je dan minder attractief, omdat je mist? Vreemde definitie.
Ah, je bent het dus met me eens.
happie
-
- 6257 berichten
- 426 stemmen
Ajax speelde niet echt attractief dit seizoen. Ze probeerde welliswaar, maar dat ging vaak mis dmv foutieve eindpasses. En tegen PSV kwam ajax weinig in de 16. En het aantal tegendoelpunten van 45 moet echt naar beneden, want dat is echt teveel voor een topclub. Aanvallend is het tegen de mindere ploegen misschien goed, maar tegen de subtoppers krijgen ze het al gauw moeilijk. Spelers als Kennedy, Rommedahl en Perez bewijzen dat ze het niet aankunnen in de lastigere wedstrijden. En zeker Albert Luque is treurig om te zien. Ooit goed, maar zeer slecht geworden. Hopen dat de spelers waar nu naar gehengeld word binnen worden gehaald: Sulejmani, Lulinha en het huren van Gourcuff.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Otherfool begrijpt het verschil niet tussen niet kunnen en niet willen denk ik.
Kom zeg, Ajax heeft toch een veel betere selectie dan Heerenveen? Toch zal het vanmiddag inzakken, de ruimtes klein houden, en snel omschakelen. En dat noem ik countervoetbal. Dat is niet verboden, maar kom er gewoon voor uit ipv dat gehuil richting Eindhoven...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.