- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
kos
-
- 46751 berichten
- 8898 stemmen
Sorry maar zowel Suarez als Huntelaar waren al erg erg goed bij hun vorige clubs.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Ajax heeft teveel ''bekende'' namen gekocht. Huntelaar, Suarez, Lindgren, Silva, Luque etc...die kennen we allemaal al en waren gewoon dus duur.
Nu zoekt Ajax weer naar onbekende talenten. Dat past ook bij Ajax.
Sulejmani wordt nog altijd genoeg. Volgens bepaalde bronnen maken ze het pas na de play offs bekend. Ben benieuwd...
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
Sorry maar zowel Suarez als Huntelaar waren al erg erg goed bij hun vorige clubs.
kos
-
- 46751 berichten
- 8898 stemmen
Dat waren dan ook uitstekende spelers, maar uiteraard niet in een Ajax-systeem. dat was vooral dom scouten.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
Is Suarez dan een klassieke Ajax-speler? Huntelaar in feite ook niet, volgens de traditie dat een Ajax-spits mee moet voetballen.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Niemand kon namelijk inschatten dat Suarez zo'n ontwikkeling zou doormaken
Nounou, vorig seizoen riep ik dat hij binnen 5 jaar bij Madrid zou spelen, en medesmullers in het Groningse met mij. Een fenomeen waarvan je kon zien dat hij ontzettend veel extra had. Over Sulejmani heb ik eigenlijk nog wat meer twijfels, al zijn ze klein.
Machlas blijft een mysterie. Die kreeg de ballen er in de Arena van anderhalve meter afstand nog niet in.
Ronnievb
-
- 602 berichten
- 683 stemmen
Ik vind dat Suarez dit seizoen toch wel 4 trapjes beter heeft gevoetbald dan vorig seizoen en dat ligt zeker niet alleen aan zijn medespelers. Nu hij zijn vallen een beetje af heeft geleerd kan ik me amper een sterkere jonge valse spits voorstellen.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Suarez heeft de flair en techniek van een Ajacied...waar ze bekend om stonden. Na Huntelaar de beste aanvallende aankoop van de laatste jaren.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ik vind dat Suarez dit seizoen toch wel 4 trapjes beter heeft gevoetbald dan vorig seizoen en dat ligt zeker niet alleen aan zijn medespelers. Nu hij zijn vallen een beetje af heeft geleurd kan ik me amper een sterkere jonge valse spits voorstellen.
Hij is natuurlijk wel beter geworden, maar ik had deze ontwikkeling eerlijk gezegd wel verwacht (en niet omdat ik er nu zoveel kijk op heb, hoewel dat natuurlijk wel zo is). Superbe techniek (kijk maar eens goed naar zijn aannames), razendsnel op de eerste meters, jong en leergierig. Speelt binnen 4 jaar
bij Madrid.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8316 stemmen
Suarez heeft de flair en techniek van een Ajacied...waar ze bekend om stonden. Na Huntelaar de beste aanvallende aankoop van de laatste jaren.
In ieder geval beter dan Leonardo en Rommedahl
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Beste linksbuiten van de eredivisie klinkt beter 
Beter dan Rommedahl zijn is trouwens niet moeilijk. Als je hard kan hollen en de bal af en toe eens voorgooit ben je al beter.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8316 stemmen
Beste linksbuiten van de eredivisie klinkt beter 
Beter dan Rommedahl zijn is trouwens niet moeilijk. Als je hard kan hollen en de bal af en toe eens voorgooit ben je al beter.
Hard hollen kon hij zeker en hoewel ook ik hem niet goed vind hij hij destijds toch een paar jaar zeer veel assists. Hij kon Kezman blijkbaar goed vinden
.
Enne Suarez is een topaankoop van Ajax, dat blijkt wel dit seizoen. Nu een kijken wat Amrabat volgend jaar bij PSV kan laten zien. In potentie is hij heel goed, maar toch heb ik een beetje mijn twijfels.
Ronnievb
-
- 602 berichten
- 683 stemmen
Leonardo zou ik ook nog niet bestempelen als een miskoop, zeker een speler die Ajax in de breedte best verder zu kunnen helpen bij een blessure ofzo. Het enige minpunt aan dat hele plan is echter dat die jongen vol van zichzelf is dat hij niet ziet dat anderen beter zijn.
Rommedahl was een behoorlijk goedkope aankoop, maar heeft toch nog best een aardig rendement gedraaid, al zou ik hem niet nog vier seizoenen houden, hij zat niet voor niks bijna wekelijks op de bank bij zijn vorige club.
cinema.
-
- 230 berichten
- 0 stemmen
Net Bayern - Zenit gezien, errug leuke wedstrijd moet ik zeggen. Het verbaasde me zelfs hoe goed ze terug in de wedstrijd kwamen, ondanks dat het gevaar van Bayern altijd op de loer ligt. Maar die combinaties van Zenit zeg en dat op die snelheid en in die kleine ruimtes. Ja ze hadden het toch wel even moeilijk daar, de Duitsers. En toch zie je dat de ploeg van Advocaat nét die finesse, nét die scherpte mist om er een tweede in te leggen. Maar goed, wat maakt het uit; 1 -1 uit tegen Bayern is namelijk een mooie prestatie ansich. Al vraag ik me af in hoeverre dat perspectief biedt. Ik bedoel Bayern blijft toch Bayern en Zenit die 6 spelers mist en een Luca Toni die weer terug is .. het wordt in iedergeval moeilijk voor Advocaat.
Wat me trouwens nog meer opviel was het camerawerk (anyone?). Ik zag zoiets ook al bij een andere wedstrijd, Liverpool - Chelsea ofzo, waar het leek alsof de camera van achter de goal over een rail zoefde. En ook tijdens AC Milan tegen Arsenal waar opeens een kleurfilter werd gebruikt wanneer een herhaling verscheen. Het leek wel een beetje surrealistisch. De vraag is alleen of dat ook echt van meerwaarde is. Ik bedoel maar, voetbal (en sport in het algemeen) moet natuurlijk op de eerste plaats overzichtelijk zijn. Eventjes was ik dan ook bang dat dit weer een zogenaamde trent zou worden. Maar die camera's van boven af waren nog niet eens zo'n slecht idee. Wat er in de eerste plaats al stijlvol uitziet (ik raakte er serieus geprikkeld door), maar ook nog eens daadwerkelijk wat toevoegd, zo'n ander perspectief. De beelden zorgden bovendien voor een praktisch overzicht.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3891 stemmen
Mooie finale in Luik zojuist. Ik weer niet wat Dekker aan het doen was maar als die echt zo sterk was als dat die leek op het einde moet die toch eens gaan overwegen wat verder vanvoren te gaan rijden.
Knisper
-
- 13048 berichten
- 1282 stemmen
Zesde is best een aardig klassering toch? Ik denk dat dat het maximale was. Rebellin en Valverde reden toch al geen volle kracht meer de laatste kilometers, dus beter zal hij niet geweest zijn.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Schitterende LBL met een droompodium. Dekker moet voor de grap eens een finale bij de eerste 10 starten en dan kijken waar hij terecht komt.
Wat een afgrijselijke bekerfinale trouwens. Hotseknotsevoetbal, nauwelijks kansen en een ubernegatieve winnaar. Het lijkt nergens naar.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Wat een suffe badjassen. En waar slaan die blauw witte snippers op?
Heeft de KNVB gewonnen of zo....
Blij dat Van Bronckhost tenminste door had dat hij 'n Feyenoordshirt zichtbaar aan moest houden.
Slechte wedstrijd, maar ten in minste een prijs voor het 100-jarig bestaan. Nu nog de Supercup en volgens jaar Kampioen. 
cinema.
-
- 230 berichten
- 0 stemmen
Wedstrijd was kut, Feyenoord (en Roda) onwaardig, mat, tam, saai, zeikerig, leeg etc. maar ach, should i care 
lucdecoster
-
- 1644 berichten
- 6323 stemmen
Schitterende LBL met een droompodium. Dekker moet voor de grap eens een finale bij de eerste 10 starten en dan kijken waar hij terecht komt.
.

Die voorlaatste helling was knap moeilijk. Mooie finale maar spijtig genoeg geen Belgen of Nederlanders die daar konden volgen.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3289 stemmen
Wel twee erg mooie goals. Verder vond ik de eerste helft nog best vermakelijk, de tweede was inderdaad een drama met twee ploegen die niet konden.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1232 stemmen
idd goals waren fraai, ben blij dat we nu sowieso Europa ingaan.
cinema.
-
- 230 berichten
- 0 stemmen
Eerder twee ploegen die niet wilden, helaas.
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Een van de meest spectaculaire derby's in de wereld : GalataSaray -FenerBahce is geeindigd met een 1-0 overwinning voor de thuisploeg. Lekker belangrijk denkt 99,99 procent van MM, maar dan weten jullie toch nog hoe blij ik wel niet ben. Damn.. wat een wedstijd, wat een spanning was dat..Nog 2 speeldagen te gaan en nr.1 GS heeft 3 punten voorsprong op nr 2 en nr 3 FB en Sivasspor. Besiktas volgt nog met 6 punten afstand als de nr 4..
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
Wel twee erg mooie goals.
eRCee
-
- 13450 berichten
- 1981 stemmen
Ik weer niet wat Dekker aan het doen was maar als die echt zo sterk was als dat die leek op het einde moet die toch eens gaan overwegen wat verder vanvoren te gaan rijden.
Ik vind dat Dekker dit voorjaar te voorzichtig en afwachtend heeft gekoerst. Geen moment winstkansen gehad en in de achtergrond naar een vijfde plek fietsen. Ze zouden beter de CSC-tactiek eens uitproberen, met bijvoorbeeld Gesink als aanvaller en Dekker die volgt.
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2487 stemmen
Volgens mij kan Reker beter toch maar definitief de handdoek in de ring gooien:
29/04/2008 10:10
EXCLUSIEF - Aan de chaos bij PSV komt maar geen einde. Na de kritiek van doelman Heurelho Gomes en technisch manager Stan Valckx, stapt nu scout Piet de Visser op bij PSV.
De 73-jarige talentenspeurder, die al meer dan twaalf jaar is betrokken bij PSV en de ontdekker is van onder meer Alex en Gomes, ergert zich aan de rol die algemeen directeur Jan Reker speelt bij de Eindhovense club.
'Al vóór zijn aanstelling afgelopen zomer was mijn advies aan de raad van commissarissen: Laat hem niet op de technische stoel zitten!', zegt De Visser tegen VI. 'Hij is een voetbalman en wil zich altijd overal mee bemoeien. Als je dat niet indamt, krijg je onherroepelijk problemen.'
De Visser hekelt vooral de loze beloftes die Reker sinds zijn komst aan spelers heeft gedaan. Zo kreeg de Braziliaan Jonathan Reis de belofte dat hij zeker 25 keer bij het eerste elftal in actie zou komen.
Ook gaf Reker de toenmalige trainer Ronald Koeman groen licht om Kenneth Perez naar Eindhoven te halen, terwijl hij even daarvoor tijdens een scoutingsvergadering nog had besloten dat de Deen juist níet naar PSV zou komen.
De Visser: 'Ik heb Reker gezegd: Jij doet beloftes aan spelers die je nooit kunt nakomen tegenover je trainer. Die spelers komen vervolgens bij hun zaakwaarnemers. Die schieten mij aan, want ik heb de spelers gescout. Ik zit daardoor in een moeilijk parket, want beloftes worden niet nagekomen.'
VI.nl
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3289 stemmen
Ik las het al op teletekst. Als Piet de Visser iets zegt dan is het waar dus Reker moet maar snel weggaan. Is ook het enige wat hij kan doen want hier wordt niemand blij van.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.