• 17.822 nieuwsartikelen
  • 183.808 films
  • 12.729 series
  • 35.162 seizoenen
  • 658.862 acteurs
  • 200.892 gebruikers
  • 9.505.354 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

kos schreef:

Ruud beweegt echt 10 keer zo veel en goed en gebruikt dan ook nog veel beter zijn fysiek in de duels als die hamster, kom op zeg.

Hamster nog wel...is konijn tegenwoordig te min voor hem?

Maar goed, lachwekkend dit...

Wel een leuk affiche zo meteen, de Europees Kampioen vs een attractief voetballand.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3323 stemmen

timbo_ schreef:

Ik hoop inderdaad dat Huntelaar wat meer openstaat voor verbetering dan sommigen hier . Dan krijgen we namelijk een spits die de komende tien jaar menig doelpuntje kan mee pakken als het er echt om gaat

Dat is wel het leuke, als Van Nistelrooij te oud wordt staat er wel weer een nieuwe veelscorende spits klaar. Volgend jaar zal Huntelaar dan ook wel veel bij gaan leren in een grote competitie.

Spanje speelde overigens wel fraai, al was de verdediging van Rusland op momenten wel erg slecht. Aanvallend deden ze het verder niet zo heel erg slecht. Ben benieuwd naar de volgende wedstrijd, op het moment heb ik Rusland nog niet afgeschreven.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3919 stemmen

BoordAppel schreef:

Dat is wel het leuke, als Van Nistelrooij te oud wordt staat er wel weer een nieuwe veelscorende spits klaar. Volgend jaar zal Huntelaar dan ook wel veel bij gaan leren in een grote competitie.

Spanje speelde overigens wel fraai, al was de verdediging van Rusland op momenten wel erg slecht. Aanvallend deden ze het verder niet zo heel erg slecht. Ben benieuwd naar de volgende wedstrijd, op het moment heb ik Rusland nog niet afgeschreven.

Helemaal mee eens Boordappel. Met beide onderdelen trouwens. En Huntelaar wordt een geweldige vervanger voor Ruud zeker als hij nog iets completer wordt en Rusland gaat nog gewoon door want ik zie de Russen wel winnen van Griekenland en Zweden of die twee moeten me vanavond erg verbazen. Overigens vond ik het gevaar van de Russen meer van het middenveld komen dan van de voorhoede. Spanje blijft mijn favoriet voor de titel. Geen enkel land dat zo kan versnellen (Misschien Portugal) en heeft zo'n geslepen voorhoede heeft die constant uit de rug van de tegenstander wegloopt. Die commentatoren kunnen namelijk wel zeggen dat het slecht verdedigen is maar mensen die uit je rug weglopen zijn gewoonweg niet te verdedigen. Zeker niet als ze simpelweg sneller zijn dan de betreffende verdediger. Kortom hopelijk ontlopen we Spanje tot aan de halve finales.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

De Russen speelde wel erg naar voren. Al is die instelling ook wel te bewonderen natuurlijk. Niet vergeten dat Spanje ook een aantal keer goed weg kwam. Portugal kan ook heel erg versnellen maar denk toch dat de wil van Ronaldo om zich te laten zien ook wel eens nadelig kan werken voor Portugal.

Rusland viel me vooral in aanvallend opzicht erg mee. Alleen van die nummer 23 moet je weinig verwachten. Zijn zelfvertrouwen is nu echt 0,0. Was oo kerg onnodig die wissel, viel toch niks te halen voor Rusland.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Pfffff, wat een wanvertoning is Griekenland - Zweden zeg, ik kan het nu echt niet meer aanzien. Nou die Russen hebben nog alle kans hoor, als je dit ziet.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Inderdaad. Wat een anti-voetbal. Hiddink hoeft zich ehct helemaal geen zorgen te maken. Gelukkig maakt Ibra nu net de 1-0.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Gelukkig is Zlatan er nog. (Al was het wel z'n eerste goede actie pas.)

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

En 2-0. Hou die TV maar uit Zavo.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Hugo Borst in zijn Italia vest. Wat een figuur!

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3323 stemmen

Dat was echt een heel erg vreselijke wedstrijd. Gelukkig kreeg Griekenland er nog twee om de oren en liggen ze er hopelijk snel uit. Zweden deed er overigens ook weinig aan. Deed me denken aan die wanvertoning tegen Trinidad & Tobago van het WK van 2006.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Vanavond slechts de eerste helft van Spanje gezien. Over vrijlopen gesproken. Wat waren Villa en vooral Torres daar goed bezig zeg.

Om nog even terug te komen op die hele Huntelaar-bash-hypothese, búiten de zestien denk ik (nog) niet dat Huntelaar loopacties zoals we die van Nistel en Torres gezien hebben maakt. Zeker niet tegen Italië die de meester zelve (Inzaghi) in de gelederen hebben. Dat compenseert hij dan wel weer met zijn doelgerichtheid. Want bínnen de 16 heeft hij wel de kwaliteit om plotseling 2/3 meter vrij te staan. Kansen afmaken kan hij mijns inziens ook beter dan Van Gol, maar die loopacties... nee die zie ik hem niet zo snel maken. En daar ben ik blijkbaar niet alleen in.

Wat verder Ajax-bashing daarmee te maken heeft ontgaat mij. Het gaat hier toch om een Oranje-spits?

Griekenland - Zweden gelukkig niet gezien. Hopen dat Hiddink nog doorgaat met Rusland. Goed voor de poule .

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

BoordAppel schreef:

Zweden deed er overigens ook weinig aan.

Men moet er iets kunnen aan doen. Als men speelt zoals de Grieken met twee 'verdedigingsgordels' moet men rekenen op die ene treffer die het spel openbreekt. Wat de Grieken gedaan hebben is gewoon anti-voetbal gespeeld.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Zweden deed er inderdaad ook weinig aan. Bijna alleen maar defensieve middenvelders opstellen terwijl Kallstrom op de bank zit.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3729 stemmen

Wat speedy zegt. Griekenland moet er zo snel mogelijk uit, ben blij dat toch de meeste wedstrijden gewonnen worden door de betere ploeg.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Inderdaad, zo snel mogelijk oprotten met die Grieken.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3323 stemmen

Men moet er iets kunnen aan doen. Als men speelt zoals de Grieken met twee 'verdedigingsgordels' moet men rekenen op die ene treffer die het spel openbreekt.

Dan nog mag je wel een beetje feller spelen. De Grieken konden ongestoord de bal minutenlang rondtikken op hun helft zonder dat de Zweden een beetje gingen jagen. Veel te afwachtend. Door de pure klasse van Ibrahimovic hebben ze de wedstrijd open kunnen breken.

kos

• 46836 berichten
  • 8964 stemmen

Als je als Zweden helemaal op eigen helft hangt is het ook nogal moeilijk een gaatje te vinden he.

Overigens idd een erg matig optreden.

JohnWilliams

• 7504 berichten
  • 1006 stemmen

Ik vond het echt verdient dat Zweden won.

Ik volg tot nu toe elke wedstrijd van het EK voetbal. Ze zijn niet allemaal even mooi, gelukkig dat Griekenland - Zweden nog in de 2e helft een andere wending kreeg.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Het gehele ek is tot nu toe matig te noemen.

Pas één fantastische wedstrijd gezien, en misschien twee interessante helften. Laten we hopen dat we vanaf vandaag wat fatsoendelijkers krijgen voorgeschoteld.

Wat me wel opvalt, en wat ook echt een dikke pluim verdient is de arbitrage. Uitstekend te noemen.

Had van tevoren wel verwacht dat er naar elke wedstrijd wel een punt van negatieve discussie over de arbitrage naar voren zou komen maar dat valt dus reuze mee.

De top van Europa is inderdaad aanwezig.

JohnWilliams

• 7504 berichten
  • 1006 stemmen

Materny schreef:

Pas één fantastische wedstrijd gezien, en misschien twee interessante helften.

Welke interssante wedstrijd bedoel je dan. Ik vind dat je een beetje overdrijft.

De beste (en leukste) wedstrijden tot nu toe zijn:

* Portugal - Turkije

* Duitsland - Polen

* Nederland - Italie

En een beetje: * Spanje - Rusland

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Materny schreef:

meestal zo in poule wedstrijden, 1 voordeel het kan nu alleen maar beter worden, maar heb me idd. niet echt vermaakt.

Wat me wel opvalt, en wat ook echt een dikke pluim verdient is de arbitrage. Uitstekend te noemen.

Had van tevoren wel verwacht dat er naar elke wedstrijd wel een punt van negatieve discussie over de arbitrage naar voren zou komen maar dat valt dus reuze mee.

De top van Europa is inderdaad aanwezig.

een dikke pluim voor de scheidsrechters idd.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

The Last schreef:

Van Engelaar wist ik al dat ie kan voetballen, speelt al 2 seizoenen lang geweldig bij Twente. De Jong heeft mij wel aangenaam verrast, vond 'm bij Ajax nog wel goed, bij HSV ging 't helemaal de verkeerde kant op...

Apart, bij Ajax was het een wat druistige jonge knul en bij HSV is ie juist flink volwassenen geworden. Althans, die indruk kreeg ik het afgelopen seizoen (heb nagenoeg alle wedstrijden - of in ieder geval samenvattingen - van HSV gezien). Ik weet niet hoe jij tot jouw conclusie komt?

Door de winst van Nederland sta ik trouwens niet meer laatste in de Moviemeter-poule. (ik had bij alle wedstrijden de meest onwaarschijnlijke winnaar ingevuld en heb als finale Oostenrijk - Rusland staan)

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

De Jong is bij HSV echt 5 klasses beter geworden. Fysiek, mentaal, voetballend....hij is een aardige allrounder op niveau momenteel.

Stephan

• 7926 berichten
  • 1396 stemmen

Toch... ik moet het even kwijt. Maar als Nederland goed speelt, zijn de Duitse commentatoren zalig om naar te luisteren...

Het was ook mooi om te horen hoe die verslaggever direct na de eerste herhaling van het eerste doelpunt vertelde waarom het doelpunt telde.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Geweldig!

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Huntelaar is geblesseerd. No Problemo!

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Lijkt me vervelend zat, hij is de beste goalgetter na Ruud als die weg zou vallen om welke reden ook. Hoop dat Klaas er vrijdag bij is.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

v persie is er ook nog hoor!

Knisper

• 13054 berichten
  • 1289 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Lindgren was de laatste maand bij Ajax echt geweldig. Centraal achterin als opbouwer geweldig, als controleur meer dan goed. Speelt snel, heeft het spel door, denkt aanvallend, kan bikkelen....de belangrijkste speler die Groningen aan ons is kwijtgeraakt denk ik. Dat zeggen zelfs Groningenfans tegen me op een voetbalforum. Als iemand durft te beweren dat van Bronckhorst beter is dan moet ik lachen.

Nu wil ik je hierover nog weleens horen trouwens.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ik zie idd liever van persie of Kuyt in de spits, die hebben tenminste op het hoogste nivo op die plek gepresteerd en er ging erg veel dreiging van V P. uit het laatste kwartier.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.