• 17.822 nieuwsartikelen
  • 183.808 films
  • 12.729 series
  • 35.162 seizoenen
  • 658.862 acteurs
  • 200.892 gebruikers
  • 9.505.358 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Knisper schreef:

(quote)
Nu wil ik je hierover nog weleens horen trouwens.
niet als linksback maar wel als middenvelder.

Knisper

• 13054 berichten
  • 1289 stemmen

Kuyt is ook een betere spits dan Huntelaar.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Knisper schreef:

Kuyt is ook een betere spits dan Huntelaar.

hij is wel meer alround en een onmisbare kracht voor elk elftal.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Wat een heerlijk gevoel eigenlijk. Voor het toernooi vrees je de poule.

En nu hoop ik dat we nog makkelijker over Frankrijk walzen.

Laat staan, Roemenie.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Knisper schreef:

(quote)
Nu wil ik je hierover nog weleens horen trouwens.

Lindgren heeft niet gespeeld dus moeilijk oordelen he. Gio was grandioos, maar dit is niet zijn normale niveau. Normaal speelt hij sober, dit keer was hij echt geweldig en had hij een goal en een bijna assist op de 2-0. Subliem, maar wat zegt dit over hem? Materazzi was dramatisch, maar die is dat normaal ook niet altijd.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Lindgren heeft niet gespeeld dus moeilijk oordelen he. Gio was grandioos, maar dit is niet zijn normale niveau. Normaal speelt hij sober, dit keer was hij echt geweldig en had hij een goal en een bijna assist op de 2-0. Subliem, maar wat zegt dit over hem? Materazzi was dramatisch, maar die is dat normaal ook niet altijd.

Bronkhorst speelt bij feyenoord controlerende middenvelder en is gewoon door de mand gevallen, nu staat ie op zijn positie waar die wekelijks presteerde bij barca en dat kan hij ook gewoon heel goed.

Tegen Italie was hij alleen extreem goed maar dat geld voor bijna elke international.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Erwinner schreef:

Wat een heerlijk gevoel eigenlijk. Voor het toernooi vrees je de poule.

En nu hoop ik dat we nog makkelijker over Frankrijk walzen.

Laat staan, Roemenie.

Heel Nederland zit met de gedachte al bij de finale blijkbaar.

Sorry dat ik het zeg, maar ik garandeer je dat ALS, nederland vrijdag al wint het niet op de manier zal gaan als tegen Italië.

Kleine overwinning zal het dan zijn, misschien nog wel geflatteerd ook. Italië was gewoon niet in goede doen, en Nederland was in vorm buiten het centrale verdedigingsduo om.

Misschien dat we kunnen profiteren van de zwakke vorm waarin Frankrijk verkeert. Tegen Roemenië kwamen ze er niet door. Maar laten we niet vergeten de kwaliteiten die Frankrijk bezit in alle 3 de linies.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Heel Nederland zit met de gedachte al bij de finale blijkbaar.

what's new

Sorry dat ik het zeg, maar ik garandeer je dat ALS, nederland vrijdag al wint het niet op de manier zal gaan als tegen Italië.

nee, elke wedstrijd is een andere wedstrijd.

Kleine overwinning zal het dan zijn, misschien nog wel geflatteerd ook.

dat zien we vrijdag wel.

Italië was gewoon niet in goede doen

niet mee eens, ze werden gewoon weggespeelt en nu viel voor de verandering het dubbeltje de goede kant op.

, en Nederland was in vorm buiten het centrale verdedigingsduo om.

alleen mathijsen de eerste tien minuten, maar wat wil je tegen een gigant als toni

Misschien dat we kunnen profiteren van de zwakke vorm waarin Frankrijk verkeert.

laten we het hopen, we kunnen lekker op de counter spelen schijnen we nu heel goed in te zijn.

Tegen Roemenië kwamen ze er niet door.

omdat roemenie ook gewoon heel goed is, niet voor niets word het poul of doods genoemd.

Maar laten we niet vergeten de kwaliteiten die Frankrijk bezit in alle 3 de linies.
en ook vooral niet de drie linies van nederland hoewel ik nog steeds mijn twijfels heb over de verdediging.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Wij mogen met onze gedachte al bij de halfe finale zitten ja. Daar zijn wij toeschouwers voor en dat is een hele fijne gedachte kan ik je zeggen.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Italië was dus niet in goede doen.

2e helft lag het iniatief bij Italië en konden ze de gehele tijd opstomen naar de 2e lijn. De belabberde passing van Pirlo was een godsgeschenk voor de Hollanders. Blij mogen we zijn dat de 2 keren dat ze oog in oog stonden met Edwin hij puik keeperswerk vertoonde. '' wat ik dus bedoelde voornamelijk met de zwakheid van het centrale duo''.

Was de aanvoer goed geweest naar de Italiaanse voorhoede dan had Edwin toch mogen vissen ben ik bang. Namelijk de keren dat het goed was ontstond er gevaar, en daar was geen actie vooraf aan nodig. '' behalve die ene keer buitenom door de back''

Wil niet zeggen dat de overwinning alleen te danken is aan matig Italiaans voetbal, zeer zekers niet. Materazzi & Bargazali werden compleet weggespeeld door metname fantastisch loopwerk tussen de linies.

Maar denk niet dat de defensie nu als een huis staat met Joris & André, dan kun je namelijk nogal vies de deksel op je neus krijgen vrijdag misschien.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Materazzi & Bargazali hebben de deksel ook gevoeld ja. Totaalvoetbal valt soms moeilijk te verdedigen.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Materny schreef:

Italië was dus niet in goede doen.

omdat ze de kans niet kregen van oranje.

2e helft lag het iniatief bij Italië en konden ze de gehele tijd opstomen naar de 2e lijn

verder ook niet idd.

. De belabberde passing van Pirlo was een godsgeschenk voor de Hollanders.

ik heb een hele andere Pirlo gezien dan.

Blij mogen we zijn dat de 2 keren dat ze oog in oog stonden met Edwin hij puik keeperswerk vertoonde.

daar staat hij toch ook voor.

'' wat ik dus bedoelde voornamelijk met de zwakheid van het centrale duo''.

verdedigen doe je nog altijd met zn alle, het middenveld was ook een beetje moe om het op zijn romario's te zeggen

Was de aanvoer goed geweest naar de Italiaanse voorhoede dan had Edwin toch mogen vissen ben ik bang.

dat is toch echt de verdienste van oranje.

Namelijk de keren dat het goed was ontstond er gevaar

meestal als iets goed gaat ontstaat er gevaar

, en daar was geen actie vooraf aan nodig. ''

nee wel een briljante pirlo

behalve die ene keer buitenom door de back''

tja, er slipt altijd wel een keer iemand door, zekers met het spelersmateriaal van italie.

Wil niet zeggen dat de overwinning alleen te danken is aan matig Italiaans voetbal,

wat je hierboven beschrijft kan ik niet echt matig noemen.

zeer zekers niet. Materazzi & Bargazali werden compleet weggespeeld door metname fantastisch loopwerk tussen de linies.

en door de goede steek pasjes van sneijder en van der vaart. ok van gol (heb op hem gelet tijdens een herhaling) liet ze zweten, hij was erg goed bezig had alleen drie keer moeten scoren mar nu ben ik aan het muggenziften.

Maar denk niet dat de defensie nu als een huis staat met Joris & André, dan kun je namelijk nogal vies de deksel op je neus krijgen vrijdag misschien.

idd. 1 zwaluw maakt nog geen..........

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Fantastisch Brits artikel over Oranje

http://www.dailymail.co.uk/sport/article-1025550/index.html

Vooral deze zin:

Holland are the Van Gogh of world football, either slicing off an ear or delivering a masterpiece.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Erwinner schreef:

Wij mogen met onze gedachte al bij de halfe finale zitten ja. Daar zijn wij toeschouwers voor en dat is een hele fijne gedachte kan ik je zeggen.

Een goede wedstrijd en dan overheerst en dan gaan veel oranje supporters al hoogmoedige uitspraken doen. Ik wil he tze nog wel zien doen tegen Frankrijk. Heb Oranje onder van Basten nog nooit twee fatsoenlijke wedstrijden achter elkaar zien spelen.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

ik voel me liever positief als negetief, dat het nog geen uitgemaakte zaak is doet daar niks aan af, hoewel ik moet het ook nog eerst eens zien, maar heb wel meer vertrouwen sinds de oefenwedstrijden, was voor mij niet echt een verrassing afgelopen maandag wel de manier waar op.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2281 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Een goede wedstrijd en dan overheerst en dan gaan veel oranje supporters al hoogmoedige uitspraken doen. Ik wil he tze nog wel zien doen tegen Frankrijk. Heb Oranje onder van Basten nog nooit twee fatsoenlijke wedstrijden achter elkaar zien spelen.

Dat klopt, ik ben ook sceptisch wat betreft de euforie. Pas na winst op Frankrijk zit Nederland op rozen.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

(quote)

Dat klopt, ik ben ook sceptisch wat betreft de euforie. Pas na winst op Frankrijk zit Nederland op rozen.

dat zal allemaal best, maar mogen we ons ff HEEL ERG LEKKER voelen na zo een afstraffing tegen de wereld kampioen, wie had dat ooit gedacht 2 maanden geleden, en wat vrijdag gebeurt zien we dan wel maar dit gevoel van nu pakt niemand mij meer af.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Een goede wedstrijd en dan overheerst en dan gaan veel oranje supporters al hoogmoedige uitspraken doen. Ik wil het ze nog wel zien doen tegen Frankrijk. Heb Oranje onder van Basten nog nooit twee fatsoenlijke wedstrijden achter elkaar zien spelen.

't is vooral het gebrek aan grootspraak van de spelers zelf en de rust en teamspirit die mij optimistisch stemmen... maar je hebt gelijk laat ze eerst maar eens die goede lijn een weekje vasthouden.

PatrickL

• 1586 berichten
  • 2436 stemmen

Als ze ook van Frankrijk kunnen winnen denk ik dat Nederland wel een goede kanshebber voor de eindzege is. Frankrijk zal een stuk aanvallender spelen dan de Italianen en ik ben benieuwd of de verdediging dan ook stand kan houden. Als dat lukt, zou ik niet van weten van welk land ze niet zouden kunnen winnen want aanvallend zit het wel goed.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Niks hoogmoed idd, gewoon lekker in je nopjes zitten. Ontspannen naar de volgende wedstrijd. Nogmaals, het voelt zo lekker.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Vond Pirlo toch echt wel tegenvallen Combi. De regisseur noemen ze hem, maar dan maandag toch wel van een b-film. En de aanvoer naar de spitsen was belabberd, en niet alleen door de verdiensten van oranje zoals jij het zegt. Stuur een hoge bal perfect naar Toni gedekt door Mathijssen en dan weten we wel wie er 8 uit 10 keer wint.

In het eerste kwartier was het overduidelijk dat Italië niet in goede doen was. 2x kwam de bal richting Toni over de flanken het eerste kwartier, één keer vrije kopkans die hij af had moeten leggen. Tweede keer een uiterst matige voorzet terwijl het toch niet zo moeilijk leek. Daaruit concludeer ik dat Italië belabberd was.

2 jaar geleden was het 1.5 doelpunt geweest.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Ik heb Oranje tegen Italie ook nog nooit zo goed gezien...dus dingen kunnen veranderen...

Ik sta liever positief geluimd achter mijn Oranje.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Pirlo was 1 van de weinige die een voldoende haalde. Ben je niet in de war met Zidane?

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Pirlo vond ik ook erg matig. Volledig overklast door De Jong en Engelaar en die zijn met alle respect verre van wereldtop.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Erwinner schreef:

Pirlo was 1 van de weinige die een voldoende haalde. Ben je niet in de war met Zidane?

Sinds wanneer is Zidane italiaans.

Laat het z'n moeder maar niet horen

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Ja, die was best grappig...

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

PatrickL schreef:

Als ze ook van Frankrijk kunnen winnen denk ik dat Nederland wel een goede kanshebber voor de eindzege is. Frankrijk zal een stuk aanvallender spelen dan de Italianen en ik ben benieuwd of de verdediging dan ook stand kan houden. Als dat lukt, zou ik niet van weten van welk land ze niet zouden kunnen winnen want aanvallend zit het wel goed.

Een oude bekende; Portugal. Ook Duitsland zal moeilijk worden voor dit Oranje denk ik.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

en Spanje!!

maar eerst frankrijk en roemenie nog.

kos

• 46836 berichten
  • 8964 stemmen

Consistent zijn is 3 keer zo moeilijk dan een goede wedstrijd spelen.

Wordt ook al bezorgd door de hosanna-stemming in de media. Al mag er natuurlijk flink gefeest worden.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.