- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Wat mij ook opgevallen is, dat er van de gisteren gespeelde wedstrijd zes spelers hun 'opleiding' gekregen hebben bij Ajax.
7 zelfs uit mijn hoofd;
VD Sar, Boulahrouz, Ooijer, Heitinga, De Jong, VD Vaart en Sneijder hebben allen een Ajax verleden.
In de selectie zitten 12 spelers met een ajax verleden.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Was invaller en zit tegenwoordig bij Atletico Madrid. (En als we het er dan toch even over hebben was de inbreng van Kuyt (2 assists) en Van Bronckhorts (1 assist, 1 goal) groter....)
En nu inderdaad terug naar de eenheid die Oranje heet.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Was invaller en zit tegenwoordig bij Atletico Madrid.
maar hij heeft toch gespeeld en is nog steeds onder contract bij ajax.
en.....
En nu inderdaad terug naar de eenheid die Oranje heet.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Het Britse commentaar tijdens de samenvatting op BBC was ook geweldig. Die gast kon zijn ogen ook bijna niet geloven.
A. Jacobsen
-
- 495 berichten
- 104 stemmen
Vind die Engelaar overigens een vreemde speler, ik herinner me hem van in de Belgische competitie (die imo vrij zwak is) waar hij niet echt kon doorbreken.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Nederland speelde 3 klasses beter dan verwacht en de Italianen 3 klasses minder maar 3-0 was toch een beetje geflatteerd. Desondanks een zeldzaam goede uitslag, chapeau voor het team waar ik voor het toernooi geen stuivertje voor gaf.
Beste man: Sneijder.
Slechtste (relatief): Nistelrode.
Engelaar en De Jong centraal, dat kan eigenlijk helemaal niet natuurlijk. Oranje spotte met alle voetbalwetten gisteren. Mooi dat dat kan.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Nederland speelde 3 klasses beter dan verwacht
dat komt omdat (ik iedergeval) geen stuiver voor de verdediging gaf die gewoon fier overeind bleef met een uitblinkende(eerst nog afvaller) boula.
mwa, de eerste helft werden ze gewoon overklast.
akkoord het had 7-2 moeten worden.
zeldzaam? zeg maar gerust historisch.
Beste man: Sneijder.
vooral de eerste helft, maar de man van de wedstrijd is uiteraard v bronkhorst
Slechtste (relatief): Nistelrode.
logisch als je er al een tijdje uit ben geweest, scoorde toch weer zijn goaltje mee(goede doen was het een hatrick)
Engelaar en De Jong centraal, dat kan eigenlijk helemaal niet natuurlijk. Oranje spotte met alle voetbalwetten gisteren. Mooi dat dat kan.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Ik zou niet weten waar je dat op baseerd,neemt niet weg dat ik ook uiterst verrast was met die combinatie.
Op het feit dat Engelaar al z'n hele leven in de marge speelt en Nigel de Jong helemaal niet kan voetballen.
They proved me wrong.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen

hoewel engelaar me niet helemaal verraste aangezien hij het hele ajax middenveld wegspeelde en in de oefenwedstrijden ook een zeer sterke indruk op me maakte.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
En volgens mijn geheugen (lange termijn werkt nog bij oudjes met beginnende dementie) is het al van het WK van 1978 geleden dat Nederland nog eens won van Italiê. Bijna de 30ste verjaardag dus. 
The Last
-
- 7169 berichten
- 0 stemmen
Op het feit dat Engelaar al z'n hele leven in de marge speelt en Nigel de Jong helemaal niet kan voetballen.
They proved me wrong.
Van Engelaar wist ik al dat ie kan voetballen, speelt al 2 seizoenen lang geweldig bij Twente. De Jong heeft mij wel aangenaam verrast, vond 'm bij Ajax nog wel goed, bij HSV ging 't helemaal de verkeerde kant op...
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2377 stemmen
Het Britse commentaar tijdens de samenvatting op BBC was ook geweldig. Die gast kon zijn ogen ook bijna niet geloven.
Respekked
-
- 6288 berichten
- 1239 stemmen
Overigens heeft Bavaria letterlijk een schot in de roos met die reclame van Arie Haan, vrij hilarisch als je het mij vraagt.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3919 stemmen
Dat meen je toch niet echt serieus hoop ik? Nistelrooy een van de beste op het veld hield centrale duo constant bezig. Jammer dat spitsen door het grote publiek toch altijd worden afgerekend op die ene kans die ze missen. Gelukkig weten de teamgenoten meestal wel beter.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Hij stond op de goede plek op dat schot van Sneijder. Vraag me af waar Huntelaar zou hebben gestaan, waarschijnlijk niet op hetzelfde plekkie.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Dat meen je toch niet echt serieus hoop ik? Nistelrooy een van de beste op het veld hield centrale duo constant bezig.
mwa, een spits moet scoren en geen waterdrager worden, buiten dat hij heeft geen 1 keer de bal bij zich weten te houden, het is dat de middenvelders er bovenop zaten zodat de italianen er niet uit kwamen.
2 kansen en wat voor een kansen neemt niet weg dat ie er toch weer 1 in legt. (en in goede doen zou hij er drie hebben gemaakt.) maar dat het grote
publiek een spits afrekend op gemiste kansen is in mijn ogen terecht want daar staat hij voor.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Hij stond op de goede plek op dat schot van Sneijder. Vraag me af waar Huntelaar zou hebben gestaan, waarschijnlijk niet op hetzelfde plekkie.
nee bij de corner vlag.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Haha sjonge er lopen hier wel een paar frustie's rond die zelfs met een EK nog Ajax erbij moeten betrekken...echt he...
Spanje-Rusland is trouwens wel aardig.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Volgende keer maar niet meer op winst Rusland gokken...
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3919 stemmen
Haha sjonge er lopen hier wel een paar frustie's rond die zelfs met een EK nog Ajax erbij moeten betrekken...echt he...
Dus als we een discussie hebben over Van Nistelrooy en de naam Huntelaar wordt genoemd is dat ook al meteen weer tegen Ajax?? Wat een overdreven gedoe toch altijd weer.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Het gaat erom dat Huntelaar weer eens de grond ingeboort worden met totaal onzinnige argumenten. Huntelaar had vast niet op de plek van Ruud gestaan gister lees je dan. Nou als 1 iemand altijd de goede plek zoekt en vind dan is Klaasjan het wel. Dus ik vind het maar horseshit.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3919 stemmen
maar dat het grote
publiek een spits afrekend op gemiste kansen is in mijn ogen terecht want daar staat hij voor.
Dat is inderdaad de visie die bij het grote publiek en een groot deel van de media vaak leeft. Gelukkig zijn trainers en medespelers daar over het algemeen wat genuanceerder in.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3919 stemmen
Het gaat erom dat Huntelaar weer eens de grond ingeboort worden met totaal onzinnige argumenten. Huntelaar had vast niet op de plek van Ruud gestaan gister lees je dan. Nou als 1 iemand altijd de goede plek zoekt en vind dan is Klaasjan het wel. Dus ik vind het maar horseshit.
Ik vind het ook onzinnig om te gaan discussieren of Huntelaar daar nu wel of niet had gestaand want blijft toch maar wat geouwehoer. Maar ik vind wel degelijk dat Huntelaar zoals ik in een eerdere post (waarin ik Huntelaar trouwens zelfs ophemelde) al schreef nog veel kan leren wat vrijlopen betreft van Van Nistelrooy. Daar is Ruud namelijk een meester in en dat konden de Italianen gisteren duidelijk niet verdedigen.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Huntelaar is daar net zo goed een meester in. Dat zijn samen met scoren zijn sterkste punt. Iedere Huntelaar kenner zal dat beamen.
Lekker boeiend om die jongen hier de grond in te boren als hij tot nu toe 0% kans heeft gehad. Hij heeft de pech dat Ruud voor hem staat, wereldklasse, uniek in het soort spits.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3919 stemmen
Huntelaar is daar net zo goed een meester in. Dat zijn samen met scoren zijn sterkste punt. Iedere Huntelaar kenner zal dat beamen.
In de zestien meter is Huntelaar daar erg sterk in maar als die verder van de goal af moet spelen loopt hij zich beduidend minder makkelijk vrij dan Ruud vind ik.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Volgens mij is Ruud ook erg statisch buiten de 16 meter....
Zoveel nut heeft Ruud buiten de 16 ook niet dus hij is met vrijlopen hetzelfde soort speler. Pas sterk als hij vlak voor de goal zichzelf vrij zet.
PS: Spanje wint 4-1. Jammer.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zo'n verrassing is het ook niet natuurlijk. Hiddink heeft nog twee kansen.
kos
-
- 46836 berichten
- 8964 stemmen
Ruud beweegt echt 10 keer zo veel en goed en gebruikt dan ook nog veel beter zijn fysiek in de duels als die hamster, kom op zeg.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ruud is meer all-round. Huntelaar heeft bepaalde aspecten waar die in uitblinkt maar heeft ook weer aspecten die ver onder niveau is. En de rvaring van Ruud natuurlijk. Die heeft gescoord tegen Barcelona, Chelsea etc. Is weer iets anders van VVV, Sparta, Excelsior en Willem II.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3919 stemmen
Ik hoop inderdaad dat Huntelaar wat meer openstaat voor verbetering dan sommigen hier
. Dan krijgen we namelijk een spits die de komende tien jaar menig doelpuntje kan mee pakken als het er echt om gaat
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.