• 17.815 nieuwsartikelen
  • 183.805 films
  • 12.724 series
  • 35.148 seizoenen
  • 658.850 acteurs
  • 200.888 gebruikers
  • 9.505.173 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

lucdecoster schreef:

Nu komt het moeilijkste voor oranje : de 2de wedstrijd tegen Frankrijk, want Frankrijk moet winnen of ze zijn bijna uitgeschakeld. Dit wordt een heel andere wedstrijd want oranje is nu favoriet in de groep.

Kunnen we lekker gaan counteren.

kos

• 46836 berichten
  • 8964 stemmen

Zavo schreef:

Ik vond hem de minste speler van Nederland gister.

Na Sneijder veruit de beste.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

(quote)

volgens mij hebben we een hele andere wedstrijd gezien, en kansen missen gebeurt altijd wel maar deze twee hadden er wel in gemogen die huntelaar er zekers wel in had getrapt, iniedergeval 1 daarvan. moet trouwens wel zeggen dat die intikker moeilijker was dan het leek.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Zavo schreef:

Je mag best een kans missen als spits, maar VN miste er wel veel gister. Degene die hij scoorde was gewoon mazzel. Ik vond hem de minste speler van Nederland gister.

De minste is in zo'n wedstrijd een groot woord, maar ik kan je er wel in volgen. Hij was de auteur van de belangrijke 1-0, maar miste wel reuzenkans op 3-0.

kos

• 46836 berichten
  • 8964 stemmen

Op de BBC (waar ik het overigens lang niet altijd mee eens ben) vonden ze Ruud trouwens de ster van de wedstrijd.

Spartaan1986

• 3621 berichten
  • 2216 stemmen

Er was er geen 1 slecht. van Persie was de minst opvallende. Snapte ook niet waarom hij niet naar rechts ging en Kuyt centraal bij de wissel van Nistelrooy.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Spartaan1986 schreef:

Er was er geen 1 slecht.

op mathijssen na de eerste tien minuten.

van Persie was de minst opvallende.

hij was dreigender in twintig minuten dan zeventig minuten van gol.

Snapte ook niet waarom hij niet naar rechts ging en Kuyt centraal bij de wissel van Nistelrooy.
ik wel, van persie kan nog een bal bij zich houden zodat iedereen weer kan aansluiten.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3323 stemmen

Eigenlijk wel jammer dat Afellay die 4e er niet in schiet, dat was nog eens een entree geweest . De camera die boven het veld hangt is trouwens wel een geniale toevoeging, prachtig overzicht heb je daarmee. Zouden ze altijd moeten doen.

Spartaan1986

• 3621 berichten
  • 2216 stemmen

combi schreef:

(quote)

op mathijssen na de eerste tien minuten.

(quote)

hij was dreigender in twintig minuten dan zeventig minuten van gol.

(quote)
ik wel, van persie kan nog een bal bij zich houden zodat iedereen weer kan aansluiten.

Mathijsen heeft zich heel goed staande gehouden tegenover Toni. Ik vind het niet terecht dat veel mensen juist hem weer noemen.

van Persie is geweldig vanaf de flanken,centraal voorin kon hij geen kant op. Is 1x tussen 2 verdedigers geglipt

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Spartaan1986 schreef:

(quote)

Mathijsen heeft zich heel goed staande gehouden tegenover Toni.

akkoord

Ik vind het niet terecht dat veel mensen juist hem weer noemen.

het is ook geen schande om tien minuten lang het moeilijk te hebben tegen tony.

van Persie is geweldig vanaf de flanken,centraal voorin kon hij geen kant op. Is 1x tussen 2 verdedigers geglipt

dan zou die mischien wel beter tot zijn recht komen, maar was op dit moment de aangewezen man om in de spits te staan omdat hij 1 van de weinige is die een bal bij zich kan houden met drie man om zich heen.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Volgens mij had Huntelaar die loopacties van Van Nistelrooij ook nooit gemaakt. Toch meer het 'bedien mij in de zestien dan maak ik het af'-type spits imo.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Phoenix schreef:

Volgens mij had Huntelaar die loopacties van Van Nistelrooij ook nooit gemaakt. Toch meer het 'bedien mij in de zestien dan maak ik het af'-type spits imo.

zijn gewoon precies dezelfde type spitsen, alleen van gol is wat sneller maar huntelaar kan weer beter koppen.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

combi schreef:

(quote)
zijn gewoon precies dezelfde type spitsen, alleen van gol is wat sneller maar huntelaar kan weer beter koppen.

Precies, vandaar dat ik denk dat Van Nistelrooij buiten de zestien wel bij Materazzi weg kan komen en Huntelaar niet. Ook omdat Nistel wat geslepener is en al langer op dat niveau meedraait.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Phoenix schreef:

(quote)

Precies, vandaar dat ik denk dat Van Nistelrooij buiten de zestien wel bij Materazzi weg kan komen en Huntelaar niet. Ook omdat Nistel wat geslepener is en al langer op dat niveau meedraait.

daar ben ik het wel mee eens, alleen je ziet gewoon duidelijk dat van gol ritme mist, anders had ie er nu gewoon drie inliggen. en die kans vlak voor rust had hij gewoon nooit mogen missen imo.

maar ok als ie vrijdag er 2 inlegd kus ik weer zijn voeten hoor.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Alles bij elkaar opgeteld een dikverdiende overwinning.

Eerste helft werd italië toch echt weggetikt op alle hoeken van het veld. Het gelouterde middenveld van ac Milan was nergens meer te bekennen: op alle fronten afgetroefd kun je stellen.

Wat zal Gatusso zich geschaamd hebben, helemaal dolgedraaid door Sneyder en Vd vaart. De grote vriendelijke reus achter dit superduo ontpopte zich toch als een echte aanwinst voor oranje. Afvallende ballen waren voor hem, zeer succesvol in de passing en een overzicht zoals het normaal gesproken een routenier van 80 caps betaamd.

Vraag me af of Robben of van Persie wel een basisplaats kunnen bemachtigen.

Zou in ieder geval betekenen dat Kuijt verdwijnt, de man die met 2 assists en het bedwingen van Zambrotta een groot aandeel had in de overwinning.

kos

• 46836 berichten
  • 8964 stemmen

Phoenix schreef:

Natuurlijk.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Ik heb Huntelaar bij Ajax regelmatig mooie goals zien maken na loopactie's dus wat een gelul. Moeten er nu echt mensen weer effe tussendoor een Ajaxspeler afzeiken die er niks mee te maken heeft? Als je geen speeltijd krijgt kan je je niet bewijzen.

Heerlijke avond was het gister zeg. Net alle media nagelezen en de krant doorgebladerd. I love it!

PaulieWalnuts

• 1239 berichten
  • 815 stemmen

kos schreef:

Op de BBC (waar ik het overigens lang niet altijd mee eens ben) vonden ze Ruud trouwens de ster van de wedstrijd.

Ik vond van Bronckhorst de man van de wedstrijd Hij en Sneijder. Wat een ongekend goed spel vertonnden zij. Ongelooflijk.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Ik heb Huntelaar bij Ajax regelmatig mooie goals zien maken na loopactie's dus wat een gelul.

In de eredivisie ja.

Moeten er nu echt mensen weer effe tussendoor een Ajaxspeler afzeiken die er niks mee te maken heeft?

Huntelaar heeft er alles mee te maken zodra iemand zegt dat Van Nistelrooij niet goed speelde.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Nee, dan ga je op Ruud in, niet op Huntelaar. Als je niet speelt kan je niet presteren.

Voor de duidelijkheid, 12 interlands, 7 goals van Huntelaar. Geweldig moyenne dus zeik allemaal eens niet zo.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Nee, dan ga je op Ruud in, niet op Huntelaar. Als je niet speelt kan je niet presteren.

Als Ruud het niet goed doet lijkt Huntelaar mij de logische vervanger. In dat geval mag je best hypothetisch filosoferen over of Huntelaar het beter had gedaan of zal gaan doen.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Sure....

Weet je, ik ga hier mn tijd niet aan verspillen. Succes met Huntelaar bashen.

Vanavond trouwens ook leuke affiches. Na de Oranje groep de leukste groep. Griekenland-Zweden en Rusland-Spanje. Zeker die 2e, heerlijk!

kos

• 46836 berichten
  • 8964 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Moeten er nu echt mensen weer effe tussendoor een Ajaxspeler afzeiken die er niks mee te maken heeft?

Wat lul je nou? Men begon hier met het roepen dat Huntelaar het vast beter had gedaan...

Zavo schreef:

Van Nistelrooy mist al drie opgelegde kansen in de eerste helft (waar Huntelaar er zeker één van had gemaakt trouwens )

combi schreef:

Huntelaar had ze alle drie gemaakt, neem het van gol niet kwalijk(is er een tijdje uitgeweest) maar van basten die gewoon huntelaar had moeten opstellen.

.

Lijkt me dat je daar dan wel even op mag reageren. Is het dan meteen Huntelaar-bashen? . Hoezo Calimero-gedrag.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3919 stemmen

kos schreef:

Van der Vaart , Van der Sar en Boulahrouz speelden ook erg goed maar Van Nistelrooy hoorde ook zeker in dat rijtje. Fenomenaal hoe die man zich altijd vrijloopt vanuit de rug van de verdediging. Met alle respect voor Huntelaar want hij is een betere afmaker denk ik maar Van Nistelrooy is nu echt een spits waar Huntelaar nog echt veel van kan leren. Want als Huntelaar zich zo goed leert vrijlopen wordt hij de beste spits ter wereld. Nu is hij enkel nog een van de beste als je dicht op de 16 meter van de tegenstander speelt.

Quido

• 14658 berichten
  • 6158 stemmen

Net bij het journaal was een korte samenvatting te zien met het Italiaanse commentaar. Mooi om dat respect en toch ook wel enthousiasme om het Nederlandse spel te horen. Hopelijk houden we dit vol. De UEFA heeft overigens officieel laten weten dat het doelpunt van Ruud geldig was/is.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Geweldig die 3-0 !

lucdecoster

• 1644 berichten
  • 6323 stemmen

mikoz schreef:

Geweldig die 3-0 !

Niemand hier had die score voorspeld. Het 2de doelpunt van oranje was echt een beauty. Zo juist een paar mooie beelden gezien van de oranje-gekte in Amsterdam.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Wat mij ook opgevallen is, dat er van de gisteren gespeelde wedstrijd zes spelers hun 'opleiding' gekregen hebben bij Ajax.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Maar er ook geen één huidige Ajaxied in stond.....

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

jawel hoor, Heitinga dus zelf zeven opgeleid door ajax.

maar eh zullen we het gewoon over oranje hebben lijkt mij meer op zn plaats.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.