• 17.815 nieuwsartikelen
  • 183.800 films
  • 12.724 series
  • 35.148 seizoenen
  • 658.850 acteurs
  • 200.885 gebruikers
  • 9.505.076 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Toch zou een Heitinga de kers op de slagroom op de taart zijn. Of De Jong (Heitinga dus als CM) of Mathijsen (Heitinga als CV) daarvoor moet wijken valt te betwisten.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Ik denk dat we de leukste pot van het toernooi al hebben gezien. Net als men in 2004 NL-Tsj de leukste vond. Maakt me toch weer trots. En in 2006 tegen Portugal hadden we de meest opzienbarende

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Heiting hebbben we achter de hand. Niemand heeft het nu nog over de verdediging. De minste doelpunten tegen incl. voorbereiding hoorde ik Matthijssen zeggen.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Toch was Mathijsen vanavond de zwakste achterin..Toni was een keer of 2 van hem weggeglipt.

gotti

• 14094 berichten
  • 5968 stemmen

Niet zo lopen zeuren over Reitsema. Heb me kapot gleachen om zijn one-liners.

lucdecoster

• 1644 berichten
  • 6323 stemmen

Volgens het Laatste Nieuws : Boonen, de Belgische topwielrenner betrapt op cocaïne.

We zullen maar beter verder supporteren voor oranje, jongens toch.

wibro

• 11590 berichten
  • 4098 stemmen

Ontzettend genoten van Oranje vanavond. Zat er in mijn voorspelling volledig naast. Ik had 2-1 voorspeld voor Italië. Of het eerste doelpunt van Nederland buitenspel was of niet kan mij eigenlijk niets schelen, Nederland was gewoon stukken beter en heeft daarom dik verdiend gewonnen.

Goodfella

• 5091 berichten
  • 4875 stemmen

gotti schreef:

Niet zo lopen zeuren over Reitsema. Heb me kapot gleachen om zijn one-liners.

Geen tijd voor koffie en taart

Goodfella

• 5091 berichten
  • 4875 stemmen

tovenaar schreef:

(quote)
Vooral toen 'ie begon over "de opera van van Bronckhorst". Oef

Het wás een opera!

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3729 stemmen

Briljant! wedden dat we nu in de halve finale eruit liggen met goed voetbal

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3323 stemmen

Tegen Italië dan waarschijnlijk.

Wel grappig. Ik kom net aan op Schiphol vanuit Londen en vraag aan de eerste de beste persoon die we tegenkomen hoeveel het is: "Het staat 2-0 voor Nederland" "Echt niet!". Eerste de beste café binnengelopen en de wedstrijd daar maar afgekeken . Complete ownage. Erg leuk, vooral als je al dat bookie gedoe het hele weekend in Londen hebt gezien. Nederland zou niet echt een kans maken.

Wij lagen trouwens ook dubbel om het commentaar, prima vent, die Snoeks.

starbright boy (moderator films)

• 22702 berichten
  • 5311 stemmen

Vond het commentaar ook erg amusant.

starbright boy (moderator films)

• 22702 berichten
  • 5311 stemmen

lucdecoster schreef:

Volgens het Laatste Nieuws : Boonen, de Belgische topwielrenner betrapt op cocaïne.

We zullen maar beter verder supporteren voor oranje, jongens toch.

Als dat waar is.....Pfff.

Al is het wel zo dat nergens -op-gebaseerde relletjes over wielrennen altijd meteen het nieuws halen.

Stephan

• 7926 berichten
  • 1396 stemmen

starbright boy schreef:

Vond het commentaar ook erg amusant.

Kijk om die reden altijd met veel plezier naar het Duitse commentaar...

Houden veel hun bek en als ze wat zeggen is het relevant. Ook prettig ALS Nederland goed speelt dat van anderen te horen. Günther Netzer is vaak ook erg to the point in zijn beschouwingen.

Totdat Duitsland speelt... dan heel snel naar Snoeks.

PatrickL

• 1586 berichten
  • 2436 stemmen

Ik heb ook naar de ARD gekeken, maar af en toe wel terug gezapt naar Snoeks omdat die Duitse commentators wel erg stil zijn af en toe. Ik kijk het liefst naar de BBC meestal.

kos

• 46836 berichten
  • 8964 stemmen

kappeuter schreef:

Een van de beste wedstrijden die ik zag van het NL elftal de afgelopen jaren, zoniet de beste.

Meen je dat nou?

Ik ben erg blij met gisteren, maar ik maak me nu al weer grote zorgen als ik de krant lees en het journaal zie en al die superlatieven hoor en lees.

Van Basten heeft het over een droomwedstrijd qua uitslag dan neem ik aan.

Alsof niemand zag hoe slecht Italië wel niet was... Gedeeltelijk natuurlijk de verdienste van Oranje, maar ze maakten toch ook wel drastische fouten. Italianen die 4-3-3 spelen tegen Oranje ( ) . En het ergste.. nergens druk op de bal zetten... echt ongelooflijk. Zo slap en mat. Precies wat je niet moet doen tegen Nederland. Ik wil zo'n Engelaar of Van der Vaart nog wel eens zien met een Kroaat of Roemeen die hem fel op de huid zit...

En zelfs dan was Nederland echt nauwelijks beter volgens mij. 1 bizar, nogal toevallig doelpunt en twee (weliswaar super uitgevoerde) counters. Verder nauwelijks kansen hoor.

Sinds wanneer is Nederland blij met een counterploeg?

En de goals vielen op de perfecte momenten en voor het eigen doel waren we op z'n zachtst gezegd niet bepaald ongelukkig...

Maar goed, hopelijk is het voor de schijn dat ze zo tevreden zijn.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

kos schreef:

Verder nauwelijks kansen hoor.

Van Nistelrooy mist al drie opgelegde kansen in de eerste helft (waar Huntelaar er zeker één van had gemaakt trouwens ), de score had nog wel hoger kunnen zijn. Italië krijgt bijna geen kansen en echt niet alleen omdat ze slecht spelen, maar vooral omdat Nederland heel goed was, het middenveld volledig in handen had. Sneijder, vd Vaart en Engelaar speelden geweldig, als je dat niet ziet... Volgens mij wil je het gewoon niet zien.

Tommeh

• 7318 berichten
  • 3321 stemmen

Ben het wel met Kos eens dat de euforie een beetje doorslaat. Het was een mooie wedstrijd met een prachtig resultaat, maar laten we nou niet denken dat we er al zijn met z'n allen.

Gelukkig waren de spelers zelf de eersten om de feestvreugde een beetje te temperen.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Tommeh schreef:

Gelukkig waren de spelers zelf de eersten om de feestvreugde een beetje te temperen.

Van Basten en de spelers weten echt wel dat ze er nog lang niet zijn. Frankrijk en Roemnie zijn totaal andere type ploegen, zeker niet gezegd dat ze dat nu ook zomaar even winnen. Helaas wint de beste ploeg uit de voorronde meestal niet het toernooi, dus voor mij is Nederland ook zeker nog geen favoriet voor de titel.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

kos schreef:

Alsof niemand zag hoe slecht Italië wel niet was... Gedeeltelijk natuurlijk de verdienste van Oranje, maar ze maakten toch ook wel drastische fouten. Italianen die 4-3-3 spelen tegen Oranje ( ) . En het ergste.. nergens druk op de bal zetten... echt ongelooflijk. Zo slap en mat. Precies wat je niet moet doen tegen Nederland. Ik wil zo'n Engelaar of Van der Vaart nog wel eens zien met een Kroaat of Roemeen die hem fel op de huid zit...

Mwoah, Sneijder en Van der Vaart zijn toch verschillende keren uitstekend weggedraaid van Pirlo en Gattuso. Ook Engelaar wist altijd een vrije man te vinden onder druk. Neemt niet weg dat de Italianen vooral verdedigend af en toe erg naief waren (Cannavaro toch een gemis). Al was Van Nistelrooij geweldig aan het timen gister. Leek Inzaghi wel.

En zelfs dan was Nederland echt nauwelijks beter volgens mij. 1 bizar, nogal toevallig doelpunt en twee (weliswaar super uitgevoerde) counters. Verder nauwelijks kansen hoor.

:O Nistelrooij 2 keer 1 op 1 met de keeper. Persie vlak voorlangs. Affelay bovenkant lat. Ik zat gisteravond nog even naar de BBC te kijken en die zeiden ook dat het zo maar 4-0 had kunnen zijn. Vol lof waren zij ook over NL, en dan met name over de omschakeling. Ze lieten de 2 rushes van Van Bronckhorst zien, dat was best indrukwekkend. Maar buiten die counters creëerde NL ook zat kansen hoor.

En de goals vielen op de perfecte momenten en voor het eigen doel waren we op z'n zachtst gezegd niet bepaald ongelukkig...

Da's waar, maar dan moet Toni zijn kans maar afmaken. Verder heeft Van der Sar natuurlijk weer goed gekeept en stond Van Bronckhorst 1 keer op de goede plek.

Maar goed, hopelijk is het voor de schijn dat ze zo tevreden zijn.

De spelers zelf lieten ook allemaal blijken niet in de euforie van iedereen (pers, fans) mee te gaan. Dus volgens mij zit dat wel snor.

Respekked

• 6288 berichten
  • 1239 stemmen

Goodfella schreef:

(quote)

Het wás een opera!

Symphonie..

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Een dikke en gemeende proficiat aan de Nederlanders. De 3-0 optater is veel te weinig voor wie de match gezien heeft. De Italianen waren slechts een schim van twee jaar geleden. Het enige (kleine) excuus dat de Italianen hebben is de eerste goal, maar ik geloof nooit dat, zoals Holland nu speelde, het er iets toe gedaan zou hebben.

En Wesley Snijeder, wat een prachtige voetballer. Alomtegenwoordig. En de Jong, wordt weinig over gezegd, maar die gast kuiste letterlijk alles op het middenveld op. En dan de man die de lang gezochte rust bracht in de Nederlandse verdediging: Boulahrouz. Eerst een kleine tien minuutjes inspelen, maar daarna een verdediging gezien die op dit toernooi zijn gelijke nog niet gehad heeft. Prachtig. Ik begin in mijn ouwe dag zowaar nog te supporteren voor de Nederlanders. Nooit gedacht.

Nu minstens een punt tegen Frankrijk en de volle pot tegen de Roemenen.

En ja hoor, het slechte nieuws over Tom Boonen is dus de waarheid.

kos

• 46836 berichten
  • 8964 stemmen

Zavo schreef:

(quote)

Van Nistelrooy mist al drie opgelegde kansen in de eerste helft (waar Huntelaar er zeker één van had gemaakt trouwens ),

Hij kreeg 2 kansen, de enige uitgespeelde kansen van de wedstrijd. Misschien die van v. Persie op het einde er bij.

kos

• 46836 berichten
  • 8964 stemmen

speedy23 schreef:

En ja hoor, het slechte nieuws over Tom Boonen is dus de waarheid.

Tijdens zijn ondervraging wees Vanoppen toen Boonen als de dealer van zijn cocaïne aan.

Dinsdagnacht werd hij in zijn Audi Variant door de politie aan de kant gezet op de ring rond Mol. Hij reed 180 op een plaats waar je maar 90 mag. Hij had 1,0 promille en dus te veel gedronken

lekker bezig Tom.

lucdecoster

• 1644 berichten
  • 6323 stemmen

Nu komt het moeilijkste voor oranje : de 2de wedstrijd tegen Frankrijk, want Frankrijk moet winnen of ze zijn bijna uitgeschakeld. Dit wordt een heel andere wedstrijd want oranje is nu favoriet in de groep. De Italianen speelden goed mee, maar ze werden continu onder druk gezet door een superieur oranje.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Zavo schreef:

(quote)

Van Nistelrooy mist al drie opgelegde kansen in de eerste helft (waar Huntelaar er zeker één van had gemaakt trouwens ),

Huntelaar had ze alle drie gemaakt, neem het van gol niet kwalijk(is er een tijdje uitgeweest) maar van basten die gewoon huntelaar had moeten opstellen.

Volgens mij wil je het gewoon niet zien.

mee eens, het had ook 7-2 kunnen zijn, en 7 kansen tegen Italie(hoewel ze natuurlijk beter kunnen) doe je toch niet zomaar eventjes.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3323 stemmen

Huntelaar . Leuke tweede keus, maar hij kan natuurlijk niet in de schaduw staan van Van the Man.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

BoordAppel schreef:

Huntelaar . Leuke tweede keus, maar hij kan natuurlijk niet in de schaduw staan van Van the Man.

allebei in normale doen niet nee, hoewel het verschil dan ook nog steeds miniem zou zijn. van gol had er nu gewoon drie "moeten' inleggen of niet dan?

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Je mag best een kans missen als spits, maar VN miste er wel veel gister. Degene die hij scoorde was gewoon mazzel. Ik vond hem de minste speler van Nederland gister.

kos

• 46836 berichten
  • 8964 stemmen

Mwa, elke spits kan deze kansen missen. Een keertje struikelen kan, evenals een redding van Buffon die recht voor hem staat.

Huntelaar had die goals sowieso niet gemaakt aangezien je daar eerst voor had moeten lopen en werken om de kansen uberhaupt te krijgen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.