• 17.815 nieuwsartikelen
  • 183.800 films
  • 12.724 series
  • 35.148 seizoenen
  • 658.841 acteurs
  • 200.885 gebruikers
  • 9.505.062 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

lucdecoster

• 1644 berichten
  • 6323 stemmen

HUP HUP HUP HOLLAND HUP

Wat een wereldmatch, de Italianen speelden zelfs niet slecht.

3-1 had ik voorspeld voor oranje.

De Hollanders kunnen iedereen kloppen als ze goed spelen.

Er is genoeg talent. In de Belgische VT4 studio zaten zelfs 8 Belgen volledig in het oranje gekleed te supporteren voor Holland.

En nu een glasje wijn drinken op de overwinning !

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

606 schreef:

wat bedoel je daarmee

Sneijder had het voor de wedstrijd over iets dat hij en Rafael hadden meegemaakt in het hotel na een wedstrijd tegen Groningen, geloof ik. Rafael dacht dat de supporters het hotel waren binnengedrongen en vroeg Wesley om even te gaan kijken. Wesley ging de deur uit, zag dat er niets aan de hand was en ging weer de kamer in. Daar vond hij Rafael onder het bed.

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

I

Toch is het ergerlijk dat ik door Theo Reitsma bijna ga hopen dat italie wint zodat ie dan z'n irritante smoel eens houdt over hoe goed Nederland wel niet is. .

Vooral toen 'ie begon over "de opera van van Bronckhorst". Oef

606

• 23902 berichten
  • 12409 stemmen

Turkeyloverz schreef:

(quote)

Sneijder had het voor de wedstrijd over iets dat hij en Rafael hadden meegemaakt in het hotel na een wedstrijd tegen Groningen, geloof ik. Rafael dacht dat de supporters het hotel waren binnengedrongen en vroeg Wesley om even te gaan kijken. Wesley ging de deur uit, zag dat er niets aan de hand was en ging weer de kamer in. Daar vond hij Rafael onder het bed.

oke appart gebeuren

IveLoveMovies

• 51 berichten
  • 0 stemmen

Ik zeg niet dat oranje het slecht heeft gedaan. Nog beter belgie is een flut ploeg al heel lang zo. Buiten de mach van Mexico (1986 ?) geleden niet zo veel meer gewonnen.

Wat de BBC betreft die heb ik nog niet opgehad volgende keer is even nakijken dan maar ik vondt de commentaar van de Nederlandse post soms erg irritant. idd de belgische comentaar is ook niet goed maar het gaat over en andere ploeg dan is het anders als je commentaar moet geven voor je eigen land.

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

606 schreef:

(quote)

oke appart gebeuren

Niet echt apart, ik bedoelde namelijk de supporters van FC Groningen.

Knisper

• 13054 berichten
  • 1289 stemmen

Over die eerste goal: als de speler toestemming had om buiten het veld te staan dan was het buitenspel. Als hij geen toestemming heeft gekregen, telt hij wel gewoon mee.

606

• 23902 berichten
  • 12409 stemmen

Turkeyloverz schreef:

(quote)

Niet echt apart, ik bedoelde namelijk de supporters van FC Groningen.

oh oke

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Beste wedstrijd tot nu toe, had alleen liever Italie zien winnen. Erg jammer voor die gepassioneerde Italianen. Hoop maar dat ze nog wel doorgaan.

Spetie

• 38871 berichten
  • 8581 stemmen

Leland Palmer schreef:

Die Reitsma begon mij ook behoorlijk op mijn zenuwen te werken op een gegeven moment. Wat een onzin kraamt hij uit zeg...

Jullie hebben er allemaal goed kijk op zeg. Het was FRANK SNOEKS die de commentator was en niet THEO REITSMA.

maar wat een overwinning!

Leland Palmer

• 23806 berichten
  • 4962 stemmen

Die bedoelde ik

lucdecoster

• 1644 berichten
  • 6323 stemmen

Knisper schreef:

Over die eerste goal: als de speler toestemming had om buiten het veld te staan dan was het buitenspel. Als hij geen toestemming heeft gekregen, telt hij wel gewoon mee.

In de Belgische studio hadden ze de voorzitter van de scheidsrechters opgebeld. Eerst zegt die tijdens de rust : buitenspel. Nà de match zegt hij : geen buitenspel voor de UEFA. In de Duitse of Belgische competitie zou het wel buitenspel zijn maar internationaal : geen buitenspel. De uitleg was : De Italiaan valt buiten de lijnen en in dezelfde actie valt het doelpunt .

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Theo Reitsma is inmiddels al een paar jaar gestopt hoor...

IveLoveMovies

• 51 berichten
  • 0 stemmen

Maar wat bedoelen ze met een betaald voetbal scheidsrechter in het artikel ?

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Zavo schreef:

Fantastische wedstrijd van Nederland, volkomen terechte overwinning, niet eens geflatteerd.

En verder wil ik even de groeten doen aan Seedorf en Van Bommel

Nou ja zeg, ik ben gelukkig en ik denk dat het suf is om nu lange neuzen te trekken naar 2 gasten die waarschijnlijk ook gewoon hebben gejuicht vandaag.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

kos schreef:

Toch is het ergerlijk dat ik door Theo Reitsma bijna ga hopen dat italie wint zodat ie dan z'n irritante smoel eens houdt over hoe goed Nederland wel niet is. .

Frank Snoeks gaf commentaar

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

En hij mag in dit geval toch wel zeggen dat Nederland goed was lijkt me.

kos

• 46836 berichten
  • 8964 stemmen

Jordy schreef:

(quote)

Frank Snoeks gaf commentaar

. die ja.

kos

• 46836 berichten
  • 8964 stemmen

Zavo schreef:

En verder wil ik even de groeten doen aan Seedorf en Van Bommel

Nou, ik had vooral Seedorf graag gezien in deze wedstrijd, was er echt eentje voor hem.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25209 stemmen

Ik was al dronken bij rust maar ik wil toch even kwijt dat Nederland Groots was en dat ik morgen Italiaans eet (net als het fantastische Elftal) . Morgen is mijn sik helemaal oranje .

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

(quote)

Nou, ik had vooral Seedorf graag gezien in deze wedstrijd, was er echt eentje voor hem.

Seedorf mis ik totaal niet, liever v Bommel ipv De Jong

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

3-0 nederland staat weer op de kaart nu even met beide beentjes op de grond blijven.

En frank snoeks moet idd een rode kaart krijgen.

op naar vrijdag. en KNALLEN maar weer.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Snoeks was geweldig hoor. Zag alles weer prima. Nederland was toch ook harstikke goed? Vind Snoeks met afstand de beste commentator in Nederland (al zegt dat niet veel).

Verder magnifieke pot. Geen enkele speler ook maar een beetje onvoldoende. Alleen Mathijsen had het even moeilijk met Toni toen in de 1e helft.

Oranje was echt een machine. Je zou alleen nog kunnen overwegen Heitinga ipv Mathijsen te laten starten. Verder zou ik er niets aan veranderen voor de wedstrijd tegen Frankrijk. Engelaar was weer geweldig voor de balans. Heb van De Jong opvallend weinig gezien maar misschien is dat wel een goed teken.

kappeuter (crew films)

• 74762 berichten
  • 5988 stemmen

Niets dan lof voor Oranje!

Een van de beste wedstrijden die ik zag van het NL elftal de afgelopen jaren, zoniet de beste.

Prachtig die ijdele italianen te zien verliezen.

starbright boy (moderator films)

• 22702 berichten
  • 5311 stemmen

kappeuter schreef:

Prachtig die ijdele italianen te zien verliezen.

Vond ik ook leuk. Ik ben als Nederland niet speelt eigenlijk altijd voor de underdog. Omdat Oranje de underdog was, vond ik het extra leuk.

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

starbright boy schreef:

(quote)

Vond ik ook leuk. Ik ben als Nederland niet speelt eigenlijk altijd voor de underdog. Omdat Oranje de underdog was, vond ik het extra leuk.

Hoe ironisch. Voor de wedstrijd keek ik nog met bange ogen naar de Italianen toen ik ze zag trainen (idd omdat ik NL ook als de underdog zag), al na een halfuur begon ik echt medelijden te krijgen. Ik had ze wel een eredoelpunt gegund.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2281 stemmen

Naomi Watts schreef:

Beste wedstrijd tot nu toe, had alleen liever Italie zien winnen. Erg jammer voor die gepassioneerde Italianen. Hoop maar dat ze nog wel doorgaan.

De Italianen hebben al genoeg gewonnen, nu is het de beurt voor Nederland.

Respekked

• 6288 berichten
  • 1239 stemmen

tovenaar schreef:

(quote)
Vooral toen 'ie begon over "de opera van van Bronckhorst". Oef

Symphonie, maar ach.. van Bronckhorst was vandaag ook heel erg goed. Meesterlijke wedstrijd, wat een ontlading telkens!

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2281 stemmen

Phoenix schreef:

Engelaar was weer geweldig voor de balans. Heb van De Jong opvallend weinig gezien maar misschien is dat wel een goed teken.

De inbreng van Engelaar is volgens mij toch wel veel groter dan men denkt. Sinds hij wordt geselecteerd draait het erg goed. Ik zie in hem een soort van Hanegem. Samen met de Jong de controleurs op het middenveld.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.