• 17.815 nieuwsartikelen
  • 183.800 films
  • 12.724 series
  • 35.148 seizoenen
  • 658.838 acteurs
  • 200.881 gebruikers
  • 9.504.879 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

Metalfist

• 12443 berichten
  • 3964 stemmen

Ik ken de regels nu ook niet perfect maar als er iemand buiten het veld gekwetst is mag het toch ook niet worden stil gelegd? Heb dat toch ooit is in een match gezien.

Leland Palmer

• 23806 berichten
  • 4962 stemmen

Metalfist schreef:

Ik ken de regels nu ook niet perfect maar als er iemand buiten het veld gekwetst is mag het toch ook niet worden stil gelegd? Heb dat toch ooit is in een match gezien.

Zo kan iedereen wel een blessure ''faken'' om dan de goal niet te laten tellen natuurlijk.

Metalfist

• 12443 berichten
  • 3964 stemmen

Ja soit. Ik vind het oneerlijk maar we zullen wel zien wat er van komt. Ze hebben hier in ieder geval telefonisch bevestigd door de bond van de scheidsrechters dat het buitenspel was. En excuseer maar ik ben eerder geneigd om die man te geloven dan jullie

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Metalfist schreef:

Wat is er raar aan? Ik stem voor Italie en Van Nistelrooy staat 100% buitenspel. Lijkt mij niet eerlijk dat de goal telt... De tweede goal was wel mooi.

Natuurlijk staat hij buitenspel. Vijf meter dan nog. Die Frojdfeldt zal na het E.K. ook niet veel internationale topmatchen meer moeten fluiten vrees ik.

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Nou, proficiat dan maar allemaal .

Criticism

• 3011 berichten
  • 1468 stemmen

Dit had ik dus absoluut niet verwacht, erg mooi dit.

Fikret8

• 6183 berichten
  • 4252 stemmen

Nou nog eerste in de poule worden zodat we Spanje in de volgende ronde ontlopen. Liever Rusland of Zweden dan Spanje als tegenstander tog?

Baksteen

• 720 berichten
  • 748 stemmen

combi schreef:

wat?

A. Jacobsen

• 495 berichten
  • 104 stemmen

Bij de eerste goal vloekte ik: "Tis buitenspel gvd!"

Maar ik moet helaas toegeven dat NL de overwinning dik verdiend heeft.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Fantastische wedstrijd van Nederland, volkomen terechte overwinning, niet eens geflatteerd.

En verder wil ik even de groeten doen aan Seedorf en Van Bommel

606

• 23902 berichten
  • 12409 stemmen

Holland gefeliciteerd ik heb genoten van dit super spel

iedereen hier in de brabander had italie laten winnen

maar ik had hoop en terecht dus

ga zo door

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

Bij de 1e goal juichte ik niet omdat ik er ook van uitging dat het buitenspel was. Maar buiten daarvan heeft Nederland uitstekend gespeeld. Op het begin enkele slordigheden in de defensie, maar na de 10e minuut al was Nederland gewoon geweldig. Als je ook nog bedenkt dat de kans bestond dat Kuyt en Boulahrouz niet meegingen. Vooral Kuyt, die zag ik echt overal.

IveLoveMovies

• 51 berichten
  • 0 stemmen

Niet me het niet kwalijk ik heb eigenlijk en beetje op Italie gestemd.

Ach veruit dan maar "Proficiat voor het 11tal van oranje"

Demoniac

• 413 berichten
  • 1462 stemmen

Prachtig dat we Italië zo opzij gezet hebben. Wel jammer dat ik nu 0 punten pak voor de EK-poule Wel zeer terecht,. Italië viel me enorm tegen en Oranje heeft volgens mij nog nooit zo overtuigend gespeeld sinds jaren. Nu weer met beide beentjes op de grond en Frankrijk pakken. Daar verwacht ik eerlijk gezegd nog minder van dan van Roemenië.

Leland Palmer

• 23806 berichten
  • 4962 stemmen

IveLoveMovies schreef:

Niet me het niet kwalijk ik heb eigenlijk en beetje op Italie gestemd.

WATT Dit neem ik je wel kwalijk

606

• 23902 berichten
  • 12409 stemmen

Turkeyloverz schreef:

. Vooral Kuyt, die zag ik echt overal.

van bronkhorst niet dan die eerst 1 : 1 tegen houd en dan voorzet geeft voor 2 : 0 en 3 : 0 maakt

hij steelde de show

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Van der Vaart lag onder het bed...

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

My god

Ik heb nog steeds kippevel!

Trots op onze helden!

kos

• 46836 berichten
  • 8964 stemmen

Ik ook. Mooie overwinning. .

Toch is het ergerlijk dat ik door Theo Reitsma bijna ga hopen dat italie wint zodat ie dan z'n irritante smoel eens houdt over hoe goed Nederland wel niet is. .

606

• 23902 berichten
  • 12409 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

My god

Ik heb nog steeds kippevel!

Trots op onze helden!

ja ik ook super gewoon

Reinbo .Van der Vaart lag onder het bed...

wat bedoel je daarmee

IveLoveMovies

• 51 berichten
  • 0 stemmen

HarmJanStegenga schreef:

(quote)

WATT Dit neem ik je wel kwalijk

Ok maar ik ben een belg he geen NL al dat oranje drukke gedoe op de tv (Ja ik kijk naar nl tv zender) van reclame als je voor 15 euro koopt krijg je zoon poppetje. 5 keer de zelfde zever van het zelfste terwijl er eigenlijk nog plaats was voor een goed gesprek over de match. Neen liever reclame ertussen gooien sorry hoor bij ons is het niet zo erg.

ok ik zie niet dat nederland niet verdient gewonnen had.

kos

• 46836 berichten
  • 8964 stemmen

Turkeyloverz schreef:

Bij de 1e goal juichte ik niet omdat ik er ook van uitging dat het buitenspel was.

iedereen wel lijkt me.

Ik kan best begrijpen dat die regel enig nut heeft, maar dan blijft het nog wel gigantisch veel mazzel natuurlijk. Geen enkele speler die daar rekening mee houdt. Sterker nog, het zou me verbazen als er uberhaupt enkele spelers waren die die regel zouden kennen.

Leland Palmer

• 23806 berichten
  • 4962 stemmen

Die Reitsma begon mij ook behoorlijk op mijn zenuwen te werken op een gegeven moment. Wat een onzin kraamt hij uit zeg...

606

• 23902 berichten
  • 12409 stemmen

Leland Palmer schreef:

Die Reitsma begon mij ook behoorlijk op mijn zenuwen te werken op een gegeven moment. Wat een onzin kraamt hij uit zeg...

was dat de commentator

Leland Palmer

• 23806 berichten
  • 4962 stemmen

Ja Soms was het nog wel grappig, maar op een gegeven moment had ik het wel gehad met die vent.

606

• 23902 berichten
  • 12409 stemmen

die vond ik ook niet zo geweldig nee

IveLoveMovies

• 51 berichten
  • 0 stemmen

606 schreef:

(quote)

was dat de commentator

Idd begon behoorlijk irritant over te komen.

Maar jullie zijn toch niet boos he ? . mischien kwam mijn vorige post wat slecht over

A. Jacobsen

• 495 berichten
  • 104 stemmen

IveLoveMovies schreef:

(quote)

Ok maar ik ben een belg he geen NL al dat oranje drukke gedoe op de tv (Ja ik kijk naar nl tv zender) van reclame als je voor 15 euro koopt krijg je zoon poppetje. 5 keer de zelfde zever van het zelfste terwijl er eigenlijk nog plaats was voor een goed gesprek over de match. Neen liever reclame ertussen gooien sorry hoor bij ons is het niet zo erg.

ok ik zie niet dat nederland niet verdient gewonnen had.

Op VT4 is het niet beter hoor, ik stoor me vooral aan de Belgische commentators, Nederland doet het op dat gebied (en voetballend, duh... ) beter.

P.S. Top zijn volgens mij de commentators van BBC.

Quido

• 14658 berichten
  • 6158 stemmen

De eerste fatsoenlijke wedstrijd van het toernooi ook, kan ik toch wel zeggen als Nederlander. Ik durf enkel te hopen dat we dit niveau vast kunnen houden.

606

• 23902 berichten
  • 12409 stemmen

Leland Palmer schreef:

Ja Soms was het nog wel grappig, maar op een gegeven moment had ik het wel gehad met die vent.

die vond ik ook niet zo geweldig nee

en ja soms was het grappig

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.