- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
Metalfist
-
- 12443 berichten
- 3964 stemmen
Ik ken de regels nu ook niet perfect maar als er iemand buiten het veld gekwetst is mag het toch ook niet worden stil gelegd? Heb dat toch ooit is in een match gezien.
Leland Palmer
-
- 23806 berichten
- 4962 stemmen
Ik ken de regels nu ook niet perfect maar als er iemand buiten het veld gekwetst is mag het toch ook niet worden stil gelegd? Heb dat toch ooit is in een match gezien.
Zo kan iedereen wel een blessure ''faken'' om dan de goal niet te laten tellen natuurlijk.
Metalfist
-
- 12443 berichten
- 3964 stemmen
Ja soit. Ik vind het oneerlijk maar we zullen wel zien wat er van komt. Ze hebben hier in ieder geval telefonisch bevestigd door de bond van de scheidsrechters dat het buitenspel was. En excuseer maar ik ben eerder geneigd om die man te geloven dan jullie 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Wat is er raar aan? Ik stem voor Italie en Van Nistelrooy staat 100% buitenspel. Lijkt mij niet eerlijk dat de goal telt... De tweede goal was wel mooi.
Natuurlijk staat hij buitenspel. Vijf meter dan nog. Die Frojdfeldt zal na het E.K. ook niet veel internationale topmatchen meer moeten fluiten vrees ik. 
Criticism
-
- 3011 berichten
- 1468 stemmen
Dit had ik dus absoluut niet verwacht, erg mooi dit. 
Fikret8
-
- 6183 berichten
- 4252 stemmen
Nou nog eerste in de poule worden zodat we Spanje in de volgende ronde ontlopen. Liever Rusland of Zweden dan Spanje als tegenstander tog? 
A. Jacobsen
-
- 495 berichten
- 104 stemmen
Bij de eerste goal vloekte ik: "Tis buitenspel gvd!"
Maar ik moet helaas toegeven dat NL de overwinning dik verdiend heeft.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Fantastische wedstrijd van Nederland, volkomen terechte overwinning, niet eens geflatteerd.
En verder wil ik even de groeten doen aan Seedorf
en Van Bommel

606
-
- 23902 berichten
- 12409 stemmen
Holland gefeliciteerd ik heb genoten van dit super spel
iedereen hier in de brabander had italie laten winnen
maar ik had hoop en terecht dus
ga zo door

Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Bij de 1e goal juichte ik niet omdat ik er ook van uitging dat het buitenspel was. Maar buiten daarvan heeft Nederland uitstekend gespeeld. Op het begin enkele slordigheden in de defensie, maar na de 10e minuut al was Nederland gewoon geweldig. Als je ook nog bedenkt dat de kans bestond dat Kuyt en Boulahrouz niet meegingen. Vooral Kuyt, die zag ik echt overal.
IveLoveMovies
-
- 51 berichten
- 0 stemmen
Niet me het niet kwalijk ik heb eigenlijk en beetje op Italie gestemd. 
Ach veruit dan maar "Proficiat voor het 11tal van oranje" 
Demoniac
-
- 413 berichten
- 1462 stemmen
Prachtig dat we Italië zo opzij gezet hebben. Wel jammer dat ik nu 0 punten pak voor de EK-poule
Wel zeer terecht,. Italië viel me enorm tegen en Oranje heeft volgens mij nog nooit zo overtuigend gespeeld sinds jaren. Nu weer met beide beentjes op de grond en Frankrijk pakken. Daar verwacht ik eerlijk gezegd nog minder van dan van Roemenië.
Leland Palmer
-
- 23806 berichten
- 4962 stemmen
Niet me het niet kwalijk ik heb eigenlijk en beetje op Italie gestemd.
WATT
Dit neem ik je wel kwalijk 
606
-
- 23902 berichten
- 12409 stemmen
. Vooral Kuyt, die zag ik echt overal.
van bronkhorst niet dan die eerst 1 : 1 tegen houd en dan voorzet geeft voor 2 : 0 en 3 : 0 maakt
hij steelde de show
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
My god 
Ik heb nog steeds kippevel!
Trots op onze helden!
kos
-
- 46836 berichten
- 8964 stemmen
Ik ook. Mooie overwinning.
.
Toch is het ergerlijk dat ik door Theo Reitsma bijna ga hopen dat italie wint zodat ie dan z'n irritante smoel eens houdt over hoe goed Nederland wel niet is.
.
606
-
- 23902 berichten
- 12409 stemmen
My god 
Ik heb nog steeds kippevel!
Trots op onze helden!
ja ik ook super gewoon
wat bedoel je daarmee
IveLoveMovies
-
- 51 berichten
- 0 stemmen
WATT
Dit neem ik je wel kwalijk 
Ok maar ik ben een belg he geen NL al dat oranje drukke gedoe op de tv (Ja ik kijk naar nl tv zender) van reclame als je voor 15 euro koopt krijg je zoon poppetje. 5 keer de zelfde zever van het zelfste terwijl er eigenlijk nog plaats was voor een goed gesprek over de match. Neen liever reclame ertussen gooien sorry hoor bij ons is het niet zo erg.
ok ik zie niet dat nederland niet verdient gewonnen had.
kos
-
- 46836 berichten
- 8964 stemmen
Bij de 1e goal juichte ik niet omdat ik er ook van uitging dat het buitenspel was.
iedereen wel lijkt me.
Ik kan best begrijpen dat die regel enig nut heeft, maar dan blijft het nog wel gigantisch veel mazzel natuurlijk. Geen enkele speler die daar rekening mee houdt. Sterker nog, het zou me verbazen als er uberhaupt enkele spelers waren die die regel zouden kennen.
Leland Palmer
-
- 23806 berichten
- 4962 stemmen
Die Reitsma begon mij ook behoorlijk op mijn zenuwen te werken op een gegeven moment. Wat een onzin kraamt hij uit zeg...
606
-
- 23902 berichten
- 12409 stemmen
Die Reitsma begon mij ook behoorlijk op mijn zenuwen te werken op een gegeven moment. Wat een onzin kraamt hij uit zeg...
was dat de commentator
Leland Palmer
-
- 23806 berichten
- 4962 stemmen
Ja
Soms was het nog wel grappig, maar op een gegeven moment had ik het wel gehad met die vent.
606
-
- 23902 berichten
- 12409 stemmen
die vond ik ook niet zo geweldig nee
IveLoveMovies
-
- 51 berichten
- 0 stemmen
was dat de commentator
Idd begon behoorlijk irritant over te komen.
Maar jullie zijn toch niet boos he ?
. mischien kwam mijn vorige post wat slecht over
A. Jacobsen
-
- 495 berichten
- 104 stemmen
Ok maar ik ben een belg he geen NL al dat oranje drukke gedoe op de tv (Ja ik kijk naar nl tv zender) van reclame als je voor 15 euro koopt krijg je zoon poppetje. 5 keer de zelfde zever van het zelfste terwijl er eigenlijk nog plaats was voor een goed gesprek over de match. Neen liever reclame ertussen gooien sorry hoor bij ons is het niet zo erg.
ok ik zie niet dat nederland niet verdient gewonnen had.
) beter.P.S. Top zijn volgens mij de commentators van BBC.
Quido
-
- 14658 berichten
- 6158 stemmen
De eerste fatsoenlijke wedstrijd van het toernooi ook, kan ik toch wel zeggen als Nederlander. Ik durf enkel te hopen dat we dit niveau vast kunnen houden.
606
-
- 23902 berichten
- 12409 stemmen
Ja
Soms was het nog wel grappig, maar op een gegeven moment had ik het wel gehad met die vent.
die vond ik ook niet zo geweldig nee
en ja soms was het grappig
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.