• 17.782 nieuwsartikelen
  • 183.784 films
  • 12.707 series
  • 35.100 seizoenen
  • 658.746 acteurs
  • 200.848 gebruikers
  • 9.502.495 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

Quido

• 14658 berichten
  • 6157 stemmen

Dan zou elke penalty dus rood moeten zijn zo'n beetje? Tijd om de reglementen te herzien, dit is gewoon een belachelijke beslissing, buiten het feit dat ie hem op de stip legde.

Respekked

• 6287 berichten
  • 1238 stemmen

Fletcher raakte de bal, maar nam ook Fabregas mee die wellicht nog in scoringspositie zou verkeren als hij niet was neergelegd. Beetje dubieus geval, maar zeker geen rood waard.

Verder weer een kutavond gehad, zelden zo machteloos gevoel als de afgelopen twee wedstrijden. Ook erg vervelend voor Gibbs. Echt verrot dat hij uitgleed.

Quido

• 14658 berichten
  • 6157 stemmen

Wellicht ja, of ie in scoringspositie was (men liep immers zowat naast elkaar als ik het me goed herinner) is nog maar de vraag. Valt zoiets aan te vechten?

thisistimo

• 96 berichten
  • 511 stemmen

Ja met 400 miljoen schuld win ik de CL ook wel. Kom op zeg.

Respekked

• 6287 berichten
  • 1238 stemmen

Quido schreef:

Wellicht ja, of ie in scoringspositie was (men liep immers zowat naast elkaar als ik het me goed herinner) is nog maar de vraag. Valt zoiets aan te vechten?

Fletcher maakte een sliding (van achter) dat doe je niet als je naast elkaar loopt.

thisistimo

• 96 berichten
  • 511 stemmen

Ga maar allemaal lekker in de aars van United.

Quido

• 14658 berichten
  • 6157 stemmen

Feit blijft dat hij overduidelijk de intentie had de bal te raken en dat ook deed. Dat hij daarbij de man ook raakt is onvermijdelijk, dat gebeurt namelijk altijd in een duel. De pingel is al discutabel, een rode kaart al helemaal (of juist totaal niet, dus).

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Quido schreef:

Een direct rode kaart is aan te vechten.

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2399 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Een direct rode kaart is aan te vechten.

Niet een dergelijke rode kaart. Was dubieus. Zo'n kaart wordt niet teruggetrokken.

pascal83

• 2736 berichten
  • 2493 stemmen

Viel bij meer mensen het beeld aan het begin van de tweede helft weg?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Zo'n kaart wordt niet teruggetrokken.

Tuurlijk niet maar het is reglementair wel aan te vechten. Al staat het antwoord van de commissie min of meer vast ja.

kos

• 46836 berichten
  • 8962 stemmen

thisistimo schreef:

Ja met 400 miljoen schuld win ik de CL ook wel. Kom op zeg.

.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Wat een zwak team is dit Arsenal zeg. Ik geef gelijk toe, ik heb slechts een aantal wedstrijden van hun gezien maar als het erop aankomt missen ze 'kerels' en leiders, gasten als Ferdinand, Vidic enz.

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2399 stemmen

Arsenal heeft niets te zoeken in de finale. Knap dat ze nog zo ver zijn gekomen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Idd. Villarreal had veel beter tegenstand kunnen bieden aan Man U.

Knisper

• 13054 berichten
  • 1289 stemmen

Respekked schreef:

Fletcher raakte de bal, maar nam ook Fabregas mee die wellicht nog in scoringspositie zou verkeren als hij niet was neergelegd. Beetje dubieus geval, maar zeker geen rood waard.

Scoringspositie is rood, punt uit.

Dus al geef je deze penalty, dan is het per definitie rood.

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2399 stemmen

Wat doe deie Walcot eigenlijk in de basis van Arsenal? Ik hem heb nog nooit een fatsoenlijke wedstrijd zien spelen.

Anatolia

• 2666 berichten
  • 1511 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Wat doe deie Walcot eigenlijk in de basis van Arsenal?

Engels zijn.

Respekked

• 6287 berichten
  • 1238 stemmen

Naomi Watts schreef:

Idd. Villarreal had veel beter tegenstand kunnen bieden aan Man U.

Tja hadden ze zich niet helemaal zoek moeten laten spelen door the Gunners.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Zonder Cazorla en Senna ja.

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2399 stemmen

Naomi Watts schreef:

Zonder Cazorla en Senna ja.

Een echte topploeg vangt zulke (2) spelers op.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nonsens. Er zijn altijd bepaalde spelers die niet op te vangen zijn. Barca heeft Xavi en Iniesta, Arsenal heeft Fabregas, Liverpool heeft Mascherano en Gerrard etc.

Verwacht trouwens van een Feyenoord supporter die dat na dit seizoen zeker moet begrijpen dat het opvangen van bepaalde spelers gewoon nie tzo zwart/wit is..

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3466 stemmen

pascal83 schreef:

Viel bij meer mensen het beeld aan het begin van de tweede helft weg?

Ja, dacht dat het aan mijn tv lag, want beneden deed ie het wel dus heb daar verder gekeken. Maar was erg irritant.

Voor de rest ben ik blij met winst van Man United. Waren ook gewoon beter.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ik ben trouwens lang niet meer zeker of Barca het wel redt hoor vanaaf. Henry doet niet mee, ok dat kan, maar ook missen ze een aantal verdedigers en dat is al niet het beste deel van deze ploeg..

Respekked

• 6287 berichten
  • 1238 stemmen

Naomi Watts schreef:

Arsenal heeft Fabregas

24 wedstrijden ongeslagen, waarvan 3,5 maand zonder Fabregas. Wat een topploeg

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2399 stemmen

Naomi Watts schreef:

Nonsens. Er zijn altijd bepaalde spelers die niet op te vangen zijn. Barca heeft Xavi en Iniesta, Arsenal heeft Fabregas, Liverpool heeft Mascherano en Gerrard etc.

Verwacht trouwens van een Feyenoord supporter die dat na dit seizoen zeker moet begrijpen dat het opvangen van bepaalde spelers gewoon nie tzo zwart/wit is..

Ik zet er niet voor niets "2" bij. Feyenoord miste vrijwel elke wedstrijd 6 tot 8 basisspelers. Dat is andere koek. 2 goede basisspelers moeten op te vangen zijn, ook al zal het moeilijk worden. Anders ben je geen echte top. Dat is Villareal dan ook niet.

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2399 stemmen

Don Dijk schreef:

Ik ben trouwens lang niet meer zeker of Barca het wel redt hoor vanaaf. Henry doet niet mee, ok dat kan, maar ook missen ze een aantal verdedigers en dat is al niet het beste deel van deze ploeg..

Met zulke aanvallers als Barca heeft, moeten ze er "gewoon" 2 inprikken. Ik denk dat het 2-2 zal worden, waardoor Barca doorgaat. Jammer van Guus.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ja maar Drogba zal ook verdedigd moeten worden. Ik moet het nog maar zien in elk geval, ik hoop het wel.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Ik zet er niet voor niets "2" bij. Feyenoord miste vrijwel elke wedstrijd 6 tot 8 basisspelers. Dat is andere koek. 2 goede basisspelers moeten op te vangen zijn, ook al zal het moeilijk worden. Anders ben je geen echte top. Dat is Villareal dan ook niet.

Sommige spelers zijn gewoon onvervangbaar en vooral, zoals je zegt, bij een europese subtopper. Vooral sterkhouders bevatten kwaliteiten wat het verschil kan zijn tussen winnen of verliezen.

Chelsea gaat door.

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2399 stemmen

Drogba schiet er gewoon 2 in.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.