- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
Quido
-
- 14658 berichten
- 6157 stemmen
Dan zou elke penalty dus rood moeten zijn zo'n beetje? Tijd om de reglementen te herzien, dit is gewoon een belachelijke beslissing, buiten het feit dat ie hem op de stip legde.
Respekked
-
- 6287 berichten
- 1238 stemmen
Fletcher raakte de bal, maar nam ook Fabregas mee die wellicht nog in scoringspositie zou verkeren als hij niet was neergelegd. Beetje dubieus geval, maar zeker geen rood waard.
Verder weer een kutavond gehad, zelden zo machteloos gevoel als de afgelopen twee wedstrijden. Ook erg vervelend voor Gibbs. Echt verrot dat hij uitgleed.
Quido
-
- 14658 berichten
- 6157 stemmen
Wellicht ja, of ie in scoringspositie was (men liep immers zowat naast elkaar als ik het me goed herinner) is nog maar de vraag. Valt zoiets aan te vechten?
thisistimo
-
- 96 berichten
- 511 stemmen
Ja met 400 miljoen schuld win ik de CL ook wel. Kom op zeg.
Respekked
-
- 6287 berichten
- 1238 stemmen
Wellicht ja, of ie in scoringspositie was (men liep immers zowat naast elkaar als ik het me goed herinner) is nog maar de vraag. Valt zoiets aan te vechten?
Fletcher maakte een sliding (van achter) dat doe je niet als je naast elkaar loopt.
thisistimo
-
- 96 berichten
- 511 stemmen
Ga maar allemaal lekker in de aars van United.
Quido
-
- 14658 berichten
- 6157 stemmen
Feit blijft dat hij overduidelijk de intentie had de bal te raken en dat ook deed. Dat hij daarbij de man ook raakt is onvermijdelijk, dat gebeurt namelijk altijd in een duel. De pingel is al discutabel, een rode kaart al helemaal (of juist totaal niet, dus).
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Een direct rode kaart is aan te vechten.
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2399 stemmen
Een direct rode kaart is aan te vechten.
Niet een dergelijke rode kaart. Was dubieus. Zo'n kaart wordt niet teruggetrokken.
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2493 stemmen
Viel bij meer mensen het beeld aan het begin van de tweede helft weg?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zo'n kaart wordt niet teruggetrokken.
Tuurlijk niet maar het is reglementair wel aan te vechten. Al staat het antwoord van de commissie min of meer vast ja.
kos
-
- 46836 berichten
- 8962 stemmen
Ja met 400 miljoen schuld win ik de CL ook wel. Kom op zeg.
.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Wat een zwak team is dit Arsenal zeg. Ik geef gelijk toe, ik heb slechts een aantal wedstrijden van hun gezien maar als het erop aankomt missen ze 'kerels' en leiders, gasten als Ferdinand, Vidic enz.
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2399 stemmen
Arsenal heeft niets te zoeken in de finale. Knap dat ze nog zo ver zijn gekomen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Idd. Villarreal had veel beter tegenstand kunnen bieden aan Man U.
Knisper
-
- 13054 berichten
- 1289 stemmen
Fletcher raakte de bal, maar nam ook Fabregas mee die wellicht nog in scoringspositie zou verkeren als hij niet was neergelegd. Beetje dubieus geval, maar zeker geen rood waard.
Dus al geef je deze penalty, dan is het per definitie rood.
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2399 stemmen
Wat doe deie Walcot eigenlijk in de basis van Arsenal? Ik hem heb nog nooit een fatsoenlijke wedstrijd zien spelen. 
Anatolia
-
- 2666 berichten
- 1511 stemmen
Wat doe deie Walcot eigenlijk in de basis van Arsenal?
Engels zijn.
Respekked
-
- 6287 berichten
- 1238 stemmen
Idd. Villarreal had veel beter tegenstand kunnen bieden aan Man U.
Tja hadden ze zich niet helemaal zoek moeten laten spelen door the Gunners.
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2399 stemmen
Zonder Cazorla en Senna ja.
Een echte topploeg vangt zulke (2) spelers op.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nonsens. Er zijn altijd bepaalde spelers die niet op te vangen zijn. Barca heeft Xavi en Iniesta, Arsenal heeft Fabregas, Liverpool heeft Mascherano en Gerrard etc.
Verwacht trouwens van een Feyenoord supporter die dat na dit seizoen zeker moet begrijpen dat het opvangen van bepaalde spelers gewoon nie tzo zwart/wit is..
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3466 stemmen
Viel bij meer mensen het beeld aan het begin van de tweede helft weg?
Ja, dacht dat het aan mijn tv lag, want beneden deed ie het wel dus heb daar verder gekeken. Maar was erg irritant.
Voor de rest ben ik blij met winst van Man United. Waren ook gewoon beter.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ik ben trouwens lang niet meer zeker of Barca het wel redt hoor vanaaf. Henry doet niet mee, ok dat kan, maar ook missen ze een aantal verdedigers en dat is al niet het beste deel van deze ploeg..
Respekked
-
- 6287 berichten
- 1238 stemmen
Arsenal heeft Fabregas
24 wedstrijden ongeslagen, waarvan 3,5 maand zonder Fabregas. Wat een topploeg 
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2399 stemmen
Nonsens. Er zijn altijd bepaalde spelers die niet op te vangen zijn. Barca heeft Xavi en Iniesta, Arsenal heeft Fabregas, Liverpool heeft Mascherano en Gerrard etc.
Verwacht trouwens van een Feyenoord supporter die dat na dit seizoen zeker moet begrijpen dat het opvangen van bepaalde spelers gewoon nie tzo zwart/wit is..
Ik zet er niet voor niets "2" bij. Feyenoord miste vrijwel elke wedstrijd 6 tot 8 basisspelers. Dat is andere koek. 2 goede basisspelers moeten op te vangen zijn, ook al zal het moeilijk worden. Anders ben je geen echte top. Dat is Villareal dan ook niet.
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2399 stemmen
Ik ben trouwens lang niet meer zeker of Barca het wel redt hoor vanaaf. Henry doet niet mee, ok dat kan, maar ook missen ze een aantal verdedigers en dat is al niet het beste deel van deze ploeg..
Met zulke aanvallers als Barca heeft, moeten ze er "gewoon" 2 inprikken. Ik denk dat het 2-2 zal worden, waardoor Barca doorgaat. Jammer van Guus.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ja maar Drogba zal ook verdedigd moeten worden. Ik moet het nog maar zien in elk geval, ik hoop het wel.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik zet er niet voor niets "2" bij. Feyenoord miste vrijwel elke wedstrijd 6 tot 8 basisspelers. Dat is andere koek. 2 goede basisspelers moeten op te vangen zijn, ook al zal het moeilijk worden. Anders ben je geen echte top. Dat is Villareal dan ook niet.
Sommige spelers zijn gewoon onvervangbaar en vooral, zoals je zegt, bij een europese subtopper. Vooral sterkhouders bevatten kwaliteiten wat het verschil kan zijn tussen winnen of verliezen.
Chelsea gaat door.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.