• 17.782 nieuwsartikelen
  • 183.784 films
  • 12.711 series
  • 35.107 seizoenen
  • 658.749 acteurs
  • 200.853 gebruikers
  • 9.502.820 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

aire.

• 376 berichten
  • 111 stemmen

Ik voorspel dat de titelstrijd volgend jaar gaat worden uitgemaakt tussen Ajax en Feyenoord, zoals het hoort.

LEIDENAAR187

• 993 berichten
  • 0 stemmen

Tussen AJAX en psv,zoals het al jaren is,met 1 club die ook gevaarlijk in de buurt komt of zelfs wint zoals AZ nu...

Feyenoord zal een constant seizoen spelen en goed meedraaien rond de 5e plaats...

LEIDENAAR187

• 993 berichten
  • 0 stemmen

Verheug me op de wedstrijd,hoop zowiezo dat arsenal op voorsprong komt zodat de wedstrijd spannend word.

Denk dat united wel doorgaat(tja wie niet) maar we zullen zien,de bal is rond.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Go Gunners .

LEIDENAAR187

• 993 berichten
  • 0 stemmen

Ik hoop ook dat Arsenal doorgaat,maar denk het niet..

Quido

• 14658 berichten
  • 6157 stemmen

0-2 al, haha. Kan die commentator lekker inpakken met z'n gegeil op Arsenal. En na de 0-1 sloeg ie meteen om. Wat een irritant ventje.

lykathea

• 1872 berichten
  • 684 stemmen

Quido schreef:

0-2 al, haha. Kan die commentator lekker inpakken met z'n gegeil op Arsenal. En na de 0-1 sloeg ie meteen om. Wat een irritant ventje.

Dat "gegeil" zal alleen maar toenemen.

Elke neutrale toeschouwer is nu voor Arsenal, óf we moeten een Barcelona-achtig Man U. krijgen, die zorgt voor een monsterzege en heerlijk voetbal.

LEIDENAAR187

• 993 berichten
  • 0 stemmen

Jammer,vooraf is Manchester tegen Arsenal in de halve finale natuurlijk een vooruitzicht om je vingers bij af te likken.

De eerste wedstrijd was vermakelijk maar niet bijzonder.

Was duidelijk een wedstrijd waarin beide teams weten dat er nog een wedstrijd erna komt.en dus niks geks doen.

Dus vanavond had het vuurwerk moeten komen,

Binnen 10 minuten 0-2 en de wedstrijd is gedaan,erg jammer.

Net als de tegenvallende finale van Arsenal-Barcelona(door de scheids) is dit weer zo'n wedstrijd die niet waarmaakt wat het op papier was.

Heb me dus zitten verheugen op niks,nou maar hopen dat de wedstrijd morgen alles goed maakt..

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Denk dat ik er met me 0-2 voorspelling erg goed zit.

Verwacht niet dat manchester nog voor een monster score gaat, en ik zie arsenal nou niet echt gevaarlijk worden.

Manch staat stevig en komt overal zonder enige moeite uit.

Quido

• 14658 berichten
  • 6157 stemmen

Maar even serieus: wanneer heeft Arsenal voor het laatst echt goed gevoetbald? Heb dit jaar een stuk of negen wedstrijden live gezien en ben nimmer onder de indruk geraakt. Vandaag spelen ze ook niks klaar en klopt er van de veldbezetting werkelijk niks.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3466 stemmen

Ik heb hem op 0-3 gezet. Een goede kans denk ik

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2399 stemmen

Manchester United is gewoon een klasse beter. Arsenal verdiend het niet om door te gaan.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

FillumGek schreef:

Ik heb hem op 0-3 gezet. Een goede kans denk ik

Quido

• 14658 berichten
  • 6157 stemmen

Wat is dit nu weer voor onzin actie van die scheids? Die kaart wordt toch wel kwijtgescholden hoop ik?

lykathea

• 1872 berichten
  • 684 stemmen

Jezus, geel kan toch ook gewoon.

Wauw, zó neem je nou een penalty. En dat voor een Nederlander.

Quido

• 14658 berichten
  • 6157 stemmen

Vond het niet eens een pingel, maar goed. Erg trieste actie van de scheids, alsof ie erop wachtte.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Onbegrijpelijk, rood? rood voor zoiets?

Een achterlijke beslissing en al helemaal met een 0-3 voorsprong is het ongelooflijk idoot dat iemand daar een rode kaart voor krijgt/geeft.

Bah

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3466 stemmen

Godverdomme, €105 misgelopen...

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Wat hard zeg, rood geven bij 0-3 en een niet al te forse overtreding. Weinig menselijk van de scheids. Penalty was wel voldoende.

Heb helaas alleen de 2e helft gezien. Wonderschone counter bij de 0-3. Wat een afstraffing.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Was geen pingel imo maar als je dan fluit dan moet je, als je volgens het boekje fluit, gewoon rood geven.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

De finale ManU-Chelsea komt weer erg dichtbij.. spannend

Leland Palmer

• 23806 berichten
  • 4962 stemmen

Wat een klote scheids. Was gewoon geen penalty en al helemaal geen rood. Mjah, United heeft naast Fletcher genoeg keuze op het middenveld voor de finale, al is dit wel een kleine smet op een heerlijke inmaakpot.

Criticism

• 3011 berichten
  • 1468 stemmen

Een wedstrijd aanvoelen zeggen ze dan, zo onnodig die rode kaart.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Naomi Watts schreef:

Was geen pingel imo maar als je dan fluit dan moet je, als je volgens het boekje fluit, gewoon rood geven.

Klopt.

Zou Fletcher in de finale de winnende maken krijg je achteraf weer het gezeur dat hij er niet zou mogen staan.Was wel absoluut geen penalty idd.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Een wedstrijd aanvoelen is een excuus om niet de spelregels te handhaven.

Anatolia

• 2666 berichten
  • 1511 stemmen

Man U is sterk, geen twijfel over mogelijk, maar waarom kan ik toch maar niet genieten van de wedstrijden van dit team? Het is al jaren hetzelfde met hen in de play offs van de CL. Een blundertje hier, een vrije trap daar, en het spel is gedaan.

Hiddink heeft mijn sympathie, maar een affiche als Man U - Chelsea lijkt me fataal voor de spanning. Dus, hup Barça.

Quido

• 14658 berichten
  • 6157 stemmen

Naomi Watts schreef:

Een wedstrijd aanvoelen is een excuus om niet de spelregels te handhaven.

Waarom dan? Een speler die (bijna, volgens mij was het niet eens zo) achter de laatste man staat is toch niet per definitie doorgebroken? En het moedwillig onthouden van een scoringskans was het ook niet. Een eerlijk duel om de bal was het, hij raakt deze notabene. Laat staan dat het een overtreding was.

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2399 stemmen

orbit schreef:

De finale ManU-Chelsea komt weer erg dichtbij.. spannend

Gelukkig wordt het ManU-Barcelona.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Anatolia schreef:

Man U is sterk, geen twijfel over mogelijk, maar waarom kan ik toch maar niet genieten van de wedstrijden van dit team? Het is al jaren hetzelfde met hen in de play offs van de CL. Een blundertje hier, een vrije trap daar, en het spel is gedaan.

Hiddink heeft mijn sympathie, maar een affiche als Man U - Chelsea lijkt me fataal voor de spanning. Dus, hup Barça.

Schijnbaar kan niemand een oplossing vinden tegen het ervaren team van United. Ik heb respect voor die ploeg en ik kijk er graag naar. Ferguson heeft er een voetbalmachine van gemaakt.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

@ Quido:

Voor het ontnemen van een absolute scoringskans staan volgens de reglementen volgens mij maar één straf. De intentie erachter is geen doorslaggevend criterium.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.