- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2399 stemmen
Sommige spelers zijn gewoon onvervangbaar en vooral, zoals je zegt, bij een europese subtopper. Vooral sterkhouders bevatten kwaliteiten wat het verschil kan zijn tussen winnen of verliezen.
Er is ook een verschil tussen weggespeeld worden en nipt verliezen.
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2399 stemmen
Scorebord journalistiek.
Ome Co is terug in het land. 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Bassie is weg!
Waar moeten we het nu steeds over gaan hebben? 
lykathea
-
- 1872 berichten
- 684 stemmen
Weer eens bewijs dat hoe harder ze roepen dat niemand ter discussie staat hij één dezer dagen zal vertrekken.
Is dit overigens de eerste keer in de geschiedenis dat alle trainers van de traditionele top 3 in één seizoenen voortijdig vertrekken?
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Volgens mij is ie zelf opgestapt hoor. Arme man, heb nu wel met hem te doen. Hoop in elk geval dat ie hier flink van heeft geleerd en sowieso de eerste 5 jaar eerst maar gewoon assistentje moet worden ofzo.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
En hij was de laatste wedstrijden aan zo'n sterke serie bezig 
lykathea
-
- 1872 berichten
- 684 stemmen
Volgens mij is ie zelf opgestapt hoor.
De man in kwestie gaf op een vage hintjes na ook gewoon aan niet weg te willen. Tja...
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Goh, de voetbalwereld is toch wel erg stom bezig, lekker kortetermijn denken.... Ben wel blij, ajax had een goede aan hem. Benieuwd wie ze nu weer uit de hoge hoed toveren. Lekker opnieuw beginnen en weer niks winnen. 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Heerlijk he, hoe ze daar bezig zijn? Ik geniet.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8574 stemmen
Van Basten opgestapt. 
Een collega van me, die diehard Ajax fan is hoopt op Rijkaard of Adriaanse als zijn opvolger. Wat denken jullie?
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Rijkaard zou een goede zijn, voor een maand of 3. Dan met Adriaanse door tot kerst en nu alvast opzoek naar een opvolger voor januarie, lijkt mij.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Ik schrik me net dood, kijk op Ajax Showtime en zie dat Marco van Basten weg is.
Totaal niet verwacht na alle zalvende woorden van vd Boog in de media....
Respect voor Marco heb ik zeker. Uit eigen beweging opgestapt en dat is ergens toch wel klasse. Beter dan tegen beten weten in blijven.
Ik bid dat Rijkaard of Adriaanse de opvolger wordt.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Rijkaard zou een goede zijn, voor een maand of 3. Dan met Adriaanse door tot kerst en nu alvast opzoek naar een opvolger voor januarie, lijkt mij.
Hehe toegeven, deze vind ik leuk 
Ajax heeft namelijk een 1 jaar planning. 1 jaar Blind, 1 jaar (en iets meer) Ten Cate, 1 jaar Koster (als interim) en nu 1 jaar Marco. Hierna 1 jaar weer een ander of gaan we eens beleid voeren?
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Bassie is weg!
Waar moeten we het nu steeds over gaan hebben?
Over de mogelijke opvolger natuurlijk!
Was-ie er na een jaartje Oranje maar mee gestopt 
Criticism
-
- 3011 berichten
- 1468 stemmen
Ik lees het net ook. Inderdaad na alle woorden van van der Boog niet meer verwacht dat dit zou gebeuren. Nu maar hopen dat Adriaanse of Rijkaard komt.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Is dit overigens de eerste keer in de geschiedenis dat alle trainers van de traditionele top 3 in één seizoenen voortijdig vertrekken?
En ze waren nog wel alledrie vorige zomer aangesteld...
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Schitterend. Wat is het toch altijd een soap met die trainers.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Maar Ajax heeft best een groot probleem aangezien Van Basten alles daar deed toch? Dus moeten ze meerdere posities weer gaan proberen te bekleden.
Cool.
Maar wel sneu voor hem.
Het blijft toch een idool, qua voetballer.
happie
-
- 6274 berichten
- 426 stemmen
Ze zeggen dat Rijkaard niet in Nederland wil gaan werken.
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2399 stemmen
Tot 1993 dus. Was je ook fan van hem qua golfspeler?
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ik vind het sneu ja, ik neem tenminste aan dat ie niet voor de gein is opgestapt?
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Tot 1993 dus. Was je ook fan van hem qua golfspeler?
Hij had een redelijke handicap.
Hij maakt spelers niet beter.
OlafK
-
- 955 berichten
- 1913 stemmen
Mischien wil Koeman nog wel een jaartje.
Zou me niets verbazen als die zich in Studio Voetbal zich geheel ongegeneerd nog aan gaat bieden ook
!
Ik vind het overigens ergens wel jammer dat MvB nu alweer weg is bij Ajax.. Alhoewel, bij eventuele degradatie van Roda stapt Van Veldhoven op.. Kannie in Kerkrade beginnen
!
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik vind het sneu ja, ik neem tenminste aan dat ie niet voor de gein is opgestapt?
Nee, hij stapt op omdat hij, zoals velen, in de voetballerij, niet zomaar binnen een jaar een goed team kan opbouwen. Dom, vind ik dat. Het feit dat hij zelf aangeeft niet beter te kunnen volgend jaar vind ik raar en dom. Waarom niet? Ajax heeft bakken geld te besteden. Of is hij erachter dat hij geen goed trainer coach is? Dan is het inderdaad sneu, maar dan moet hij ook wegblijven uit de voetballerij...
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zo snel zelf opstappen is best sneu ja. Sneu persoon die van Basten. Maarja J%$#$ lopen altijd weg.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.