- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
Wouter
-
- 18755 berichten
- 3112 stemmen
Van Basten opgestapt. 
Een collega van me, die diehard Ajax fan is hoopt op Rijkaard of Adriaanse als zijn opvolger. Wat denken jullie?
Ik geloof niet dat Rijkaard deze ploeg aan de praat krijg.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Godver de godver de godver...
Kunnen we wéér opnieuw gaan beginnen, ben ook benieuwd wat er achter de schermen allemaal is gebeurd dat wij niet weten. Want Marco zou nooit zomaar stoppen. Ik begrijp het niet en ik snap het niet.
Als er nu maar geen Adriaanse komt, het moet of Rijkaard of een buitenlanden worden. Gatver, ziek ben ik ervan.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
En dat rapport dan van Uri? Ritueel verbranden?
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Zou me niets verbazen als die zich in Studio Voetbal zich geheel ongegeneerd nog aan gaat bieden ook
Daar heb ik zo om moeten lachen. In week 1 uitgebreid aankondigen dat je bij PSV aan de slag wilt, in week 2 uitgebreid aankondigen dat je niet meer wil, en dan week 3: 'ik ben niet de persoon die zichzelf aanbiedt'.
happie
-
- 6274 berichten
- 426 stemmen
Ik had al niet zo op van Basten, maar dit is echt triest. Op deze manier laat hij zichzelf behoorlijk kennen. Weer een nieuwe trainer is ook niet goed voor de club.
Ben benieuwd wie ze nou weer nemen, even een greep in de werkloze trainers: Solari(?), Klinsmann, Gullit, Rijkaard, Adriaanse, Stevens, Gert Jan Verbeek, Danny Blind zelf, van Stee, de Mos, Westerhof, Piturca of Frank de Boer zijn eerste job.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Adriaanse en Blind lijken de meest logische keuzes uit dat rijtje. Samen dus met Koetjeboe.
stinissen (crew films & series)
-
- 23935 berichten
- 77795 stemmen
Hoe dom kun je zijn Adriaanse zou juist de beste keus zijn maar ik denk dat die naar AZ vertrekt.
Van Basten heeft op alle fronten hopeloos gefaalt.
Veels te veel middelmaat , Anita ,Wielart, enou, Oluygar, Lindgren kennedy, Ver Meer, dario etc etc
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ik verwacht persoonlijk Laudrup al sta ik daar ook niet om te springen. Er komt geen trainer meer zonder ervaring dat is echt onmogelijk dat Ajax dat nog doet.
Ik vraag me af welke trainer z'n carriere graag bij Ajax om zeep komt helpen...
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Maar Ajax heeft best een groot probleem aangezien Van Basten alles daar deed toch? Dus moeten ze meerdere posities weer gaan proberen te bekleden.
Cool.
Maar wel sneu voor hem.
Het blijft toch een idool, qua voetballer.
Informeer jezelf eens....
Marco was een tijdje iemand met een dubbele taak totdat Blind kwam en later vd Boog. Daarna was hij gewoon weer de man voor het 1e elftal en deels jong Ajax.
Dus er verandert niks, er moet alleen een nieuwe coach komen.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Op papier ja, in de praktijk was Marco toch wel echt de baas hoor.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Was toch ook de reden dat van Geel vertrok?
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ik vroeg slechts iets hoor, Jari. Ik ben helemaal niet geinformeerd wat betreft Ajax, slechts door VI enzo.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8574 stemmen
Ben benieuwd wie ze nou weer nemen, even een greep in de werkloze trainers: Solari(?), Klinsmann, Gullit, Rijkaard, Adriaanse, Stevens, Gert Jan Verbeek, Danny Blind zelf, van Stee, de Mos, Westerhof, Piturca of Frank de Boer zijn eerste job.
Stevens is anders niet werkloos. Opvolger Adriaanse bij Salzburg.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Adriaanse en Blind lijken de meest logische keuzes uit dat rijtje. Samen dus met Koetjeboe.
Blind niet. Lekker TD laten. Hebben we daar eindelijk eens iemand die weer beleid voert, wil jij hem wegtrekken.
Rijkaard en Adriaanse zijn mijn droomkandidaten.
Daarna een Martin Jol ofzo.
Mensen als R Koeman zet ik onderaan de lijst.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Scolari is Satan.
Klinsmann wil niet, en is ook niet het juiste type.
Gullit mag nog niet de Arena in al koopt 'ie een kaartje.
Adriaanse heeft in het verleden al aangetoond niet helemaal geschikt te zijn.
Stevens is niet werkloos en geen Ajaxcoach.
Verbeek, Blind, Van Stee, De Mos en Westerhof meen je niet serieus neem ik aan? 
De Boer wordt het niet want Ajax wil geen beginners meer.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik vroeg slechts iets hoor, Jari. Ik ben helemaal niet geinformeerd wat betreft Ajax, slechts door VI enzo.
Je weet blijkbaar meer dan die Ajax fan zelf hoor.
happie
-
- 6274 berichten
- 426 stemmen
Stevens is anders niet werkloos. Opvolger Adriaanse bij Salzburg.
Echt waar? Oh dan heb ik dat gemist.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Was toch ook de reden dat van Geel vertrok?
Ja, zijn takenpakket bestond nog uit koffie halen en het gras maaien 
OlafK
-
- 955 berichten
- 1913 stemmen
Ik verwacht persoonlijk Laudrup al sta ik daar ook niet om te springen. Er komt geen trainer meer zonder ervaring dat is echt onmogelijk dat Ajax dat nog doet.
Ik vraag me af welke trainer z'n carriere graag bij Ajax om zeep komt helpen...
Ik zei net tegen een huisgenoot dat ik ook aan Laudrup dacht. Hij vond die gedachte maar vreemd, maar zo te zien ben ik niet de enige!
OlafK
-
- 955 berichten
- 1913 stemmen
Ja, zijn takenpakket bestond nog uit koffie halen en het gras maaien

(volgens mij is hij dat bij Roda op t moment ook aan het doen. Er is immers geen geld om Kennedy's en Rommedahls aan te trekken
!)
happie
-
- 6274 berichten
- 426 stemmen
van Basten had nog steeds veel te vertellen over het technische beleid inderdaad. Maar er veranderd niet veel, want nu krijgt Blind wel meer verantwoordelijkheden.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Je weet blijkbaar meer dan die Ajax fan zelf hoor.
Sure.
happie
-
- 6274 berichten
- 426 stemmen
Scolari is Satan.
Klinsmann wil niet, en is ook niet het juiste type.
Gullit mag nog niet de Arena in al koopt 'ie een kaartje.
Adriaanse heeft in het verleden al aangetoond niet helemaal geschikt te zijn.
Stevens is niet werkloos en geen Ajaxcoach.
Verbeek, Blind, Van Stee, De Mos en Westerhof meen je niet serieus neem ik aan? 
De Boer wordt het niet want Ajax wil geen beginners meer.
Blind zou nog best kunnen toch en misschien is Verbeek wel een goede coach voor Ajax. Daar heeft ie immers beter materiaal dan bij Feyenooid. Van Stee, de Mos en Westerhof meen ik inderdaad niet serieus. 
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
van Basten had nog steeds veel te vertellen over het technische beleid inderdaad. Maar er veranderd niet veel, want nu krijgt Blind wel meer verantwoordelijkheden.
Dat licht eraan, als Ajax een grote meneer weet te strikken, dan eist hij zeer waarschijnlijk veel taken op van de TD. Dat is helemaal hip tegenwoordig zie Engeland, Rutten bij PSV, Verbeek bij Feyenoord en Van Basten bij Ajax.
OlafK
-
- 955 berichten
- 1913 stemmen
En Ajax heeft veel jong materiaal, waarmee Verbaak blijkbaar wel overweg kon... Vraag me echter af in hoeverre de ruwe Verbeek bij het elegante Ajax past?
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Dat licht eraan, als Ajax een grote meneer weet te strikken, dan eist hij zeer waarschijnlijk veel taken op van de TD. Dat is helemaal hip tegenwoordig zie Engeland, Rutten bij PSV, Verbeek bij Feyenoord en Van Basten bij Ajax.
Regillio Vrede? 
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
@ Happie
Blind kan inprincipe moeilijk zichzelf naar vorenschuiven dat is toch wat vreemd. Helemaal als je bedenkt dat hij zelf nog maar net als trainer vertrokken is. 
Verbeek is een té groot risico, en een beetje een proviciaal. Er is niks mis met provicialen hoor (ben er zelf ook één
) maar het past niet zo bij Ajax.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8574 stemmen
Willem van Hanegem zou ook best weleens naar Ajx kunnen gaan. Een ervaren trainer, die weet hoe het er in de top aan toe gaat.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Willem van Hanegem zou ook best weleens naar Ajx kunnen gaan. Een ervaren trainer, die weet hoe het er in de top aan toe gaat.
Sorry hoor maar dat gaat echt niet gebeuren.... No way!
Respekked
-
- 6287 berichten
- 1238 stemmen
Geloof je het zelf van Hanegem naar Ajax.. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.