- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
Quido
-
- 14658 berichten
- 6157 stemmen
Wel grappig dat Co , die destijds werd weggehoond en nu door iedereen als een redder wordt gezien, in zijn Ajax-periode o.a. dit gezegd heeft:
"Mensen die voor hun tijd zijn, worden veelal niet begrepen in de tijd dat ze leven."
Maar vooral (over Van Basten):
"Een goed paard is nog geen goede ruiter."
Als ie geen trainer wordt, wordt ie in ieder geval postuum een mythe.
happie
-
- 6274 berichten
- 426 stemmen
@ Happie
Blind kan inprincipe moeilijk zichzelf naar vorenschuiven dat is toch wat vreemd. Helemaal als je bedenkt dat hij zelf nog maar net als trainer vertrokken is.
Ja maar dat was onder druk van Jaakke en van Geel. De supporters steunden hem behoorlijk.
Trouwens Andries Jonker had ook geen moeite om zichzelf naar voren te schuiven als trainer. 
) maar het past niet zo bij Ajax. Ja Verbeek is wel een groot risico, dat is waar. Maar als Ajax half zo kan voetballen, als Heerenveen onder hem is het al een hele verbetering.
happie
-
- 6274 berichten
- 426 stemmen
van Hanegem is iets veel Feyenoord-man. En er zijn veel meer betere trainers.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8574 stemmen
Geloof je het zelf van Hanegem naar Ajax..
Nee, maar ik zou het wel lachen vinden. 
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Willem v Hanegem is de laatste die ik wil. Sowieso een echte Feyenoord man maar als je dat zou vergeten, als trainer heeft ie nooit iets laten zien op 1 titel met Feyenoord na. Daarnaast laat ie schijnbaar collega's keihard stikken (Utrecht) en heeft hij veel te veel bijbaantjes met columns en tv en dergelijke.
Wel een symphatieke kerel op zich hoor en een mooi mens.
Enne over GJ Verbeek. Niet laten komen als hoofdcoach maar als assistent zou hij welkom zijn. Kan hij die slappe hap tenminste eens wat mentaliteit bezorgen en fysiek wat meer kracht geven.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8574 stemmen
Willem v Hanegem is de laatste die ik wil. Sowieso een echte Feyenoord man maar als je dat zou vergeten, als trainer heeft ie nooit iets laten zien op 1 titel met Feyenoord na. Daarnaast laat ie schijnbaar collega's keihard stikken (Utrecht) en heeft hij veel te veel bijbaantjes met columns en tv en dergelijke.
Wel een symphatieke kerel op zich hoor en een mooi mens.
Enne over GJ Verbeek. Niet laten komen als hoofdcoach maar als assistent zou hij welkom zijn. Kan hij die slappe hap tenminste eens wat mentaliteit bezorgen en fysiek wat meer kracht geven.
Ja van Hanegem was ook maar een beetje onzin van me. Van Hanegem is inderdaad meer een Feyenoordman. Je hebt trouwens ook nog ene Beenhakker, die ook overal roept dat het voelt als thuiskomen, maar die is op het moment toch ook weer iets bij Feyenoord aan het doen dacht ik, of dat heb ik misschien mis.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Kom Ron Jans anders maar halen als jullie er niet uit komen.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Nee dankje, laat Ron maar lekker bij jullie FC.
Beenhakker moet ik niet meer als hoofdcoach, maar als technische man had ik hem graag gewild. Misschien mogen we hem af en toe effe lenen van Polen en Feyenoord haha.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Je hebt bij Feyenoord gezien hoe verwende voetballers van 20+ reageren op een beetje fysieke training en zijn eigenwijsheid... Denk dat hij bij geen een topclub tot zijn recht komt...
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2399 stemmen
Ik denk dat Beenhakker zijn handen vol heeft aan Feyenoord... En dat op zijn oude dag. Ik heb het met 'm te doen.
Co gaat denk ik naar AZ. Rijkaard zal zeker op de lijst staan. Die heeft Barcelona al gehad. Als er ergens druk ligt... Rijkaard zal dan ook niet met de smoes aankomen: 'Er ligt teveel druk bij ajax.'
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Nou zeg. Kzal je nog es wat aanbieden.
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2399 stemmen
Je hebt bij Feyenoord gezien hoe verwende voetballers van 20+ reageren op een beetje fysieke training en zijn eigenwijsheid... Denk dat hij bij geen een topclub tot zijn recht komt...
De voetballers zijn verwend, maar volgens mij baalden ze niet alleen van zijn fysieke trainingen. En daarnaast: ik vind dat al die fysieke trainingen ten koste gaan van het voetbal.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Doe maar niet want we hebben het resultaat gezien als we eens bij Groningen gaan shoppen met Ajax 
En Reinbo; onze selectie moet zijn smoel houden. Presteer eerst maar eens. De helft mist fysieke kwaliteiten. In dat geval zou Verbeek prima zijn.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Liever bij de nummer 2 van Nederland dan de nummer 3 lijkt me.
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2399 stemmen
Doe maar niet want we hebben het resultaat gezien als we eens bij Groningen gaan shoppen met Ajax 
Naja, met die Suarez verdien je toch een miljoentje of 15. Momenteel is hij ook de beste speler van de Eredivisie (en de irritantste...).
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2399 stemmen
Maclaren?
Zat ik ook aan te denken, maar die blijft lekker in Tukkerland. Groot gelijk. CL voetbal.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
McClaren is de naam voor de volledigheid 
Ik zou hem wel graag zien komen. Vind hem met afstand de leukste coach van de eredivisie. Daarnaast schijnbaar ook iemand met visie, kwaliteit en managerscapaciteiten.
Maar waarom zou ie uberhaupt naar Ajax willen als je met Twente de CL misschien in kan. Hoogstens voor zijn ego. Ajax staat in Engeland toch beter dan Twente.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Nou zeg. Kzal je nog es wat aanbieden.
Het bizarre is natuurlijk dat 'bij de club passen', 'de cultuur kennen' of 'uitstraling' zogenaamd veel belangrijker is dan daadwerkelijk een goede trainer zijn en een elftal optimaal laten functioneren. Jans heeft 10x meer kwaliteiten dan Van Basten, zoals Martin Jol destijds 10x meer kwaliteiten had dan Gullit.
Toch krijgen die laatsten grote clubs onder zich omdat ze ooit 20 jaar terug een balletje er in wisten te schieten. En daar raar opkijken dat ze als coach 0,0 toevoegen...
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ajax kan haar spelers met Verbeek wel omscholen tot bodybuilders maar daar worden je fysieke kwaliteiten nog niet per se beter van. Twente laat McClaren nooit gaan natuurlijk, en Steve koos voor Twente zodat hij na de hetze in Engeland nu in de luwte kon werken. Ik zou McClaren sowieso een lul vinden als hij Twente nu verlaat voor Ajax.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
En Reinbo; onze selectie moet zijn smoel houden. Presteer eerst maar eens. De helft mist fysieke kwaliteiten. In dat geval zou Verbeek prima zijn.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Alleen was Verbeek bij Feyenoord de grote baas en moest dat trainen op zijn manier elke dag gebeuren. Maar stel dat hij nu eens 2 ochtenden per week de spelers op zijn manier aanpakt. En dan niet op vrijdag, 1 dag voor de wedstrijd, maar gewoon midden in de week. Daar worden knullen als Anita, Aissati en Sulejmani echt niet minder van.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Spelers bij Ajax zitten nu ook al in de sportschool met begeleiding hoor.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Verwahct trouwens ook niet dat Verbeek dat de Feyenoor supporters zou aandoen.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8574 stemmen
Maclaren?
Ook zoiets. Vorig jaar vroeger bijna iedereen zich af wat Twente nou met McClaren moest na het succesvolle seizoen daarvoor. Dat kon nooit wat worden. En moet je nu eens zien. Tweede en misschien de beker? Heerlijk hoe kortzichtig de voetballerij soms kan zijn.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Nou, we hebben het gemerkt. Wat een kerels!
Evra noemde Arsenal spelers gister al jongens tegen de mannen van United. Hoe zou Evra onze knulletjes noemen?
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Alleen was Verbeek bij Feyenoord de grote baas en moest dat trainen op zijn manier elke dag gebeuren. Maar stel dat hij nu eens 2 ochtenden per week de spelers op zijn manier aanpakt. En dan niet op vrijdag, 1 dag voor de wedstrijd, maar gewoon midden in de week. Daar worden knullen als Anita, Aissati en Sulejmani echt niet minder van.
Huur dan gewoon een krachtteainer a la Don Diego Poeder of zo.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Tja ze hebben toch echt een fitness programma, het is echt niet zo dat ze 5 ochtende in de week een uur tegen een bal aantrappen en weer naar huis gaan...
Je kunt Anita en bijvoorbeeld Aisatti wel laten beulen maar of mannetjes van van 1,70 met 30 extra kilo's spier ook betere voetballers worden valt te betwijfelen natuurlijk. 
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Ook zoiets. Vorig jaar vroeger bijna iedereen zich af wat Twente nou met McClaren moest na het succesvolle seizoen daarvoor. Dat kon nooit wat worden. En moet je nu eens zien. Tweede en misschien de beker? Heerlijk hoe kortzichtig de voetballerij soms kan zijn.
Dus? McClaren heeft zich uitstekend bewezen. Je moet toch eerst iemand kunnen volgen voordat je er een positief oordeel over kan geven.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
De vraag was meer wat moest McClaren bij Fc Twente.....Vraag ik me nog steeds een beetje af. Tweede worden is leuk, maar die voorronde Cl vliegen ze er hoogstwaarschijnlijk uit. Zit ie gewoon bij een nl subtopper....
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.