- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote muziektopic
Het grote muziektopic
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Sinds een tijdje de band Saddest Landscape 'ontdekt'. Doet me denken aan Les Savy Fav, Shellac, misschien ook een beetje een Refused. Heerlijk!
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Anouk vs Penoza III
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1021 stemmen
dimi303
-
- 3418 berichten
- 3665 stemmen
Banco De Gaia heeft dit jaar een nieuw album
( Na 7 jaar stilte )
LimeLou
-
- 2048 berichten
- 777 stemmen
Hallo mensen, ik vroeg me af of jullie misschien wat goed advies hadden op het gebied van pianomuziek vergelijkbaar met de muziek van Satie, Dustin O' Halloran of andere impressionistische/ minimalistische componisten? Begin mij er in te interesseren, en aangezien dit wel een levendig forum is, lijkt mij dit de juiste plek om dit te vragen. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Voor het eerst een concert in de Arena gezien. Muse. Best aardig. Akoestiek was minder slecht dan gedacht qua galm, maar het klonk wel onaangenaam. Speakerkasten worden niet voor niets niet van beton gemaakt. Zang slecht hoorbaar en bas niet voelbaar. Kwam al met al beetje over als een te zacht opgeblazen luchtballon.
Concert afgelopen december inde Ziggodome was veel beter. En man, man, man wat is dat gebouw lelijk, zit uit architectonisch esthetisch oogpunt echt niets moois aan. rommelig. Verder wordt je er ook afgezet met 3,50 euro voor een kleintje pils en arena kaarten die je onmogelijk tot 0 kan uitgeven. Was eens, maar nooit weer.
Bakema NL
-
- 858 berichten
- 118 stemmen
Nieuwe cd'tjes van de afgelopen tijd...

Anthony Rother - Simulationszeitalter.

Jex Thoth - Blood moon rise.

Parliament - The clones of Dr. Funkenstein.

dimi303
-
- 3418 berichten
- 3665 stemmen
Vic Chesnutt, wat een fantastische artiest was dit. Enkele malen live aan het werk mogen zien. Dit jaar zal het vier jaar zijn dat de man zich van het leven beroofde door een overdosis medicatie.
R.I.P. Vic!!!!
dimi303
-
- 3418 berichten
- 3665 stemmen
Hoe zou de nieuwe hit van Daft Punk klinken door de jaren heen? Hier is het antwoord.
[embed]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=3r3BOZ6QQtU[/embed]
MRDammann
-
- 661 berichten
- 3560 stemmen
Een prachtige vertoning van Mumford & Sons en Elvis Costello van het Springsteen nummer 'The Ghost of Tom Joad'
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2364 stemmen
Vooralsnog het mooiste nummer van het jaar.
dimi303
-
- 3418 berichten
- 3665 stemmen
De volledige stream van het album al beluisterd? Het zou wel eens kunnen zijn dat het beste nummer van het jaar verandert.