- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote muziektopic
Het grote muziektopic
maxcomthrilla
-
- 15578 berichten
- 2843 stemmen
(Zie ook De Speld hierover.)
Spijker op zijn kop.....Ook die opmerking over Blof.
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 berichten
- 1715 stemmen
Ben ik de enige die bij het koningslied aan aan prinses Fiona moet denken...?
Bakema NL
-
- 858 berichten
- 118 stemmen
Echt te triest voor woorden. Als je je al niet schaamt voor het land waar je in woont, dan ga je dat wel doen door zoiets wanstaltigs als dit!!! Maar goed, ik zou geeneens meezingen mocht het een fantastische plaat zijn, ik doe niet mee aan dat soort onzin.
En dan die rappers......Bange Frans en Alibi....hoe kun je iets ergs nog erger maken? Zo dus!
Nou ja, kunnen de Belgen ook weer eens om ons lachen.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2364 stemmen
Lange Frans. 
Speciaal voor het koningslied:

eRCee
-
- 13441 berichten
- 1978 stemmen
Ook die opmerking over Blof.
Ach, de haat tegen Blof van sommigen heb ik nooit begrepen. Vooral hun meer ingetogen nummers en dat Imoja-project zijn toch best aardig.
Maar nog even over de tekst van dat koningslied, dat is bijna net zo onbegrijpelijk als de nummers van Blof, of ontgaat me iets? Wie zingt nu eigenlijk tegen wie "ik zal waken als jij slaapt, ik behoed je voor de storm, ik hou je veilig zo lang als ik leef" (ik hou je veilig
) enz. enz. Zingt "het volk" dat de koning toe, of andersom? En in beide gevallen; waar slaat het op?
Bakema NL
-
- 858 berichten
- 118 stemmen
Lol, die huichelaar van een Alibi probeert zijn hachie te redden.....misselijke dolksteek nog even in de rug van Ewbanks die alle shit over zich heen krijgt, maar zeker niet alleen zou moeten staan in de hoon.
Meneer B vond een rap-stukje niks......hahaha, echt serieus.... Grootmoedig als hij is zette hij uiteraard zijn ego even opzij want die commissie wilde het stukje er wel in hebben. Wat een held, het zal je vriend of collega maar zijn. 
Bakema NL
-
- 858 berichten
- 118 stemmen
Het terugtrekken van het lied wordt teruggetrokken. Eeeeehhh, ja.....betekent dus dat het lied wel het officiele koningslied is....volgen we het nog?
Wat een soap.....wat een lol!!!
En dan gaat Joop van den Ende de boel natuurlijk nog even verdedigen, hij heeft Ewbank een knuffeltje gegeven en doorrrr.
Maar wat die man hier nu lult...... Terugtrekken van het Koningslied nu toch weer teruggetrokken :: nrc.nl
Hebben we tegenwoordig weekendscholen? Want als dat lied ergens vrijdag bekend wordt, een dag later wordt teruggetrokken....hoe hebben die scholen dat zo goed kunnen oefenen dan?
Oh....Alibi schijnt vrijdag al gezegd te hebben dat hij niet achter dat rap-stukje stond......komt ie nog net daarmee weg. Maar goed, als je er niet achter staat dan had je eigenlijk op moeten stappen.
Ik wil een parlementaire enquette! .........nah, laat ook maar.

Bakema NL
-
- 858 berichten
- 118 stemmen
Nieuwe cd's...paar nog in pre-order...

Daft punk.

Jess and the Ancient Ones - Astral Sabbat

dimi303
-
- 3418 berichten
- 3665 stemmen
Voor de liefhebbers van het betere ambient werk: ( composer uit Nieuw-Zeeland )
dimi303
-
- 3418 berichten
- 3665 stemmen
Om het met de woorden van de bewakingsagent in de bibliotheek uit de film 'Seven' te zeggen:
HOW's THIS FOR CULTURE??
dimi303
-
- 3418 berichten
- 3665 stemmen
Fabric nr. 69: Sandwell district met op de tracklist:
Onderhond
-
- 87594 berichten
- 12843 stemmen
Je vindt ervan wat je wil, maar in NL zijn er tegenwoordig aardig unieke crossovers te vinden. Dat hardcore op regelmatige basis uit de hiphopwereld samplet is verre van nieuw, maar omgekeerd heb ik de kruisbestuiving nog niet meegemaakt.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
The Opposites doen alles om maar een beetje populair te blijven.
Movie-Addicted
-
- 2221 berichten
- 3435 stemmen
Wat een slap en triest nummer
(sorry dat ik zeg). Ik ben zelf met oldskool opgegroeid, maar een combi van rap en (ik wil het geen eens hardcore noemen).... sjonge jonge
Maar thanks voor de sharing. Ben ik daar ook op de hoogte van 
Bakema NL
-
- 858 berichten
- 118 stemmen
Cd besteld.....werd wel eens tijd deze...nu alweer rot om te vinden...maar gelukt.
Agalloch - Faustian echoes.

Respekked
-
- 6286 berichten
- 1229 stemmen
So, Daft Punk, wat een matige meuk dat nieuwe album.
Ik zet Alive 2007 nog maar een keer op.