- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote "Conspiracy theory" topic
Het grote "Conspiracy theory" topic
mauwiewauwie
-
- 386 berichten
- 0 stemmen
Ik heb meer met 12 11=gekken getal + 12 zitten al 2 maal de 6 in bijna nr van het beest en mauwiewauwie zijn ook 12 letters.
mauwiewauwie
-
- 386 berichten
- 0 stemmen
21 12 2012 is ook 11 maar als je 21 omdraaid heb je ook 12, december is de 12de maand 2012 is het 12 de jaar in de nieuwe milenium om12 minuten over 12.Dan is het einde.
De film the number 23 van joel schumacher met jim carrey,ook lol.
TonyMontana
-
- 394 berichten
- 4803 stemmen
....
Of doe gewoon simpel. Geboortejaar + leeftijd. Altijd 2011.

en in 2012: geboortejaar + leeftijd = altijd 2012
in 2013: geboortejaar + leeftijd = altijd 2013
in 2014: geboortejaar + leeftijd = altijd 2014
....
etc. etc. etc. 
mauwiewauwie
-
- 386 berichten
- 0 stemmen
Zo jij benne slim zeg(lol)
dus als je geboren bent in 2011 +leeftijd is o ben je ook een nul.
Ok ik snap hem!
JacoBaco
-
- 10573 berichten
- 2405 stemmen
Pfff, waren jullie dronken ofzo?? Ik heb een opdracht voor jullie...:
Water, het grootste mysterie op aarde..
mauwiewauwie
-
- 386 berichten
- 0 stemmen
Onze zeeen worden steeds zouter,komt door de mens die produceerd gem per leven 20kilo zout.
Uiteindelijk sterft de aarde door alle zouten die zich opstapelen.
Bedoel deze theorie?
Geef anderst effe een hint!
JacoBaco
-
- 10573 berichten
- 2405 stemmen
Heeft water spirituele eigenschappen?
bozzy
-
- 2161 berichten
- 670 stemmen
JacoBaco
-
- 10573 berichten
- 2405 stemmen
Ja, daar vind je het e.e.a. over water...
Goed tegen de kater overigens.
Maar wanneer gaan we nou is met z'n alle het Illuminati kaartspel spelen? Het is een beetje als Klaverjassen.
mauwiewauwie
-
- 386 berichten
- 0 stemmen
Het kaartspel zal denk ik ook in het ovaloffice in de bureaulade van bush hebben gelegen.
Woehahahaha lol! Als je gaat zoeken vind je altijd wel gelijkingen.net als een dejavu!
mauwiewauwie
-
- 386 berichten
- 0 stemmen
Spirittuele dingen daar doe ik niet aan mee,ik ben niet spiritueel.Zijn al teveel gekken ,ik ben al gewoon gek doe je normaal genoeg.euhh doe maar normaal dan doe je al gek........!
Ik val in herhaling?
JacoBaco
-
- 10573 berichten
- 2405 stemmen
Misschien moet ik mij maar is gaan bezighouden met de echt belangrijke dingen zoals wie The Stig nou werkelijk is. Volgens mij is dit de grootste samenzwering ooit! Hoe durven ze!!
bozzy
-
- 2161 berichten
- 670 stemmen
Who is the Stig? - whosthestig.com
find out.
mauwiewauwie
-
- 386 berichten
- 0 stemmen
Wat kan mij nou intreseren wie de stjg is.Zijn veel belangrijke dingen in de wereld.
Kijk elke film ,als film!En wie er nou een oscar of emmy,gouden,palm/beer/kalf,wint?
Zegt niets over een film! En dat blijkt ook met stemmen anderst had ben-hur wel op nr1 gestaan in MM top 250.Er zijn genoeg hollywoodsterren die nu uit de vuilnisbakken eten waren toen hot en nu not! Ik doe gewoon.
JacoBaco
-
- 10573 berichten
- 2405 stemmen
Minstens 2430 films gezien, maar geen Ben-Hur?
Ik moet wel eerlijk zeggen dat Charlton Heston stoerder is dan The Stig.
mauwiewauwie
-
- 386 berichten
- 0 stemmen
Ik heb Ben-Hur(1959) wel gezien maar films die een 5 vredienen stem ik niet op,dat is prive!
Ik heb 5 sterren films op een eigen schrift waaronder ben-hur, amelie, into the wild en nog ongeveer 60 films gaat een ander niet zoveel aan.
JacoBaco
-
- 10573 berichten
- 2405 stemmen
Maar ik dwaal af. Ik moet mijn paranoia even in eren houden.
Het zit als volgt in elkaar:
De elite, het zijn Reptilians en komen niet van de aarde. (Denk aan de serie V) Ik denk alleen wel dat de meeste een soort buitenaardse vorm van autisme hebben, want het zijn controlfreaks. Ze kunnen niet goed functioneren op hun eigen planeet, dus proberen ze het maar hier op aarde. Helaas is dit ze in de loop van vele jaren nog aardig gelukt ook. Ze hebben al van alles in handen gekregen. De banken, de monetaire politiek, de voedsel industrie, de farmaceutische industrie en noem maar op. Dat het Reptilians zijn, is overigens allang bewezen door David Icke, die er stiekem waarschijnlijk gewoon zelf ook 1 is. Maar nog een bewijs is dat iemand die werkzaam was in het witte huis, president Bush een keer in een Reptilian heeft zien veranderen. Nou, hoe veel meer bewijs wil je nog meer?
Maar wat is er nu aan de hand? Ze, (de Reptilians) raken een beetje in paniek bij het idee dat er straks nog veel meer mensen zijn op aarde en dit is absoluut niet de bedoeling, want stel je voor dat ze de controle verliezen. Maar hoe pak je zo'n probleem dan aan? Dat is heel simpel. Creëer zelf problemen en chaos, maar kom uiteindelijk wel zelf met de oplossing. Dus het is niet zo dat zij ons de RFID-chip opdringen, nee die willen wij gewoon zelf. Maar ja, eenmaal zo'n chip en ze hebben ons waar ze ons hebben willen. Alles wat we doen, wordt geregistreerd, geen privacy meer en we zijn volledig transparant. Maar het is wel veilig en daar gaat het om.
Op het internet is al veel te vinden over de FEMA kampen. Met name in de VS zit het er al helemaal vol mee. Waar dienen deze kampen voor? Ten eerste kun je op de Georgia Guidestones al lezen dat de wereldbevolking onder de 500 miljoen moet blijven, dus er moeten 6,5 miljard mensen dood. En de (geplande) derde wereld oorlog zorgt er vast wel voor dat er miljarden mensen doodgaan. Alles gaat naar de klote. Einstein zei het al: Niemand weet met welke wapens de derde wereldoorlog zal uitgevochten worden, maar de vierde zal beslist worden met stokken en stenen. Al denk ik niet dat er ooit een vierde wereld oorlog komt, maar het gaat even om het idee.
Dus dit staat ons te wachten. Geef je huisdier nog maar een lekkere knuffel, want het kan zeer binnenkort de laatste keer zijn dat je hem ziet. En accepteer die chip nou maar gewoon, want anders word je in zo'n FEMA kamp gesmeten en daar wil je echt niet zijn. Sowieso moet je alle dansjes van Lady Gaga uit je hoofd leren en wanneer je fouten maakt, wordt je zwaar gestraft. Om je een idee te geven: De inquisitie destijds is een picknick in vergelijking met dat. Waarschijnlijk moet ik daar 11x per dag de film Batman & Robin kijken en mag ik niet vaker dan 11x per minuut knipperen met mijn ogen. Gemiddeld knipper je 10 tot 15 keer per minuut, dus dat is gelukkig nog wel te doen.
Anyway,... Succes!!
boozebelly
-
- 1428 berichten
- 1905 stemmen
Het zit als volgt in elkaar: .....
Jij moet plotschrijver worden voor Southpark 
JacoBaco
-
- 10573 berichten
- 2405 stemmen
Nou, zo hoog is mijn niveau nou ook weer niet...
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Waar blijven de 'Samsung zit achter de dood van Steve Jobs' conspiracies?
JacoBaco
-
- 10573 berichten
- 2405 stemmen
Dat is toch al lang bekend. 
Niet de kanker heeft Steve Jobs vermoord, maar de farmaceutische industrie (zoals u weet bestuurd door Satan!). Jobs had gewoon veel Bach bloesemthee moeten drinken en haaienvinnen-diëten moeten volgen, dan had hij nu nog geleefd.
mauwiewauwie
-
- 386 berichten
- 0 stemmen
Nee hoor Bill Gates heeft Steve Jobs in zijn kelder zitten om ideeen te verzinnen voor Microsoft.
En we hebben geen reptilians nodig om ons uit te roeien dat doen we zelf wel.
Marsmannetjes woehahaha wat een giller.
ps Ik ben zelf ook een (reptilian) ssssssstt.Vandaar al die info.
VHS1975
-
- 348 berichten
- 70 stemmen
Nee hoor Bill Gates heeft Steve Jobs in zijn kelder zitten om ideeen te verzinnen voor Microsoft.
En we hebben geen reptilians nodig om ons uit te roeien dat doen we zelf wel.
Marsmannetjes woehahaha wat een giller.
ps Ik ben zelf ook een (reptilian) ssssssstt.Vandaar al die info.
Bill Gates? je bedoelt zeker Steve Ballmer. 
mauwiewauwie
-
- 386 berichten
- 0 stemmen
Zelfde (Steve Ballmer/Bill Gates) Gates heeft nog steeds de touwtjes in handen bij Microsoft!
Heel Microsoft is een grote Conspiracy/diefstal/plagiaat/oplichters praktijk!
Microsoft is alleen al groot geworden door die praktijken.Progameurs wegkopen,progamma's jatten,ect etc.Dat is ook de rede dat bill op moest zouten bij Microsoft.
Anderst hadden ze hem opgeknoopt in de rechtszaken die tegen hem cq(Microsoft)liepen.
Waar ook onder andere monopoly positie bepalingen ,door ideeen te jatten en kleine progamma's op/weg te kopen,van concurenten.(bedrijfsspionage)!
JacoBaco
-
- 10573 berichten
- 2405 stemmen

Snap het niet. Complotten op zo'n hoog niveau bestaan niet eens. Of bestaan alleen de complotten die te ver gezocht zijn niet? Ik ga ook een complot realiseren wat te ver gezocht is. Kan ik lekker m'n gang gaan, want niemand geloofd dat het een complot is. 
mauwiewauwie
-
- 386 berichten
- 0 stemmen
De olie in Irak op? Ja als de olie op is,dan is Iran aan de beurt! Dus ze hebben wel weer een smoesje! Dus nederland kijk maar uit met jullie waddenzee want daar schijnt ook een groot olieveld te liggen!
Dan is jacobaco het argument om binnen te vallen met al die conspiracy plotjes evenals Mauwiewauwie met zijn contra-Amerika propaganda!
woehahhahahaa En baco kijk jij nu ook maar uit want mischien ben ik ook wel een C.I.A F.B.I N.S.A mannetje dat hier ook iedereen in de gaten moet houden.
Want een 43 jarige die ineens op MM allemaal theorietjes ophoest en een top 10 heeft om te gillen(ik dus) die overal anti op reageert ? Die moet wel iets te maken hebben met Europol Interpol etc etc..........
Dus bij deze jullie zijn gewaarschuwd? Want alles wat je schrijft ,wil en kan tegen je gebruikt worden in a court of law..........oeps?
mauwiewauwie
-
- 386 berichten
- 0 stemmen
LAATSTE NIEUWS BRAD PIT PROBEERT STAATSGREEP TE PLEGEN.............
Gewapend met 1000den wapens ..........
Volgens hollywood voor een film............ja ja?
Een nieuw complot?
JacoBaco
-
- 10573 berichten
- 2405 stemmen
58.226 Amerikaanse soldaten dood als gevolg op de Vietnamoorlog.
2.977 (excl. kapers) doden als gevolg op de 9/11 aanslagen.
Hey wat raar, waarom is 5+8+2+2+6 geen 11? en is 2+9+7+7 ook geen 11? Maar dat ter zijde dan maar.
Reden voor de betrokkenheid Amerika in Vietnam. Het werd o.a. noodzakelijk voor de VS om hun geloofwaardigheid te bewijzen. Het terugdringen van het communisme werd daarbij steeds minder belangrijk.
Wat leuk! Het duurde maar bijna 20 jaar met als resultaat: 58.226 gesneuvelde Amerikanen. En J.F.K. verdiende het dus ook gewoon om te sterven. Waardeloze president!!
Waarom zou Amerika namens de baard van Gandalf bijna 3000 mensen opofferen om een oorlog te ontketenen omdat er nou eenmaal machtige profiteurs hun zin doordrijven?
Zo'n 58.000 Amerikaanse soldaten laten doodgaan omdat Amerika zijn geloofwaardigheid wil bewijzen, is geen probleem natuurlijk, want daar hebben ze nou eenmaal voor getekend. 3.000 (onschuldige burgers) dood is pas echt verschrikkelijk. Daar zal Amerika natuurlijk nooit zelf voor zorgen. Oké, ik snap het. Probleem opgelost. 
mauwiewauwie
-
- 386 berichten
- 0 stemmen
(excl kapers) Ja dat klopt want die leven nog schijnen wel de vliegtuigen te hebben bestuurt van afstand radiografisch!
JFK is vermoord door bobby Kennedy!En bobby is weer vermoord door de familie van Marylin Monroe! Bobby had ook Politieke ambitie!En kon geen 4 jaar wachten
En de vietnam oorlog was een verkeerde afslag (cambodia)was uiteindelijk het doel van de Amerikanen.Om div nieuwe wapens te testen oa Napalm M-16 Agent Orange M-60 Heuy helicopter,en nog veel meer speelgoed.
Gebruiken ze nu andere landen voor oa Afganistan,Irak,Syrie en natuurlijk binnenkort Iran!