• 15.742 nieuwsartikelen
  • 177.914 films
  • 12.203 series
  • 33.971 seizoenen
  • 646.886 acteurs
  • 198.968 gebruikers
  • 9.370.253 stemmen

Het grote "Conspiracy theory" topic

zoeken in:

JacoBaco

• 10573 berichten
  • 2405 stemmen

Darwin lag op zijn sterfbed en zei: Sorry, mijn theorie klopt niet. Of is dit een complot? Darwin heeft de basis gelegd voor de evolutie en dankzij voortschrijdend inzicht is de evolutie nu een feit. Ben ik het niet helemaal mee eens. Ik zeg micro evolutie bestaat en macro evolutie niet. Wetenschap kloot maar wat aan en ik maak dankbaar gebruik van de wetenschap, maar ergens bestaat het ook gewoon niet voor mij als je tenminste begrijpt wat ik bedoel.

Evolutie voor dummies. Plaatjes bekijken van overgangsvormen.

God voor dummies. De bijbel

Windows voor dummies.

Het is er allemaal. En voor de 1 bewijst de bijbel met daarin o.a. de vele profetieën helemaal niets en voor mij bewijzen plaatjes van vissen met een snavel helemaal niets. Wetenschap houd niet op. Ineens is er weer iets gevonden wat sneller gaat dan het licht. Moeilijk of makkelijk doen over bewijzen en/of theorieën is irrelevant. Wat relevant is, is dat macro evolutie bullshit is. Er zijn duizend soorten spinnen, maar een spin blijft een spin.

P.S. De tweede van onder lijkt wel een beetje op mij trouwens.

Het onderste plaatje is overduidelijk een Pokémon.

mauwiewauwie

• 386 berichten
  • 0 stemmen

En daarom gaat het ook over theorien! Ik kijk veel amerikaanse conspiracy theory's

en ik houd in het achterhoofd dat die gasten gek zijn!

Want anderst wordt je het zelf. Bijv die 9/11 theory ,door president bush en consorten!

Als je dit gelooft dan ben je echt de weg kwijt.3500 mensen offeren voor een paar terorristen?

De staatschulden zijn daardoor zo hoog opgelopen dat amerika aan de afgrond van een faillietsement staat! Als je met 1 theorie komt die niet onderbouwd komen er steeds meer!

JacoBaco

• 10573 berichten
  • 2405 stemmen

Het is heel simpel en het maakt mij (uiteindelijk) ook niet zo heel veel uit wat een ander denkt. Het is echter soms wel is leuk om erover te bakkeleien, maar we geloven wat we willen geloven. En veel van onze kennis is gebaseerd op wat andere ons wijsmaken. De media is waar haast iedereen op vertrouwd, dus is het vanzelfsprekend betrouwbaar toch? Stel je voor dat de VS zelf achter de 9/11 aanslagen zit. Dat gelooft toch niemand. Precies, daar zijn de mensen met macht zich ook van bewust, dus kun je het alleen al om die reden doen. De politiek achter de schermen bestaat zogenaamd niet omdat zoiets ''officieel'' gezegd wordt op TV. De 2e reden is, we willen niet geloven dat het zo is. En zo heeft iedereen een persoonlijke voorkeur en logica om in hetgeen te geloven waarin hij wil geloven, maar vergeet niet, veel van onze kennis is gebaseerd op die van een ander en zo kun je 6000 jaar teruggaan en dan is kijken hoe corrupt het nu wel of niet is geworden. Officieel op grote schaal bedoel ik dan. En ja, ik geloof in mensen die bepalen wat er gebeurd en alleen zij worden er beter van en niet wij. Dit op wereldwijd niveau. Geld, bezit, macht. De sleutelwoorden. Dat de staat naar de klote gaat vanwege de oorlog boeit ze niet. Zolang zij er maar flink aan verdienen. En wie weet is hun einddoel wel om iedereen te laten chippen, want dat is de enige oplossing wanneer alles hopeloos lijkt. Hoe doe je dat: Creëer een probleem, maar kom ook zelf met de oplossing. The New Order is waar niemand in geloofd, maar ik sluit het niet uit.

De Vietnamoorlog heeft meer slachtoffers gekost dan de Two Towers. Een ook de Vietnamoorlog is grotendeels gebaseerd op profiteurs. Natuurlijk wordt er een vaak een simpel excuus gegeven voor oorlog zoals terrorisme en/of religie, maar de reden waar het uiteindelijk omgaat, wordt verzwegen. Die gasten houden er een geheime agenda op na en als wij dat niet geloven, vinden ze dat allemaal maar fijn.

riesma

• 3706 berichten
  • 3081 stemmen

starbright boy schreef:

Creationisten (en vele anderen) maken bij bosjes een denkfout: namelijk de betekenis van het woord theorie in de wetenschap. Steeds kom je het weer tegen.

Het is inderdaad hun verkeerde interpretatie van zoveel zaken van de wetenschap: de terminologie, defninities, processen, beleid, verklaringen et cetera. En aan de hand van die interpretaties gaan ze zoeken naar (idem verkeerd geïnterpreteerde) 'bewijzen' en 'feiten', al dan niet uit diezelfde wetenschap gehaald - want dan kloppen die specifieke theoriën weer wel -, om hun eigen misverstand te ontkrachten en dat op de wetenschap te projecteren.

JacoBaco

• 10573 berichten
  • 2405 stemmen

In de wetenschap is een theorie een toetsbaar model om je wetenschappelijk waarnemingen (het bewijs dus) mee te verklaren en is niet een vaag idee waar je daarna bewijs bij gaat zoeken.

De wetenschappelijke waarnemingen op dat moment ja. Ofwel het blijft (vaak) een vaag iets, want vervolgens komen ze weer met iets totaal anders. Dat noemen ze voortschrijdend inzicht. Lekker makkelijk weer en een te slap excuus om je theorieën te waarborgen. En zo werkt dat voor iedereen. Ja, ook voor mij. Iedereen heeft altijd wel een excuus en/of een verklaring om zijn feiten te rechtvaardigen. Een vriend van mij maakt het zelfs helemaal bont, want hij zegt: Feiten bestaan niet. Dus het is een feit dat feiten niet bestaan? Maar ik snap wel wat hij ermee bedoeld. We zitten met 7 miljard mensen op aarde en de feiten spreken elkaar tegen, maar een feit is iets wat vaststaat en is onveranderlijk. Dus hoe kunnen ze elkaar dan tegenspreken? Vanwege verkeerde interpretaties zeker. Jaja, dat is wat we er zelf van maken. Gewoon tegen jezelf zeggen, ik heb gelijk. Doen we (bijna) allemaal. Af en toe bij hoge uitzondering geven we ons ongelijk toe. En komt ie weer: Je kan je fouten niet willen toegeven uit onzekerheid, maar ook uit arrogantie. Is hij nou zo briljant of gestoord? Is hij nou zo arrogant of zo onzeker? Het kan heel nauw met elkaar verbonden zijn.

Laten we het er gewoon op houden dat als je teveel op wetenschap vertrouwd, dan ben je niet goed bezig. Net als die macro evolutie onzin, dat is gewoon iets waar ze niet uitkomen, maar het wel voorelkaar hebben gekregen om veel mensen in deze onzin te laten geloven. Macro-evolutie is een feit? Nee.

Maar zoals Boordappel niet lang geleden de wijze opmerking maakte: Iedereen heeft het recht zichzelf voor de gek te houden. Dit kan iedereen op zichzelf toepassen inderdaad, dus ook Boordappel houd zichzelf op zijn persoonlijke manier voor de gek.

Leuk artikel uit de wetenschap

Bevestigd: kosmologisch principe klopt niet; Universum niet volmaakt rond « Visionair.nl

mauwiewauwie

• 386 berichten
  • 0 stemmen

Ik zeg ook niet dat elke complottheori onjuist is maar exposieven in de twintowers!Waar zoveel mensen werkten,die moeten dat opgemerkt hebben.

Dat die terorristen een vliegopleidig genoten hebben van de C.I.A geloof ik wel.

Die c.i.a heeft div opleidings centra's waar moslims opgeleid werden om te infiltreren bij terorristen maar, kwamen dan zelf achter de waarheid en gebruiken die opleiding van de c.i.a tegen de amerikanen.Wie een kuil graaft voor een ander. En ja natuurlijk zijn vele mensen gebaat bij wapendeals en oorlog,maar zo'n grootschalige operatie als 9/11 kun je nooit geheim houden! Er zouden toch mensen uit de schoot klappen omdat velen na 10 jaren toch schuldgevoel zouden krijgen! A een andere president ,verandering van spijs doet eten(praten).

B zouden de tegen kandidaten van bush dit in hun verkiezingscampagne zeker gebruikt hebben.

C al is een leugen nog zo snel de waarheid achterhaald hem wel(10 jaar verstreken).

D de bewijslast van die complottheorien zijn wel heel flinterdun.

Maar aan de andere kant kan het wel gebeurt zijn want amerikanen spelen veel verotte speletjes!

En de meeste mensen(meute) geloven toch alles wat de terorristen in het witte huis zeggen!

Dat is ook het fijne van democratie dat je er over kan discuteren.

Lang leve de democratie,maar de superrijken hebben ook niets meer als amerika failiet is.

JacoBaco

• 10573 berichten
  • 2405 stemmen

De Illuminati, Skull & Bones, de Vrijmetselarij, The Bilderberg Group, de 13 Satanische bloedlijnen, De Bohemian Grove, etc. etc. Het is aan jou om te bepalen hoeveel invloed deze genootschappen hebben. Vind je het onzin, dan vind je het onzin. Zie je ze als een serieuze bedreiging op grote schaal, dan zie je ze als een serieuze bedreiging. Bush senior had het op 11 september 1990 al over de N.W.O. Stapje voor stapje wordt dit werkelijkheid en het gaat zo langzaam dat we het niet eens helemaal in de gaten hebben. Maar nogmaals, ik maak mij er niet druk om. Ik vind het geinig om er is over de praten en dan zien we wel wat er gebeurd. Wij weten nu eenmaal niet precies wat de politiek achter de schermen uitspookt. Het blijft vaak gissen en omdat wij het niet precies weten, houden we er allemaal onze eigen persoonlijke waarheid op na.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4082 stemmen

Omschrijf de term paranoia is JacoBaco

JacoBaco

• 10573 berichten
  • 2405 stemmen

Waanzin, vorm van chronische geestesstoornis waarbij waanvoorstellingen en hallucinaties optreden.

mauwiewauwie

• 386 berichten
  • 0 stemmen

Natuurlijk bepalen de superijken de macht ,want geld is macht.Daarom zijn er in Amerika ook zoveel lobyisten,die zorgen voor geld om de verkiezingen te betalen.

Eindoel congressen ,senatoren die de wet bepalen om te kopen via lobyisten.

Elke nieuwe wet wordt bepaalt door lobyisten!

Is in nederland verboden maar in de USA een gewone zaak/manier.

Noemen ze hier steekpenningen! De meeste superrijken zijn dat geworden door wetten op te stellen om hun te beschermen.In nederland moet je ontschuld bewijzen.In amerika is de wet zo gecompliceerd dat ze zelf niet meer weten ,hoe deze toe te passen. kijk maar na diplomaten die zijn onschendbaar staan dus boven de wet? Die kunnen doen wat ze willen met superrijken op de achterban kunnen die alles te werkstellen wat ze willen! Iedereen loopt te zeuren over vele wetten die zijn gemaakt.Aan elke wet zit een keerzijde,en zal ook altijd zo zijn en blijven.

Yinng en Yang licht/donker goed/kwaad geld/armoede enz enz.

In de grote wereld is het ieder voor zich zelf, winaars en verliezers.Aleen zijn de superrijken altijd winaars en de normale, jan met de pet altijd de verliezers. En natuurlijk zijn er ook uitzonderingen maar die worden jaren later als nog wettelijk omgevormd door de politiek.

Je moet je redden met de riemen die je heb.

JacoBaco

• 10573 berichten
  • 2405 stemmen

Door alle complotten zie je door de bomen het bos niet meer. Mindcontrol? Michael Jackson wel of niet vermoord. Zo ja, waarom? J.F.K. vermoord. Waarom? Had dit iets met Vietnam en Cuba te maken? Prinses Diana vermoord? Zo ja, waarom? 9/11 een inside job? Zo ja, waarom? Om een oorlog te ontketenen? Waarom? Het vergroten van het militaire budget en het eenvoudiger beperken van de burgerlijke vrijheden? Marilyn Monroe vermoord in opdracht de Amerikaanse regering? William Shakespeare was in werkelijkheid sjeik Zubair uit Irak? Sommige interesseren mij echt geen ene ...... .

JacoBaco

• 10573 berichten
  • 2405 stemmen

Zelf zit ik al een tijd te zeuren over die RFID-chip en deze breng ik dan in verband met de NWO.

En niet lang geleden, kwam ik dit tegen:

De Amerikaanse wet die in maart 2010 is ondertekend en daarmee van kracht is gegaan, zegt het volgende:

Het proces zoals in de wet is opgenomen, zal starten in “december 2012”. Deze nieuwe wet verplicht het inbrengen van een RFID (radio frequentie identificatie) chip bij alle Amerikaanse burgers. Deze chip zal niet alleen uw persoonlijke informatie bevatten, met op afstand volgbare technologie, maar zal ook worden gekoppeld aan uw bankrekening. Geen enkele Amerikaan mag meer naar het buitenland reizen zonder deze chip. En let op; pagina 1004 van deze nieuwe wet (daar staat wanneer het moet worden ingevoerd), zegt, en ik citeer: “Niet later dan 36 maanden na de datum van ondertekening”. Het is nu nationale wetgeving dat ons verplicht vanaf 23 maart 2013 met een onderhuidse RFID chip te leven. Het testen begon met implantaten onder de huid van de hand.

In de bijbel staat een leuk stukje:

'En het [beest uit de aarde] maakt, dat aan allen, de kleinen en de groten, de rijken en de armen, de vrijen en de slaven, een merkteken gegeven wordt op hun rechterhand of op hun voorhoofd, en dat niemand kan kopen of verkopen, dan wie het merkteken, de naam van het beest, of het getal van zijn naam heeft. Hier is de wijsheid: wie verstand heeft, berekene het getal van het beest, want het is een getal van een mens, en zijn getal is zeshonderd zesenzestig.' (Openb. 13:16-18)

Barcode

Hebben ze hun inspiratie uit de bijbel gehaald? Dan vind ik wel dat ze er een twist aan moeten geven. Niet het voorhoofd of de rechterhand, maar dan expres de linkerhand.

Ridiculiseren is toegestaan.

mauwiewauwie

• 386 berichten
  • 0 stemmen

Pupupupuput it in there aaaaaass zou porky pig zeggen,ze worden steeds gekker uit naam van........?

JacoBaco

• 10573 berichten
  • 2405 stemmen

Geen idee.

The truth is in the eye of the beholder.

Stephan

• 7890 berichten
  • 1387 stemmen

Hey JacoBaco...

(afbeelding)

JacoBaco

• 10573 berichten
  • 2405 stemmen

Mijn alu hoedje is veel mooier dan die van haar.

maxroelofs

• 2838 berichten
  • 1659 stemmen

JacoBaco schreef:

Waanzin, vorm van chronische geestesstoornis waarbij waanvoorstellingen en hallucinaties optreden.

Kan zo het woordenboek in

mauwiewauwie

• 386 berichten
  • 0 stemmen

JacoBaco schreef:

Door alle complotten zie je door de bomen het bos niet meer. Mindcontrol? Michael Jackson wel of niet vermoord. Zo ja, waarom? J.F.K. vermoord. Waarom? Had dit iets met Vietnam en Cuba te maken? Prinses Diana vermoord? Zo ja, waarom? 9/11 een inside job? Zo ja, waarom? Om een oorlog te ontketenen? Waarom? Het vergroten van het militaire budget en het eenvoudiger beperken van de burgerlijke vrijheden? Marilyn Monroe vermoord in opdracht de Amerikaanse regering? William Shakespeare was in werkelijkheid sjeik Zubair uit Irak? Sommige interesseren mij echt geen ene ...... .

Get a life " zeggen wij hier nuchter maar in de states hebben somige mensen geen leven!

Die zoeken overal complottheorien achter vorm van "a life" maar het wordt me te heet onder de voeten.Op deze wazige manier denken mensen op forum's ook in de gaten gehouden worden.

Big brother is wacthing us(1984).Kijk voor een nuchter mens is het moeilijk te snappen die kunnen niet denken, die leren uit boeken die de scholen hun voor schrijven.Zitten allemaal op de zelfde dingen te tobben! Iemand die veel geld heeft wordt eerder serieus genomen,omdat hij meer te verliezen heeft.Dus die komt niet zo gauw met plottheorien,maar verstrooit eventueel wel info naar mensen die makkelijker te beinvloeden zijn?Deze wat minder begaafde mensen komen dan met plottheorien naar buiten.

Als deze serieus genomen worden kan de slimmere aangever altijd ontkennen.

Omdat deze meer macht/geld heeft wordt deze dan wel gelooft.

En dombo voor gek gezet en wordt nooit meer serieus genomen.

JacoBaco

• 10573 berichten
  • 2405 stemmen

Ik laat de waarheid wat complotten betreft sowieso in het midden. Veel mensen hebben meteen zoiets het is onzin, want het is te ver gezocht en bovendien hebben ze op het nieuws gehoord dat het niet waar is en het nieuws op tv en de kranten liegen natuurlijk nooit. De alternatieve media is gek. Ik heb al vele complotten gelezen en inmiddels hoor ik natuurlijk al lang thuis in het gesticht.

Maar 9/11, de moord op JFK, de farmaceutische industrie zijn complotten die ik toch wel serieus neem. Oja, en natuurlijk mijn hoedje wat mijn hersenen beschermd tegen invloeden van elektromagnetisch velden, gedachtelezen en/of gedachtebeheersing.

mauwiewauwie

• 386 berichten
  • 0 stemmen

De enige grote conplottheori die ik wel geloof is de film gashole.

Over de grote olie-maatschapijen(rockingfellers)deze naam niet voledig schrijven op het www.Want dit zijn echt machtige mensen.Ik weet dat veel woorden op het www worden uitgefilterd op Ip adressen met betrekking tot terroorrisme dus met dubbel O net als pluutoniuum met 4U.

Ik heb niets te vrezen ben geen terroorrist en heb geen pluutoniuum ,maar neem toch het zekere voor het onzekere!

En schrijf deze woorden met spellingsfouten.Ik ben ook blij dat jaccccobacccco,veel opzoekt en plaats op dit forum, ik durf al jaren niet meer op deze site's in te loggen big brother is watching us.

maar ik ben niet paranoia.

IK ga er nu mee kappen want ik heb al te veel geschreven/prijsgegeven.

WOEHAHAHAHA.

lol

JacoBaco

• 10573 berichten
  • 2405 stemmen

Nog 1 tip. Niet te veel kraanwater drinken, want daar zit fluoride in en als je te veel fluoride binnenkrijgt, word je dom. Voor mij is het al te laat, maar bij deze ben je gewaarschuwd !!

mauwiewauwie

• 386 berichten
  • 0 stemmen

net als cloor en jodium om zo genaamd de leidingen vrij te houden van kalk en radioaktiefietijd.

JacoBaco

• 10573 berichten
  • 2405 stemmen

We gaan er allemaal aan!! 12 jaar geleden.

mauwiewauwie

• 386 berichten
  • 0 stemmen

Ik niet ik drink alleen cola van de lidl die is nog van bronwater gemaakt.En bevat geen toxines en zuiveringsstoffen.Als oestrogeneferomonen die ons(leek) sterriel moeten maken om zo de new order zuiver te houden over 300 jaar.

Want die new order, die komt er dat staat vast! Maar eerst nog even wachten tot alle voorspelingen van nostrodamuus uitgekomen zijn.Niet te vergeten die voorspelingen van de maya's dus 1 januari 2013 dan begint de new order met het koren van de kaf te scheiden.

IK heb geluk en heb al een onderzeeeer in de schuur staan voor als (2012)eindigdt.

Ik heb nog 2 kaarten te koop kosten 50000 euri.

geld kan je storten op een niet te traceren rekening nr op de kaaimaneilanden in timboektoe dus niet allemaal tegelijk heb maar 2 kaarten dus met te veel aanmeldingen gaan we loten je bent wel je geld kwijt als je wordt uitgeloot.

ps zijn altijd wel gekken die geld storten dus op giro 555 tnv gekerdan gek.

mauwiewauwie

• 386 berichten
  • 0 stemmen

(555)=neighbour of the beast.

JacoBaco

• 10573 berichten
  • 2405 stemmen

Wel goed je bronnen checken mauwiewauwie! 21 december 2012 is door de illuminati bedacht om ons geen rekening te laten houden dat de Maya kalender eigenlijk op 28 oktober 2011 eindigd. Verdomme, da's over 3 weken.

En pas ook op voor de datum 11-11-11. Binnen de vrijmetselarij is het getal 11 heel bijzonder, want 1+1=2. Ik bedoel 11.. of toch 3? En 11-11-11 = 3 x 11 en binnen de vrijmetselarij is 33 graden een hele hoge rang. Vrijmetselaars van de 33e graad en alleen zij weten hoeveel 1+1 is.

Dus in 2011 gaat het mis vanwege het getal 11. Kijk maar... Neem de laatste 2 cijfers van je geboortejaar en tel daar de leeftijd bij die je dit jaar wordt,.....ook al verjaar je pas in december.........je zal zien dat het samen 111 vormt.

Ondertussen gezien dat het enkel geld voor mensen met geboortejaar tot 1999.

Mensen met een geboortejaar vanaf het jaar 2000 komen steeds uit op 11.

Of doe gewoon simpel. Geboortejaar + leeftijd. Altijd 2011.

JacoBaco

• 10573 berichten
  • 2405 stemmen

P.S. Wel klote voor de mensen die op 23 maart 2013 graag die RFID-chip willen. Die vlieger gaat dus mooi niet op.

Ik ga naar de kroeg en hoop ik vandaag uit mijn geheugen weg te drinken.

JacoBaco

• 10573 berichten
  • 2405 stemmen

Maar laat ik nog even afsluiten met het getal 11.

Door louter toeval zitten er 911 dagen tussen de aanval op de Twin Towers in New York en de bomaanslagen in Madrid.

Sinds de tragedie in New York op 11 september, 2001, wordt de mensheid achtervolgd door nummer 11.

Enkele ‘toevalligheden’:

De datum van de aanval was 11 september of 9+1+1 =11, en ‘11 september’ bestaat uit 11 karakters. Ook is 911 het alarmnummer voor ongevallen in de Verenigde Staten.

11 september is tevens de 254ste dag van het jaar. Tel deze getallen op: 2+5+4=11. Na 11 september zijn er nog 111 dagen over voor het nieuwe jaar begint.

De twee torens zien er uit als een ‘11’.

Het eerste gekaapte vliegtuig had het vluchtnummer AA11. Zet ‘AA’ om in cijfers en je krijgt… 11.

De Yahoo website bevestigt dat de naam van de kaper en de piloot Mohamed Atta was. Een naam van 11 letters. In het vliegtuig zaten 92 personen, 9 + 2 = 11, waarvan 11 bemanningsleden: 2 piloten en 9 stewardessen.

New York is ook de 11e staat die is toegevoegd met de creatie van de Verenigde Staten.

De term ‘Trade Centre’ bestaat uit 11 letters. ‘Skyscrapers’ (vertaald: wolkenkrabbers) bestaat uit 11 letters.

De eerste toren stortte in om 10:28 am. Tel deze nummers op: 1 + 0 + 2 + 8 = 11.

De eerste brandweerwagen ter plaatse had ook een nummer: 11.

11 Brandweermensen kwamen om van deze brandweerwagen, toen het WTC instorte tot de 11de verdieping.

Er is verklaard dat het vuur pas 99 dagen na de ramp volledig was uitgeblust. 99 = 9 * 11.

En daar komt nog eens bovenop dat het officiele dodental van de ramp neerkomt op 2.801. Tel deze afzonderlijke cijfers ook maar eens op.

Het 2de vliegtuig had 65 passagiers. 6 + 5 = 11.

Osama bin Laden is geboren in Saudi-Arabië (11 letters).

De eerste man die een aanval leidde op het WTC in 1993 was genaamd: Ramzi Yousef. Een naam van 11 letters.

WO 1 eindigde op het 11de uur, van de 11de dag, van de 11 maand.

De eerste man op de maan is daar gekomen met Apollo 11.

Nummer 11 wordt in sommige stromingen gezien als een mysterieus en krachtig getal.

Het blijft een puzzel voor de mensheid. Behalve voor Stephan dan.

mauwiewauwie

• 386 berichten
  • 0 stemmen

Rekening van gekerdan gek is 555 delen door 5 =111+3 maal 1opgeteld is 11 shit ik kan niet rekenen.

Sorry maar ik zit al in de kroeg heb al 11 bier op maal 3 euri is 33 +=9-3=6 maal 3 =18 is 666nr van het beest.

shit ga ook maar kappen.Kom er anderst ook niet meer uit(breezertaal)en drink niet eens breezer.

Stephan

• 7890 berichten
  • 1387 stemmen

JacoBaco schreef:

Maar laat ik nog even afsluiten met het getal 11.

...

Het blijft een puzzel voor de mensheid. Behalve voor Stephan dan.

JacoBaco (8) + man (3) = 11

Wauw...

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.