• 15.735 nieuwsartikelen
  • 177.886 films
  • 12.199 series
  • 33.965 seizoenen
  • 646.886 acteurs
  • 198.951 gebruikers
  • 9.369.792 stemmen

Het grote "Conspiracy theory" topic

zoeken in:

JacoBaco

• 10573 berichten
  • 2405 stemmen

Camping is gestopt. Driemaal is scheepsrecht moet hij gedacht hebben, maar helaas. Hij heeft er in totaal drie keer naast gezeten. En de gedachte erachter zal de Drie-eenheid wel zijn: de Vader, de Zoon en de Heilige Geest. Al het goede komt in drievoud. Maar al het slechte komt ook in drievoud, dus de Duivel heeft misschien wel een voorkeur voor het getal 3. De wet van Murphy laat zien dat het slechte in drieën kan komen. Dus eigenlijk alles komt in drievoud. Waarom? Is dat conspiracy?

We moeten weer terug naar de bron!

Oerknal + evolutie versus God + schepping - astroblogs.nl

JacoBaco

• 10573 berichten
  • 2405 stemmen

Ik zit erover te twijfelen of ik een topic moet aanmaken genaamd mauwiewauwie.

mauwiewauwie

• 386 berichten
  • 0 stemmen

Ach ja, je moet doen wat je niet laten kan ik heb er geen probleem mee ik denk moviemeter wel?Omdat de crew van Moviemeter een serieuse site/forum wil hebben dus ik geef ik je mijn zegen maar denk weinig kans van slagen!.

Maar ik denk niet dat dit lang stand zal houden. Ik zelf zal hier niet in posten om mijn zelf te verdedigen omdat ik daar weinig zin in heb.

Maar ze mogen wel discuteren over wat ik nu eigenlijk in mijn Wartaal/code schrijfstyle nu eigenlijk wil zeggen en een panel van intelecteule psychologen zich gaat buigen over de psychologische onzin wartaal of codec ,codetaal ik allemaal uitkraam.

met de zelfspot en controversiéle denk dat hij/ik leuk ben lol?

"{Dit is totaal overbodig en als mauwiewauwie dit wel kan maar niet wil(nederlandse literiare taal schrijven)vinden wij dit zeer ongepast"} (engeltje/duiveltje op mijn schouders)spelen ook weer op(geweten)knaagt soms wel eens, naar een paar rare statements/onzininge-opmerkingen!

En trouwens dit Conspiracy theory topic begint er toch al aardig op te (lijken).Dat er al zo iets in wording op komst is dus wordt het denk ik maar weer tijd om me zelf weer in het kluizernaars verleden ga verdiepen en mijn totaal af te gaan zondigen omdat er hier ook bijna niet meer wordt gereageerd alle plot theorien zijn al ontkracht opgelost door mauwiewauwie(woehaha) .

Nee jacobaco deze vlieger gaat niet meer op en is aan het neerstorten omdat de/het brandstof/geduld al bij velen op begint te raken en toch weinig tegengas energie in deze eindloze en bodemloze puttheorien weinig tot geen sucses zullen hebben omdat de wereld nu eenmaal niet zit te springen om iemand die zo als ik een nobody te gaan roemen verijken omhoog laten vallen terwijl de fantasie wel zeer hoog en entertaimentswaarde heeft voor eventuele scripts en boeken/film's Want het is niet even zo maar iets wat er in dat dakpanetje schuilgaat van een dom/achterlijk maneke(ik dus).

Ik heb nog Vele Complot theorien maar hebben de mensen er nog wel zin in zo'n Cliché van mensen die andere mensen voor de gek kunnen houden met verhaaltjes (broodje Aap) etc etc.

tenslotte mensen vragen altijd veel om advies en als ik dan een oplossing geeft zeggen ze ja dat kon ik zelf ook wel verzinnen als ik dan zeg nou doe dit dan ook vragen ze wat bedoel je nu eigenlijk? Snap jij het snap ik het ook niet meer,of vragen om een mening en zeggen dan naar mijn mening wist ik wel maar wou het zeker weten, of zijn na een mening boos en komen de volgende dag nog een keer advies vragen en geven dan toe dat ik wel een beetje gelijk had maar ze boos waren op hun zelf en het op mij afreageren.

Mensen ik ben ook maar een mens ik zeg altijd ik geef advies en wat jij/je er mee doet bepaal je voor je eigen!

Zo na al deze wijsheid gaat ik nog maar even een paar filmpjes kijken op het internet

P.s wist iedereen al allemaal dus deze text was een groot cliché

en voor de gene die dit niet wisten let eens op als je in het school gaat!

JacoBaco

• 10573 berichten
  • 2405 stemmen

Mensen die niet in complotten geloven zijn bang voor de waarheid en ze zijn immens naïef. Zo dit heb ik niet gezegd, want het is maar een mening. Welteverstaan een mening van iemand die in complotten geloofd, dus kunnen mensen die niet in complotten geloven mij ook niets verwijten.

mauwiewauwie

• 386 berichten
  • 0 stemmen

Je niveau is aan het dalen maar immers soort zoekt soort maar hier nog een plotje elk jaar verweiderd de maan 38 millimeter van de aarde af .

A Hoe kunnen ze dit weten ze zijn nooit op de maan geweest volgens Stanley Kubrick zijn vrouw omdat de scene's van de maanlanding bij Kubrick in zijn studio geschoten/gefilmt zijn dus een reflector plaatsen en met een laser en dan deze Correcte afstand meten is niet relevant !?

B Als de maan die dus volgens velen de invloed op eb en vloed heeft verliest deze aan kracht en kan dus de vloed en eb fusie/natuurwet over een paar duizend jaar niet meer uitoefenen dus een gemiddelde waterstand kan dan de stroming van de warme en koude waterstroom niet meer hebben en krijgen we om de 41.000 jarige ijstijd/winter

C Als je een glas water heb en je doet er ijsklonten in het volume naar het zelfde niveau staat als dat het ijs is gesmolten dus de wet van newton die op de ijsschotsen drukt is het zelfde als dat de poolkappen zijn gesmolten(inconvient ontkracht)

D Omdat de Aarde rond is en de maan aantrekingskracht heeft op water de aarde dus iets ovaal's moet zijn kan de maan zich dan verweideren van de Aarde het zou eerder anderst om moeten zijn dat de maan steeds dichter bij zal komen IPV te verdwijnen.

E Dit komt omdat de metingen niet goed uitgevoerd worden omdat Pi niet acuraat is en Tau

wat 2 maal aan Pi staat wel de Correcte afstand weer zou geven is kul want de getallen zijn hetzelfde 50x achter de komman als je deze deelt door 2xstraal is Tau.

F Mischien zijn onze aardpolen wel verschoven wat elke 41.000 jaar gebeurd en daarom deze metingen niet correct zijn moet 413.000 zijn en de kortste 100.000 jaar.

G Dit gewoon wetenschappenlijk gelul is om subsidies/fonsen te werven om dus veel werkgelegenheid te creëren en alleen maar wordt geuit omdat ze niet zeker zijn en er zelf een plottheory van maken.

H Nergens meer terug is te vinden omdat hier wel degenlijk een theory geuit is in het verleden die nu geheim wordt gehouden om geen paniek te creëren.

Antwoord geef ik je morgen ,het staat er wel tussen maar verkeert gefomuleert.

met al deze woorden die er staan is een antwoord mogenlijk puzzel ze.

JacoBaco

• 10573 berichten
  • 2405 stemmen

Het is geen complot dit keer. De maan gaat er echt een keer vandoor, maar dat duurt nog zo lang dat de film Saw 11.111.666 al in de maak is, dus we hoeven nog niet in paniek te raken. Antwoord G en H vallen af.

Antwoord C klopt, maar heeft weinig met de maan te maken.

De Grieken wisten een paar honderd jaar voor Christus al vrij nauwkeurig de afstand tussen aarde en maan uit te rekenen dankzij maansverduistering enzo, dus ook antwoord A valt af.

Antwoord E, F.... buitengewoon interessant, maar het is niet het goede antwoord.

Antwoord B of D dus.

Vanwege draaiing ontstaat er kinetische energie ofzo. Door eb en vloed ontstaat er wrijving en daardoor draait de aarde minder snel om haar as. De maan wordt sneller, de aarde langzamer. De dag gaat langer duren. De afstand tussen aarde en maan wordt groter waardoor de maan er over heel lang lekker vandoor gaat. Magneten trekken elkaar aan, maar kunnen elkaar nooit raken. Dus de maan kan nooit steeds dichterbij komen.

De aarde is niet rond, geen sphere, maar bolvormig. Ook niet echt ovaal. In antwoord B en D zitten beide dingen de ermee te maken hebben, dus ik moet toch gokken nu.

Antwoord D klinkt vrij logisch alleen verkeerd formuleerd inderdaad. Daardoor gaat de maan juist steeds net iets verder weg. Maar dat eb en vloed heeft er ook iets mee te maken vanwege de wrijving die ontstaat.

Ik snap er geen hol van. Mijn niveau daalt wederom...

Fuck it, antwoord D !! Al is het eigenlijk antwoord I .... <---- i dus ...

mauwiewauwie

• 386 berichten
  • 0 stemmen

Heb je lang over gedaan jacobaco maar inderdaad duurt nog vele jaren maar uit eindelijk gaat de Aarde eraan aan elk begin komt een eind(ying-yang)dus goed gegokt D

Maar wat een lariekoek van een Intelligentie (is een algemeen begrip uit de psychologie dat een mentale eigenschap beschrijft met veel verschillende functies; zoals de mogelijkheid overeenkomsten en verschillen op te merken in waarnemingen) bron Wikipedia.

hebben ze 25 jaar voor nodig gehad om dit allemaal op papier te zetten ik heb dit tijdens een gesprek op de kleuterschool met een directeur gehad omdat ze dachten dat ik inderdaad een idioot was, dus sinds dien gedraag ik me dan maar als een idioot van af mijn 6e levens jaar doe ik dus gewoon lekker waar ik zin in heb dus zmok(zeer moeilijk opvoedbaar kind) div internaats gehad ,lekker leraren plagen op div scholen nooit geleerd of huiswerk gemaakt 4 diploma's in kok kelner brood&banket en een 3e banketbakkersbediende (omdat deze opleiding voor mij gratis was) heb dit vak nog nooit uitgeoefend en 40 werkgevers gehad in nederland en belgie waar ik zin in had en doe nu nog steeds lekker doen waar ik zin in heb.

mensen willen toch niet vooruit dus gewoon lekker doen waar je lekker zin in heb.Ipv bijv een Extra high evaporated combustion emusifier engin(motor)ontwikkelen waar je 300 kilometer op een liter brandstof kunt halen met 43 aanpassingen aan een verbrandings motor ontwikkeling, maar waarom er wat mee doen net als de mensen die deze aanpasingen ook gedaan hebben aan een auto en deze patenten aan de olie-industrieelen verkocht hebben en nooit meer hoeven te werken en lekker kunnen doen waar ze zin in hebben net als zoveel patenten die opgekocht worden en nooit gebruikt of door ontwikkeld werden/worden.,

Dus mischien bestaat deze ulluminatie wel zo als jij denkt dat deze ook bestaat.

en gaan ze het liefst elke vooruitgang tegen om de mens te regeren/controleren.

Baterijen die 20x langer meegaan accu techniek voor elektromotoren om met het zelfde gewicht als nu ,maar 20x zo ver kunnen rijden/reizen zonnepanelen die die 250x zo efficient zijn.

maar deze techniek die is opgekocht door de oliebranch om de olieprijzen op kunstmatige manier hoog te houden door te beweren dat de fosiele branstof (olie) opraakt.

maar die mensen die dit beweren hebben hoge scholing gehad en hebben masters of een Drs een Bull ,op universiteiten gezeten etc etc dus ja die zullen dit wel allemaal ontkrachten.

Dus al deze complot theories zijn allemaal onwaar en op broodje aap verhalen gebaseert.

En gewoon beweren dat ik gek ben vind ik ook niet zo erg ik ben gewoon pretig gestoort en maak mij daar om ook niet zo druk en wat ik ook voor een kul uit mijn mouw schud is niet relevant inderdaad allemaal bulshit.Ik ben gewoon jaloers.

Maar vraag je zelf eens af waarom er mensen op de wereld elke dag sterven van de honger dorst en ziekte die gewoon verholpen/geholpen kunnen worden rijkdom bestaat niet die wordt in pacht genomen door mensen die zeer inteligent zijn en aan gezien een mens niet inteligent kan zijn de (reptilians) in het leven geroepen hebben en de ulliminatie en nog vele namen verzinnen om zich te verschuilen achter hun groepje die lekker achter een goed bortje eten met een lekker glas Cristal champagne en een dikke Ferrari 430 Scuderia als boodschappen autootje hebben en een zeer dikke Maybach Exelero of Rolls Royce Phantom EWB op de oprijlaan van hun vakantie huisje in San Tropez en een chateau in de bergen van Zwitserland met 10 Bugatti's Veyron EB16.4 in de 10 verschillende kleuren. een boodschappen bootje van 120 miljoen in Monaco Cóte d'Azur waar het liggeld per jaar net zoveel kost als een ministerverdient per jaar.

en nog een aantal prive jets van de firma prive jets van First Class Aviation huren omdat dit fiscaal afgetroken kan worden in zwitserland. als je dan op Tv zegt dat de Armoede bestreden moet worden een traantje wegpinkt bij het zien van kinderen die de hongerdood sterven ja dan snap ik het ook niet meer helemaal. Inderdaad had ik maar een vak moeten leren dan had ik nu niet zo zitten te zeuren? Over onrecht want zo iets als onrecht bestaat niet

Maar als ik in de Spiegel kijk vind ik mezelf beter dan de rest?

Ik hoop dat die superrijken zich net zo voelen op hun sterfbed en geloven dat er voor hun iets bestaat? Ik hoop het voor alle mensen dat dit zo is!

Ik hoef in ieder geval niet zoveel af te leggen als hun en kom net zo ver als hun

zo morgen weer een nieuw verhaaltje van ....mauwiewauwie?

JacoBaco

• 10573 berichten
  • 2405 stemmen

mauwiewauwie schreef:

Heb je lang over gedaan jacobaco.

Helemaal niet, want ik las het pas later op de dag. Vanmiddag lees ik nog even verder.

mauwiewauwie

• 386 berichten
  • 0 stemmen

Het schijn dat Albert Einstein ook als zeer dom bestempeld werd omdat deze ook niet werdt begrepen(of zo als we nu weten, niet begrepen wilde worden als jongen van 12 jaar)

Wat een boer niet kent eet hij niet is hier een goed voorbeeld voor/van.

Al op een zeer jonge leeftijd was kleine Albert altijd afwezig ,en in zijn hoofd alles aan het uitdokteren wat en hoe dingen in elkaar steken?

Wat Albert deed was in feite op een ontdekkingsreis gaan in het onbekende; maar dan in gedachten,van zijn mysterieuze brein die het zelfde was/is als het onze omdat na zijn dood onderzoek naar zijn hersenen zijn gedaan de wetenschappers die daar onderzoek na deden deze conclusie getrokken hebben dat het brein normaal aan het onze was.

Zo vroeg Albert zich al af als 15-jarige hoe hij de aarde zou zien als hij op een lichtstraal mee zou kunnen reizen om onze planeet heen. En de aarde als een achterblijvende klok zou hij dan steeds dezelfde stand van de wijzers blijven zien. Nooit zou hij kunnen worden ingehaald door later vertrekkende lichtstralen. Met andere woorden: de tijd zélf zou tot stilstand komen.(voorloper van het tijd-continium experiment die later de relativering theori zou worden)

Door dit soort gedachte-experimenten maakte Einstein vaak een dromerige en afwezige indruk. Op school kreeg hij de naam ‘dom en achterlijk’ te zijn. Toen op zijn 15e Albert toelatingsexamen deed voor het Polytechnisch Instituut in Zwitserland, verbaasde de familie Einstein zich erover dat hij zakte. Doch een jaar later wel toegelaten werd als student in de wis- en natuurkunde vonden zijn mede familieleden en vrienden een merkwaardige zaak. College lopen deed hij in het algemeen niet: hij leende dictaten van zijn medestudenten en bracht de bespaarde tijd door in het natuurkundig laboratorium. Met de daar aanwezige instrumenten probeerde hij telkens zijn theorie met de werkelijkheid te toetsen dus een vorm van Autodidact op zijn eigen manier!

De meeste onder ons denken dat de Tijd continium-relativiteitstheorie van A-E erg ingewikkeld is wat dus niet zo is en zelfs de meest geleerden van onze tijd er moeite mee hebben. Die vorm van denken is ontstaan in de tijd dat een Amerikaanse tijdschrift een prijs van een paar duizend dollar uitloofde voor wie in een drieduizend woorden een wetenschappelijke verklaring van die theorie kon geven. A-E zelf moet daarbij hebben gezegdt dat hij niet meedeed (omdat hij het waarschijnlijk zelf ook niet zou kunnen). Dus verbaasde het eigenlijk niemand dat ondanks het grote aantal inzendingen de prijs niet kon worden uitgekeerd en daarom het verhaal de ronde deed dat A-E niet zo slim was als iedereen dacht vandaag weet iedereen dat het tegen deel waar is.

Wat deed hij op ontdekkingsreis gaan in het onbekende; maar dan in gedachten, vanachter zijn schrijftafel/bureau lekker filosoferen over zijn belangrijkere dingen dan de rest dacht.

De relativiteitstheorie is heel eenvoudig. Iedereen heeft wel eens iets laten vallen in een rijdende trein of vliegent vliegtuig. Het doet er dan niet toe hoe snel men zelf voortbeweegt: 100 kilometer per uur met de trein of zelfs 1000 kilometer per uur in een vliegtuig. Altijd valt het voorwerp op de zelfde manier loodrecht naar beneden en altijd met dezelfde valsnelheid. Maar voor een achter blijvend persoon die de voorbij rijdende trein of het voor bij vliegend vliegtuig van verre ziet, is de weg die het vallende voorwerp aflegt minder eenvoudig te snappen. Doordat het tijdens de val buiten de rijdende trein of vliegent vliegtuig meebeweegt, valt het object in een boog naar beneden en niet langs een rechte lijn. Daaruit kan geconcludeerd worden dat het voorwerp al voor het begon te vallen uit zichzelf een snelheid bezat. Alleen de persoon die het voorwerp laat vallen kan die conclusie niet trekken. Tenzij hij versnellingen/vertragingen ondervind, kan hij uit de loodrechte valweg niet opmaken of zijn omgeving onder hem wegvalt, of dat hij zelf voortbeweegt. Al zijn waarnemingen hebben dus een relatieve waarde. Dat wil zeggen, ze staan in relatie met de omstandigheden waarin hij zich bevindt en dat is tijd en continium.De tijd-continium/relativiteitstheorie is voornamelijk op het bovenstaande verhaal gebaseerd. Een van de dingen in deze theory van deze theory is dan ook dat niets in absolute rust zal zijn. Niet de snel voortbewegende reiziger, maar ook niet de op het aardoppervlak achterblijvende waarnemerdus dit verklaart veel van deze theory. Die persoon of object beweegt immers mee met de beweging van de aarde en de omloop van de aarde rond de zon. Als ook met de omloop van de zon rond het centrum van de Melkweg en met de beweging van de Melkweg door de ruimte als gevolg van de uitdijing van het universum oerknal(big-bang theory) geeft dit waar dat tijd niet slilstaat maar altijd voort beweegt tot een continium tijd vershuiving zou plaatsvinden door anti materie als plutonen eonen Atomen en Zwarte gaten.

Tijd reizen is dus volgens A-E niet mogenlijk ,Maar als je in een andere dimentie zou kijken dan 3d dus een 4 de dimensie waar je de tijd kan buige/vouwen wel wat na de dood van A-E door een autodidacte jongen op zeer jonge leeftijd deze star-trek scyfy theory aankaarte op een lagere school werdt dit als dom en achterlijk gezien

Eigenlijk is dit alles zo gewoon,maar denken aleen de allergrootste geleerden of zeer domme mensen op de gedachten te komen om daar dieper over na te denken. Zo ontdekte Newton bijvoorbeeld per ongeluk de werking van de zwaartekracht door een vallende appel. En verbeterde A-E op zijn beurt de theory van Newton door de boom met de appel tijdens de val met de aarde mee laten draaien en ik dus(Mauwiewauwie) als je tijd kan buigen/vouwen je dus wel kan reizen in de tijd wat dus ook al gebeurt in de toekomst van een ander tijd continiun wat mede de ufo's in een ander daglicht moet worden gezien als zijde deze transportmiddelen die nodig zijn om net als een voorwerp in het vliegtuig trein ufo niet te kunnen buigen maar als de wet van einstein in de trein niet buigt en daar buiten wel is deze tijd continium theory bewezen hoe deze voorwerpen die door de tijd reizen eruit zien variert dus van lichtbal/vuurbal tot zilverkleurige objecten tot absurde vormen en daarom noemen jullie dit on geindentieviseert object hoe ik dit weet is niet belangrijk maar net als velen vinden ze dit ook niet belangrijk ik stuur soms dit gebrabel breezertaal gezwam op naar div onderzoeks centra waar ik vind dat deze geholpen moeten worden omdat ze met zeer gevaarlijke onderzoeken bezig zijn waar ze nog geen kaas van hebben gegeten als mr x in een bruine envelop zonder vinger afdrukken cv naam en adres op naar profesoren die daar onderzoek naar doen en worden dan door deze naievelingen als zijnde zeer slimme mensen die ook een aantal theory's hebben uitgevonden.

Die met de paplepel zijn ingegoten en daar na zijn bestudeert en verbetert dus een Bull of Drs.

Halen aan de universietijd van harderwijk(klokhuis) als zijnde college van de nietweetkunde en achter uitgang van evolutie en materiele zaken.En zich zelf verrijken en met een Cito toets van een persoon die in een moment opname de rest van zijn leven moet horen van andere mensen die op een normale school en hogere school beter en meer weten dan mensen die autodidact zijn en zelflerende theory en filosofie niet als zijnde erkende begrepen te worden als zijnde kul wartaal etc etc ik wis dit op 5 jarige leeftijd al en ging dus linksaf waar rechts af gemoeten als de meute maar voor deze keer de tijdreis anderst te laten verlopen in ons tijd continium omdat ik niets zie in verrijking en de hedentendaagse prestatie maatschapij heb ik mij hiervan gedistantieerd en doe lekker waar ik zin in heb en word dan ook niet serieus genomen omdat ik in mijn eigen wereld leef om mijn eigen zelfkennis lach lol heb en andere mensen help die ik vooruit wil helpen omdat ik bepaal hoe mijn leven moet bepaalt worden en niet door anderen maar zo als gewoonlijk 100 mensen en 101 meningen en ben ik een nobody die ene de one(he mongol ben je wel helemaal goed bij je dakpan om nu na 37 jaar dit allemaal neer te ploffen){fuck is dat duiveltje weer} euuuh nou wie neemt deze breezertaal die niet in het Nederlans is neer getypt en onleesbaar is om dat de meute zich in het gareel laat houden door slimmere mensen die veel geld hebben want het is je banksaldo die wordt serieus genomen wordt en niet de dingen die je uit zit te kramen. met jou waarheid woehhahahahaha

Nu zijn er veel mensen die dit allemaal al lang wisten ik niet ,ik weet niks ik ben dom.

mede dank zij het (www) en de kennis die de ronde gaat op het (www) is dit dus een tijdperk dat veel theory's die ik heb gepost op vele site,s en fora die steeds door mensen worden uitgefilterd de wetenschap steeds slimmer door soms naar domme mensen als ik te kijken als zijnde object en hoe kan hij dit weten als ze mijn achtergronden checken.er zit dus soms wel iets van een waarheid als zijnde niet de waarheid,en ik zal ook altijd blijven ontkennen dat ik op geschriften deze uitlatingen verhaaltjes uit de grote duim en broodjes aap ontkennen

ik heb deze dingen allemaal van het internet gehaald en wordt dus beticht van plagiaat en ik geef dat dan ook toe voor een rechtbank en zal ook aan de rechter vragen om deze staf die de staat uitspreekt te vemenigvuldigen met 500 jaar dan kan ik lekker op de koste van de staat eten drinken slapen en nadenken over wat ik deze maatschapij heb aangedaan.als een advies en wat de rechter ook zal uitspreken omdat ik niet helemaal 100% ben vrijspaak zal krijgen om dat na analisten en psychologen blijkt dat dit dus wel uit mijn duim komt en allemaal kul is omdat ik vele manifesto's versprijt heb en een vorm van gevaar voor de samenleving(meute ben)met spuiende antwoorden onwaarheden opruiende niet relevante non verbaal begrijpende onzin afgeschilderd wordt in de madia die de waarheid nog staads in pacht heeft Als ze deze war kunnen ontcijferen want op een medium als het internet kan mijn computer wel gehacked zijn en een of ander genie deze in mijn style heeft gepost........... ik ben dom dus pleit mij vrij en geeft ook vrijheid.

Morgen weer een verhaaltje van Mauwiewauwie als ik niet ben opgepakt of ben gebanned.

mauwiewauwie

• 386 berichten
  • 0 stemmen

Deze post hierboven staat vol met taalfouten schrijffouten om mijn te onderscheiden van een individueel en ik heb mij hier van terdege gedistantieerd?

(heeft geen uitgebreide woordinformatie.Het is echter wel goed gespeld en is goedgekeurd door de Taalunie.Ook op encyclo zijn geen resultaten gevonden voor `gedistantieerd`.met dank aan bron encyclo. toppertje kun je alles vinden ook dit verhaal wat hier boven staat.

lallalala tralala tralallaallaaa. het blijft een Consiracy theory

en plagiaat pleeg je alleen als de nederlandse leteren worden gebruikt en niet in een style als zijnde hier boven wordt neergekwakt.?

JacoBaco

• 10573 berichten
  • 2405 stemmen

Het badwatervraagstuk dan maar?

Draait het water linksom het putje in of rechtsom?

A Het maakt geen bal uit. Soms rechtsom, soms linksom.

B Op de evenaar valt het precies recht naar beneden.

C Door het effect van de draaiing van de aarde is de kans op linksom draaien groter op het noordelijk halfrond, maar rechtsom groter op het zuidelijk halfrond.

D Of juist andersom?

E Veel in het leven is rechts, zoals een klok rechtsom gaat, de meeste mensen zijn rechtshandig of het opendraaien van een fles. etc. enz. enz. Dus het water gaat ook altijd rechtsom het putje in.

F Eigenlijk weet niemand het precies.

G Het is een Urban Myth. Bedacht door de illuminati.

mauwiewauwie

• 386 berichten
  • 0 stemmen

alle antwoorden zijn in theory antwoorden maar er is geen antwoord mogenlijk maar ik zelf denk antwoord H water heeft zo als alles een eigen wil alleen de aarde draaid van bovenkant rechtsom en vanaf de onderkant gezien linksom en heeft geen invloed. Dus alle antwoorden die je maar wilt geloven we kunnen alleen theorieen los laten op iets wat niet begrepen wordt.

het heeft wel te maken met welke kracht je er op uit laat uit welke wiskundige rekenformule van Einstein of Newton OF mw

mauwiewauwie

• 386 berichten
  • 0 stemmen

dit script heb ik even gejat om Albert Einstein voor jan joker te zetten

Neutrino's die van een deeltjesversneller in Cern bij Genève door de aarde heen naar een ondergronds lab in Midden-Italië geschoten worden, komen daar eerder aan dan volgens de lichtsnelheid mogelijk is. Als dit resultaat standhoudt, moet de complete natuurkunde op de schop en is tijdreizen mogelijk.

© Google MapsHet pad van de neutrino's, van de deeltjesversneller nabij Genève naar de detector in Gran Sasso.

Neutrino's waren al spookachtige deeltjes, want je kunt ze dwars door 730 kilometer aardbol heen schieten. Daarom is het ook heel moeilijk om ze te detecteren: hoe groot je detector ook is, ze vliegen er bijna allemaal doorheen zonder een spoor achter te laten.

Toch heeft de OPERA-detector, diep in de berg Gran Sasso in Midden-Italië, in drie jaar tijd ongeveer 16.000 van de in totaal 100.000.000.000.000.000.000 neutrino's opgevangen die de SPS-versneller in Cern produceerde. De SPS is een kleiner broertje van de LHC, die in staat is een zeer intense bundel neurino's te produceren die precies op het laboratoriium in Gran Sasso gericht staat.

Met behulp van onder meer GPS-satellieten is het mogelijk de afstand tussen de SPS-deeltjesversneller (d.w.z: het punt waar de neutrinobundel ontstaat) en de OPERA-detector tot op 20 centimeter nauwkeurig te bepalen. De reistijd van de neutrino's tussen SPS en OPERA is tot op de nanoseconde meetbaar.

Het resultaat dat nu in een uitvoerig artikel op de preprintserver arxiv.org beschreven wordt, is een 'anomalie' in de reistijd van 60 +/- 10 nanoseconde. Anders gezegd: als je gelijktijdig een lichtstraal en een bundel neutrino's vanuit de SPS op de OPERA-detector af zou schieten, komen de neutrino's aan met 18 meter voorsprong.

Er is nog één andere plek waar een soortgelijk experiment mogelijk is: de VS. Daar kan de deeltjesversneller van Fermilab bij Chicago een bundel neutrino's sturen naar de ondergrondse Soudan detector, een paar honderd kilometer noordelijker. Daar is al eens aan de snelheid van neutrino's gemeten, en ook toen vond men een kleine anomalie, maar die viel binnen de statistische foutmarge, zodat dit resultaat nauwelijks aandacht trok. Daar zal het nu 'alle hens aan dek' zijn om het OPERA-experiment te herhalen.

Als het resultaat bevestigd wordt, zijn de gevolgen voor de natuurkunde nauwelijks te overzien. Het is een hoeksteen van de relativiteitstheorie dat een klok (voor een externe waarnemer) steeds langzamer gaat lopen naarmate hij sneller beweegt. Voor een deeltje dat met de lichtsnelheid beweegt, bestaat de tijd in zekere zin niet meer, omdat zijn interne klok tot stilstand komt. Uit Einsteins formules volgt, dat als een deeltje sneller beweegt dan het licht, zijn interne klok terug gaat lopen. Dit werd zo absurd geacht, dat per decreet niets sneller kan bewegen dan het licht.

De neutrino's in de OPERA-detector lijken dit decreet aan hun laars te lappen, zodat ze in zekere zin eerder in Gran Sasso aankomen dan ze uit Genève vertrokken! Een mens die met deze neutrino's mee kon reizen, zou steeds jonger worden in plaats van ouder.

Helaas, van een individueel neutrino is weliswaar exact meetbaar wanneer hij in de detector aankomt, maar niet precies wanneer hij is uitgezonden door de SPS. Die produceert namelijk grote aantallen protonen, die op een trefplaat botsen, waaruit mesonen ontstaan, en pas daaruit ontstaan tijdens hun reis in een kilometer lange vacuumbuis door spontaan verval de neutrino's. De anomalie is daarom alleen zichtbaar, door de aankomsttijden van flinke aantallen gedetecteerde neutrino's te vergelijken met de exacte tijden en aantallen van door de SPS geproduceerde protonen.

Niettemin, het nu gevonden verschil van 60 nanoseconde is zoveel groter dan de diverse statistische foutmarges, dat dit resultaat niet als een opeenstapeling van kleine, toevallige fluctuaties valt weg te verklaren (voor de kenners: de significantie is 6 sigma). Ook de kans dat de onderzoekers iets simpels over het hoofd hebben gezien dat de hele zaak scheeftrekt is vrijwel nihil.

Vrijwel het hele artikel is gewijd aan een bespreking van mogelijke systematische fouten. De data zijn op diverse manieren ge-heranalyseerd. Zo is gekeken of er verschil is tussen de metingen 's nachts en overdag, tussen de zomer en de rest van het jaar, of tussen neutrino's met lage en hoge energie. Daarvan is niets gebleken.

Bij de continue monitoring van de afstand tussen SPS en OPERA is het geleidelijke verschuiven van de continenten (netto 1 centimeter per jaar) en een plotselinge verandering van 7 centimeter door een aardbeving in het voorjaar van 2009 duidelijk af te lezen. Ook treedt de anomalie op in alle zes de afzonderlijke periodes dat gemeten werd, en is deze – binnen de foutmarge – telkens even groot.

De relativiteitstheorie dringt door tot in alle haarvaten van de huidige natuurkunde, dus als dit resultaat echt is, moeten zo ongeveer alle fundamentele fysische theorieën herzien worden. Wat is dan wel de verklaring, als je niet de hele natuurkunde op de schop wilt nemen?

Voorlopig weet niemand het, maar zelfs de beste onderzoekers kunnen subtiele systematische verstoringen van hun metingen over het hoofd zien, dat is in het verleden vaak genoeg gebleken. Het OPERA-team heeft daarom al zijn meetgegevens beschikbaar gesteld aan andere onderzoekers om ze zelf te analyseren.

Tijdens een bijeenkomst op Cern, vrijdagmiddag, die ook live werd uitgezonden via internet, presenteerde een van de onderzoekers het resultaat aan een publiek van kritische collega-fysici. 'Een zeer goed uitgevoerd experiment', klonk in de zaal. Natuurlijk waren er na afloop ook vragen, maar het leek er toch sterk op dat het team aan alles gedacht had. Echte gaten konden de aanwezigen niet in dit bijna ongelooflijke resultaat schieten.

De bijna tweehonderd onderzoekers die als auteur bij het artikel genoteerd staan, weten heel goed dat ze hiermee hun nek uitsteken. Ze eindigen hun artikel met: 'We doen bewust geen poging om een theoretische of fenomenologische verklaring voor deze resultaten te geven.'

Vrij vertaald: 'Hak alsjeblieft m'n kop er niet af als het toch niet blijkt te kloppen.'

Bron wetenschap 24 Einstein theorien?

ja en als me oom tieten had was het mijn tante geweest

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Antwoord C geloof ik.

mauwiewauwie

• 386 berichten
  • 0 stemmen

Doordat de Maan een elliptische baan om de Aarde aflegt, varieert de afstand tussen Maan en Aarde. Het punt waar de Maan het verst van de Aarde afstaat heet apogeum (afstand Maan-Aarde 405 500 km) en het punt waar de Maan het dichtst bij de Aarde staat heet perigeum (afstand 363 345 km). Het gemiddelde is 384 450 km. Indien het volle maan is tijdens het perigeum (zoals op 19 maart 2011) wordt dit ook wel supermaan genoemd. In de loop van de tijd is de afstand tussen de maan en de aarde steeds groter geworden. Momenteel is de jaarlijkse toename vier centimeter per jaar. bron Wikipedia

Een synodische maand of lunatie is de tijd tussen twee nieuwe manen. De synodische maand duurt ongeveer 29,530 588 kalenderdagen, dat wil zeggen: 29 dagen, 12 uren, 44 minuten en 2,8 seconden. bron Wikipedia

In een siderische maand draait de Maan een ronde om de Aarde ten opzicht van de sterrenhemel. Dit duurt 27,321 661 dagen en is ook de omlooptijd van de Maan om haar eigen as, als gevolg van de eerder genoemde synchronisatie.bron Wikipedia

Is dus in Tau gemeten en niet in Pi

Doordat de Maan een elliptische baan om de Aarde aflegt, varieert de afstand tussen Maan en Aarde. Het punt waar de Maan het verst van de Aarde afstaat heet apogeum (afstand Maan-Aarde 405 500 km) en het punt waar de Maan het dichtst bij de Aarde staat heet perigeum (afstand 363 345 km). Het gemiddelde is 384 450 km. Indien het volle maan is tijdens het perigeum (zoals op 19 maart 2011) wordt dit ook wel supermaan genoemd. In de loop van de tijd is de afstand tussen de maan en de aarde steeds groter geworden. Momenteel is de jaarlijkse toename 36,6 milieter per jaar.

De aardas ondergaat een langzame, cyclische beweging ten opzichte van de Zon, die precessie wordt genoemd, en zich elke 25.800 jaar herhaalt. De precessie zorgt voor het verschil tussen een tropisch jaar en een siderisch jaar. Daarnaast varieert de stand van de aardas ook een klein beetje, met een periode van 18,6 jaar, een beweging die de nutatie genoemd wordt. Ook de positie van de polen op het aardoppervlak verandert, met maximaal een paar meter per jaar. Deze poolbeweging heeft verschillende cyclische componenten, die samen de quasiperiodische beweging worden genoemd. Zelfs de rotatiesnelheid van de Aarde varieert licht, waardoor niet alle dagen precies even lang zijn.bron wikipedia

En het bewijs is dat tijd niet consistent is (tijd-continium theorie bij mauwiwauwi)

De helling van de aardas varieert met een periode van 41 000 jaar. Ook de excentriciteit van de aardbaan verandert in de loop der tijd. Er zijn grofweg twee belangrijke cyclische perioden waarmee deze veranderingen plaatsvinden; de langste periode duurt 413 000 jaar, de kortere ongeveer 100 000 jaar bron Wikipedia

Doordat de rotatieas van de Aarde niet loodrecht op de aardbaan om de zon staat, maar daar 23,4° van afwijkt (inclinatie), verandert de hoek waarmee de Zon de Aarde beschijnt, in de loop van een jaar. Samen met de beweging om de Zon zorgt dit ervoor dat er op..........bron Wikipedia

Aarde tijd kan betstaan en seizoenen wisselen net als getijden eb en vloed

De getijdenversnelling zorgt ervoor dat de Maan versneld raakt in haar omloopbaan en langzaam in een steeds ruimere baan om de Aarde terechtkomt. Als gevolg daarvan beweegt ze zich met een snelheid van 38 millimeter per jaar van de Aarde af. Tegelijkertijd wordt ook de rotatie van de Aarde om haar eigen as afgeremd, waardoor een siderische dag op Aarde elk jaar 23 µs langer duurt.[5] In het Devoon (410 miljoen jaar geleden) stond de Maan nog dichterbij en duurde een siderische dag op Aarde slechts 21 uur, waardoor er ongeveer 400 dagen in een jaar vielen.bron wikipedia

Tijd is dus niet synchroom aan een horloge of Atoomklok.

De sterkte van het zwaartekrachtsveld van de Aarde varieert aan het oppervlak. Door de draaiing en de afplatting van de Aarde is de gravitatieversnelling aan de polen (g = 9,83 m/s²) groter dan aan de evenaar g = 9,78 m/s²). Men heeft als standaardwaarde 9,80665 m/s² gekozen. Deze grootheid wordt aangeduid als gn, ge (hoewel dit soms de waarde aan de evenaar aanduidt), g0 of kortweg bron wikipedia.

Aangezien ze in Geneve Zwitserland alles weten.

En er geen rekening is gehouden met kroming tijd-continium is rekening gehouden deze theory ook niet kunnen begrijpen.of ooit zullen begrijpen om dat je eigen waarheid de waarheid in pacht gehouden wordt.

En het nog wel een paar eeuwen gaat duren tot ze gaan luisteren naar de rest van de mensen niet geleerden van antieke theorien die elke 100 jaar omvergeworpen worden en een up to date krijgen of moeten hebben zo als pi versus tau. newton vs einstein vs mauwiewauwie tweistein?

mauwiewauwie

• 386 berichten
  • 0 stemmen

ik snap er zelf ook niet zo veel van maar het klinkt zo leuk in mijn oren om deze flauwekul als zijn de breezer theory te posten en mischien echt hele inteligente mensen met deze steliing beweering een ongelijk te kunnen geven van de theory van mauwiewauwi vs einstein vs newton.

omdat ik niet geschoold ben en geen les heb gehad in achterhaalde lestof en Nakaartende theorien historiche feitjes en mooie verhalen die aangedikt worden om boeiend te zijn.

die inderdaad om de 5 á 10 á 20 á 50 á 100 jaar omvergeworpen worden door autodidacten.

die marxist zijn en geen waarde hechten aan voorgekauwde les-stof die achterhaald is

op school leer je basis in de hersenen van je zelf de kennis van alles anders zouden we nu nog steeds schrijven in de taal van william sluitspier die toch niet te begrijpen was.

even als de wartaal gebrabbel van niet literitaire hoogwaardige kunsten van een kip zonder kop.

woehahahahaha (gaat het weer een beetje mauwiwauwie vraagt het engeltje) ja hoor ben even mijn dagelijke potie gal waanzin aan het spuwen.

Dreiecke

• 2768 berichten
  • 902 stemmen

Ik heb nog iets te zeuren over 666, in het Hebreeuws is het 600 en 60 en 6, en niet 6 en 6 en 6.

Verder vroeg ik mij af waarom meneer B L in Pakistan niet dood getoond werd en meneer K in Lybië uitgebreid en wel. Heeft het te maken dat het één door de overheid uitgevoerd werd en het ander door de bevolking? Ook verbazend dat het eerste in Pakistan plaatsvond en niet in Afghanistan.

Er zijn al lange tijd geruchten in het complottheorie circuit (lees ik af en toe op internet) dat op het programma zou staan dat Iran binnengevallen moet worden en daarna Pakistan. Trade en gas en drugs en drugs? Of religiekwestie (zie verder internet, mag hier niet besproken worden) en poging tot beheersing van een crisisgebied?

Dreiecke

• 2768 berichten
  • 902 stemmen

Vergeet China niet voor vragen en (geen) antwoorden. Daar gaat het ook niet zo goed meer mee als de dollar valt. Zelfs niet als ze tussendoor even de euro kopen. Ook een crisisgebied? Of een war-on-(black)market?

(PS: ik reageerde op jouw advies om de VS te bellen voor uitleg, mwww, maar jouw bericht staat nu op wonderlijke wijze na de mijne, ghehe)

mauwiewauwie

• 386 berichten
  • 0 stemmen

Sorry ik werd net gebeld deze nummers zijn niet meer voor het gewone volk dus tijdens kantooruren is -6 uur

Write or Call the White House

President Obama is committed to creating the most open and accessible administration in American history. That begins with taking comments and questions from you, the public, through our website.

Call the President

Phone Numbers

Comments: 001-202-456-1111

Switchboard: 001-202-456-1414

TTY/TTD

Comments: 001-202-456-6213

Visitor's Office: 001-202-456-2121

Write a letter to the President

Dreiecke

• 2768 berichten
  • 902 stemmen

Ok, altijd handig

Maar ik, als individu, hou mij bezig met mijn eigen ontplooiing in mijn eigen omgeving.

Mikrokosmos vs makrokosmos

O ja, waar ook mijn broek van afzakte: rebellen en zo. Zeg, wie kun je nog geloven?

Dreiecke

• 2768 berichten
  • 902 stemmen

mauwiewauwie schreef:

Tom Malinowski, the director of the Washington office of Human Rights Watch.

nou ik heb het even doorgelezen maar wat daar staat dat klopt niet helemaal volgens

Tom Malinowski, heb hem op de valreep nog even te pakken kunnen krijgen in DC

ze zijn nu wat dingen in de N Y TIMES aan het veranderen.?

en de meeste pers berichten zijn ook al 2 maanden oud en ouder

Gelukkig is toch nog met terugwerkende kracht aangepast dat het NATO-aided rebellen waren en geen gewone opstandige bevolking. Dank je.

Dreiecke

• 2768 berichten
  • 902 stemmen

Ja, vreselijk, in het Frans dat dan Duits nagesynchroniseerd wordt.

Ik vond vooral het poppy verhaal in de links en samenhang interessant. Maar ook oil & gas natuurlijk.

En al die muren die ze aan het bouwen zijn.

De dreiging Iran is niet zo erg, maar de dreiging Hebberigen wellicht?

Ik koop trouwens liever t.z.t. een kaartje naar de maan of naar Mars in plaats van die saaie raket in m'n tuin.

Dreiecke

• 2768 berichten
  • 902 stemmen

Je mag die krant niet noemen, denk ik. Foei!

En zeg ook voortaan CAi of CSI of zo.

mauwiewauwie

• 386 berichten
  • 0 stemmen

ja het zal wel zijn zo,of mij info is te correct en die van jou niet helemaal te bedreigend en correct

en gaat niet over Neutrino's en tijd-continium.De relativiteitstheorie etc etc

de anticonceptie pil is veel gevaarlijker.............deze pil is uitgevonden omdat de oestrogenen in het drinkwater is aan getroffen en hier door veel mannen steriel worden net als dat vogels steriel aan het worden zijn door lood in het water.Dus mensen en vissen en kikkers hebben dus allemaal last van deze symptomen etc etc.

Dreiecke

• 2768 berichten
  • 902 stemmen

Nog een kritisch geluidje over de codex alimentarius en de EU, over ons voedsel en de regelgeving daaromtrent dus (wel even door de inleider en zijn Nederlands accent bijten:)).

Dit is trouwens een site met een zee van zeer diverse info, erg interessant.

Dreiecke

• 2768 berichten
  • 902 stemmen

Nu al afgeluisterd? (volgens mij spreekt hij Engels en niet Amerikaans) Ik ga zo mijzelf begeven in het crisis(uitgaans)gebied en laat anderen het huiswerk doen, ok? Ik zal alvast het eind verklappen:

"The easiest thing in the world to do is to figure out an excuse not to do something" (Dr. Jack Wheeler, Adventurer)

Dreiecke

• 2768 berichten
  • 902 stemmen

mauwiewauwie schreef:

..............deze pil is uitgevonden omdat de oestrogeen in het drinkwater is aan getroffen en hier door veel mannen steriel worden net als dat vogels steriel aan het worden zijn door lood in het water.

Zie je wel dat er geen conspiracy gaande is om de bevolking te decimeren? Mannen mogen helemaal niet steriel worden.

Dreiecke

• 2768 berichten
  • 902 stemmen

Nou, truste mwww, ik ga er vandoor

mauwiewauwie

• 386 berichten
  • 0 stemmen

Oestrogenen in ons drinkwater een bedreiging ?

Eind jaren tachtig verschenen wereldwijd alarmerende berichten over hermafrodiete vissen(twee-geslacht)even als kikkers. Vrouwelijke dieren hadden mannelijke eigenschappen en omgekeerd. Ook in Nederland blijkt dit geen uitzondering. In de Nederlandse rivieren heeft bijna de helft van de mannelijke vissen eicellen in het testisweefsel. De boosdoeners Oestrogenen hormonen?

De grote vraag is of ook de menselijke vruchtbaarheid wordt bedreigd door de hormoonverstoorders.

Zo als de anti conceptie Pil omdat blijkt dat vrouwenlijk-Urine het belangrijkste kwaad voor het watermilieu is. Vrouwen en mannen plassen de natuurlijke oestrogenen oestron en 17ß-oestradiol uit. En ook het synthetische 17a-ethynyloestradiol, uit de anticonceptiepil, levert een belangrijke bijdrage, Ten slotte zijn er de xeno – of pseudo- oestrogenen. Gebromeerde vlamvertragers, weekmakers ( ftalaten, bisfenol A ) en andere chemicaliën blijken ook te binden aan oestrogeenreceptoren. De concentraties van die stoffen overtreffen die van de echte oestrogenen vaak ruimschoots, maar hun aandeel in de hormoonverstoring blijkt klein (1 tot 4 %) door hun veel zwakkere binding op oestrogeenreceptoren.

Er is een Canadese studie waarbij de langetermijn invloed van oestrogenen op een heel ecosysteem, een meer, is onderzocht. Bij concentraties die je ook in Nederland verwacht bleken vispopulaties in te storten. Naast vissen en kikkers lijken vooral visetende dieren /mensen last te hebben van oestrogenen en andere hormoonverstoorders. Maar hard bewijs ontbreekt hiervoor.

Hoe zit het met de mens?

Het drinkwater in europa is gevrijwaard van oestrogenen, het gevaar komt daardoor vooral van de xeno- oestrogenen. In veel landen holt de kwaliteit van sperma achteruit. En in Scandinavië stijgt het aantal gevallen van teelbalkanker bij jongetjes snel. Komt dit door de hormoonverstoorders? Onderzoekers aan het AMC in Utrecht werken mee aan een groot Europees onderzoeksproject om juist die vraag te beantwoorden. Zij vonden in diermodellen een kleine verstoring in de zaadcelvorming. Maar en wát voor gevolgen dat heeft op langere termijn, is onduidelijk De vraag blijft voorlopig dus open. Een belgiese hoogleraar alarmeerde echter onlangs de Vlaamse media. Hij verwacht de komende decennia een omkering van het geboorteoverschot, dus meer meisjes- dan jongensbaby’s. In delen van Groenland en Canada is dit de laatste jaren het geval. Bij de Inuit in Noord- Groenland worden zelfs tweemaal zoveel meisjes als jongens geboren. Bijna zeker is wel dat op de één of andere manier de mannelijke embryo’s zich niet goed kunnen ontwikkelen door xeno- oestrogenen en vaker een miskraam veroorzaken.

Hormoonvrij

Uit voorzorg hebben de EU en ook de waterschappen maatregelen genomen om xeno- oestrogenen uit het milieu te halen. Is daar al effect van te merken? Voor de klassieke xeno- oestrogenen zoals pcb’s en bepaalde bestrijdingsmiddelen is er duidelijk een afname zichtbaar. Maar het gebruik daarvan is ook al jaren geleden aan banden gelegd. Van de nieuwe xeno- oestrogenen zijn nu nog te weinig meetgegevens om trends te zien. De gebromeerde vlamvertragers zijn een uitzondering. Concentraties daarvan nemen juist toe in onze kustwateren. Voor vissen ook voorlopig geen goed nieuws. Het is (te) kostbaar om alle oestrogenen uit rioolwater te verwijderen.

Div onderzoekers pleitte onlangs in een proefschrift voor scheiding aan de bron. Urine zou apart opgevangen moeten worden en oestrogeenvrij worden gemaakt met ozon. Is dat praktisch haalbaar? Bij nieuwbouwprojecten wel. In Sneek loopt bijvoorbeeld een demonstratieproject. Het toiletwater wordt eerst vergist om biogas te maken, dan volgt een aerobe nabehandeling en een stap waarin ammoniak en fosfaten worden terug gewonnen. En dan is het water oestrogeenvrij? Nee, daarvoor is de ozonbehandeling nog nodig, maar die laatste stap zit er helaas nog niet in. De oestrogenen gaan nog steeds het riool in. Een teleurstelling misschien, maar met een aparte opvang kunnen ze er wel worden uitgehaald.maar we hoeven als nog ons nergens zorgen om te maken bron vakblad gezond eten&drinken Wikipedia vakblad chemie en wetenschap.

Omdat de maan van de aarde aan het verdwijnen is moeten we een hele grote elektromagneet bouwen die milarden gaat kosten om dit tegen te gaan!!! Werkt dit dan ?Eeuh nee maar daar gaat het toch ook niet om!!!! woehahaha zo ken ik er ook nog wel een paar.

Dreiecke

• 2768 berichten
  • 902 stemmen

Op 19-11 om circa 21.20u schreef mauwiewauwie ongeveer (het bericht is helaas verdwenen, dus een verkorte weergave)

mauwiewauwie schreef:

edit Dreiecke

(verkorte weergave van wat er door mauwiewauwie geschreven was om circa 21.20u:

"er bestaat nu een pil die geen oestrogenen bevat en die vrouwen dan gewoon doorslikken 28 dagen lang, ...............(en nog meer uitleg hierover)

(het volgende en laatste uit jouw woorden heb ik vervolgens gequote:)

deze pil is uitgevonden omdat de oestrogenen in het drinkwater is aan getroffen en hier door veel mannen steriel worden net als dat vogels steriel aan het worden zijn door lood in het water.

Deze quote heb ik dus beantwoord om 21.28u en dat is nu ook weer het antwoord (je eigen antwoord dus) op je laatste bericht van 21.53u (je stuk over de pil), dat men nu een pil zonder oestrogenen heeft ontwikkeld en daar dus mee bezig is.

Daarom zei ik als antwoord om 21.28u dat er m.i. geen conspiracy gaande is tot decimering van de bevolking. Ik denk dat er al ontwikkelingen tot verbetering van gedrag gaande zijn in deze, zij het achteraf als het kwaad al geschied is, dat is inderdaad minder prettig

Ook heb je blijkbaar je bericht van 20.21u aangepast en daar wat regels over de pil bijgeschreven, welke er eerder niet stonden, slechts de eerste 2 regels stonden daar (toegegeven: mijn woord tegen het jouwe en niet meer te bewijzen).

Overigens zijn er verder (nadat ik wegging van het forum om 21.30u) circa 7 berichten van jou (mauwiewauwie), waarop ik steeds geantwoord heb, spoorloos verdwenen, waardoor ons gesprek/discussie van gisterenavond nu op een monoloog van mijn kant lijkt. Erg jammer.

Zie je ook hoe lang het duurt om uit te leggen dat mijn bovengenoemd antwoord was bedoeld aangaande jouw hele bericht van circa 21.20u en niet slechts je laatste regels? Het leert mij om in het vervolg jouw gehele tekst te quoten, in plaats van niets eruit of een gedeelte ervan (uit vertrouwen dat het gewoon blijft staan).

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.