• 13.463 nieuwsartikelen
  • 170.835 films
  • 11.286 series
  • 32.139 seizoenen
  • 632.925 acteurs
  • 196.730 gebruikers
  • 9.201.658 stemmen

Nerd zijn

zoeken in:

Nicolage Rico

• 20191 berichten
  • 2305 stemmen

(afbeelding)

danuz

• 12935 berichten
  • 0 stemmen

(afbeelding)

Maar het voelt wel nerdy om uberhaupt zo'n nerd-test in te vullen

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3297 stemmen

(afbeelding)

Ik kon eigenlijk 75% van de vragen met no of not sure invullen. Net als op school.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

(afbeelding)

Mochizuki Rokuro

• 18928 berichten
  • 15611 stemmen

danuz schreef:

Maar het voelt wel nerdy om uberhaupt zo'n nerd-test in te vullen

En de vraag blijft hoe vaak je de test hebt ingevuld om bij het resultaat Uber-Cool uit te komen

Jesper187

• 6434 berichten
  • 2462 stemmen

(afbeelding)

danuz

• 12935 berichten
  • 0 stemmen

Mochizuki Rokuro schreef:

(quote)

En de vraag blijft hoe vaak je de test hebt ingevuld om bij het resultaat Uber-Cool uit te komen

Haha (betrapt! )

jarno1975 (moderator series)

• 10891 berichten
  • 2762 stemmen

(afbeelding)

Lord Flashheart

• 6454 berichten
  • 2370 stemmen

(afbeelding)

Geen verrassing hier. Geschiedenis en sciencefiction vind ik leuk, maar op wiskundig gebied en qua technische kennis kom ik niet ver.

Mochizuki Rokuro

• 18928 berichten
  • 15611 stemmen

Ik heb de Nerd-test niet ingevuld, maar het voelde wel een beetje zo: net wel dan toch eindelijk de Inkomsten Belasting Aangifte over 2011 ingevuld en verzonden. 31 maart is daarmee altijd met stip de meest verschrikkelijke dag van het jaar, want ook al 'maken ze je het steeds makkelijker' vind ik financiële administratie en al die duizelingwekkende termen, posten en kosten (en ik kan me er niet toe zetten er eerder dan 31 maart mee te beginnen) een ramp. Twee uurtjes werk leveren als het goed is toch weer wat belastingteruggave op - dat dan weer wel.

Maar aan het einde bij de ondertekening stond dat het succesvol was, dus ik vind mijzelf hiermee een Uber Cool Super Nerd !! /

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Nu nog afwachten of je het goed hebt ingevuld en je bij de definitieve niet opeens moet terugbetalen.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Van 'nerd-zijn' gesproken: nu leren mensen elkaar kennen via Netlog, zetten het in hun relatie op Facebook, bedriegen elkaar via MSN en maken het uit via sms.

Binnenkort trouwen ze nog via Bluetooth, krijgen ze kinderen via een USB-stick en scheiden ze

via Wi-Fi... en dat is dan de nieuwe generatie.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

(afbeelding)

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.