• 15.742 nieuwsartikelen
  • 177.914 films
  • 12.203 series
  • 33.971 seizoenen
  • 646.886 acteurs
  • 198.963 gebruikers
  • 9.370.069 stemmen

Nerd zijn

zoeken in:

donnie darko

• 6140 berichten
  • 2816 stemmen

ik weet dat dit een heel stom topic is, en je mag het direct sluiten na een paar berichten, maar moet iets bewijzen van mijn vriend.

Zijn de meeste mensen die star wars geweldig vinden en LOTR zeer goed vinden, en ook de LOTR boeken gelezen hebben, nerds?

Ik zeg niet dat ze het zijn, maar zijn dat normen om als nerd gezien te worden?

Antwoord maar wat jij denkt. Ik heb dat gewoon altijd door the simpsons enz.. zo opgevangen, dat je gezien wordt als een nerd als je zo echt opgaat in fantasy en star wars etc..

Antwoord zo snel mogelijk want ik wil dit bewijzen aan een vriend, die denkt dat nerd zijn gewoon betekent dat ge veel leert.

Don Gertus

• 1543 berichten
  • 0 stemmen

nerd (de ~ (m.), ~s)

1 iemand die graag leert, computert e.d., maar achterblijft op het sociale, emotionele en motorische vlak

donnie darko

• 6140 berichten
  • 2816 stemmen

maar nerds enz.. lezen toch ook graag fantasy en kijken toch ook graag star wars? Waar of niet?

kos

• 46685 berichten
  • 8843 stemmen

.

J.S.

• 11754 berichten
  • 3060 stemmen

donnie darko schreef:

maar nerds enz.. lezen toch ook graag fantasy en kijken toch ook graag star wars? Waar of niet?

Akkoord.

djelle

• 6070 berichten
  • 0 stemmen

Dat hoort bij die e.d. van de omschrijving denk ik. Maar het hangt af of die persoon dan wel degelijk achterblijft op sociaal, emotioneel en motorisch vlak. Zo kan het perfect zijn dat iemand graag leert, computert e.d. maar een groot deel van zijn tijd ook gebruikt om sociale dingen te doen zoals uitgaan, naar de voetbal gaan kijken of wat dan ook. Echte nerds die zelden deelnemen aan het sociale of emotionele leven lijken me eerder een zeldzaamheid. Ze bestaan wel, maar het is uitzonderlijk volgens mij...

Vind ik overigens erg treurig, en ze zouden moeten aangespoord/behandeld worden vind ik.

Ik vind het topic trouwens best wel interessant.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Doop het topic maar om in "Het Vooroordelen Topic".

djelle

• 6070 berichten
  • 0 stemmen

Precies.

donnie darko

• 6140 berichten
  • 2816 stemmen

maar djelle, ik geef je ook totaal gelijk, want een vriend van mij, die computert ook veel, en die leest ook LOTR, maar dat is ook geen nerd, dus ik geef je gelijk.

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

Ik vind het wel nerds. Hier zitten alleen maar nerds eigenlijk.

archer

• 165 berichten
  • 192 stemmen

haha ik ben dus die vriend he, maar in feite ben ik het hier ook volkomen mee eens... na een tijdje werd onze msn discussie een beetje lang zdat we hier maar effe gingen raad vragen, mijn mening is dus zo, dat je als je lotr leest geen nerd bent, maar dat waarschijnlijk sommige mensen dat dan wel zijn, maar dus ben ik het ook ronduit eens met djelle

wat ramon K zegt is deels waar, als je zegt dat mensen die computeren nerd zijn, dan is iedereen op moviemeter nerd

djelle

• 6070 berichten
  • 0 stemmen

Ramon K schreef:

Ik vind het wel nerds. Hier zitten alleen maar nerds eigenlijk.

Zo streng? Dan reken je jezelf ook tot nerd? Ik had niet gedacht dat je zo'n vooroordelen kon hebben...

Nerds zijn mensen die bijna niks anders doen dan computeren, LOTR lezen of wat dan ook, en zich ahw zoveel mogelijk afsluiten van het sociale en emotionele gebeuren. Ik computer ook veel, maar sweekends ben ik bijna niet uit de cafés en dancings te krijgen. Ook tijdens de week komt er al eens een vriend of ga ik eens ergens langs. Hangt natuurlijk af wanneer ik vrije tijd heb.

Komaan Ramon, dat meen je toch niet?

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

Ik ben bloedserieus.

djelle

• 6070 berichten
  • 0 stemmen

Nou, dan vind ik het persoonlijk wel wat beledigend voor de MM-ers hier... Zoiets is op vooroordelen steunend toch hoor.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Daar ben ik het ook totaal niet mee eens. Of je moet elke user persoonlijk heel goed kennen.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

hebben jullie honger?

djelle

• 6070 berichten
  • 0 stemmen

Wil jij achter een burger gaan? Ik moet namelijk nog mijn Lord of The Rings info uitprinten en mijn nieuwe Star Wars game uittesten. Het is geleden van gisterenochtend dat ik gegeten heb want ik was niet van mijn computer te krijgen.

Goodfella_90

• 10407 berichten
  • 2595 stemmen

Star Wars fans zijn nerds, die van LOTR niet.

djelle

• 6070 berichten
  • 0 stemmen

Daar kan ik evenueel nog mee akkoord gaan.

Leno

• 5921 berichten
  • 4399 stemmen

Trekkies zijn toch nerds..

Ik ga vanavond naar die Star Trek film kijken op tv, ben ik nu ook een nerd?

djelle

• 6070 berichten
  • 0 stemmen

Tuurlijk niet, we maakten maar een grapje he... Je weet hoe we erover denken. Vooroordelen.

Leno

• 5921 berichten
  • 4399 stemmen

Ik vergat eigenlijk een smiley..

Edie

• 3185 berichten
  • 1220 stemmen

Naomi Watts schreef:

Daar ben ik het ook totaal niet mee eens. Of je moet elke user persoonlijk heel goed kennen.

Eens.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Elk mens heeft wel een passie op het gebied van film , tv , pc , radio etc .. dan zou iedereen een nerd moeten zijn.

stan

• 4649 berichten
  • 1288 stemmen

Ramon K dit slaat gewoon nergens op, je hebt vooroordelen op mensen terwijll je ze helemal niet kent

Goodfella_90

• 10407 berichten
  • 2595 stemmen

Leno schreef:

Trekkies zijn toch nerds..

Ik ga vanavond naar die Star Trek film kijken op tv, ben ik nu ook een nerd?

Nee, want Goodfellas staat in je top10.

stan

• 4649 berichten
  • 1288 stemmen

Ik denk dat veel mensen hier zich graag bezig houden met leuke dingen zoals hangen met vrienden, zwemmen, uitgaan enz.. Maar om de mensen hier nerds te gaan noemen.

Zou ik zeggen: Hou gewoon je smoel!!

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

stan schreef:

Ramon K dit slaat gewoon nergens op, je hebt vooroordelen op mensen terwijll je ze helemal niet kent

onvoorstelbaar hoe er gehapt wordt

Edie

• 3185 berichten
  • 1220 stemmen

Jordy schreef:

(quote)

onvoorstelbaar hoe er gehapt wordt

Ik vond hem wel grappig

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3279 stemmen

wat een topic!

(afbeelding)

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.