• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.938 films
  • 12.204 series
  • 33.972 seizoenen
  • 646.938 acteurs
  • 198.980 gebruikers
  • 9.370.588 stemmen

De meest irritante bekende Nederlanders...

zoeken in:

kos

• 46687 berichten
  • 8844 stemmen

mikey schreef:

(quote)
Haar mening is niet zo wereldschokkend: eigenlijk altijd dom conservatief gelul. Het is de combinatie van dat met haar stem, pedante hoofd en ........ kaspel.

Exact. En de oerdomme bekrompen praatjes telkens.

depri83

• 6802 berichten
  • 1490 stemmen

Idem Derksen.

Graaf Machine

• 9791 berichten
  • 1412 stemmen

kos schreef:

(quote)

Exact. En de oerdomme bekrompen praatjes telkens.

En jij denkt dat dat een wereldschokkend intelligente opmerking is?

Geef dan eens 5 voorbeelden van die "oerdomme bekrompen praatjes".

kos

• 46687 berichten
  • 8844 stemmen

Haha, alsof ik de behoefte heb om daar iemand van te overtuigen

Graaf Machine

• 9791 berichten
  • 1412 stemmen

kos schreef:

Geen idee van, maar niemand willen overtuigen is ook niet erg overtuigend.

Voor mij is Angela ok. Lees wel eens een column van haar online, en ben het vaak wel met haar eens. Hoe ze in televisieprogramma's over komt weet ik niet.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

Het mooie aan jou is al jaren dat je tiert op mensen en programma's waar je helemaal niet naar kijkt. Je zit ook al jaren over VI te jammeren maar je kijkt het naar eigen zeggen ook al jaren niet. Of dan is er weer plots je bekende quote dat je het weer eens 5 minuten had gekeken.

En dan ook nog zeggen dat je niemand wil overtuigen. Nee, vandaar dat je een 24/7 klaagkip bent.

kos

• 46687 berichten
  • 8844 stemmen

wat een fantasie. Ik denk dat jij heel hier wat meer loopt te piepen dan ik.

kos

• 46687 berichten
  • 8844 stemmen

Graaf Machine schreef:

(quote)

Geen idee van, maar niemand willen overtuigen is ook niet erg overtuigend.

Voor mij is Angela ok. Lees wel eens een column van haar online, en ben het vaak wel met haar eens. Hoe ze in televisieprogramma's over komt weet ik niet.

Nou prima toch. Moet jij weten. Ik vind die columns werkelijk niet te hachelen. Al is dagelijks schrijven over kansloze tv programma's al per definitie vreselijk natuurlijk.

Graaf Machine

• 9791 berichten
  • 1412 stemmen

kos schreef:

(quote)

Nou prima toch. Moet jij weten.

Dat ben ik helemaal met je eens.

mikey

• 28986 berichten
  • 5136 stemmen

arend jan boekestijn

schram101

• 16683 berichten
  • 2293 stemmen

Sjonnie de mol

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

schram101 schreef:

Sjonnie de mol

Vind ik eigenlijk wel een sympathieke jongen, even los van alles wat er de afgelopen tijd rondom zijn familie speelt.

schram101

• 16683 berichten
  • 2293 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Vind ik eigenlijk wel een sympathieke jongen, even los van alles wat er de afgelopen tijd rondom zijn familie speelt.

Jij kan dat Amsterdamse dan ook wat beter hebben dan ik denk ik

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

mikey schreef:

arend jan boekestijn

Ja het lijkt me een super aardig mens, hij heeft vast ook enige kennis van zaken over het een of ander, maar ik kan dus ook niet tegen de manier waarop hij praat. Met een (hete) aardappel in de keel praten neemt hij wel heel letterlijk.

Dat heb ik trouwens ook bij Stefano Keizers. Zijn rare manier van praten is gewoon een gimmick en komt heel onecht over. Een typetje. Wel een sympathiek typetje, maar toch wat een irritant figuur.

Ebenezer Scrooge

• 2150 berichten
  • 3092 stemmen

Angela de Jong, die zouden ze moeten droppen in het Zwarte Woud.

kos

• 46687 berichten
  • 8844 stemmen

De stem van Femke Bol.

Graaf Machine

• 9791 berichten
  • 1412 stemmen

kos schreef:

De stem van Femke Bol.

Haha, dacht ik net ook. Tjezes wat klinkt die stem schel.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

kos schreef:

De stem van Femke Bol.

Dat is toch niet haar echte stem he. Dat is toch Sander van de Pavert he?

depri83

• 6802 berichten
  • 1490 stemmen

Word je wellicht lichtvoetiger van helium?

Ebenezer Scrooge

• 2150 berichten
  • 3092 stemmen

Barbara Barend, constant dat blije praten en dan dat dikke krulhaar dat bij ieder woord meeveert. Net een muppet.

Ebenezer Scrooge

• 2150 berichten
  • 3092 stemmen

Fidan Ekiz, dat neplachje voortdurend en steeds met dat haar spelen, een lok naar achteren duwen, heel irritant.. doet ze overigens niet meer zo vaak, volgens mij heeft iemand er wat van gezegd achter de schermen.

Maar van de week was ze weer heel erg, toen Midas Dekkers er zat. Steeds dat onderbreken en expres lacherig doen, op een gegeven moment zegt ze zelfs: : O, we worden "gemansplained".

Nodig je een expert uit die met gezond verstand rustig uit komt leggen waarom die heisa rond de wolf absoluut niet nodig is, en dan heb je het over "mansplaining". Nee, is geen "mansplaining", je bent gewoon een domme doos.

Toen zei ze ook nog iets in het Engels en Dekkers begreep dat niet , zegt ze, "Ik kan het ook in het Turks zeggen hoor." Niemand lachte.

Die ernaast zat trouwens ook heel erg, die EO-gruwel.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Francis van Broekhuizen

Ik kan haar echt niet uitstaan. Haar stem, haar lach, haar ADHD geroeptoeter. Ze zat gister bij Dit was het nieuws, vreselijk.

Curry

• 313 berichten
  • 112 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Francis van Broekhuizen

Ik kan haar echt niet uitstaan. Haar stem, haar lach, haar ADHD geroeptoeter. Ze zat gister bij Dit was het nieuws, vreselijk.

haha inderdaad en vreselijke oubollige humor, ik heb me toen kapot ge-ergerd toen ze meedeed aan de Slimste Mens (en helaas ook heel ver kwam)

Mijn top 5 blijft overigens erg constant

1.Cees "ik kan niks" Tol

2.Andre "ik leef voor de publiciteit" Hazes Jr

3.Johnny de Mol

4.Irene Moors

5.Yvonne Jaspers (weten doe je het niet maar volgens mij is alles gemaakt aan haar, onechte interesse)

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Curry schreef:

(quote)

haha inderdaad en vreselijke oubollige humor, ik heb me toen kapot ge-ergerd toen ze meedeed aan de Slimste Mens (en helaas ook heel ver kwam)

Mijn top 5 blijft overigens erg constant

1.Cees "ik kan niks" Tol

2.Andre "ik leef voor de publiciteit" Hazes Jr

3.Johnny de Mol

4.Irene Moors

5.Yvonne Jaspers (weten doe je het niet maar volgens mij is alles gemaakt aan haar, onechte interesse)

Haha 4 van die namen vind ik ook echt tergend kut ja. Johnny de Mol valt me nog wel mee, lijkt me geen kwaaie of arrogante kerel.

André Hazes en zijn moeder, rokende kachel Rachel vind ik veruit de meest irritante, vervelende, narcistische BN-ers. Senior had echt mooie muziek maar wat een gedrochten zijn de rest van zijn familie minus de dochter dan.

Yvon Jaspers is bij mij helemaal klaar sinds ze in een talkshow lag te huilen over wat zakelijk leed. Recht tegenover de familie van een vermoord meisje die ook aan tafel zat. Dan mag je van mij echt nooit meer op tv komen met zo'n slechte sociale antenne.

Overigens nog iemand noemen, Yesim Candan, die columniste. Wat een afschuwelijk onsympathiek, pedant, discriminerend en achterlijk figuur is dat.

IH88

• 9727 berichten
  • 3182 stemmen

Ik kijk bijna geen lineaire televisie meer. Eigenlijk alleen sport, soms VI en De Slimste Mens. Bij VI word ik altijd zenuwachtig van die Ben van der Burg. Wat een zenuwpees. De columns van Angela de Jong zijn top, maar op tv komt ze een stuk onsympathieker over. Jan Lammers trek ik ook heel erg slecht. Hoe diep zou die man er bij Max Verstappen in zitten denk je? Jeroen Stekelenburg is vooral heeeeel erg saai. Maar goed, dat is zowat iedereen bij de NOS tegenwoordig. Zelfs Dione de Graaff ontkomt daar niet aan.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Ik begin me steeds meer te ergeren aan René van der Gijp en Johan Derksen.

Van der Gijp is een pedante kleinzielige man geworden.

Ik blijf het programma wel nog met enige regelmaat kijken, maar dagelijks hoeft van mij niet. Ik vind het een enge kliek geworden met steeds dezelfde gezichten als leeghoofd Roxane en die blije Amerikaman die nu ineens overal verstand van heeft.

Ik ben wel fan van Merel Ek.

Graaf Machine

• 9791 berichten
  • 1412 stemmen

Sjinkie Knegt, René van der Gijp, Gordon, Glennis Grace, De familie Meiland, Rachel Hazes, die vent van Snollebollekes, Jutta Leerdam, Jorik Scholten, Jamie Vaes, Henk Krol, Volendamse zangers, Alexander Pechtold, Hugo de Jonge, Duncan Laurence, Ilse de Lange, Freek Vonk, Frank Lammers, Linda de Mol, Sylvana Simons, Giel Beelen, Peter Gillis, Lange Frans, Jan Mulder, Sharon Dijksma... en ik zal er nog wel wat vergeten zijn.

mjk87 (moderator films)

• 14514 berichten
  • 4510 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Francis van Broekhuizen

Ik had tot ik dit bericht las echt nog nooit van haar gehoord, of haar überhaupt ergens gezien.

mjk87 (moderator films)

• 14514 berichten
  • 4510 stemmen

kappeuter schreef:

Ik vind het een enge kliek geworden met steeds dezelfde gezichten

Dat heb je wel met meer dagelijkse talkshows, DWDD (dat ik ook met veel plezier keek) of Jensen (dat ik daardoor niet meer keek) hadden hetzelfde euvel. Volgens mij deels dat de pool binnen Nederland waar ze uit vissen vrij klein is, dus kom je steeds bij je kleine kliekje uit. Ik word een beetje Job Knoester-moe. Andere deskundigen als Mart de Kruif of Pieter Cobelens vind ik wel prettig. Maar die komen ook niet te vaak.

En een Albert Verlinden vind ik een goede aanvulling, maar ik denk na 10 afleveringen Albert dat ik er ook wel op uitgekeken raak.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

mjk87 schreef:

Dat heb je wel met meer dagelijkse talkshows, DWDD (dat ik ook met veel plezier keek) of Jensen (dat ik daardoor niet meer keek) hadden hetzelfde euvel.

Ja klopt. Dat had ik toen vooral met Prem.

Jensen was toen hij nog op tv was wel ok, maar is nu complete wappie geworden.

Volgens mij deels dat de pool binnen Nederland waar ze uit vissen vrij klein is, dus kom je steeds bij je kleine kliekje uit. Ik word een beetje Job Knoester-moe. Andere deskundigen als Mart de Kruif of Pieter Cobelens vind ik wel prettig. Maar die komen ook niet te vaak.

Ja precies. Job Knoester is een aardige man, maar moet vooral aan tafel komen als er juridische onderwerpen zijn, anders zit hij daar een beetje als behang. Dat is dus bij die Roxane ook. Die zit daar maar als vulling in het programma.

Als ze haar uitnodigen voor wieleronderwerpen vind ik het prima, maar ze zit er gewoon veel te vaak.

En een Albert Verlinden vind ik een goede aanvulling, maar ik denk na 10 afleveringen Albert dat ik er ook wel op uitgekeken raak.

Ik vind 'm niet goed bij het programma passen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.