• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.954 films
  • 12.204 series
  • 33.972 seizoenen
  • 646.938 acteurs
  • 198.985 gebruikers
  • 9.370.914 stemmen

De meest irritante bekende Nederlanders...

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

mjk87 schreef:

(quote)

Ik had tot ik dit bericht las echt nog nooit van haar gehoord, of haar überhaupt ergens gezien.

Dat zegt op zich meer over jou dan over haar , want ze is de laatste jaren toch vrij bekend en komt in een hoop tv-programma's. Nou kijk ik nog zelden tv, net als jij vermoed ik dus we ontwijken zulke types aardig. Maar een paar programma's vind ik nog de moeite om uitgesteld of zelfs live te kijken.

Nouja, heel irritant aanwezig figuur is ze dus.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

kappeuter schreef:

Ik begin me steeds meer te ergeren aan René van der Gijp en Johan Derksen.

Van der Gijp is een pedante kleinzielige man geworden.

Ik blijf het programma wel nog met enige regelmaat kijken, maar dagelijks hoeft van mij niet. Ik vind het een enge kliek geworden met steeds dezelfde gezichten als leeghoofd Roxane en die blije Amerikaman die nu ineens overal verstand van heeft.

Ik ben wel fan van Merel Ek.

Ik blijf het wel leuk vinden, maar ik kan me een beetje voorstellen wat je bedoelt.

Overigens is er best wel veel wisseling bij VI. Het was heel lang zo'n beetje Pieter Cobelens, Job Knoester en Roxanne Knetemann, maar tegenwoordig zitten er veel verschillende gasten. Had het programma ook wel hard nodig want het werd een beetje een grote herhaling. Ik haat wielrennen, dus ik zit helemaal niet op Roxanne te wachten.

Jammer dat de tijden voorbij zijn met de pure voetbaluitzendingen. Met Hansie Hansie en Boskamp als gast en Gerard Joling aan de bar die ordinaire dingen riep. Mooie jaren.

kappeuter schreef:

Ik vind 'm niet goed bij het programma passen.

Albert pas er juist goed, maar hij heeft de handrem er nog opzitten merk je. Hij is natuurlijk best wel vilein en achterbaks, maar durft dit niet meer zo goed. 20 jaar terug had hij het wel gedaan.

Die rol heeft nu Ruther Castricum daar. Die vond ik na Powned echt doodsaai geworden, maar is als tafelgast bij VI weer heel vermakelijk omdat hij zich wel durft te uiten over alles.

ZAP!

• 5448 berichten
  • 3621 stemmen

Jullie moeten echt wat minder tv gaan kijken ofwel wat selectiever worden.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

ZAP! schreef:

Jullie moeten echt wat minder tv gaan kijken ofwel wat selectiever gaan worden.

Haha. Wat vaker zappen zeker.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik blijf het wel leuk vinden, maar ik kan me een beetje voorstellen wat je bedoelt.

Overigens is er best wel veel wisseling bij VI. Het was heel lang zo'n beetje Pieter Cobelens, Job Knoester en Roxanne Knetemann, maar tegenwoordig zitten er veel verschillende gasten.

Goh. Dan heb ik zeker net de verkeerde dagen gekeken.

Had het programma ook wel hard nodig want het werd een beetje een grote herhaling. Ik haat wielrennen, dus ik zit helemaal niet op Roxanne te wachten.

Dan heeft ze tenminste wel wat te melden.

Jammer dat de tijden voorbij zijn met de pure voetbaluitzendingen. Met Hansie Hansie en Boskamp als gast en Gerard Joling aan de bar die ordinaire dingen riep. Mooie jaren.

Ja ik zag het ook liever als voetbalprogramma en die gasten mis ik ook wel. Maar ik keek dan vaak wel maar even een half uurtje, gewoon voor de sfeer. En nog steeds kijk ik zelden een hele uitzending.

Albert pas er juist goed, maar hij heeft de handrem er nog opzitten merk je. Hij is natuurlijk best wel vilein en achterbaks, maar durft dit niet meer zo goed. 20 jaar terug had hij het wel gedaan.

Nou dan is het toch vlees noch vis. Hij staat niet helemaal aan als hij daar is.

Die rol heeft nu Ruther Castricum daar. Die vond ik na Powned echt doodsaai geworden, maar is als tafelgast bij VI weer heel vermakelijk omdat hij zich wel durft te uiten over alles.

Ik vind 'm juist heel saai geworden bij VI. Sympathieke man, maar daar is ook alles wel mee gezegd.

Die man lijkt uiterlijk ook niet meer op Rutger Castricum, wat heeft hij met z'n hoofd gedaan?

mjk87 (moderator films)

• 14514 berichten
  • 4510 stemmen

kappeuter schreef:

Die man lijkt uiterlijk ook niet meer op Rutger Castricum, wat heeft hij met z'n hoofd gedaan?

Dezelfde dokter als Dirk Kuijt allicht? Ik krijg een beetje die vibes.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

kappeuter

Afgelopen tijd zijn er met Rutger, Albert of Mart de Kruif, Wouter de Winther genoeg nieuwe tafelgasten gekomen en ook aan de bar zijn er best wel geregeld nieuwe namen, zoals die seksuologe of het Cybermannetje.

Zie hier een overzicht:

Vandaag Inside - Wikipedia - nl.wikipedia.org

Ik vind het flink diverser dan altijd dezelfde namen bij Op1 of RTL.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

mjk87 schreef:

(quote)

Dezelfde dokter als Dirk Kuijt allicht? Ik krijg een beetje die vibes.

Mensen worden er zelden beter van als ze zich laten verbouwen. Al is het bij Rutger nog niet zo erg als bij Dirk Kuijt. Die lijkt tegenwoordig op de Plaaggeest van Bassie en Adriaan, bijna eng met die plastic kop. Dirk past trouwens heel goed in dit topic, enge nepperd.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Teun Föhn uit die serie over Urk is het ergste voorbeeld. Die lijkt nog het meest op de Plaaggeest.

Curry

• 313 berichten
  • 112 stemmen

VI is nog wel te doen, alleen valt het teveel in herhaling (zowel Johan als de filmpjes) en dan krijg je van die filler uitzendingen.

Wilfred Genee vind ik irritanter dan Gijpie, die tettert gewoon over iets totaal anders als iemand nog wat aan het vertellen is, maar Rene is ook wel wat labiel aan het doen de laatste tijd, vooral dat hard schreeuwen over kinderlijke sexdingen om zijn punt te maken.

2 a 3x per week kijk ik nog wel, ligt dus aan de gasten:

Leuk: Eus, Helene, Valentijn (hij is wel zuur maar het gaat dan wel over voetbal), Pieter Koblenz, dat Cybermannetje, Merel EK, Sam Hagens.

Niet leuk en dan skip ik: Wierd Duk (vreselijk figuur), Angela De Jong, Raymond Mens.

Job en Rutger irriteren wel, maar worden meestal toch overklast door Johan

alexander038

• 957 berichten
  • 1295 stemmen

Ik vind Raymond Mens altijd wel interessant als hij over de Amerikaanse politiek praat.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Ik vind Wierd, Angela en Raymond wel prima gasten. Die laatste moet alleen oppassen niet overal op tv te zijn.

PS: De naam is Pieter Cobelens

kos

• 46688 berichten
  • 8845 stemmen

Kneteman is juist volgens mij het enige wat nog enigszins positief is aan dat programma. Iemand als Angela de Jong is natuurlijk een regelrechte nachtmerrie. Alsof je je niet zo snuggere tante de hele dag hoort tetteren over van alles en nog wat met haar grote bek.

Curry

• 313 berichten
  • 112 stemmen

alexander038 schreef:

Ik vind Raymond Mens altijd wel interessant als hij over de Amerikaanse politiek praat.

Als hij de Amerikaanse politiek gegoogled heeft, er komt nooit iets echt nieuwswaardig aan bod wat je zelf al niet had kunnen vinden. Zelfde deze week over de pogingen om tot een coalitie te komen.

SergioMalick

• 1230 berichten
  • 1833 stemmen

Met stip op nr. 1 Angela de Jong.

Haar beroep is recensies schrijven over tv-programma's, maar wil in werkelijkheid alleen maar meedoen als opiniemaker in het maatschappelijk debat.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

SergioMalick schreef:

Met stip op nr. 1 Angela de Jong.

Haar beroep is recensies schrijven over tv-programma's, maar wil in werkelijkheid alleen maar meedoen als opiniemaker in het maatschappelijk debat.

Ik vind haar juist heerlijk. Messcherp en ze zit er ook zelden naast.

Een van de weinigen die Johan Derksen op zijn plek kan zetten en Johan de dag erna een soort van excuus laat aanbieden.

SergioMalick

• 1230 berichten
  • 1833 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Ik vind haar juist heerlijk. Messcherp en ze zit er ook zelden naast.

Een van de weinigen die Johan Derksen op zijn plek kan zetten en Johan de dag erna een soort van excuus laat aanbieden.

Of ze er wel of niet naast zit kun je altijd over discussiëren. Echter vind ik haar als recensent niet serieus te nemen. Een beetje alsof je in al jouw recensies op MovieMeter (die ik overigens graag lees) een politieke/maatschappij kritische boodschap meegeeft. Maar ze eet wel van twee walletjes door programma's kapot te recenseren en ook nog een politieke/maatschappelijke mening wil meegeven

mikey

• 28986 berichten
  • 5138 stemmen

Is zij niet gewoon irritant omdat ze met een verbolgen hoofd conservatieve meninkjes geeft? Met een bepaald kapsel dat me niet zint?

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

SergioMalick schreef:

(quote)

Of ze er wel of niet naast zit kun je altijd over discussiëren. Echter vind ik haar als recensent niet serieus te nemen. Een beetje alsof je in al jouw recensies op MovieMeter (die ik overigens graag lees) een politieke/maatschappij kritische boodschap meegeeft. Maar ze eet wel van twee walletjes door programma's kapot te recenseren en ook nog een politieke/maatschappelijke mening wil meegeven

Ik weet niet zo goed waar je op doelt. Omdat ze in talkshows zit? Haar columns gaan altijd over tv.

PS: Thanks voor het reviewcompliment.

SergioMalick

• 1230 berichten
  • 1833 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik weet niet zo goed waar je op doelt. Omdat ze in talkshows zit? Haar columns gaan altijd over tv.

PS: Thanks voor het reviewcompliment.

Dat ze zichzelf neerzet als tv-recensent, maar eigenlijk alleen maar opinie wil maken. En dat ze ook nog in de programma's zit die zij vervolgens gaat bekritiseren is helemaal wonderlijk natuurlijk. Zie het als Valentijn Driessen die meedoet bij Ajax. Het wordt een soort oneindigheid-symbool op deze manier. Ik zie recensisten en opiniemakers gewoon als twee verschillende takken van sport.

Maar vooruit: Ik trek haar conservatie mening ook slecht, dus eerlijk gezegd ben ik niet objectief en zoek ik wat objectieve argumenten om haar niet te mogen.

mikey

• 28986 berichten
  • 5138 stemmen

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

SergioMalick schreef:

(quote)

Dat ze zichzelf neerzet als tv-recensent, maar eigenlijk alleen maar opinie wil maken. En dat ze ook nog in de programma's zit die zij vervolgens gaat bekritiseren is helemaal wonderlijk natuurlijk. Zie het als Valentijn Driessen die meedoet bij Ajax. Het wordt een soort oneindigheid-symbool op deze manier. Ik zie recensisten en opiniemakers gewoon als twee verschillende takken van sport.

Maar vooruit: Ik trek haar conservatie mening ook slecht, dus eerlijk gezegd ben ik niet objectief en zoek ik wat objectieve argumenten om haar niet te mogen.

Ik vind het niet zo erg dat ze in talkshows zit. Ze geeft nog steeds haar ongezouten mening over die shows, maar mag er toch best zitten?

Ze heeft een pedante houding, dat zal best meespelen ja. Ik vind haar weer vermakelijk omdat ik een hekel aan de meeste BN-ers heb en zij daar meestal wel raad mee weet.

kos

• 46688 berichten
  • 8845 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Messcherp en ze zit er ook zelden naast.

.

LOL, die suffe tante met een grote bek in een verjaardagskringetje zit er werkelijk altijd naast.

kos

• 46688 berichten
  • 8845 stemmen

mikey schreef:

Is zij niet gewoon irritant omdat ze met een verbolgen hoofd conservatieve meninkjes geeft? Met een bepaald kapsel dat me niet zint?

Dit is Angela ten voeten uit idd.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

(quote)

LOL, die suffe tante met een grote bek in een verjaardagskringetje zit er werkelijk altijd naast.

Ze heeft bijna altijd gelijk, ik vind haar mening bij VI ook vaak veel beter dan die van Derksen. En haar columns zijn echt goed, althans de stukken dat ze kritisch mag hakken op iets.

depri83

• 6802 berichten
  • 1490 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Ze heeft bijna altijd gelijk, ik vind haar mening bij VI ook vaak veel beter dan die van Derksen. En haar columns zijn echt goed, althans de stukken dat ze kritisch mag hakken op iets.

Voor 1 keer helemaal eens,

https://archive.is/f0v4Q

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Voor 1 keer helemaal eens,

https://archive.is/f0v4Q

Probeer je mij hier mee op mijn plek te zetten, of wat? Ben het namelijk ook met die column eens van haar.

depri83

• 6802 berichten
  • 1490 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Probeer je mij hier mee op mijn plek te zetten, of wat? Ben het namelijk ook met die column eens van haar.

Nee hoor, maar ik vind het ook een gruwelijk irritant mens maar kan het voor een keer ook met haar eens zijn mbt deze column.

mikey

• 28986 berichten
  • 5138 stemmen

raar dat angela aan de kant staat van iemand uit groen links/pvda.

SergioMalick

• 1230 berichten
  • 1833 stemmen

Angela wil gewoon lekker meedoen in ieder mogelijk debat en Johan Derksen is de perfecte aanleiding voor haar. Ik dat opzicht versterken ze elkaar gewoon en zitten we in Nederland opgescheept met dit soort nutteloze opiniemakers. Het is gewoon een grote stronthoop, waar de politiek af en toe ook hun neus in wil steken voor extra belangstelling. En zo af en toe schrijft ze een stukje over nieuwe spelshows of over programma's waarin BN'ers elkaar achtervolgen in de bossen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.