menu

Overig / Algemeen / De meest irritante bekende Nederlanders...

zoeken in:
Kom op mensen, Marijke Helwegen is toch gewoon het ergste dat je op tv kunt tegenkomen?

Ja inderdaad

Menni
Absoluut het ergste, maar misschien doordat het zo onzéttend over-the-top is een stuk minder irritant dan een hoop andere lui..

Rujar schreef:

Alle Nederlandse rappers zijn echt dom m.u.v. Ossdorpposse.

Nee hoor van mij mag de Osdorp Posse er ook wel bij. Dominee Def P. preekt over de duivelse praktijken die commercie heten, maar rapt ondertussen wel over nummers met een bubbelbad. Walgelijk.

Menni
Ouch, volgens mij heeft iemand hier iets over het hoofd en niets tussen de regels door gezien.

Albert Verlinde
Gerard Joling
Gordon
Jensen
Marco Borsatan
André van Duijn
Georgina Verbaan
Hans Kraay jr.

gemaster schreef:
(quote)

Nee hoor van mij mag de Osdorp Posse er ook wel bij. Dominee Def P. preekt over de duivelse praktijken die commercie heten, maar rapt ondertussen wel over nummers met een bubbelbad. Walgelijk.

Kan je ook anders zien.
Frank Zappa heeft ook commerciële rommel gemaakt om te overleven Door het 'makkelijk' verdienen door het maken van commerciele platen kon hij met deze centen zich weer richten op zijn eigen muziek…

Ook nog niet genoemd: Claudia de Breij.

Rujar schreef:
Alle Nederlandse rappers zijn echt dom m.u.v. Ossdorpposse.

Past in het rijtje alle moslims zijn terroristen. U kent Opgezwolle, DAC, VSOP, Nuclear Family, Terilekst en Spacekees?

hmm alleen dom is een ruim begrip. Alle moslilms zijn terroristen dat is een statement.

maar Claudia de Breij idd irritant.

Alle Nederlandse rappers zijn echt dom is net zo'n statement als alle moslims zijn terroristen en beide slaat het nergens op.

Rujar schreef:

maar Claudia de Breij idd irritant.

bedoel je die dj van 3fm?
die is best wel leuk.
wel irri: mw verdonk

Rujar schreef:

Kan je ook anders zien.
Frank Zappa heeft ook commerciële rommel gemaakt om te overleven Door het 'makkelijk' verdienen door het maken van commerciele platen kon hij met deze centen zich weer richten op zijn eigen muziek…

Het zou kunnen, maar ik geloof er niet helemaal in. Maarja ik ben dan ook een beetje bevooroordeeld

mikey schreef:
(quote)

bedoel je die dj van 3fm?
die is best wel leuk.

Nee, De Breij is helemaal niet leuk. Verschrikkelijk irritant mens.

starbright boy (moderator)
Ik erger me niet zo heel snel, er staan zat mensen in dit topic waar ik niets op tegen heb, maar er zijn uitzonderingen:

Rita Verdonk
Geert Wilders
Caroline Tensen
Ron Brandsteder
Piet-Hein Donner
Gerard Joling
Robert Jensen
Hans Kraaij jr.
Pernille La Lau
Froukje de Both
Die Modemiep van RTL Boulevard
Willibrord Frequin
Emile Ratelband
Frits Bom

En dan zijn er een paar in de categorie: soms kan ik ze goed hebben, maar meestal niet:
Rik Felderhof
Marcel van Dam

Buiten mededinging:
Alle belspelpresetatoren en trices. Daar krijg ik altijd heel erg medelijden mee.

Een naam die ik nog mis in bovenstaande lijstjes is Tom Egbers, echt het mannelijke equivalent van een dom blondje.

Geen idee hoe ze noemen, maar dat presentatieduo dat alive & cookin (of iets dergelijks ?) presenteert.

SB: Marcel van Dam is trouwens één van de weinigen die ik echt geinig vind, samen met zo'n iele cabaretier en Jan Mulder

jij bedoeld waarschijnlijk Irene Moors en Carlo Boszhard en de kok heet Rudolph van Veen

Onderhond schreef:
... samen met zo'n iele cabaretier ...

Dolf Janssen

Carlo Boszhard en Dolf Janssen horen hier zeker thuis

Carlo-ik wil graag zijn zoals Willem Ruis-Boszhard wel, maar Dolf Janssen vind ik niet

Ben ik toch wel de ergste vergeten: Jörgen Raymann. Hij weet altijd het bloed onder m'n nagels vandaan te halen...

Ali B en Carlo Boszhard zijn vrij afschuwelijk.

kos
Zavo schreef:

Een naam die ik nog mis in bovenstaande lijstjes is Tom Egbers, echt het mannelijke equivalent van een dom blondje.
.

Volgens mij is Tom allesbehalve dom.

Prem Radhakishun (premtime) is ook echt zo ontzettend irritant!

Menni
Bedankt, zo krijg ik mijn lijstjes met sympathieke lui precies compleet!

Dank u, Vive La Fête, die was ik nog vergeten en gaat dan ook regelrecht in mijn top10 van meest irritante personen aller tijden ...

Menni
wtf is wrong with this country.. Zowat nog de enige persoon die netjes alle kanten van alle verhalen belicht wordt irritant gevonden.. *zucht*

Gast
geplaatst: vandaag om 08:59 uur

geplaatst: vandaag om 08:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.