menu

Overig / Algemeen / De meest irritante bekende Nederlanders...

zoeken in:
mooi Chainsaw!
Ik was al bang na de voorafgaande bladzijdes gelezen te hebben dat ik de enige was die hem echt zo irritant vond.

Het kan trouwens best zijn dat hij inhoudelijk goed is, Menni.
Maar ik hekle zijn hele manier van doen al zo erg, dat ik geen zin meer heb om verder naar hem te luisteren!

U-96 schreef:

Ben ik toch wel de ergste vergeten: Jörgen Raymann. Hij weet altijd het bloed onder m'n nagels vandaan te halen...

Irritant vind ik hem niet maar hij is voor een cabaretier wel erg ongrappig. Gelukkig presenteert hij The Comedy Factory alleen.

Prem is natuurlijk geweldig. Prachtig programma ook.

Kunnen de Marcel van Dam haters ff uitleggen wat er nu zo irritant aan hem is, ik weet het namelijk niet. Van Mulder kan ik het wel raden, maar die vind ik dan wel weer grappig.

Menni
Vive, fijn dat je zelf toegeeft Prem enkel oppervlakkig bekeken te hebben. Probeer eens paar afleveringen Premtime, er gaat een wereld voor je open..

Marcel van Dam begin ik ook graag te verdedigen de laatste tijd, het is erg in geworden om 'm te bashen, terwijl 'ie hooguit wat doordrammerig is in zijn standpunten. Felle debaters, ach ja, ze vragen er ook wel om.

neo (crew)
Rujar schreef:
Alle Nederlandse rappers zijn echt dom m.u.v. Ossdorpposse.

Alle rappers klinkt mij fijner in de oren

Alle rappers klinkt mij fijner in de oren

neo (crew)
Menni schreef:

Vive, fijn dat je zelf toegeeft Prem enkel oppervlakkig bekeken te hebben. Probeer eens paar afleveringen Premtime, er gaat een wereld voor je open..

Net zo'n sympathieke en degelijke man als Raymann, alleen doet de een dat wat serieuzer en dan ander humorischer...

Als we er nu "alle rappers en Matrix fans" van maken zijn er voor vandaag weer genoeg teentje geplet

Gaat helaas niet lukken Menni

Menni
't Is zo gebeurd hoor, Vive.. www.premtime.nl en een beetje je horizon verbreden doet wonderen!

Al is Prem dan wel weer tegen sinterklaas omdat het racistisch zou zijn, dat is wel irritant.

neo (crew)
Onderhond schreef:

Als we er nu "alle rappers en Matrix fans" van maken zijn er voor vandaag weer genoeg teentje geplet

Daar ben ik enorm blij mee Maar rappers, wat moet ik daar nu mee? Ik kan niet tegen de zielige teksten ''over het leven'' en hun hele houding erbij. Een voor een te tragisch voor woorden. Ik hekel zo en zo al bepaald soort stoere types, waar rappers precies onder vallen. Ik ga nu proberen het kippenvel van mijn armen te schrapen...

Menni
BoordAppel schreef:

Al is Prem dan wel weer tegen sinterklaas omdat het racistisch zou zijn, dat is wel irritant.

Haha, maar er is ook nog een verschil tussen grappig en ergerlijk irritant. Prem is er een in de categorie 'precies weten hoe ver hij kan gaan', tenminste, wat mij betreft. Als je enkel zijn visie op Sinterklaas hebt gezien en daar je volledige oordeel op baseert, ja, dan loopt 't mis.

Ik heb Prem nog niet gezien in zijn eigen programma, maar heb 'm wel gezien in zowel Kopspijkers als twee keer in Dit was het nieuws, waar hij gewoon een schreeuwlelijk was. Misschien dat ie in Premtime minder irritant is hoor, dat zou ik niet weten.

Dustyfan
Misschien heb ik eroverheen gelezen en is hij al genoemd, maar de aller, aller, aller irritantste Nederlander vind ik toch echt:

J.P. Balkenende

Wat hij zegt, hoe hij het zegt (alsjeblieft geen Engels...) zijn hele voorkomen. Een en al tenenkrommend.

Mensen die altijd een bepaalde stelling proberen te verkopen, zijn vaak irritant. Zoals in het geval van premtime. toch ben ik het wel vaak met hem eens. En dat sinterklaas verhaal.. tja daarover valt te discussieren. Ik zou het ook zwaar irritant vinden als ik in suriname zou wonen en dat ze daar een zwarte heiligman hadden met blanke pietjes.

kos
Prem is erg goed. Maar het vervelende is dat iedereen hem altijd verkeerd begrijpt. dat is dan wel weer een nadeel.

kos
Dustyfan schreef:

J.P. Balkenende

Wat hij zegt, hoe hij het zegt (alsjeblieft geen Engels...) zijn hele voorkomen. Een en al tenenkrommend.
Idd, als je hem laatst weer zag met Sharon .

neo schreef:

Daar ben ik enorm blij mee Maar rappers, wat moet ik daar nu mee? Ik kan niet tegen de zielige teksten ''over het leven'' en hun hele houding erbij. Een voor een te tragisch voor woorden. Ik hekel zo en zo al bepaald soort stoere types, waar rappers precies onder vallen.

Zucht, the ignorance .

Vond Prem bij dit was het nieuws trouwens erg grappig. Hij nam het ook goed op dat hij keihard afgezeken werd .

FisherKing
Ik heb er mar 1 (maar dan ook op stip) en dat is Harry M.

poef ik heb weer wat gezegt!!!

kos
FisherKing schreef:

Ik heb er mar 1 (maar dan ook op stip) en dat is Harry M.
Goeie .

Wie is Prem?

neo (crew)
BoordAppel schreef:
(quote)

Zucht, the ignorance .

Wees blij dat ik op musicmeter niet op dat genre stem. Al sinds dag en douw erger ik mij eraan en geloof mij als ik zeg dat ik meer ken dan ik ooit had willen horen

neo schreef:

Wees blij dat ik op musicmeter niet op dat genre stem. Al sinds dag en douw erger ik mij eraan en geloof mij als ik zeg dat ik meer ken dan ik ooit had willen horen

Dan vraag ik me toch af wat je allemaal kent om tot die rare conclusie te komen.

Wel erg off-topic, maar even voor de nieuwsgierigheid. Afgezien van de muziek moet je je toch ook wel ergens storen aan dat rappers attitude gedoe, niet BoordAppel ?

Leuk Topic, Rogier ! Ik weet zo niet iedereen uit mijn hoofd, maar ik zal binnenkort ook effe een lijstje plaatsen.

moet je je toch ook wel ergens storen aan dat rappers attitude gedoe, niet BoordAppel ?

Kan me goed voorstellen dat mensen zich daar aan ergeren en dat doe ik zelf ook wel eens hoor (50 Cent, P. Diddy, of al die kansloze hippop rappers) maar alle rappers over een kam scheren slaat gewoon helemaal nergens op. Mensen als oa Aesop Rock, Atmosphere, Mos Def, Outkast hebben dat bad boy image helemaal niet.

kos
Niks mis trouwens met een bad boy image, alleen sommigen nemen het wel erg serieus .

Net zoals ik me ook niet aan Al Pacino erger als hij een stoere mafiabaas neerzet, erger ik me ook niet aan goede (!) rappers die een stoer imago neerzetten (wat maar een klein deel van de rappers is, maar helaas wel het enige dat de top-40 bereikt).

Gast
geplaatst: vandaag om 19:24 uur

geplaatst: vandaag om 19:24 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.