• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.927 films
  • 12.204 series
  • 33.972 seizoenen
  • 646.938 acteurs
  • 198.978 gebruikers
  • 9.370.556 stemmen

De meest irritante bekende Nederlanders...

zoeken in:

Curry

• 313 berichten
  • 112 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Voor wie welk eens het actualiteitenprogramma Op 1 bekijkt, op maandag zit altijd Erik Dijkstra er met Willemijn Veenhoven. Die laatste, wat een vreselijk zure, irritante, pedante en humorloze doos is die Willemijn zeg. Echt een constante ergernis. Hoe zuur ze ook weer bij de uitzending gisteravond zat te doen over hele onschuldige dingen. Bah. Die ontbijt met azijn.

Dan zul je wel blij zijn dat dit duo ermee gestopt is sinds deze week

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Eigenlijk de reden waarom ik geen vrijwel geen tv meer kijk:

André Hazes jr.

Broertjes Coronel

Maxim Hartman (houdbaarheidsdatum voor tv ver overschreden)

Manuel Venderbos (Manuel wie?)

Jort Kelder (karikatuur van zichzelf geworden)

Dionne Stax

Anita Witzier

Yvon Jaspers

Linda de Mol

Johnny de Mol

Martijn Krabbé

Dat Johan Derksen toch weer heeft besloten door te gaan, dat is een beetje treurig. Hoe een grote fan ik ook van het programma ben.

En ook:

Curry schreef:

Kees Tol en zn vrienden Nick en Simon, zijn mensen echt zo verzot op dit drietal???

Ik ken werkelijk niemand die van de muziek van Nick & Simon houdt (gelukkig) maar ik verbaas me altijd hoeveel programma's zij al erdoorheen gejaagd hebben

Curry

• 313 berichten
  • 112 stemmen

kappeuter schreef:

Eigenlijk de reden waarom ik geen vrijwel geen tv meer kijk:

Dionne Stax

Ja ook vreselijk, die denkt dat alles om haar draait heb ik het idee als je voorstukjes ziet van DNA onbekend enzo

mikey

• 28986 berichten
  • 5136 stemmen

best een aangenaam persoon om naar te kijken (dionne)

Lebarron

• 1018 berichten
  • 702 stemmen

Die griezel met dat glazen oog en dat tafellaken om zijn nek geknoopt, Meiland. Die man overact zijn nichterigheid zo overdreven dat zelfs Jack McFarland uit Will & Grace minder nichterig leek.

Borderline

• 74 berichten
  • 96 stemmen

Marco Borsato

depri83

• 6802 berichten
  • 1490 stemmen

De familie Barend.

schram101

• 16683 berichten
  • 2293 stemmen

Ali B

mikey

• 28986 berichten
  • 5136 stemmen

fa. de mol

kos

• 46687 berichten
  • 8844 stemmen

Met afstand Angela de Jong

Nou vooruit, en Suzan en Freek.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Wie zijn Suzan en Freek?

Freek de Jonge of Freek Vonk?

kos

• 46687 berichten
  • 8844 stemmen

Koester je onwetendheid in deze.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Zal ik doen!

Leland Palmer

• 23785 berichten
  • 4893 stemmen

Ik vind al die zogenaamde BN'ers bijna irritant. Elke keer als je die tv aanzet zie je dezelfde koppen. Hetzelfde gore clubje zit in alle programma's. Stelletje inteelt likkers. De reden waarom ik bijna geen tv meer kijk.

eRCee

• 13441 berichten
  • 1978 stemmen

Martijn, vind ik ook irritant.

Graaf Machine

• 9791 berichten
  • 1412 stemmen

Er zijn natuurlijk best BN-ers die niet irritant zijn. Zo'n Maarten van Rossem bijvoorbeeld, of André van Duin. Maar daar gaat het hier niet over, hier gaat het over wie wel irritant is, en dan is er maar eentje met afstand kampioen: Gordon.

Liever nog tien Jolings op mijn verjaardag dan één Gordon.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

Nou vooruit, en Suzan en Freek.

Angela de Jong

Zo ongeveer de enige op tv naast Derksen die echt zegt wat ze van dat Hilversumse inteelt mediakliekje vinden. Haar columns zijn leuk.

Graaf Machine

• 9791 berichten
  • 1412 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Angela de Jong

Zo ongeveer de enige op tv naast Derksen die echt zegt wat ze van dat Hilversumse inteelt mediakliekje vinden. Haar columns zijn leuk.

Ik vraag me altijd af of Derksen wel echt zegt wat hij vindt of dat hij toch bewust een provocerend randje opzoekt.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Graaf Machine schreef:

(quote)

Ik vraag me altijd af of Derksen wel echt zegt wat hij vindt of dat hij toch bewust een provocerend randje opzoekt.

Ik denk dat hij vrij zichzelf is, maar natuurlijk ook wel weet dat mensen op zijn tijd wat prikkelende teksten van hem verwachten. Prachtige persoonlijkheid, ik raad je zeer zijn biografie aan van Michel van Egmond die vorig jaar is verschenen.

Graaf Machine

• 9791 berichten
  • 1412 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Ik denk dat hij vrij zichzelf is, maar natuurlijk ook wel weet dat mensen op zijn tijd wat prikkelende teksten van hem verwachten. Prachtige persoonlijkheid, ik raad je zeer zijn biografie aan van Michel van Egmond die vorig jaar is verschenen.

In die biografie heb ik geen zin, en eigenlijk zie ik hem zelden op televisie omdat ik dat programma ook niet interessant vind, maar natuurlijk lees ik wel over hem, en ken hem nog van decennia geleden toen hij nog in de VI (tijdschrift) schreef.

Ik mag hem verder wel, komt op zich wel oprecht over, en doet ook veel voor zijn andere passie, bluesmuziek.

Maar je kunt nooit in het hoofd van zo iemand kijken, en ook van anderen niet, dus zou ik niet zomaar durven beweren dat hij altijd oprecht is.

Maar wie is dat wel altijd?

Nee, van mij geen kwaad woord over Derksen, al staan de uitspraken die ik van hem lees wel vaak recht tegenover mijn mening, maar dat is geen probleem.

mikey

• 28986 berichten
  • 5136 stemmen

kos schreef:

een van de weinigen die me telkens echt boos maakt

BlueJudaskiss (moderator films)

• 11900 berichten
  • 5305 stemmen

mikey schreef:

(quote)
een van de weinigen die me telkens echt boos maakt

Doet ze toch iets goed columnisten worden betaald voor hun mening en de daarbij behorende clicks / lezers, en dat haar naam nu op deze manier genoemd wordt lijkt mij een zeer groot compliment naar madame De Jong.

mikey

• 28986 berichten
  • 5136 stemmen

BlueJudaskiss schreef:

Doet ze toch iets goed columnisten worden betaald voor hun mening en de daarbij behorende clicks / lezers, en dat haar naam nu op deze manier genoemd wordt lijkt mij een zeer groot compliment naar madame De Jong.

Haar mening is niet zo wereldschokkend: eigenlijk altijd dom conservatief gelul. Het is de combinatie van dat met haar stem, pedante hoofd en ........ kaspel.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

BlueJudaskiss schreef:

(quote)

Precies. Dankzij haar kijken mensen een stuk kritischer naar die engnekken in Hilversum. En haar columns zijn ook gewoon inhoudelijk prima, ze heeft meestal gewoon gelijk. Ze brengt het wat pedant, maar een column moet inderdaad prikkelen. Nee, ik ben duidelijk een Angela-fan.

BlueJudaskiss (moderator films)

• 11900 berichten
  • 5305 stemmen

mikey schreef:

(quote)
Haar mening is niet zo wereldschokkend: eigenlijk altijd dom conservatief gelul. Het is de combinatie van dat met haar stem, pedante hoofd en ........ kaspel.

Ah kijk, iemand afserveren op uiterlijk is gelukkig heel progressief vooruitstrevend!

mikey

• 28986 berichten
  • 5136 stemmen

BlueJudaskiss schreef:

Ah kijk, iemand afserveren op uiterlijk is gelukkig heel progressief vooruitstrevend!

wel als je kapsel een statement is.

Graaf Machine

• 9791 berichten
  • 1412 stemmen

mikey schreef:

(quote)
wel als je kapsel een statement is.

Iemand afserveren op het kapsel, en dan als lulsmoes beweren dat dat kapsel een statement is.

Het moet niet gekker worden.

mikey

• 28986 berichten
  • 5136 stemmen

ja ja ja niet zo boos worden, wordt dat maar op madame de jong. dat is nmlk haar job.

Graaf Machine

• 9791 berichten
  • 1412 stemmen

Haha, ik word niet boos, Mikey, ik verwonder me alleen maar.

mikey

• 28986 berichten
  • 5136 stemmen

dat is alleen maar mooi.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.