menu

Overig / Algemeen / De meest irritante bekende Nederlanders...

zoeken in:
mjk87 schreef:
Is het raar als ik nog nooit van Ruben Hein had gehoord?

absoluut niet
categorie Z-listers

Zelfde als mensen van Utopia of Temptation island, alleen bekend voor de incrowd

Ook mij zegt die naam niks en dat terwijl mijn vrouw WIDM volgt.

Ik begin dat ook meer en meer te krijgen. Vroeger kreeg ik wel veel op mediagebied mee, maar tegenwoordig is dat stukken minder en dat is echt een zegen. Negen van de tien popiejopues op tv passen wel in deze topic.

Ik mis Rene Froger met de meest irritante reclame ooit. .......

kos
Alleen al het feit dat hij niet precies op de goede maat fluit aan het begin maakt me RAZEND.

Het irritantste aan dat spotje vind ik nog wel de manier waarop die vrouw goedendag zegt.

Kan er oprecht gestopt worden met mensen van Temptation Island bekend te maken en hun aandacht en een carriëre te geven? Mensen zonder enige vaardigheid, talent, gave en die niets bereikt hebben worden vereerd. Wat moet je ervoor doen? Iets wat iedere flapdrol eigenlijk wel kan. Jezelf verlagen en voor schut zetten.

Curry schreef:
De overkill aan Ellie Lust begint nu ook wel te irriteren, echt OVERAL duikt ze op, het wachten is nu op hoe zij de was doet.
Haar werkgever grijpt nu in t.a.v. die overkill: in de luwte.
LG zou al een optioneel "Ellie Lust filter" gaan leveren bij hun TV's...

Ellie "I'm a real police officer" Lust.

Arie Boomsma, Arie Boomsma en Arie Boomsma.

gauke schreef:
Ik mis Rene Froger met de meest irritante reclame ooit. .......

blijkbaar hebben ze je je bericht gelezen want ik hem hem nu toch 2 weken niet meer gezien

Curry schreef:
(quote)

blijkbaar hebben ze je je bericht gelezen want ik hem hem nu toch 2 weken niet meer gezien

Laten we het hopen

gauke schreef:
(quote)

Laten we het hopen

Hij is weer volop aanwezig

Net zoals de verschrikkelijke reclame van Trivago die nooit verdwijnt helaas

Die Froger reclame is echt onvoorstelbaar knullig slecht. Er zijn mensen bij zo'n bedrijf die daar goedkeuring voor geven....oooooh, hahaha wat leuk zeg, fantastisch, zo kunnen we voor de dag komen, geweldig....dikke rekening er nog voor betalen ook. Wat een paardenlullen .

Veeeeel bn'ers zijn irritant, met name al die pseudo bn' ers maar ook veel van die omhooggevallen zogeheten top bekendheden. Ik heb er niks mee, ze pissen en poepen hetzelfde als ik.

Curry schreef:
Leo Blokhuis.
Bij mn ouders stond Achter de dijken aan toevallig afgelopen vrijdag, wat een zelfingenomenheid die man uitstraalt. Om nog maar te zwijgen over de belachelijke bijnaam Professor Popmuziek

Die kerel komt niet heel veel verder dan de geijkte top40 zooi.....en je dan als kennisbank der muziek laten presenteren.....hahaha, wat een kwast, er is zo ongelooflijk veel meer dan dat.

Ik weet één ding zeker: wanneer ik een nieuwe bril nodig heb, zeker niet daarheen.
Op de tv zet ik nu sowieso het geluid af zodra de reclame start........

het is rustig hier, te warm om te irriteren waarschijnlijk

ik vind nu ook een Belg zeer irritant, die tv kok op VRT, die heeft een schep Jamie Oliver en Nigella Lawson gepakt en er een Vlaamse mayonaise overgegooid, heel gemaakt gedoe, helaas wil mijn vrouw daar naar kijken, Dagelijkse zomerkost

Curry

Voor Belgen is er een apart topic De meest irritante bekende Belgen

Wat te denken van die nieuwe pizzareclame waar Hennie Huisman ook weer even in beeld moet?
Knulletje achter de toonbank kent waarschijnlijk die hele Huisman niet en dan toch 'Surprise, suprise' jodelen.

Of (ook best wel sneu) George Baker die zijn grootste hit bewust gaat verzieken om producten van een supermarkt aan te prijzen.

Wat bezielt die mensen? Aandacht te kort?

Panta Rei schreef:

Wat bezielt die mensen? Aandacht te kort?

Nooit genoeg geld ?

Bakema NL schreef:
Die Froger reclame is echt onvoorstelbaar knullig slecht. Er zijn mensen bij zo'n bedrijf die daar goedkeuring voor geven....oooooh, hahaha wat leuk zeg, fantastisch, zo kunnen we voor de dag komen, geweldig....dikke rekening er nog voor betalen ook. Wat een paardenlullen .

Je snapt hoe dit werkt? Ze maken die reclame expres zo slecht en onuitstaanbaar zodat jij en vele anderen er zelfs over berichten op een filmsite.

In dat opzicht een zeer geslaagde reclame. Die paardenlullen lachen zich krom.

Ja helaas is dat zo, maar je moet er maar aan mee willen werken als BNer.
Zal wel een heel flink bedrag tegenover staan denk ik, anders doe je zoiets niet.

Nee, dat is wat anders. Froger is daar wel hoogst geschikt voor iig; om een reclame bloedirritant te maken.

En tuurlijk; de kassa rinkelt.

Dankzij de Slimste mens helaas even mee geconfronteerd in een filmpje, Nicolette Kluiver/Kluyver, geen idee juiste spelling . Vreselijk irritante rotkop en aanstellerig

Confusie
Het is een leven vol ergernis als je Curry bent.

Vandaar dat hij zich in een topic als deze een ware vis te water toont.

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Je snapt hoe dit werkt? Ze maken die reclame expres zo slecht en onuitstaanbaar zodat jij en vele anderen er zelfs over berichten op een filmsite.

In dat opzicht een zeer geslaagde reclame. Die paardenlullen lachen zich krom.

Die truc is al zo oud als wat ja. Paardenlullen genoeg die er in trappen ook. Mij zie je niet bij dit soort halvezolen, dat alleen al is reden niet met zo'n winkel geassocieerd te willen worden.

Dat is toch ook met die stem van Kruidvat die je door je tv/radio heen wilt trekken en keihard kapot wilt slaan. Zo onuitstaanbaar als het maar kan en daarom al vele jaren zo succesvol.

Ongelooflijk dat Hadewych Minis zich daarvoor uitleent idd. Wat geld niet met mensen doet (ik had het overigens ook gedaan voor dat geld, daar niet van). Verder is Hadewych wel een leuk mens.

Die stem van die Trekpleister chick zorgt ook voor uitslag (wat slim is, omdat je daar dan weer iets voor kan halen bij die winkel).

Glennis Grace.
Akelig, akelig mens.
En waarom moet het in godsnaam op het journaal dat ze het goed doet in een of ander tv programma in de VS?

Confusie
Leuke vrouw en fantastisch zangeres.

Heerlijk wijdkeels door het leven, machtig.

Zou iedereen wel willen.

Yvon Jaspers.

Een schande voor Brabant die vrouw.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:12 uur

geplaatst: vandaag om 11:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.