menu

Overig / Algemeen / De meest irritante bekende Nederlanders...

zoeken in:
WANTSJE schreef:
-Annechien van Steenhuizen (de ijskast van NOS journaal, kan onmerkbaar worden vervangen door een robot).
Voeg daarbij Dionne Stax, de vrieskist van NOS-journaal.

Annechien vind ik nog wel meevallen, misschien iets te gereserveerd.
Die Dionne vind ik een beetje overgewaardeerd, net alsof we nooit een blonde hebben gezien.

Ik voeg nu we toch in het nieuws segment zitten toe de zeer irritante Rik van de Westelaken

Ebenezer Scrooge schreef:
Matthijs van Nieuwkerk.

Gevolgd door Humberto Tan

Patrick Lodiers, het lijkt me een erg aardige man maar ik vind hem bedroevend slecht als radiomaker. Hij spreekt constant namen verkeerd uit, gebrekkige vraagstelling en mislukte grapjes bij de vleet, lijkt vaak niet mee te kunnen komen in gesprekken. Met andere woorden, hij steekt schril af bij radiotalent Willemijn Veenhoven, met wie hij samen een programma maakt.

Pecore schreef:
Patrick Lodiers, het lijkt me een erg aardige man maar ik vind hem bedroevend slecht als radiomaker. Hij spreekt constant namen verkeerd uit, gebrekkige vraagstelling en mislukte grapjes bij de vleet, lijkt vaak niet mee te kunnen komen in gesprekken. Met andere woorden, hij steekt schril af bij radiotalent Willemijn Veenhoven, met wie hij samen een programma maakt.

Op de televisie kan Patrick Lodiers soms nog met een aardig interview aankomen, maar verder is het een weinig subtiele presentator. Alles lijkt bij hem vaak groter en emotioneler dan het zou moeten zijn om indruk te maken.

Ja, zo ervaar ik dat ook. Goed verwoord.

Maan.... voor zover je dat een BNer kan noemen. Bloed onder je nagels.

De hele RTL en loterijen cult. Walgelijke figuren die het nodig vinden om constant elkaar de kont te likken. Ook de 'De Wereld Draait Door' vriendenclub. Smerige cokesnuivers.

Waarom heb ik hier nog niet meegediscussieerd? Omdat ik waarschijnlijk nog te weinig heb aan een top duizend. Valt het jullie ook op dat je in dit mediawereldje met groots gemak tot de zeventig kunt volhouden? Ik zag sommige bekende figuren voor het eerst toen ik teevee begon te kijken als kind van acht jaar, reken maar dat dit erg lang geleden is, en inmiddels zijn sommigen daarvan pas vijftig geworden zoals Linda de Mol, Jochem van Gelder (die je een prijs mag geven voor persoon die er gedurende zijn hele leven er altijd hetzelfde uitziet), Humberto Tan en Paul de leeuw. Naar mijn gevoel moesten die mensen bijna zeventig zijn, zo lang zijn ze al op de televisie. En als ze dan eindelijk 65¹ worden blijven ze gewoon doorwerken, zoals Jack van Gelder en Mart Smeets. Waar ik ook mijn vraagtekens bij zet is hoe die Leo Driessen ooit op teevee is beland? Over twee jaren is-ie eindelijk 65..maar het lijkt er niet op dat we op korte termijn van hem af zijn.

ACK.. is schele Leo nou echt nog niet genoemd over honderd bladzijdes, drieduizend berichten en sinds 2005, serieus? Een van zijn beroerdste commentaar van een wedstrijd was van de Duitse club Hamburg. Hoorde je hem de hele tijd: haaaah es faull haaah es faull, jaaroliem jaaroliem nee ja jaaarooliem haah es faul jaaarooliem nu jaaarooliem nee...

¹ Ik vergat even dat dit momenteel 67 en nog wat maanden is, maar die mensen in dit wereldje worden zo goed betaald dat ze echt niet tot 67 hoeven te werken.

Leo Driessen vind ik echt niet zo erg. Types als José Been, Herbert Dijkstra, Joep Schreuder, Leo Oldenburger, Evert ten Napel, Arno Vermeulen en ultieme nachtmerrie Frank Snoeks zijn toch vele malen erger naar wij dachten.

Snoekisms:
"Met iedere minuut zijn we een minuut verder..."
"Vorig jaar was hij ook al jarig op 23 mei"
"Deens is een moeilijke taal, maar de Denen beheersen het allemaal..."

Leo Driessen vind ik ook wel vermakelijk. 'Hij stort als een zak aardappelen ter aarde.' En Snoeks is inderdaad erg vervelend om aan te horen. Sowieso loopt de wereld der voetbalanalisten en -commentatoren over van vervelende types, uitzonderingen daargelaten. Figuren als Heitinga, Blinker, Silooy, Zenden heb ik werkelijk nog nooit op een zinnige opmerking kunnen betrappen.

Als we het toch over voetbal hebben...
Ik als PSV-fan heb een gloeiende t*ringhekel (ik weet het dit topic heet 'meest irritante..') aan Ron de Rijk.
Die man moet echt ziek zijn van ellende als hij weer eens door Fox naar het Philips Stadion wordt gestuurd. Er komt werkelijk nooit iets van enigs positief over PSV uit. Maakt de tegenstander een overtreding, stelt de PSV'er zich aan. Maakt de PSV'er een overtreding is het een vuile rotschop...

Leo Driessen was inderdaad ook niet uit te staan dit seizoen. Een beetje chauvinisme in het commentaar mag natuurlijk maar wat hij allemaal uitkraamde...

kos
Chauvinisme hebben alle commentatoren veel te veel.
Als je het vergelijkt met bvb Engeland en Duitsland is het echt genant.

Een voorkeur hebben is logisch maar hier gaat echt werkelijk elk greintje objectiviteit uit het raam.

PEN15 schreef:
ik ook mijn vraagtekens bij zet is hoe die Leo Driessen ooit op teevee is beland?

Volgens mij is hij van origine radioverslaggever. Ik heb hem volgens mij voor het eerst gezien op TV bij Call TV in de jaren 90 op veronica. Volgens mij is dat zijn TV debuut.

De commentatoren en analisten bij het voetbal zijn inderdaad over het algemeen verschrikkelijk. Pierre "ik ben het overal toch mee oneens" van Hooijdonk is net zo verschrikkelijk als al die andere. Bij studio voetbal zijn ze allemaal verschrikkelijk en bij VI houd het ook niet over, maar dat kijk ik dan omdat het luchtige dan nog wel ok is. Rondo vind ik over het algemeen ook nog wel prima te doen en ik kijk ook graag Peptalk.

Ruud Gullit vond ik daarentegen bij Rondo wel weer irritant, toen hij net aangenomen was als assistent van Dollar Dickie. Hij zat daar alleen maar bij de onderwerpen van de KNVB te zeggen: "daar ga ik niets over zeggen" of hij zweeg gewoon. Ga er verrek dan niet zitten.

Nu we het er toch over hebben..

Hoe is het toch mogelijk dat iemand als Daniël de Ridder als vaste analyticus gevraagd wordt met zo'n beperkte voetbalervaring? Op zijn 31ste gestopt, Over zes jaar tijd 48 wedstrijden gespeeld voor Wigan, Birmingham City en Celta. Ondanks dat schept hij op dat hij het Spaanse voetbal kent, en dat hij met Zlatan Ibrahimovic heeft gewerkt. Hoorde ik hem een keer een scherpe analyse geven dat.. ze een tweede gele kaart krijgen en dus rood en dan moeten ze de rest van de speeltijd verder met tien man... och.
Hebben we al niet genoeg van die meepraters?

PEN15 schreef:
Hoe is het toch mogelijk dat iemand als Daniël de Ridder als vaste analyticus gevraagd wordt met zo'n beperkte voetbalervaring?
Charmante uitstraling blijkbaar! Voor de rest is me dat ook totaal een raadsel?

moviefreak#1 schreef:
Snoekisms:
"Met iedere minuut zijn we een minuut verder..."
"Vorig jaar was hij ook al jarig op 23 mei"
"Deens is een moeilijke taal, maar de Denen beheersen het allemaal..."
Moet toch eerlijk bekennen dat ik af en toe moet lachen om die flauwe uitspraken.

Serieus, het gaat over irritante voetbalanalisten en deze naam is nog niet genoemd ?

https://i.ytimg.com/vi/NrFLlFYHW98/maxresdefault.jpg

Hugo ''de Zwerver'' Borst.
Werkelijk tenenkrommend die vent, komt niks zinnigs uit. Het ergste van alles is nog dat dat hij erbij zit alsof hij zelf het voetbal heeft uitgevonden en er meer verstand van heeft dan van Gaal en Cruijff bij elkaar terwijl hij zelf nog nooit (op niveau) heeft gevoetbald.

Overigens op de voet gevolgd door Valentijn Driessen.

Timmy757 schreef:
Serieus, het gaat over irritante voetbalanalisten en deze naam is nog niet genoemd ?

(afbeelding)

Hugo ''de Zwerver'' Borst.
Werkelijk tenenkrommend die vent, komt niks zinnigs uit. Het ergste van alles is nog dat dat hij erbij zit alsof hij zelf het voetbal heeft uitgevonden en er meer verstand van heeft dan van Gaal en Cruijff bij elkaar terwijl hij zelf nog nooit (op niveau) heeft gevoetbald.

Overigens op de voet gevolgd door Valentijn Driessen.

Irritant mannetje inderdaad.

Martijn Koning irritant ???!

Talent in de scène

Volgens mij is Hugo Borst al bijna een decennium voetbalanalist af, gelegenheidsklusjes daargelaten. Ook een verre van irritante man overigens, lekker authentiek.

Leo Blokhuis.
Bij mn ouders stond Achter de dijken aan toevallig afgelopen vrijdag, wat een zelfingenomenheid die man uitstraalt. Om nog maar te zwijgen over de belachelijke bijnaam Professor Popmuziek

kos
Alsof hij dat zelf verzonnen heeft..

@Curry. Het moet voor die zelfbenoemde Prof. Popmuziek een kwelling zijn om meer dan 30 seconden naar een plaat te luisteren... Let maar weer op met die Top-2000, eind v/h jaar.

Giel Beelen. WAT een kwal. Kreeg hij maar eens een flink pak slaag.....

(verwijderd)
https://www.gelderlander.nl/columns/actie-van-bn-ers-legt-kloof-tussen-nederlanders-goed-bloot~a89392e1/

Heerlijke column dit, waarmee ik gelijk 200 irritante BN'ers wil toevoegen aan de lijst hier, wie het ook mogen zijn. Lachwekkend kansloos weer, ongelooflijk.

Top meest vermoeiende en/of ego trippende tv persoonlijkheden die teren op aandacht: Giel Beelen, Jort Kelder, Eva Jinek, Jandino Asporaat, Douwe Bob, Marc Marie Huijbrechts, Albert Verlinde, Paul de Leeuw, Frank Snoeks, Dolf Jansen. Gordon is de enige egotripper die op deze lijst bespaart blijft aangezien hij in tegenstelling tot de hierboven genoemde wel humor heeft.

(verwijderd)
Ik heb eens uit pure verveling DWDD terug gekeken. Geprobeerd eigenlijk want het was vooral doorspoelen. Maar die Prem, wat een complete gek is dat toch hé. Hoe die praat en dan zo verzekerd is van wat die zegt. Ongekend.

De overkill aan Ellie Lust begint nu ook wel te irriteren, echt OVERAL duikt ze op, het wachten is nu op hoe zij de was doet.

En Ruben Hein wil ik na de finale van widm ook nooit meer zien of horen

Is het raar als ik nog nooit van Ruben Hein had gehoord?

Gast
geplaatst: vandaag om 10:16 uur

geplaatst: vandaag om 10:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.