• 12.617 nieuwsartikelen
  • 167.729 films
  • 10.869 series
  • 31.220 seizoenen
  • 625.925 acteurs
  • 195.621 gebruikers
  • 9.153.329 stemmen

De meest irritante bekende Belgen

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60037 berichten
  • 4019 stemmen

Film Pegasus schreef:

Ik zie nog amper tv, heb thuis alvast geen kabel meer. Enkele figuren die je toch nog hier en daar ziet opduiken en wreed irritant zijn: Sven De Leijer, James Cook, Bazart, Jeroom en de laatste tijd ook Nathalie Meskens.

Ik baseer het alleen op De Slimste Mens, maar die Jeroom is gewoon een enorme baas Helemaal in combinatie met Philippe Geubels. Doodzonde dat hij er niet meer bij zal zijn.

Verheug me weer op komend seizoen, terwijl ik als Nederlander de meeste gasten toch niet ken.

alexspyforever

• 21228 berichten
  • 2328 stemmen

Marcel Vantilt: die populair werd door dingen af te zeiken vooral in de muziek (zelf bakt hij op muzikaal vlak ook niet veel van)

Herman Brusselmans: ook zo een afbreektype, wel wat milder geworden maar ik hoef zijn kop toch niet te zien

Geert Hoste: nu goed misschien niet irritant maar ik hou hem persoonlijk voor de wildgroei aan stand up comedians heden ten dage.

Wat me soms ook wel stoort is dat er veel niet de moeite doen om mooi Nederlands te praten. Volgens mij kunnen ze het wel maar gaan ze er precies van uit dat iedereen hun Antwerps of Westvlaamse tongval kan verstaan. Als ik soms oude series zie of de oudere generatie acteurs hoor is het veel mooier Nederlands.

The Oceanic Six

• 60037 berichten
  • 4019 stemmen

Brusselmans is fantastisch.

kos

• 46362 berichten
  • 8597 stemmen

Mwa, zijn Guggenheimer reeks was geniaal maar daarna vooral een karikatuur van zichzelf geworden.

AGE-411

• 10286 berichten
  • 733 stemmen

Jammer dat hij haast niet meer op de Vlaamse TV te zien is. We moeten op Nederlandse programma's afstemmen als we hem nog eens willen zien.

Sinds deze zomer kijk ik elke week naar een samenvatting van het programma 'Voetbal Inside'. Het eerste Nederlandse programma sinds 'Baantjer' dat ik volg. (En ter info: Ik vind voetbal de saaiste sport die er is!)

mikey

• 28735 berichten
  • 5068 stemmen

ik vind dimitri verhulst de irritantste belg op nl tv... wat best knap is want er zijn er meer van.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.