menu

Overig / Algemeen / R.I.P.

zoeken in:
geplaatst:
In Memoriam David Hedison (92) Amerikaans acteur.

Waarschijnlijk vooral bekend door zijn rol als Felix Leiter in de Bond films Live and let Die en License to Kill, en als Capt. Crane in de TV serie Voyage to the bottom of the Sea.

https://www.imdb.com/name/nm0373314/]David Hedison - IMDb

[url=https://ibb.co/LkC8Fcb[/url]

geplaatst:
Ik ken hem inderdaad vooral als Felix Leiter. Hij was een goede vriend van mijn filmheld Roger Moore (daar zal hij ook wel die rol aan te danken hebben). Erg sympathieke acteur.

R.I.P. Mr. Hedison.

geplaatst:
Zat ook met Roger Moore in North Sea Hijack.

R.I.P David Hedison

kappeuter (crew)
geplaatst:

Zo dat is onverwacht.

R.I.P. Rutger Hauer

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=jvFYgELj2X0

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

geplaatst:
Oh jee, dat komt even aan zeg. Daar schrik ik oprecht van.
RIP Rutger Hauer.

geplaatst:
Die had ik ook nog niet verwacht.

Dat is echt even kut.

geplaatst:
Dat is even slikken.

R.I.P. Rutger Hauer

geplaatst:
De schrik is hier ook aanwezig. R.I.P. Rutger Hauer!

geplaatst:
Icoon van de Nederlandse filmwereld. R.I.P.

Heb meteen dat fluitje weer in m'n hoofd.

geplaatst:
Veel te jong! Zonde

geplaatst:
R.I.P. Rutger Hauer

Toch wel een van de beste of misschien wel dé beste Nederlandse film acteur aller tijden.

geplaatst:
RIP Rutger Hauer.

'' All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die ''

Veels te jong natuurlijk. Sterkte aan nabestaanden.

geplaatst:
Ja, daar ben ik wel stil van...

geplaatst:
R.I.P Rutger Hauer

geplaatst:
R.I.P. Rutger Hauer

geplaatst:
Pfoe, een fantastisch acteur. Toen ik jong was de herhalingen van Floris op tv gekeken, daarna nog in veel films kunnen bewonderen. RIP

geplaatst:
Zo'n typische acteur waar je met plezier een crappy film voor keek, gewoon omdat hij er in meespeelde.. Ironisch dat het 2019 is geworden, het jaar van Blade Runner

geplaatst:
Bedankt voor alle dat je ons hebt gegeven. Rust in Vrede. Tranen in de regen....

geplaatst:
Word je even stil van.
Legendarisch in Blade Runner en dan moet je bekennen dat je bar weinig van de beste man gezien hebt.

Rust in vrede Rutger Hauer.

geplaatst:
R.I.P. Rutger Hauer... dat was even slikken... net een week geleden nog Turks Fruit gezien.

geplaatst:
R.I.P. Hauer. Laatst Wedlock (1991)
Aangeschaft. Binnenkort ff kijken als eerbetoon..

geplaatst:
Briljante rollen in Blade Runner en The Hitcher.

geplaatst:
Gaf gestalte aan één van de meest legendarische filmpersonages aller tijden. Die Tears in Rain-speech zal voor eeuwig blijven doorzinderen. RIP.

geplaatst:
Zou Rob Houwer zijn telraam al van zolder hebben gehaald?

606
geplaatst:
Vandaag een week geleden mijn oma gecremeerd en nu, gaat een acteur icoon heen. En 11 juni een medebewoner. Gaat wel lekker zo, ja we gaan allemaal maar je ziet er ook hoop gaan in je leven helaas.

Bedankt Hauer voor alles ❤ rust zacht

geplaatst:
Op zijn best in Blade Runner en erg goed in andere rollen. Turks Fruit, Spetters, Soldaat van Oranje, De Heineken Ontvoering en ook in andere buitenlandse producties. Wedlock, Sin City en Split Second om een enkeling nog te noemen.

Ik heb de eer gehad om hem een keer te ontmoeten. Echt een van de meest vriendelijke mensen die ik heb ontmoet

Rust zacht Rutger. Bedankt voor al het moois wat je ons hebt gebracht met je rollen.

geplaatst:
Oef! Kijk ik net niets vermoedend hier in dit topic en schrik enorm van dit bericht.
Rutger Hauer een held in mijn jeugd vanwege Floris en later natuurlijk met films als Turks Fruit, Soldaat van Oranje, Blade Runner en The Hitcher.

R.I.P. en bedankt voor alle mooie films en rollen, die u ons gaf, Meneer Hauer.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:16 uur

geplaatst: vandaag om 10:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.