• 17.014 nieuwsartikelen
  • 181.500 films
  • 12.524 series
  • 34.656 seizoenen
  • 654.275 acteurs
  • 200.220 gebruikers
  • 9.450.384 stemmen
Avatar
 

R.I.P.

zoeken in:
avatar van Brix

Brix

  • 19768 berichten
  • 5197 stemmen

In Memoriam David Hedison (92) Amerikaans acteur.

Waarschijnlijk vooral bekend door zijn rol als Felix Leiter in de Bond films Live and let Die en License to Kill, en als Capt. Crane in de TV serie Voyage to the bottom of the Sea.

https://www.imdb.com/name/nm0373314/]David Hedison - IMDb

[url=https://ibb.co/LkC8Fcb[/url]


avatar van thunderball

thunderball

  • 5957 berichten
  • 1425 stemmen

Ik ken hem inderdaad vooral als Felix Leiter. Hij was een goede vriend van mijn filmheld Roger Moore (daar zal hij ook wel die rol aan te danken hebben). Erg sympathieke acteur.

R.I.P. Mr. Hedison.


avatar van Redlop

Redlop

  • 8961 berichten
  • 3566 stemmen

Zat ook met Roger Moore in North Sea Hijack.

R.I.P David Hedison



avatar van kappeuter

kappeuter (crew films)

  • 74731 berichten
  • 5988 stemmen

Zo dat is onverwacht.

R.I.P. Rutger Hauer


avatar van Graaf Machine

Graaf Machine

  • 10095 berichten
  • 1526 stemmen

Oh jee, dat komt even aan zeg. Daar schrik ik oprecht van.

RIP Rutger Hauer.


avatar van John Milton

John Milton

  • 24329 berichten
  • 13500 stemmen

Die had ik ook nog niet verwacht.

Dat is echt even kut.


avatar van ZZ TOP

ZZ TOP

  • 511 berichten
  • 2267 stemmen

Dat is even slikken.

R.I.P. Rutger Hauer


avatar van Kondoro

Kondoro

  • 11566 berichten
  • 2897 stemmen

De schrik is hier ook aanwezig. R.I.P. Rutger Hauer!



avatar van Nicolage Rico

Nicolage Rico

  • 20237 berichten
  • 2389 stemmen

Icoon van de Nederlandse filmwereld. R.I.P.

Heb meteen dat fluitje weer in m'n hoofd.


avatar van Basto

Basto

  • 12413 berichten
  • 7530 stemmen

Veel te jong! Zonde ?


avatar van wibro

wibro

  • 11590 berichten
  • 4098 stemmen

R.I.P. Rutger Hauer

Toch wel een van de beste of misschien wel dé beste Nederlandse film acteur aller tijden.


avatar van stephan-0115

stephan-0115

  • 1359 berichten
  • 2293 stemmen

RIP Rutger Hauer.

'' All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die ''

Veels te jong natuurlijk. Sterkte aan nabestaanden.


avatar van sinterklaas

sinterklaas

  • 11831 berichten
  • 3325 stemmen

Ja, daar ben ik wel stil van...


avatar van misterfool

misterfool

  • 344 berichten
  • 741 stemmen

R.I.P Rutger Hauer


avatar van MovieMind

MovieMind

  • 6943 berichten
  • 0 stemmen

R.I.P. Rutger Hauer


avatar van martijn011

martijn011

  • 2034 berichten
  • 1309 stemmen

Pfoe, een fantastisch acteur. Toen ik jong was de herhalingen van Floris op tv gekeken, daarna nog in veel films kunnen bewonderen. RIP


avatar van Metalfist

Metalfist

  • 12443 berichten
  • 3964 stemmen

Zo'n typische acteur waar je met plezier een crappy film voor keek, gewoon omdat hij er in meespeelde.. Ironisch dat het 2019 is geworden, het jaar van Blade Runner


avatar van Wataru

Wataru

  • 279 berichten
  • 830 stemmen

Bedankt voor alle dat je ons hebt gegeven. Rust in Vrede. Tranen in de regen....


avatar van Dying Rose

Dying Rose

  • 1316 berichten
  • 3511 stemmen

Word je even stil van.

Legendarisch in Blade Runner en dan moet je bekennen dat je bar weinig van de beste man gezien hebt.

Rust in vrede Rutger Hauer.


avatar van Filmkriebel

Filmkriebel

  • 10155 berichten
  • 4749 stemmen

R.I.P. Rutger Hauer... dat was even slikken... net een week geleden nog Turks Fruit gezien.


avatar van Ajax&Filmfreak

Ajax&Filmfreak

  • 3397 berichten
  • 3769 stemmen

R.I.P. Hauer. Laatst Wedlock (1991)

Aangeschaft. Binnenkort ff kijken als eerbetoon..


avatar van j0enne

j0enne

  • 9617 berichten
  • 3826 stemmen

Briljante rollen in Blade Runner en The Hitcher.


avatar van Pieter Montana

Pieter Montana

  • 6680 berichten
  • 2296 stemmen

Gaf gestalte aan één van de meest legendarische filmpersonages aller tijden. Die Tears in Rain-speech zal voor eeuwig blijven doorzinderen. RIP.


avatar van Basto

Basto

  • 12413 berichten
  • 7530 stemmen

Zou Rob Houwer zijn telraam al van zolder hebben gehaald?



avatar van 606

606

  • 23883 berichten
  • 12351 stemmen

Vandaag een week geleden mijn oma gecremeerd en nu, gaat een acteur icoon heen. En 11 juni een medebewoner. Gaat wel lekker zo, ja we gaan allemaal maar je ziet er ook hoop gaan in je leven helaas.

Bedankt Hauer voor alles ❤ rust zacht


avatar van DVD-T

DVD-T

  • 15565 berichten
  • 3142 stemmen

Op zijn best in Blade Runner en erg goed in andere rollen. Turks Fruit, Spetters, Soldaat van Oranje, De Heineken Ontvoering en ook in andere buitenlandse producties. Wedlock, Sin City en Split Second om een enkeling nog te noemen.

Ik heb de eer gehad om hem een keer te ontmoeten. Echt een van de meest vriendelijke mensen die ik heb ontmoet

Rust zacht Rutger. Bedankt voor al het moois wat je ons hebt gebracht met je rollen.


avatar van thunderball

thunderball

  • 5957 berichten
  • 1425 stemmen

Oef! Kijk ik net niets vermoedend hier in dit topic en schrik enorm van dit bericht.

Rutger Hauer een held in mijn jeugd vanwege Floris en later natuurlijk met films als Turks Fruit, Soldaat van Oranje, Blade Runner en The Hitcher.

R.I.P. en bedankt voor alle mooie films en rollen, die u ons gaf, Meneer Hauer.


Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

avatar

Gast

  • berichten
  • stemmen

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.