- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- R.I.P.
R.I.P.
Brix
-
- 19768 berichten
- 5197 stemmen
In Memoriam David Hedison (92) Amerikaans acteur.
Waarschijnlijk vooral bekend door zijn rol als Felix Leiter in de Bond films Live and let Die en License to Kill, en als Capt. Crane in de TV serie Voyage to the bottom of the Sea.
thunderball
-
- 5957 berichten
- 1425 stemmen
Ik ken hem inderdaad vooral als Felix Leiter. Hij was een goede vriend van mijn filmheld Roger Moore (daar zal hij ook wel die rol aan te danken hebben). Erg sympathieke acteur.
R.I.P. Mr. Hedison.
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Zat ook met Roger Moore in North Sea Hijack.
R.I.P David Hedison
Brix
-
- 19768 berichten
- 5197 stemmen
In Memoriam Rutger Hauer ... (75)
https://www.imdb.com/name/nm0000442/]Rutger Hauer - IMDb
[url=https://imgbb.com/[/url]
kappeuter (crew films)
-
- 74731 berichten
- 5988 stemmen

Zo dat is onverwacht.
R.I.P. Rutger Hauer
Graaf Machine
-
- 10095 berichten
- 1526 stemmen
Oh jee, dat komt even aan zeg. Daar schrik ik oprecht van.
RIP Rutger Hauer.

John Milton
-
- 24329 berichten
- 13500 stemmen
Die had ik ook nog niet verwacht. 
Dat is echt even kut.
ZZ TOP
-
- 511 berichten
- 2267 stemmen
Dat is even slikken. 
R.I.P. Rutger Hauer
Kondoro
-
- 11566 berichten
- 2897 stemmen
De schrik is hier ook aanwezig. R.I.P. Rutger Hauer!
Basto
-
- 12413 berichten
- 7530 stemmen
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2389 stemmen
Icoon van de Nederlandse filmwereld. R.I.P.
Heb meteen dat fluitje weer in m'n hoofd.
wibro
-
- 11590 berichten
- 4098 stemmen
R.I.P. Rutger Hauer
Toch wel een van de beste of misschien wel dé beste Nederlandse film acteur aller tijden.
stephan-0115
-
- 1359 berichten
- 2293 stemmen
RIP Rutger Hauer.
'' All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die ''
Veels te jong natuurlijk. Sterkte aan nabestaanden.
martijn011
-
- 2034 berichten
- 1309 stemmen
Pfoe, een fantastisch acteur. Toen ik jong was de herhalingen van Floris op tv gekeken, daarna nog in veel films kunnen bewonderen. RIP
Metalfist
-
- 12443 berichten
- 3964 stemmen
Zo'n typische acteur waar je met plezier een crappy film voor keek, gewoon omdat hij er in meespeelde.. Ironisch dat het 2019 is geworden, het jaar van Blade Runner
Wataru
-
- 279 berichten
- 830 stemmen
Bedankt voor alle dat je ons hebt gegeven. Rust in Vrede. Tranen in de regen....
Dying Rose
-
- 1316 berichten
- 3511 stemmen
Word je even stil van.
Legendarisch in Blade Runner en dan moet je bekennen dat je bar weinig van de beste man gezien hebt.
Rust in vrede Rutger Hauer.
Filmkriebel
-
- 10155 berichten
- 4749 stemmen
R.I.P. Rutger Hauer... dat was even slikken... net een week geleden nog Turks Fruit gezien.
Ajax&Filmfreak
-
- 3397 berichten
- 3769 stemmen
R.I.P. Hauer. Laatst Wedlock (1991)
Aangeschaft. Binnenkort ff kijken als eerbetoon..
j0enne
-
- 9617 berichten
- 3826 stemmen
Briljante rollen in Blade Runner en The Hitcher.
Pieter Montana
-
- 6680 berichten
- 2296 stemmen
Gaf gestalte aan één van de meest legendarische filmpersonages aller tijden. Die Tears in Rain-speech zal voor eeuwig blijven doorzinderen. RIP.
Basto
-
- 12413 berichten
- 7530 stemmen
Zou Rob Houwer zijn telraam al van zolder hebben gehaald?
606
-
- 23883 berichten
- 12351 stemmen
Vandaag een week geleden mijn oma gecremeerd en nu, gaat een acteur icoon heen. En 11 juni een medebewoner. Gaat wel lekker zo, ja we gaan allemaal maar je ziet er ook hoop gaan in je leven helaas.
Bedankt Hauer voor alles ❤ rust zacht
DVD-T
-
- 15565 berichten
- 3142 stemmen
Op zijn best in Blade Runner en erg goed in andere rollen. Turks Fruit, Spetters, Soldaat van Oranje, De Heineken Ontvoering en ook in andere buitenlandse producties. Wedlock, Sin City en Split Second om een enkeling nog te noemen.
Ik heb de eer gehad om hem een keer te ontmoeten. Echt een van de meest vriendelijke mensen die ik heb ontmoet
Rust zacht Rutger. Bedankt voor al het moois wat je ons hebt gebracht met je rollen.
thunderball
-
- 5957 berichten
- 1425 stemmen
Oef! Kijk ik net niets vermoedend hier in dit topic en schrik enorm van dit bericht.
Rutger Hauer een held in mijn jeugd vanwege Floris en later natuurlijk met films als Turks Fruit, Soldaat van Oranje, Blade Runner en The Hitcher.
R.I.P. en bedankt voor alle mooie films en rollen, die u ons gaf, Meneer Hauer.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
