• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.926 films
  • 12.203 series
  • 33.971 seizoenen
  • 646.938 acteurs
  • 198.977 gebruikers
  • 9.370.453 stemmen

Mozilla Firefox

zoeken in:

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Symantec = Norton = Microsoft. Oftewel hoe betrouwbaar is de bron....

Norton vind ik overigens een van de meest irritante virus software die je kunt bedenken.

Hannibal

• 9358 berichten
  • 3273 stemmen

Heb jij aandelen bij Mozilla, Fisherking?

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

Haha je kan volgens mij niet zomaar wat roepen! Zal heus wel goed uitgezocht zijn.

Dustyfan

• 5607 berichten
  • 0 stemmen

Kom zeg. Symantec/Norton gaat echt niet in de hand van broodheer Microsoft bijten, ze kijken wel uit...

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Ik haalde het ook maar van Nu.nl af, weet er verder het mijne niet van. Vond het een opvallend bericht. Ik vind Mozilla veel fijner werken dan IE. Heb vandaag enkele extensions ontdekt die zeer goed van pas komen!

Hannibal

• 9358 berichten
  • 3273 stemmen

Goed nieuws voor de twijfelaars: Opera is nu echt gratis

NB: Ik heb geen aandelen bij Opera, maar ik vind het persoonlijk de fijnste (en met afstand de snelste) van alle browsers waar ik tot op heden mee heb gewerkt.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3279 stemmen

Alleen sneller dan Firefox of zijn er nog andere voordelen?

Hannibal

• 9358 berichten
  • 3273 stemmen

[spam] De snelheid is hier te zien

Verder heeft Opera een tal van mogelijkheden

Sinds ik Opera gebruik heb ik ook nooit meer last van virussen en spyware. Als ik een Hitman of Spybot e.d. laat draaien komt hij nooit meer iets tegen.

Opera heeft een geïntegreerde email en chat client.

Ik zou zeggen probeer het eens, je zult de voordelen vanzelf tegenkomen. [/spam]

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3279 stemmen

Ik vind Firefox snel genoeg (sneller kan deze pc niet aan ). Mis ik eigenlijk geen mogelijkheden, heb nooit meer hinderlijk last van spyware en die geïntegreerde email en chat client boeit me niets. Ik blijf lekker bij Firefox .

Heeft Opera trouwens tabbladen? Want dat vind ik eigenlijk het allergemakkelijkste aan Firefox. En de dictionary search .

Hannibal

• 9358 berichten
  • 3273 stemmen

Pfff... tuurlijk heeft ie dat

BoordAppel schreef:

Ik vind Firefox snel genoeg (sneller kan deze pc niet aan )

Juist op een pc die niet al te snel is moet je Opera gebruiken, je pc kan dat juist wel aan omdat Opera veel minder geheugen gebruikt.

BoordAppel schreef:

Ik blijf lekker bij Firefox

Waarom niet, als je maar tevreden bent.

Ik ben echt niet anti-Firefox, want het is een goede browser, maar ik vind de snelheid best belangrijk als ik aan het surfen ben, en Opera heeft alle functies die ik wil hebben en hij is de snelste, dus daarom heb ik voor Opera gekozen. Het is maar net wat je belangrijk vindt.

U-96

• 11875 berichten
  • 2062 stemmen

Hannibal schreef:

[spam] ... [/spam]

Vanwaar dat spam? Reklame maken op zo'n manier over iets waar je enthousiast over bent is toch niks mis mee?

Hannibal

• 9358 berichten
  • 3273 stemmen

Nee, da's waar...

http://www.opera.com/

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3279 stemmen

Vooruit, ik zal m eens proberen .

Anatolia

• 2666 berichten
  • 1511 stemmen

Ik ben ook van plan Mozilla hierdoor te vervangen. Kan ik mijn huidige bladwijzers makkelijk exporteren naar Opera?

Hannibal

• 9358 berichten
  • 3273 stemmen

Dat gaat heel simpel:

(afbeelding)

Onderhond

• 87592 berichten
  • 12835 stemmen

"bladwijzers"

Hannibal

• 9358 berichten
  • 3273 stemmen

Oh, als je je stoort aan de Nederlandse taal kun je ook gewoon de Engelstalige versie downloaden hoor.

Onderhond

• 87592 berichten
  • 12835 stemmen

Hehe, zover was ik. Kan van de meeste programmas wel . Heb Opera hier al een tijdje staan, maar kan weinig redenen verzinnen om te switchen.

Anatolia

• 2666 berichten
  • 1511 stemmen

Onderhond schreef:

"bladwijzers"

Een zeer geschikte Nederlandse vertaling wat mij betreft.

Bedankt Hannibal.

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

De spam van Hannibal heeft me toch overtuigd om eindelijk eens over te stappen .

Hannibal

• 9358 berichten
  • 3273 stemmen

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3279 stemmen

Heb Opera nu ook een tijdje geprobeerd maar ik blijf mooi bij Firefox. Er is niets wat Opera beter of sneller doet. Er zijn zelfs meer sites die niet helemaal goed getoond kunnen worden.

aegron

• 4030 berichten
  • 1265 stemmen

Go Hannibal

Volgens mij heeft het vooral te maken met welke browser je begint firefox of opera. Ik had opera eerst en toen kon ik dus niet meer wennen aan firefox

Hannibal

• 9358 berichten
  • 3273 stemmen

BoordAppel schreef:

Er zijn zelfs meer sites die niet helemaal goed getoond kunnen worden.

Dat komt omdat Opera het virus- en spywaregevoelige Active-X niet toestaat. Als je het toch persé wilt gebruiken kun je wel een plug-in downloaden, zodat de pagina's wel goed worden weergegeven.

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Tijd om 20 pagina's te openen 1 m 50 s 1 m 50 s

Meest belangrijke info wmb.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Maar... wat doet dit in dit topic?

U-96

• 11875 berichten
  • 2062 stemmen

Firfox heeft zo'n irritant rotverschijnsel. Als je je venster op 'Full Screen' zet (F11), dan zal je de komende dagen handmatig je venster moeten vergroten als je ze opent (ook met Ctrl-N).

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Google opent aanval op Internet Explorer

AMSTERDAM - Google heeft de aanval op internetbrowser Internet Explorer (IE) geopend. De zoekmachine gaat webmasters betalen als zij hun bezoekers aansporen tot het downloaden van Firefox. Het bedrag kan oplopen tot één dollar per download.

Nu.nl

aegron

• 4030 berichten
  • 1265 stemmen

dus jordy

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.