• 15.792 nieuwsartikelen
  • 178.171 films
  • 12.220 series
  • 33.993 seizoenen
  • 647.242 acteurs
  • 199.057 gebruikers
  • 9.374.473 stemmen

Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2

zoeken in:

mister blonde

• 12696 berichten
  • 5830 stemmen

Oh ja vergeet ik helemaal.

IH88

• 9731 berichten
  • 3184 stemmen

Kom op zeg. Die gewichtheffer is toch gewoon een man. Oneerlijke sport als je het mij vraagt.

eRCee

• 13441 berichten
  • 1978 stemmen

Ik ken weinig van gewichtheffen maar dit zag er als atletische prestatie niet uit in elk geval.

gauke

• 9852 berichten
  • 13069 stemmen

Ook bijzonder:

Nadine Visser was de enige Europese deelneemster in de finale 100 meter horden en

LIemarvin Bonevacia wordt de enige Europeaan in de finale 400 meter.

mjk87 (moderator films)

• 14518 berichten
  • 4516 stemmen

gauke schreef:

Ook bijzonder:

Nadine Visser was de enige Europese deelneemster in de finale 100 meter horden en

LIemarvin Bonevacia wordt de enige Europeaan in de finale 400 meter.

De finale 100m bij de mannen zonder ook maar een iemand uit een Caribisch land was ook bijzonder.

happie

• 6235 berichten
  • 426 stemmen

mister blonde schreef:

Die 25 gaan er aan, daar ben ik vrij zeker van. Die 10 gouden... dat is de vraag / uitdaging wmb.

1 van Sifan, Twee baanwielrennen zullen we zeggen, hockeydames en doe eens gek Femke bol. Dan kom je in de buurt. Als die zeildames het redden, dan kan dat weleena goed komen

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

starbright boy schreef:

(quote)

Ik ben er een keer ingestonken van je flauwekul een discussie te maken. Op het moment dat je bovenstaande schreef was ik aan het sporten, maar inmiddels ben ik wijzer. Je uitspraken zijn zo stompzinnig en flauw zuigerig daar helpt geen uitleg of discussie tegen. Als je dan ook nog absolute nitwit Derksen aanhaalt dan weet ik zeker dat het nutteloos is.

Johan Derksen is geen groots kenner maar dat erkent hij ook gewoon bij de Spelen. Wel een liefhebber, want hij kijkt veel. Johan is een enorme wereldgozer, die ons land gaat missen als hij over een jaar stopt.

starbright boy (moderator films)

• 22407 berichten
  • 5077 stemmen

Laten we zeggen dat we het daar oneens zijn. Ik kan hem niet uitstaan. Ongeveer de meest onuitstaanbare BN'er die we hebben.

Fisico

• 10039 berichten
  • 5398 stemmen

Flavio schreef:

Wel een beetje lullig, kop je een hockeybal uit het doel, krijg je een strafbal tegen.

Ik zie niet in wat daar lullig aan is? De bal is enkel speelbaar met de stick. Duidelijk toch?

Fisico

• 10039 berichten
  • 5398 stemmen

IH88 schreef:

Weten de Belgische gebruikers hier waar de Borlee broers zijn. Zijn ze gestopt? Vond het altijd wel leuk om ze te zien lopen.

Aha!

Kevin was licht geblesseerd voor de individuele SF vandaag en opteerde ervoor zich op te sparen voor de 4x400.

Jonathan en Dylan waren individueel niet geplaatst voor de OS.

Met zijn/hun 4e OS en 32 jaar begint het bobijntje stilaan op te zijn, maar op een estafette kunnen ze nog steeds hun mannetje staan.

happie

• 6235 berichten
  • 426 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Johan Derksen is geen groots kenner maar dat erkent hij ook gewoon bij de Spelen. Wel een liefhebber, want hij kijkt veel. Johan is een enorme wereldgozer, die ons land gaat missen als hij over een jaar stopt.

Het is af en toe vermakelijk, maar niemand gaat Derksen missen. Life goes on.

happie

• 6235 berichten
  • 426 stemmen

Morgen gelijk een topper in de basketbal kwartfinale. Spanje tegen Team USA

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

happie schreef:

(quote)

Het is af en toe vermakelijk, maar niemand gaat Derksen missen. Life goes on.

Onzin. VI heeft deze zomer alleen al gemiddeld 700.000 tot 800.000 kijkers, ook nu al weken zonder voetbal. Derksen gaat ongelofelijk gemist worden, een van de laatste tv persoonlijkheden die nog hun echte mening durven te geven.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

starbright boy schreef:

Laten we zeggen dat we het daar oneens zijn. Ik kan hem niet uitstaan. Ongeveer de meest onuitstaanbare BN'er die we hebben.

Ik kan je best volgen hoor, je bent of een fan of tegen die man. Een middenweg is er zelden.

happie

• 6235 berichten
  • 426 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Onzin. VI heeft deze zomer alleen al gemiddeld 700.000 tot 800.000 kijkers, ook nu al weken zonder voetbal. Derksen gaat ongelofelijk gemist worden, een van de laatste tv persoonlijkheden die nog hun echte mening durven te geven.

Ja die kijkers zijn er, dat ontkent niemand. 800000 is niet het land, maar een klein deel. En die gaan hem ook lang niet allemaal missen, die gaan gewoon wat anders kijken.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

happie schreef:

(quote)

Ja die kijkers zijn er, dat ontkent niemand. 800000 is niet het land, maar een klein deel. En die gaan hem ook lang niet allemaal missen, die gaan gewoon wat anders kijken.

8k kijkers voor een simpel ouwehoerprogramma. Dat is een heel aanzienlijk deel van dit land wat betreft sportliefhebbers. Dat zijn mensen die dus wel in kamp Johan zitten en hem dus gaan missen. Dat staat niet gelijk aan dat het leven vergaat. Ik snap deze rare berichten van je niet goed.

happie

• 6235 berichten
  • 426 stemmen

Is toch niks raars aan. Ik ga ervan uit, dat mensen Derksen niet gaan missen. Geen TV persoonlijkheid of programma, die onvervangbaar is. Ik kijk het bijvoorbeeld ook, maar ik ga hem niet missen.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

happie schreef:

Is toch niks raars aan. Ik ga ervan uit, dat mensen Derksen niet gaan missen. Geen TV persoonlijkheid of programma, die onvervangbaar is. Ik kijk het bijvoorbeeld ook, maar ik ga hem niet missen.

Nogal raar. Genoeg programma's of tv mensen die na vertrek werden gemist. DWDD met Matthijs, Barend en van Dorp met nou ja ik noem ze al. Pauw met .... juist.

Derksen is 24 jaar op tv, dan laat je wel wat na. Bepaald geen kleurloze persoonlijkheid die je snel vergeet.

mjk87 (moderator films)

• 14518 berichten
  • 4516 stemmen

Ja Pauw (alleen of met Witteman) mis ik ook. Idem aan dwdd. Al speelt in beide gevallen sowieso mee dat de vervangers draken van programma’s zijn, vooral Op1 mist elke vorm van inhoud en moet vooral gezellig zijn lijkt het.

Derksen/VI is in zoverre ook uniek, daar zie ik geen vervanging voor. Ik bedoel, minuten praten over tantramassage na een wedstrijd van Viktoria Plzen.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

mjk87 schreef:

Ja Pauw (alleen of met Witteman) mis ik ook. Idem aan dwdd. Al speelt in beide gevallen sowieso mee dat de vervangers draken van programma’s zijn, vooral Op1 mist elke vorm van inhoud en moet vooral gezellig zijn lijkt het.

Derksen/VI is in zoverre ook uniek, daar zie ik geen vervanging voor. Ik bedoel, minuten praten over tantramassage na een wedstrijd van Viktoria Plzen.

Precies dat. Soms zijn programma's of mensen zo uniek dat je ze over tientallen jaren nog herinneren zal en ook een beetje mist. VI is een van de meest bijzondere programma's ooit in Nederland. Niet qua niveau, wel qua ophef en inhoud. Geloof niet dat je ergens in de wereld zoiets hebt waar ze het over de meest bizarre dingen hebben.

Niemand zal het erg vinden als Humberto ooit met pensioen gaat, ook al is hij heel bekend.

happie

• 6235 berichten
  • 426 stemmen

Mensen zullen het wellicht jammer vinden, dat hij stopt. Een enkeling zal hem allicht missen. Dat een groot deel van het land hem zal missen betwijfel ik. Missen doe ik mijn vrouw en kinderen, als ik een paar dagen zonder ze op pad ben. Iemand van de tv kan ik niet missen, als hij er mee stopt.

Graaf Machine

• 9794 berichten
  • 1412 stemmen

En zo verlegt de discussie zich van Johan Derksen naar de betekenis van het woord "missen".

Ondertussen hebben de zeilsters Bekkering en Duetz brons gegrepen, maar goud zijn ze misgelopen.

De Noor Warholm heeft verder aangetoond dat de 400 meter horden lopen een c-sport is.

mister blonde

• 12696 berichten
  • 5830 stemmen

Zonde. Maar de baanwielrennen straks ben ik benieuwd naar. Dat moet naar jaren van suprematie echt goud worden op de teamspirit.

Graaf Machine

• 9794 berichten
  • 1412 stemmen

Ja, die baanwielrenners. Wat een generatie hebben we momenteel. Daar moet toch wel geoogst worden, zou doodzonde zijn als dat niet gebeurt. We blijven niet altijd met zo'n fantastisch team zitten natuurlijk.

happie

• 6235 berichten
  • 426 stemmen

Jammer van de zeildames inderdaad. Heiner een mooie vierde plaats. Helaas net 5 punten teveel. Of 6.

Baanwielrennen is gelijk de enige medaillekans vandaag. Polstokhoogspringen en de rekstok zou een verrassing zijn.

IH88

• 9731 berichten
  • 3184 stemmen

'Rutte praat niet graag over een ...' Weer een uitspraak van Derksen gisteravond die zo op een tegeltje kan .

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

Vandaag heb ik dus geleerd dat hockey vooral kan gewonnen worden door voetjes van de tegenstanders te raken in de cirkel en zo strafcorners uit te lokken waarop veel makkelijker kan worden gescoord.Nu begrijp ik dus waarom deze sport me cynisch koud laat zelfs als België het goud wint.

Onderhond

• 87595 berichten
  • 12845 stemmen

Hockey is wel een goed Belgisch voorbeeld van een langere focus op één sport om goed in te worden. Best wat moeite in gestoken, maar het mannenteam staat nu wel mooi in de Olympische finale.

IH88

• 9731 berichten
  • 3184 stemmen

Ik vraag me wel af of het hockey in België echt duurzaam is. Of is dit een gouden generatie, en wordt het straks minder. Net zoals met het Belgische voetbal straks.

Onderhond

• 87595 berichten
  • 12845 stemmen

Moeilijk met elkaar te vergelijken natuurlijk. Voetbal is de populairste sport hier, hockey blijft toch maar een achterafje. Qua aanwas van nieuw talent is dat een groot verschil natuurlijk. Vraag is hoe lang men in hockey blijft investeren.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.