• 16.103 nieuwsartikelen
  • 179.397 films
  • 12.312 series
  • 34.166 seizoenen
  • 650.074 acteurs
  • 199.395 gebruikers
  • 9.400.260 stemmen

Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2

zoeken in:

happie

• 6254 berichten
  • 426 stemmen

Haase staat even als een beest te serveren zeg tegen Federer. Speelt ook vrij goed. Wint ook de eerste set.

Roel-

• 1978 berichten
  • 584 stemmen

Verrassend. Z'n eerste set ooit tegen de meester. Die laatste lijkt in de tweede set wel een tandje bij te schakelen.

mjk87 (moderator films)

• 14602 berichten
  • 4557 stemmen

Was gister trouwens ook erg stroef en slordig tegen Kohlschreiber.

happie

• 6254 berichten
  • 426 stemmen

Wel een tempootje erbij van Federer en Haase serveert minder strak. Kansloze exercitie gelijk. Maar goed lekker voor Krajicek. Zijn publieksfavoriet door en de beste Nederlandse tennisser op dit moment niet helemaal kansloos eraf.

Minpuntje: jammer dat ie de Bakker een WC geeft voor het toernooi en van Rijthoven of vd Zandschulp niet.

mjk87 (moderator films)

• 14602 berichten
  • 4557 stemmen

Nummer 1.

happie

• 6254 berichten
  • 426 stemmen

Prachtig toch die emoties, omdat hij wederom nummer 1 is.

Apollinisch

• 21299 berichten
  • 0 stemmen

IH88 schreef:

Kramer is die man die op ijshockeyer Sidney Crosby lijkt .

Verrek, inderdaad!

En goed om te zien dat ik te midden van het Olympisch geweld niet de enige MM'er ben die naar die ouwe Zwitser, de GOAT, heeft gekeken.

Roel-

• 1978 berichten
  • 584 stemmen

Mooi dit.

Wel echt een tenenkrommende "huldiging". Richard is hem daar nog net niet een blowjob aan het geven. Moet ook wel awkward zijn voor Federer.

stfuympos

• 13363 berichten
  • 731 stemmen

FEDERER de grootste ooit! Was ie al maar ok!

Joy4ever

• 4626 berichten
  • 1849 stemmen

Ledecka

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25174 stemmen

Must be some mistake

eRCee

• 13449 berichten
  • 1981 stemmen

Wel zielig voor die Oostenrijkse. Maar ja. Fijn dat die Amerikaansen bij het skieen weinig winnen, irritante figuren allemaal (wat ik van ze zie dan).

Nog een mooie shorttracknaam: Martina Valcepina.

mjk87 (moderator films)

• 14602 berichten
  • 4557 stemmen

eRCee schreef:

Wel zielig voor die Oostenrijkse.

Gelukkig voor haar had ze al eens goud gewonnen.

Ik kan wel slecht tegen vrouwen die trouwen en in de sport niet meer hun meisjesnaam gebruiken. Heather Bergsma ook zoiets. Moet ik te veel aan wennen. Omgekeerd vind ik het dan wel weer prettig dat Vonn gewoon Vonn blijft, ook al is ze gescheiden van Vonn. Om dan weer terug te gaan naar de meisjesnaam is ook zoiets.

mjk87 (moderator films)

• 14602 berichten
  • 4557 stemmen

Onder de noemer: je gaat het pas zien als je het doorhebt. Bij shorttrack wordt de baan steeds een meter verlegd las ik vanochtend, omdat het ijs te veel wordt beschadigd. En verrek, dat valt ineens op. De dat baan naar rechts gaat en je ziet dan ook echt het ijs waar eerder overheen is geschaatst, veel witter en duidelijk meer bereden dan de baan direct om de blokjes heen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Esmee Visser. Echt zo'n meisje om verliefd op te raken, wat een schatje met zoveel vrolijkheid en enthousiasme. Tot nu toe het mooiste moment van Team NL voor mij deze spelen. Iedereen eruit geschaatst.

eRCee

• 13449 berichten
  • 1981 stemmen

Ze praat een beetje teveel als Brit Dekker ("medalje" enzo).

mjk87 (moderator films)

• 14602 berichten
  • 4557 stemmen

Ik vind die Russische op het podium veel leuker om te zien trouwens

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

eRCee schreef:

Ze praat een beetje teveel als Brit Dekker ("medalje" enzo).

Heel eerlijk vind ik Brit Dekker ook best sympathiek. Ontwapenend stuk laatst van haar bij DWDD. Kwam plots op alle mediasites voorbij, maar effe gekeken. Die Visser heeft inderdaad ook zo'n soort manier van praten ja.

mjk87 (moderator films)

• 14602 berichten
  • 4557 stemmen

Britt was leuk ja daar, alleen vreselijk hoe de Vara daar even haar politieke mening rond de donorwet erdoor wilde drukken en inspelen op het gevoel. Walgelijk gewoon.

eRCee

• 13449 berichten
  • 1981 stemmen

Tsjongejonge die Sjinkie. Mijn gevoel bij de Nederlandse shorttrackers is toch dat er op de belangrijke momenten te vaak gefaald wordt, en daarnaast maakt Sjinkie teveel overtredingen waar hij zelf blind voor lijkt te zijn.

Graaf Machine

• 9909 berichten
  • 1438 stemmen

Slappe finale van Ter Mors.

gauke

• 9852 berichten
  • 13069 stemmen

Wordt het niet de hoogste tijd om die arrogante wereldvreemde coach Otter van de shorttrackers, die voor de zoveelste keer faalt op de Olympische spelen, aan de kant te zetten en een buitenlandse coach (Zuid-Korea) aan te trekken?

Joy4ever

• 4626 berichten
  • 1849 stemmen

Nu de finale schansspringen grote schans. Tof.

Wat een slotsprong van Wellinger

Of toch weer Stoch? Stoch it is!

Joy4ever

• 4626 berichten
  • 1849 stemmen

De Russische ijshockey machine begint te draaien. Team USA zojuist gedeklasseerd. Heerlijk.

eRCee

• 13449 berichten
  • 1981 stemmen

Ordinaire knokpartijen zeg, beetje een dissonant op deze spelen wat sportiviteit betreft.

kos

• 46724 berichten
  • 8878 stemmen

Geen speld tussen te krijgen inderdaad. (alvorens het stompzinnige homogeneuzel weer begint)

eRCee

• 13449 berichten
  • 1981 stemmen

De langlauf-landen estafette is echt geweldige sport. Vooral interessant dat bij de slotafstand alleen de winnaar gebruik leek te maken van tactiek, terwijl degenen die als nr. 2 en 3 eindigden (wellicht noodgedwongen) gewoon domweg zo hard mogelijk door stampten.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

Geen speld tussen te krijgen inderdaad. (alvorens het stompzinnige homogeneuzel weer begint)

Het zijn toch niet de minste landen die hun topsporters naar het schaatsen sturen. Dat is heel wat breder dan pakweg het groepje dat flutsporten als biatlon of schansspringen interessant vind. En dan nog, je kan als land niet in alles goed zijn. Je ziet bijna bij alle Olympische sporten dat een paar landen een bepaalde sport domineren. Beetje flauw om dan alleen bij Nederland te zeggen dat de sporten verder niet mee tellen.

eRCee

• 13449 berichten
  • 1981 stemmen

Canada er al uit!

Je moet je trouwens afvragen wat het niveau is van een sport waarin iemand die bijna geen wereldbekers heeft meegedaan het goud pakt. Skieen (vrouwen) heb ik het over inderdaad. Of al die sporten met stunts waarbij degene die overeind blijft bijna automatisch een medaille pakt.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.